Hieno idea

sinällään tuo, että jokainen laatisi listan niistä tyypeistä joiden ei toivo osallistuvan aloittamiinsa keskusteluihin, mutta siinä on muutama ongelma. Ensinnäkin on melko varma, että juuri ne samat ääliöt joiden toivoisi pysyvän poissa ilmantuvat häiriköimään aloittamiisi keskusteluihin ja toiseksi se, että mitä järkeä on keskustella vain samanmielisten kanssa, koska silloinhan keskustelu on kritiikitöntä ja sellaisessa ei ole sisältöä. Tietysti sen tyylinen mielipiteenvaihto voi olla joillekin ok, mutta suurin osa ei ehkä pidä sellaisesta ja voivat ryhtyä kiusaamaan niitä jotka eivät kritiikkiä kestä.


http://www.youtube.com/watch?v=z0h4DUwJF8s



"Itse toivoisin, että ne jotka eivät vaivaudu kommentoimaan aloitusten aiheita pysyisivät poissa, koska tämä on keskustelupalsta eikä mikään "hi, how are you?-chatpalsta :)"



MarttyyriMallari-TTt

28

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehmämaikkarilta

      ...

    • maniamania

      tylsää. Enempää en aiheesta suostu vääntämään.

      • voit olla ihan oikeassakin.

        "En vaivaudu kommentoimaan"

        MarttyyriMallari-TTt


      • maniamania
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voit olla ihan oikeassakin.

        "En vaivaudu kommentoimaan"

        MarttyyriMallari-TTt

        että susta pääsee aina yhtä vähällä. Vaatimaton ihminen on kaunis.


      • maniamania kirjoitti:

        että susta pääsee aina yhtä vähällä. Vaatimaton ihminen on kaunis.

        ei voi sanoa sinusta.

        "Et kai vaan haasta riitaa? :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • kundi.kundinen

        komps


      • maniamania
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei voi sanoa sinusta.

        "Et kai vaan haasta riitaa? :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        riidellä. http://www.youtube.com/watch?v=8VPXbPEfMpA&feature=fvsre3

        Lähden saunaan.



    • Jazuli
      • M.A Numminen on minulle persona-non-grata.

        "Ihme inisijä ja kylähullu :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        M.A Numminen on minulle persona-non-grata.

        "Ihme inisijä ja kylähullu :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        sä et kuunnellu sitä ees..='o(..siin oli sanoma..


      • Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

        sä et kuunnellu sitä ees..='o(..siin oli sanoma..

        ...samal ko raahustan nurkkaan mököttämään..=o(
        http://www.youtube.com/watch?v=AKWy2pK9y64

        elä ny marttyyri viitti..tykkäät itekki jutella hassuja..=o)

        ..*kutittaa kuti kuti*..naura ny vähäse..eiks nii...noooii aiku nätti hymy ja heleä nauru...

        ..mistä lie kuuluu..


      • Jazuli kirjoitti:

        sä et kuunnellu sitä ees..='o(..siin oli sanoma..

        mieluummin omin sanoin mitä hän sanoi siinä viisussa.

        "Minä en sitä maukumista kuuntele :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli kirjoitti:

        ...samal ko raahustan nurkkaan mököttämään..=o(
        http://www.youtube.com/watch?v=AKWy2pK9y64

        elä ny marttyyri viitti..tykkäät itekki jutella hassuja..=o)

        ..*kutittaa kuti kuti*..naura ny vähäse..eiks nii...noooii aiku nätti hymy ja heleä nauru...

        ..mistä lie kuuluu..

        tuo on vähän sellaista työväenluokan juttua ja-kuten tiedät-sellainen ei minua inspiroi.

        "Kerro nyt mielipiteesi aloituksesta"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mieluummin omin sanoin mitä hän sanoi siinä viisussa.

        "Minä en sitä maukumista kuuntele :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        ..no mä kerron..kumipallona luokses pompin..sä oot hankala ja haastava..mutta mä tykkään susta..=o)

        ..*ihan pikkusen*.. ;o)

        kiva kun oot olemas..


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuo on vähän sellaista työväenluokan juttua ja-kuten tiedät-sellainen ei minua inspiroi.

        "Kerro nyt mielipiteesi aloituksesta"

        MarttyyriMallari-TTt

        Kumipallona luokses pompin taas.
        Kumipallona luokses pompin taas, ahahahaa.
        Mä olen kumipallosi, sun leikkikalusi vain.
        Olen kumipallosi, sen osan sinulta sain.
        Pakoon lähden näin, tunnen katsees selässäin
        ja minä kumipallona luokses pompin taas.
        Kumipallona luokses pompin taas.

