sinällään tuo, että jokainen laatisi listan niistä tyypeistä joiden ei toivo osallistuvan aloittamiinsa keskusteluihin, mutta siinä on muutama ongelma. Ensinnäkin on melko varma, että juuri ne samat ääliöt joiden toivoisi pysyvän poissa ilmantuvat häiriköimään aloittamiisi keskusteluihin ja toiseksi se, että mitä järkeä on keskustella vain samanmielisten kanssa, koska silloinhan keskustelu on kritiikitöntä ja sellaisessa ei ole sisältöä. Tietysti sen tyylinen mielipiteenvaihto voi olla joillekin ok, mutta suurin osa ei ehkä pidä sellaisesta ja voivat ryhtyä kiusaamaan niitä jotka eivät kritiikkiä kestä.
http://www.youtube.com/watch?v=z0h4DUwJF8s
"Itse toivoisin, että ne jotka eivät vaivaudu kommentoimaan aloitusten aiheita pysyisivät poissa, koska tämä on keskustelupalsta eikä mikään "hi, how are you?-chatpalsta :)"
MarttyyriMallari-TTt
Hieno idea
28
257
Vastaukset
- lehmämaikkarilta
...
- maniamania
tylsää. Enempää en aiheesta suostu vääntämään.
- maniamania
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
voit olla ihan oikeassakin.
"En vaivaudu kommentoimaan"
MarttyyriMallari-TTtettä susta pääsee aina yhtä vähällä. Vaatimaton ihminen on kaunis.
maniamania kirjoitti:
että susta pääsee aina yhtä vähällä. Vaatimaton ihminen on kaunis.
ei voi sanoa sinusta.
"Et kai vaan haasta riitaa? :)"
MarttyyriMallari-TTt- kundi.kundinen
komps
- maniamania
ei voi sanoa sinusta.
"Et kai vaan haasta riitaa? :)"
MarttyyriMallari-TTtriidellä. http://www.youtube.com/watch?v=8VPXbPEfMpA&feature=fvsre3
Lähden saunaan. maniamania kirjoitti:
riidellä. http://www.youtube.com/watch?v=8VPXbPEfMpA&feature=fvsre3
Lähden saunaan.luovutit taas kerran :)
"No, ei se mitään koska uusia tilaisuuksia tulee vielä"
MarttyyriMallari-TTt
- Jazuli
eikun marttyyri siis.. ;o)..hi how are you today..???..
...hubaisampaa sitte nii...m.a nummista..
http://www.youtube.com/watch?v=VinY15CystcM.A Numminen on minulle persona-non-grata.
"Ihme inisijä ja kylähullu :)"
MarttyyriMallari-TTt- Jazuli
M.A Numminen on minulle persona-non-grata.
"Ihme inisijä ja kylähullu :)"
MarttyyriMallari-TTtsä et kuunnellu sitä ees..='o(..siin oli sanoma..
- Jazuli
Jazuli kirjoitti:
sä et kuunnellu sitä ees..='o(..siin oli sanoma..
...samal ko raahustan nurkkaan mököttämään..=o(
http://www.youtube.com/watch?v=AKWy2pK9y64
elä ny marttyyri viitti..tykkäät itekki jutella hassuja..=o)
..*kutittaa kuti kuti*..naura ny vähäse..eiks nii...noooii aiku nätti hymy ja heleä nauru...
..mistä lie kuuluu.. Jazuli kirjoitti:
sä et kuunnellu sitä ees..='o(..siin oli sanoma..
mieluummin omin sanoin mitä hän sanoi siinä viisussa.
"Minä en sitä maukumista kuuntele :)"
MarttyyriMallari-TTtJazuli kirjoitti:
...samal ko raahustan nurkkaan mököttämään..=o(
http://www.youtube.com/watch?v=AKWy2pK9y64
elä ny marttyyri viitti..tykkäät itekki jutella hassuja..=o)
..*kutittaa kuti kuti*..naura ny vähäse..eiks nii...noooii aiku nätti hymy ja heleä nauru...
..mistä lie kuuluu..tuo on vähän sellaista työväenluokan juttua ja-kuten tiedät-sellainen ei minua inspiroi.
"Kerro nyt mielipiteesi aloituksesta"
mieluummin omin sanoin mitä hän sanoi siinä viisussa.
"Minä en sitä maukumista kuuntele :)"
MarttyyriMallari-TTt..no mä kerron..kumipallona luokses pompin..sä oot hankala ja haastava..mutta mä tykkään susta..=o)
..*ihan pikkusen*.. ;o)
kiva kun oot olemas.. - Jazuli
tuo on vähän sellaista työväenluokan juttua ja-kuten tiedät-sellainen ei minua inspiroi.
"Kerro nyt mielipiteesi aloituksesta"
MarttyyriMallari-TTtKumipallona luokses pompin taas.
