Miten hiukset saa pysymään suorina?

Fed Up

Mun hiuksen ei pysy mitenkään suorina, vaan ne kihartuu viimeistään kahen tunnin päästä suoristamisesta. Ulkona oleminen vaan pahentaa sitä! Eli miten saan ne pysymään suorina, kun suoristusraudastakaan ei näytä olevan apua??

56

14438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • altsukkaa

mulla on ihan sama ongelma, mitkään hiustenhoitotuotteen tai lämpösuojat tai muut suoristajan kanssa "suoristavat" tuotteet ei vaikuta. olen kyllä kuullut chi-suoristuksesta ja suoristus permanentista. kumpi parempi, vai joku muu menetelmä?

• pikkupuu

Kannattaa kokeilla permanenttisuoristusta. Sitä tehdään useissa kampaamoissa, palvelu siis myös helposti saatavilla. :)

• deedey
        pikkupuu kirjoitti:

Kannattaa kokeilla permanenttisuoristusta. Sitä tehdään useissa kampaamoissa, palvelu siis myös helposti saatavilla. :)

mulla on luonnonkiharat eikä oikee taho suorana pysyä.. oon itekki miettiny noita suoristuspermanenttaja,
        kyselin niistä parturi opiskelija kavereiltani ja tytöt sano et se on niinkun sama ku normi permis, eli hiukset kärsii siit aika paljon.. mut tosta chi suoristuksesta olen kuullut että on tosi hyvä eikä rasita hiuksia niin paljon ja pysyy hiukset suorina, tulee kuulemma ihan silkkiset hiukset.. ainut miinus siinä on et on aika hintavaa touhua eikä tehdä monessakaan paikassa..

• luonnonkiero
        deedey kirjoitti:

mulla on luonnonkiharat eikä oikee taho suorana pysyä.. oon itekki miettiny noita suoristuspermanenttaja,
        kyselin niistä parturi opiskelija kavereiltani ja tytöt sano et se on niinkun sama ku normi permis, eli hiukset kärsii siit aika paljon.. mut tosta chi suoristuksesta olen kuullut että on tosi hyvä eikä rasita hiuksia niin paljon ja pysyy hiukset suorina, tulee kuulemma ihan silkkiset hiukset.. ainut miinus siinä on et on aika hintavaa touhua eikä tehdä monessakaan paikassa..

Mulla on kans ehkä enemmänkin luonnon"taipuisat" kuin kiharat. itse olen päättänyt hyväksyä taipuisan tukan. Suoristan kyllä joskus, mutta en läheskään joka päivä. Joinakin päivinä annan tukan kihartua kunnolla muotovaahdon ja föönin avulla. Osa ihmisistä on hieman kateellisia luonnonkiharalle tukalle, koska se näyttää paksummalta eikä mene päänahkaa pitkin kuin mikäkin rasvaletti..:)

• juliaaana

itselläni on tämä sama ongelma ja olen kuullut että suoristus permanentillä saa hiukset suoriksi kampaajalla pidemmäksikin aikaa (tietääkseni 6kk-2v.. ) joissakin paikoissa maksaa 100e mutta en ole 100% varma.

• uusiutuvaa

on sitten suora tai kihara permis, se ei vaikuta millään lailla uuteen kasvavaan hiukseen. 6kk-2vuotta on siis aika utopistinen kuvitelma, kahdessa vuodessa uutta (luonnokiharaa) hiusta on jo kasvanut tyvestä ainakin 24cm, johon kaksi vuotta aikaisemmin tehdyllä käsittelyllä ei ole mitään vaikutusta. Vrt. värjäyksen jälkeinen tyvikasvu. Ei kestovärikään ole kunnossa kahta vuotta, vaan jo ensimmäisen kuukauden jälkeen tyvessä on näkyvissä omaa luonnonväriä sentin verran.

• jokuvaaaaaaaiin

minullakin on kiharat hiukset ja ärsyttää hirveästi kun ne vielä säntäilevät joka puolelle ! eli jos ottais sen suoristuspermanentin niin paljonko ne halvintaan maksaa ? ja kauan se kestää ? AUTTAKAA!!!! tai paljonko se ees suunilleen maksaaa..