        Vaikka rakkauttain sivuun aina heitätkin,
        kun mua kutsut vain, on taas kaikki sekaisin,
        ja minä kumipallona luokses pompin taas.
        Kumipallona luokses pompin taas.

        Mä tiedän vikas sun, mut sinuun aina rakastun
        ja yhä kumipallona luokses pompin vain.
        Kumipallona luokses pompin vain.
        Kumipallona luokses pompin vain, jahahahaa.

        Pompi pompi sydänparka
        Pompi pompi sydänparka, a-aa.
        On olo kumipallonasi joskus vaikeaa.
        Kunpa lempinallesi voisin mä kukistaa
        ja hiljaa sun kanssas iltaisin
        pään tyynyyn painaa lopultakin
        mä silloin kumipallonasi pompi enää en,
        kumipallonasi pompi enää en,
        kumipallonasi pompi enää en.

        - M. A. Numminen


      • Jazuli kirjoitti:

        ..no mä kerron..kumipallona luokses pompin..sä oot hankala ja haastava..mutta mä tykkään susta..=o)

        ..*ihan pikkusen*.. ;o)

        kiva kun oot olemas..

        kannattaisi varoa mitä kirjoittaa, koska tiedät miten nämä muut suhtautuvat näihin "tykkään sinusta"-juttuihin.

        "Ehkä kukaan ei ole sanonut sellaista heille"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kannattaisi varoa mitä kirjoittaa, koska tiedät miten nämä muut suhtautuvat näihin "tykkään sinusta"-juttuihin.

        "Ehkä kukaan ei ole sanonut sellaista heille"

        MarttyyriMallari-TTt

        ..mutta mä tykkään susta silti..=o)

        ..tykkäämistä on monenmoista..

        yymm..


    • niin harvoin täällä kenenkään kanssa että listasta tulisi aika lyhyt, oikeastaan olematon :)

      Itse asiassa mihin sellaista listaa tarvii kun voi päättää ihan tilanteen mukaan kenelle vastaa ja kenelle ei? Ei se miulla ole välttämättä siitä ihmisestä kiinni vaan siitä aiheesta/asiasta, että viittiikö vastata..Toki jotkut täällä ärsyttääkin (kuka milloinkin ja mistä syystä). Mutta mitä siitä, kyllä täältä helposti poiskin pääsee jos kovin alkaa ärsyttämään... Mie en täällä ainakaan aio naama rutussa alkaa näpyttelemään viestejä :)

      • olisivatpa kaikki muutkin yhtä järkeviä ja toimisivat samalla tavalla kuin sinä.

        "Mutta emme vaan ole :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olisivatpa kaikki muutkin yhtä järkeviä ja toimisivat samalla tavalla kuin sinä.

        "Mutta emme vaan ole :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        jo nauraneeni tämän illan parhaat naurut, mutta tuo oli kyllä ehdottomasti illan paras kommentti! Kiitti! Ruksi seinään, joku sanoi järkeväksi :D

        Nyt voinkin poistua lukemaan..
        :)


      • pistaasia kirjoitti:

        jo nauraneeni tämän illan parhaat naurut, mutta tuo oli kyllä ehdottomasti illan paras kommentti! Kiitti! Ruksi seinään, joku sanoi järkeväksi :D

        Nyt voinkin poistua lukemaan..
        :)

        oli tästäkin aloituksesta sitten jotain hyötyä.

        "Nämä muut eivät oikein ymmärrä sen pointtia"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Eikö voi suoraan päin naamaa sanoa, että PÄÄ KIINNI?

      • onhan siinä (listauksessa) se hyvä puoli, että ne tyypit jotka eivät ole tervetulleita pysyvät kaukana (jos pysyvät...) ja riitoja ei tule turhan takia.

        "Tuo pää kiinni-lause on hyvä siinä vaiheessa kun ei-toivottu henkilö tulee toivomuksesta huolimatta keskusteluun mukaan"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Ja konfaa skripti joka poistaa taulukosta ne keskustelijat tai avainsanat sisältävät viestit jotka eivät nappaa.

      Se mitä ei näe - se ei häiritse. Jotkut tosin ovat sen verran edistyneitä että he voivat skriptata päänsä skippaamaan väärät tyypit. Se kuitenkin on pro-taito jota emme siviileiltä odota ;-)

    • Oopust

      kuin muutama häirikkö:

      anzzy

      dazu

      monte

      siivoojaperse

      jazuli

      nämä kun saataisiin pois, niin keskustelu olisi ihan eri tasoista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe