Miksi mies jättää tavaransa luokseni eron jälkeen eikä hae pois

an_nika

Erosta kulunut nyt kolme viikkoa mies muutti pois mutta jätti luokseni tavaroita vaikka kuinka. Olen miljoona kertaa sanonut että tule hakemaan tavaransa ja jokakerta sama vastaus katteleen huomenna. Nyt en oli viikkoon pistänyt mitään mutta tavarat edelleen hakematta vaikka ulkopuolisetkin on jo miehelle asiasta sanoneet. Matka ei ole pitkä niitä hakemaan. Miksi mies tekee näin? Hänellä on uusi nainen tai oikeastaan tyttö miksei hän siis hae tavaroitaan.. Hän on jättäny vaateitaan, pukunsa, cd;levyt, postinsa ja vaikka mitä muuta.

14

5663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vois nätisti

      pakkailla tavarat laatikkoon ja laittaa ULOS. Tekstari exälle ja simsalabim tavarat varmaan noudetaan. Ja mikä parasta asia hoituu jankuttamatta.

      • vw-miäs

        jos miehesi ei ole tyhmä ja haluaa olla v-mäinen, hän pyytää jonkun kaverinsa hakemaan ne ja alkaa kyseleen tavaroidensa perään. sitten poliisille.jos niitä ei oikeasti varasteta.


    • 894

      on tavaroita exän luona , joitain vaatteita ja polkupyörä ja voi olla muutakin, erosta kanssa jotain kuukauden verran.
      Oma syy on se jotta en tarvi niitä nyt, ni en oo hakenu, ja ex ei ole käskeny niitä hakemaan, niin olkoot siellä.

    • Osma74

      Kun tavarat kerran sinua häiritsevät niin tee selvät säännöt. Jollei määrätyn ajan kuluessa hae, niin heitä pois. Tai pakkaa itse laatikkoon ja jätä miehen tai tämän uuden oven taakse. Luulisi, että eivät ole tärkeitä, kun ei kerran hae.

      Itselläni on sekalaista romua entisen aviomiehen luona. Ei ole edes paikkaa, mihin tavarat laittaisin (olen asunnoton). Tärkeimmät laitoin äitini luokse, mutta ei yksiöön paljon mahdu. Onneksi eksä ei ole nyt pottuilut tavaroista. En uskaltaisi sinne edes mennä, saattaisin päästä hengestäni.

    • an_nika

      Olen pakannut tavarat aikoja sitten. Ja pyytänyt monesti hakemaan kun ei ole kiva kun vaatehuoneessa roikkuu toisen puku edelleen eikä sitä oikeen vitti edes säkkiin laittaa.

      • koo43

        puku ja puvun kunto sinua enää liikuttaa? Pihalle vaan.


    • raaka totuuus

      on jokin hyvä syy pitää tavaroitaan siellä, ihan vaan hyötymisnäkökulmaa toisin esille. Miten ihmeessä annat miehen pitää tavaroitasi sinun kodissasi? Olisko nyt niin, ette halua itsekään luopua miehestä, koska et pakkaa tavaroita laatikkoon ja pistä pihalle odottamaan noutajaansa???

      • totuudessa

        lie sekin, ettei ole ihan varma siitä, miten tyttösen kanssa alkaa sujumaan, eikä siksi tee lopullista lähtöä, jos joutuu vielä vaikka takaisin pyytelemään, niin ei ole niin paljon takaisin kannettavaa..

        Jos kyse olisi mun vaatehuoneestani ja mun edesmenneestä parisuhteesta, mun miehestä joka lähti, ei tosiaan enää painaisi pätkän vertaa, miten ryppyyn puku menee mustassa muovisäkissä ulko-oven ulkopuolella. En myöskään lähtisi itse tavaroita kuskaamaan uuteen osoitteeseen.
        Ilmoittaisin enää yhden kerran määräajan, jonka jälkeen toimittaisin tavarat kierrätykseen, ja se siitä. En oikein ymmärrä ihmisten arvojärjestyksiä, sitä ettei oikein raaskisi hyvää pukua laittaa rypistymään. Juupa.. ihan kuin tuossa ei ois mitään suurempaa rypistynyt.


      • jyyyjh
        totuudessa kirjoitti:

        lie sekin, ettei ole ihan varma siitä, miten tyttösen kanssa alkaa sujumaan, eikä siksi tee lopullista lähtöä, jos joutuu vielä vaikka takaisin pyytelemään, niin ei ole niin paljon takaisin kannettavaa..

        Jos kyse olisi mun vaatehuoneestani ja mun edesmenneestä parisuhteesta, mun miehestä joka lähti, ei tosiaan enää painaisi pätkän vertaa, miten ryppyyn puku menee mustassa muovisäkissä ulko-oven ulkopuolella. En myöskään lähtisi itse tavaroita kuskaamaan uuteen osoitteeseen.
        Ilmoittaisin enää yhden kerran määräajan, jonka jälkeen toimittaisin tavarat kierrätykseen, ja se siitä. En oikein ymmärrä ihmisten arvojärjestyksiä, sitä ettei oikein raaskisi hyvää pukua laittaa rypistymään. Juupa.. ihan kuin tuossa ei ois mitään suurempaa rypistynyt.

        jamassa kuin aloittaja ja minun luonani on myös vielä miehen tavaroita.
        En ole päässyt hänestä yhtään yli, ja siksi en pysty pakkaamaan kaikkia tavaroita, kun se tuntuisi niin lopulliselta.
        Ja tuntuu todella pahalta alkaa penkomaan kaappeja, ja lajittelemaan tavaroita yksin.
        Jos exälläni se ei tunnu missään, niin saisi itse tulla tekemään tuon homman!!!


    • Näinonjämpti

      Minä en kotiani exäni tavaravarastona antaisi pitää. Ilmoitus exälle, että viikko aikaa hakea kamat, ja jos et hae, kamat lentävät roskiin. Pistä siihen tarkka päivämäärä ja kellonaika ja säilytä viesti. Ja jos ei hae kamoaan, niin heitä ne todellakin roskiin. En myöskään alkaisi exän kamoja minnekään toimittamaan, hakekoon itse sieltä, minne on ne jättänytkin.

      • amk73

        Minä pakkasin hänen tavaransa kaikki siististi laatikoin, pesi vaatteet pyykkilaatikosta mukaan, autoin jopa kantamaan laatikot hänen autoonsa...

        Hän sanoo: pysytään ystävinä ja lähti, ei edes kiitosta vaivasta... eipä ole miehestä kuulunut mitään yli puoleen vuoteen.

        Erikoinen ystävyyden taju hänellä :(

        Tyhmä ja liian kiltti olin, tästä opin jotain!


    • paskaaaaa

      tuli mietittyä,mutta miehenä naisesta.Sanoisinko että pistä kasaan ja polta kaikki.Itelle tuli kyllä kumman hyvä fiilis!olisko elämän pieniä iloja..Ykskin tavara ihan hänen itsensä käsin tekemä.Enään en kyllä vastaavassa tilanteessa kauan miettis.Kamat samalla ovenaukaisulla "ainokaisen" kanssa kaaressa pihalle!

    • Anonyymi

      Moikka.

      Itselläni tilanne että exä asui minun luonani eikä ollut kirjoilla vielä. Hänellä todella paljon tavaraa mitkä ahdistaa koska en pääse aloittamaan uutta elämää
      Erottiin uutena vuotena koska kävi minuun viina päissään rajusti käsiksi.
      En kykene häntä näkemään koska jätti aikamoiset traumat minuun
      Hänellä ei ole uutta asuntoa ja vaikea sellaista saada, täällä hetkellä ilmeisesti autossa majailee.
      Miten minun pitäisi nyt toimia?

      • Anonyymi

        Melko ikävän kuuloinen tilanne.
        Onko sinulla joku varasto mihin saisit tavarat sullottua väliaikaisesti ja sitten kun exäsi saa asunnon/majapaikan, jätät vaan avaimen johonkin millä pääsee tavaransa hakemaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      27
      3773
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      298
      3479
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2341
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      34
      2130
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      2026
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      50
      1779
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1771
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1495
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1363
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1246
    Aihe