• mullakin on tosi luonnonkiharat hiukset ja ne ei millään taho pysyä suorana.. :/ ja en aijo ottaa mitään suoristuspermanenttiä enkä CHI-suoristusta koska se on kallista ja vanhemmat ei anna ottaa sitä...:( ja ne varmaan kuluttaiski paljo hiuksia. oon kokeillu jotai TRESemme suoristussuihketta, mutta ei sekään näytä auttavan.. ja TRESemmen hoitoaine ja shampoo kihartaa vaan enemmän mun hiuksia... voiko joku muu kertoo että onko jotai toisia hiusaineita jotka suoristais ees vähä näitä hiuksia, tai ees jotain ainetta että nää ei heti kosteassa ilmassa menis kiharalle..??

• StupidHair

Itsellänikin on luonnonkiharat hiukset ja joka aamu suoristan niitä tunnin verran ja laitan niihin muuotovaahtoa ja hiuslakkaa PALJON, mutta mikään ei auta. Kun sitten pyöräilen kouluun, kaikki luulevat aina, että olen kihartanut hiukseni. Tämä on todella ärsyttävää. Harmittaa kun minulla oli pari vuotta sitten suorat hiukset ja sitten ne vain yhtäkkiä kihartuivat!!!! Auttakaa.. What can i do?

• rakkaat hiukseni

Minulla on ongelma kanssa saada suoristetut hiukset pysymää koko koulu matkaa mutta löysin ratkaisun siihen . Otan joka kerta suoristimen kouluun mukaan ja väli tuneilla suoristan niitä :) sitten olen taas onnellinen :))))!!! Kannattaa kokeilla. Sit vähän lakkaa päähän kyllä toimii koska sisällä harvemmin tuulee .

• sssssssaaaaa

mullaki on skolessa suoristusrauta mukana ja aamulla ja ruokiksella suoristan :)) tämä on mun pelastus # 1 !

• Anonyymi

Lakkaa huuleen, niin kyllä tuulee.

• :PPPPPPPPPPPPPPP

mulla ei toimi siis suoristusrauta melkee yhtää... ei pysy ikinä suorina!!!!!!!

• Suorahiuksinen

Olkaa vain onnellisia, että teillä on luonnonkiharat hiukset, sillä itselläni on suorat ja kylläkin erittäin paksut hiukset, mutta aina kun tulee suihkusta ja hiukset kuivuvat, niin ne suoristuvat aivan lättäniksi ja näyttävät täysin elottomilta.

• helluiuu

tammikuussa tulee uusi aine markkinolle joka on lanserattu lontoossa marraskuussa.siinä aineen vaikutus eli suoristus pysyy 12 viikkoa.olen kampaaja ja odotan uutta tuotetta innolla,

• suorakampaaja

Minäkin olen kampaaja ja tehnyt suoristuspermanenttejä pari kertaa kahdelle eri asiakkaalle, hiuksista tulee todella pehmeät, suosittelen ainakin schwarzkopfin suoristuspermistä! Se maksaa kyllä, saman verran ainakin kuin normipermis, mutta se on sitten pysyvä, kunnes omaa hiusta kasvaa taas ulos :)

• Hanna1992

Mul tuli mieleen kysyä sulta että, hankin itse suoristuspermanentin ja laitoin sen hiuksiin se oli ihan suorat mutta kun meni noin 1-2viikko pesin sen normaalilla shamppoolla niin hiukset meni kiinni toisiin esim kampaaminen ei onnistunu kampa jäi vaan hiuksiin kii, mutta sitten ku annoin hiusten kuivua se oli taas suorat ja pystyi kampaamaan niiyä helposti. Sama ongelma oli kun hikoilin! AUTTAKAAAA!!!