Kumipallona luokses pompin taas, ahahahaa.
Mä olen kumipallosi, sun leikkikalusi vain.
Olen kumipallosi, sen osan sinulta sain.
Pakoon lähden näin, tunnen katsees selässäin
ja minä kumipallona luokses pompin taas.
Kumipallona luokses pompin taas.
Vaikka rakkauttain sivuun aina heitätkin,
kun mua kutsut vain, on taas kaikki sekaisin,
ja minä kumipallona luokses pompin taas.
Kumipallona luokses pompin taas.
Mä tiedän vikas sun, mut sinuun aina rakastun
ja yhä kumipallona luokses pompin vain.
Kumipallona luokses pompin vain.
Kumipallona luokses pompin vain, jahahahaa.
Pompi pompi sydänparka
Pompi pompi sydänparka, a-aa.
On olo kumipallonasi joskus vaikeaa.
Kunpa lempinallesi voisin mä kukistaa
ja hiljaa sun kanssas iltaisin
pään tyynyyn painaa lopultakin
mä silloin kumipallonasi pompi enää en,
kumipallonasi pompi enää en,
kumipallonasi pompi enää en.
- M. A. Numminen Jazuli kirjoitti:
..no mä kerron..kumipallona luokses pompin..sä oot hankala ja haastava..mutta mä tykkään susta..=o)
..*ihan pikkusen*.. ;o)
kiva kun oot olemas..kannattaisi varoa mitä kirjoittaa, koska tiedät miten nämä muut suhtautuvat näihin "tykkään sinusta"-juttuihin.
"Ehkä kukaan ei ole sanonut sellaista heille"
kannattaisi varoa mitä kirjoittaa, koska tiedät miten nämä muut suhtautuvat näihin "tykkään sinusta"-juttuihin.
"Ehkä kukaan ei ole sanonut sellaista heille"
MarttyyriMallari-TTt..mutta mä tykkään susta silti..=o)
..tykkäämistä on monenmoista..
yymm..
niin harvoin täällä kenenkään kanssa että listasta tulisi aika lyhyt, oikeastaan olematon :)
Itse asiassa mihin sellaista listaa tarvii kun voi päättää ihan tilanteen mukaan kenelle vastaa ja kenelle ei? Ei se miulla ole välttämättä siitä ihmisestä kiinni vaan siitä aiheesta/asiasta, että viittiikö vastata..Toki jotkut täällä ärsyttääkin (kuka milloinkin ja mistä syystä). Mutta mitä siitä, kyllä täältä helposti poiskin pääsee jos kovin alkaa ärsyttämään... Mie en täällä ainakaan aio naama rutussa alkaa näpyttelemään viestejä :)olisivatpa kaikki muutkin yhtä järkeviä ja toimisivat samalla tavalla kuin sinä.
"Mutta emme vaan ole :)"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
olisivatpa kaikki muutkin yhtä järkeviä ja toimisivat samalla tavalla kuin sinä.
"Mutta emme vaan ole :)"
MarttyyriMallari-TTtjo nauraneeni tämän illan parhaat naurut, mutta tuo oli kyllä ehdottomasti illan paras kommentti! Kiitti! Ruksi seinään, joku sanoi järkeväksi :D
Nyt voinkin poistua lukemaan..
:)pistaasia kirjoitti:
jo nauraneeni tämän illan parhaat naurut, mutta tuo oli kyllä ehdottomasti illan paras kommentti! Kiitti! Ruksi seinään, joku sanoi järkeväksi :D
Nyt voinkin poistua lukemaan..
:)oli tästäkin aloituksesta sitten jotain hyötyä.
"Nämä muut eivät oikein ymmärrä sen pointtia"
MarttyyriMallari-TTt
Eikö voi suoraan päin naamaa sanoa, että PÄÄ KIINNI?
onhan siinä (listauksessa) se hyvä puoli, että ne tyypit jotka eivät ole tervetulleita pysyvät kaukana (jos pysyvät...) ja riitoja ei tule turhan takia.
"Tuo pää kiinni-lause on hyvä siinä vaiheessa kun ei-toivottu henkilö tulee toivomuksesta huolimatta keskusteluun mukaan"
MarttyyriMallari-TTt
Ja konfaa skripti joka poistaa taulukosta ne keskustelijat tai avainsanat sisältävät viestit jotka eivät nappaa.
Se mitä ei näe - se ei häiritse. Jotkut tosin ovat sen verran edistyneitä että he voivat skriptata päänsä skippaamaan väärät tyypit. Se kuitenkin on pro-taito jota emme siviileiltä odota ;-)- Oopust
kuin muutama häirikkö:
anzzy
dazu
monte
siivoojaperse
jazuli
nämä kun saataisiin pois, niin keskustelu olisi ihan eri tasoista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032363Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 311870
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751204