• rahatmeni

Tuli tossa kesällä itelle otettuu se chi-suoristus ja voin sanoa että oli turhaakin turhempi hankinta, rahat vaan meni. Ei siis pysyny hiukset suorana päivääkään sen ottamisen jälkeen. En sit tiiä mikä meni vikaan vai onks mun hiukset vaan semmoset et näihin ei pysty mitkään tommoset jutut.... ei mulla mitkään ihan älyttömän kiharat hiukset oo, melko laineikkaat vaan. Hinta oli siinä 60e paikkeilla, eli aika halpaa kun vertaa moneen muuhuh paikkaan, mut rahat meni ja mitään en saanu vastineeks :(

• Hagrid

Mullakin on ongelmia hiusteni kanssa. Nää on tosi luonnonkiharat, mut ei mitenkää nätisti kiharat, vaan saattaa olla että esimerkiksi toisen puolen hiukset (jotka pysyvät vähän paremmin suorina) sojottavat toiseen suuntaan ja toisen puolen hiukset sojottavat osittain samaan suuntaan ja osittain eri suuntaan. Siis suoristuksen jälkeen.
      Kun olen tullut suihkusta, ja föönaan hiukseni, ne menevät aivan kihariksi. Koetan aina suoristaa ne föönaamisen jälkeen mutta se on yleensä yhtä turhan kanssa.
      Aina illalla laitan letit ja monta pihteä etuhiuksiini, ja aamulla hiukseni ovat loivalla kreppikiharalla. Tämän teen siksi, että kreppikiharat saa paremmin suoriksi. Ainakin itse saan.
      Kun lähden kouluun, laitan hiukseni (pitkät, paksut) takin alle suojaan, ja laitan karvalakin päähän, senkin vähän takin alle, että se pysyy päässä. Kouluun tullessani hiukseni ovat siis pysyneet aika suorana. Mutta ne ovat lätsähtäneet. Ja jos vähänkin käyn ulkona, hiukset ovat heti kauheilla kiharoilla.
      Joudun näkemään hirveästi vaivaa siinä että yritän aina saada näitä hyvin, mutta ei se näytä kovin auttavan. Monet ihmiset kyllä kehuvat kiharia hiuksiani ihaniksi, mutta olen täysin eri mieltä.
      Välillä ottaa niin päähän että tekee mieli ajella koko pää kaljuksi ja ostaa peruukki. :P

• Moikkkakafd

Sama juttu ! Siskollani on luonnollisesti suorat hiukset, jolloin tottakai väittää aina mun hiuksia ihaniksi, muttei ymmärrä yhtään, jos valitan ettei ne pysy suorina ! ...

• kiharat-.-

Mulla on TOSI kiharat hiukset ja joudun suoristelemaan päivisin about 6-10 kertaa? Mua ärsyttää ihan sairaasti se, että ei voi olla normaalisti missään, kun heti hiukset menevät kiharaksi yms.yms.yms. JA jos pihalla sataa, tadaa, KIHARAT! Tuttunikin kysyin kerran olenko ottanut permiksen... ei siis mitään suoristuspermistä vaan se normipermis...

• tietoinen98

Minulla on aika lainehtivat hiukset, jopa vähän kiharatkin ei kovin paksut mutta normit. Suoristan joka päivä melkeen ellen ole vaan kotona tai en ole menossa minnekkään.

Mutta tapani on että kun aloitan suoristamaan niin juuri ennen kuin rauta osuu hiuksiin niin laitan kevyesti lakkaa, en tiedä toimiiko kovin paksuilla hiuksilla mutta siskoni on ollut kampaaja ja opettanut tämän vinkin. Sitten kun olet suoristanut koko tukan niin laita kevyesti lakkaa eittei mene "klimppiin" mutta pysyy.
      Ps, en itse ole noiden permanenttien perään , kaverilla ollut ja oli huono kuulema muutta kaikilla omat mielipiteet ;) :) onnea yritykseen jos kiinnostuit!

• iloinenhan

hei, kiiitti ihan sairaasti tosta vinkistä! toi toimii !!!

• eiks jee

Onko tyttäret mielestänne fiksua suoristella hiuksia koulupäivän aikaan? Miettikää mikä rasitus hiukselle... :( Eikö omaa päätänsä voi hyväksyä sellaisena, kuin se on?
      Minulla on myös luonnostaan taipuvaiset, lisäksi erittäin ohuet (kasvatusvaiheessa olevat) hiukset, mutta kuin ihmeenkaupalla (melkein) aina olen onnistunut laittamaan nämä (ilman rautoja) siten, että ihmiset tiedustelevat miltä kampaajalta olen juuri tulossa... Hius kyllä kestää jonkinverran rautoja, muttei jokapäiväisellä käytöllä saada pitkällä tähtäimellä aikaiseksi mitään muuta kuin kuiva säherö. (Nähty on!)
      Toki saahan suoristamalla kivemman tuntuiset hiukset, itsestä on nimittäin sekin asia kiinni, toisia se tuskin kiinnostaa ovatko hiuksesi juuri piikkisuorat vaiko hieman laineilla! :)
      Täysin luonnonkiharainen tukka on sitten asia erikseen. Helpoin tapa elää sen kanssa on vain hyväksyä omansa. Toki saahan sitä yrittää suoristaa ja turhautua ja itkeä kun ei suorana saa pysymään... Mielestäni luonnonkiharat hiukset ovat mitä oivallisimmat, mikäli vain väri on kohdillaan! Laittamiseen ei mene aikaa kun ei tarvitse muuta kuin kuivattaa.. Tarvittaessa pinni/nipsutin sinne tänne. :) Ja mikäli jonkunlainen välimuoto sattuu olemaan, niin ainahan sitä kiharaa saa lisää siihen tukkaan! :)
      Hyväksykää se mitä on, sillä geenejään kun ei voi muuttaa...

• hahahahaa

Oletko koskaan kuullut lämpösuojista?

• srauta

En tiiä miks, mutta mulla oli ennen se joku vidal sassoon nanon suoristusrauta. Se hajosi, ja ostin uuden jonku obh nordican. vidal sassoota käyttäessä hiukseni eivät pysyneet suorina mutta obh nordicaa käyttäessä pysyvät!

• truee

Vidal sassoon nano -> ei v**** mitä shaibaa. Kesti paaaaljo kauemmi suoristus ku uudella. Mut jos ei oo luonnonkiharoita nii toimii kyllä.

• jellona20

Itselläni on paksu, pitkä ja luonnonkihara tukka. Ei nyt ihan täydellinen kiharapää. Mutta asiaan, olen omistanut n. 6 vuoden sisään ainakin viisi suoristusrautaa. Ja raudoissa on paljon eroa. Riippuu paljon suoristusraudan max lämpötilasta ja siitä minkälainen pinta rauta osissa on. Nyt mulla on kaks rautaa käytössä toinen OBH Nordica BJÖRN AXÉN TOOLS STYLE & STRAIGHT - rauta on TODELLA hyvä. Suosittelen ostamaan. Ja uusin tulokas on Vidal Sassoon se perusmalli, mikä tuli ostettua iha kokeilu mielessä kun 10 eurolla sai. Vidal Sassoo tuottaa tulosta, mutta jotenki huono raudan muotoilu tekee siitä epämielyttävän käyttää, Ja suoristus/lämpösuihkuista paras on Osis Flatliner ! Lisäksi olen käyttänyt kampausnestettä.

• jellona20

Suoristu/lämpöSUIHKUT... HMM.. taisin tarkoittaa suihkeista... :)

• moikakaka
        jellona20 kirjoitti:

Suoristu/lämpöSUIHKUT... HMM.. taisin tarkoittaa suihkeista... :)

pitäskö tajutakin tosta jotain ? :o

• nanikka

Onkohan nimimerkki tietoinen98 ihan tosissaan sanoessaan, että laittaa hiuslakkaa ENNEN suoristamista? Jos näin, voi sanoa vaan, että voi hiusparkoja..ja rautaparkaa. Mutta niin kai se menee että jokainen taaplaa tyylillään..

• tietoinen98

Luitko oikein? :) Sanoin kevyesti, on olemassa ehkäpä suoristimia joihin ei lakka tartu. Esim, minulla on HerStylerin suoristaja ja eipä ole kyllä vuodessa lakkaa koskaan tarttunut. Kaikilla oma tapansa laittaa tukkaa.

Ps. hahaha, enkä laita niin paljoa että kärventyisi tai vahingoittaisi hiuksia. Hiukset päässä vieläkin ilman minkään näköisiä ongelmia :) Shut the fuck up bitch

• Heli :=)

mullaki on luonnon kiharat ja mä en käytä suoristajaa vaan laitan aamulla teelusikallisen verrän hoitoainetta ja jauhoja. ne vaa hierot kevyesti hiuksiin (kaikkialle) ja hiustenkuivaajalla kuivaan nii kyllä muute suorenee ku kampaa. kokeilkaa rohkeesti jos haluut suorat hiukset =))

• :d

täh?:::D empä enne oo kuullu tollast... Mut en khyl iha heti koita.

• Hannaaaa1295
        :d kirjoitti:

täh?:::D empä enne oo kuullu tollast... Mut en khyl iha heti koita.

Mul tuli mieleen kysyä sulta että, hankin itse suoristuspermanentin ja laitoin sen hiuksiin se oli ihan suorat mutta kun meni noin 1-2viikko pesin sen normaalilla shamppoolla niin hiukset meni kiinni toisiin esim kampaaminen ei onnistunu kampa jäi vaan hiuksiin kii, mutta sitten ku annoin hiusten kuivua se oli taas suorat ja pystyi kampaamaan niiyä helposti. Sama ongelma oli kun hikoilin! AUTTAKAAAA!!!

• Ikisuoristaja

Suoristuspermanentin olen tehnyt omiin lyhyisiin, laineikkaisiin hiuksiin muutaman kerran itse. Olen ostanut vain kaupan taikatukka aineen ja lyöny sen kosteisiin hiuksiin ja kammannu suoraksi ja antanu vaikuttaa noin puolisen tuntia. Sen aikana olen vedelly hiuksia KYLMÄLLÄ suoristusrauhalla ja välillä kammannu harvalla kammalla. Sitten vaan pestään ykkösaine pois ja sen jälkeen vaan laitetaan kiinnitysaine, eli kakkonen ja sama operaatio, mutta vaikutusaika vain muutama minuutti. Ja kyllä on tullu ihan suht suora lopputulos, vaikkei nyt täysin piikkisuora, mutta kun viimeistelee suoristusraudalla, niin ei muuten enää kiharru edes kostealla!

Suoristuspermanentti on kyllä vähän riski hiuksille ja jos vähänki huono kuntoset hiukset niin ei ehkä kannata tehä. Itselläniki joskus vähän kuivunu permanentin jäljiltä, mutta värjääminen viikon, parin päästä on korjannu sen asian.

Kannattaa myös ottaa selvä CHI-suoristuksesta siitä kun on tullut vastaan hyvää ja huonoa palautetta. Kuulemma suoristaa tukan täysin ja lisäksi vielä hoitaa hiusta. Mutta kuten normi permiksen ja CHIn lopputulokseen vaikuttaa niin hiuksen laatu. Toisilla onnistuu, toisilla ei. Toki myös kampaajastaki se on kiinni.

• Hiukset pilannut (L)

Heeih. Olen 15 vuotias ja olen suoristanut hiuksia joka päivä, monesti päivässä, kohta kaksi vuotta.. Mä kadun sitä päivää milloin aloin suoristamaan hiuksiani. En ole koskaan pitänyt hiuksiani kiinni, enkä pidä vieläkään. ja kun en kiharoista pitänyt niin suoristin. Nykyäänkin suoristan joka päivä. Hiukseni ovat vähän kiharat, ne on sillee epäsymmetrisesti kiharat...
      Käytän kaikenlaisia lämpösuojia ja tälläsiä.

Nyt kun olen katsonut valokuvista, niin nykyään suoristettuani hiukset ovat pahemman näköset kuin silloin yli kaksi vuotta sitten ilman suoristusta..

Nyt aion tehdä niin, että kasvatan hiukset pitkiksi. Siinä on työ, mutta otan sen vastaan. Kun hiukset ovat pitkät, saan laitettua ne kiinni sivulle ja näin..

Aion jatkaa siihen asti suoristusta. Siihen voi jopa mennä vuosi tai kaksikin...
      Hiukseni ovat todella kovasti kärsineet tässä parin vuoden aikana, miettikää tarkasti mitä teette. Ainahan voitte leikata todella lyhyeksi hiukset ja värjätä jonkun väriseksi ja muotoilla ne jotenkin.
      Tässä oli omaa kokemusta.. Toivottavasti mietitte.

• ???

Mitä sit kun ottaa suoristuspermanentin ja kun sitä kiharaa hiusta alkaa kasvamaan tyvestä? Näyttää tosi fiksulle kun on alhaalta suorat ja ylhäältä kiharat hiukset :P

• Delancey

Mulla on luonnonkiharat, eikä pysy suorina. Kerran mun kaveri kerto, et se oli laittanu suoristuksen jälkee hiusgeelii, ja ne oli pysyny suoras. Itekkin kokeilin & olin tyytyväinen :---)

• silkkihius

Siskoni opiskelee parturi-kampaajaksi ja hänelle tehtiin koulussa silkkisuoristus. Toimenpide suoristaa hiukset aivan yhtä tehokkaasti kuin suoristuspermanenttikin, mutta on hiuksille hoitava ja hiukset ovat hoidon jälkeen todella pehmeät.
      En tiedä onko joku jo ehdottanut kun en jaksaut vaivautua lukemaan.

• hiukseni

Mulla itelläni on luonnonkiharat ja ne on todella ärsyttävät.. miten saan hiukseni suoristamisen jälkeen pysyyn koko päivän suorina, mitä teeen?????

• ikävä totuus

Luonnonkiharaa ei saa pysymään suorana, ei sitten millään. Vähänkin kostea ilma ni kaikki tehdyt toimenpiteet on ollu turhia. Olen itse aikoinaan kokeillut suoristuspermistä, noin viikon verran oli ok, mutta sitten taas alkoi kihartua. Kaikkea maan ja taivaan välillä on tullut kokeiltua 20 vuoden ajan. Nyt olen olut todella tyytyväinen laitteeseen nimeltä Instyler rotating iron. Tilasin pari vuotta sitten hobby hallista, tällä hetkellä löytyy ainakin netanttilasta. En ole koskaan saanut niin suoraa tukkaa, en käytä mitään aineita, pelkästään laitetta. Pysyy hyvin suorana mutta aina tietenkin olosuhteet vaikuttaa ja kaikilla on omanlaisensa hiuslaatu ja kiharoiden kamaluus...

• judithjasmin

Itse suoristan hiukset. Ennen suoristamista harjaan koko tukan. Sen jälkeen otan pienen osan hiuksista, jonka harjaan ensin ja vasta sitten laitan raudan väliin. Kun kaikki hiukset on käyty läpi, laitan päähän lakan.

Toimii ainakin itselläni ja hiukset ovat 1-2 päivää suorat :)

• erilaine en halua olla e

Hei! Mulla on kanssa lyhyet, kiharat hiukset =( niitä ei saa mitenkään suoraksi ); ja se haittaa iiiiiiiiiiiiiiiiihan hirrrrrrrveesti mua! Se.On.Tyhmää.com

• kotikampailija

1. Käytä siloittavaa ja suoristavaa shampoota ja hoitoainetta.
      2. Pyyhekuivaa hiukset. Käytä siloittavaa ja pidon omaavaa lämpösuojaa.
      3. Föönaa hiukset suoremmaksi käyttämällä harjaa apuna (tutoriaaleja löytää youtubesta).
      4. Kun hiukset ovat 100% kuivat jaa hiukset niin, että vedä sormet korvien yläpuolelta niskaan ja nosta yläpuolelle jäävät hiukset ylös klipsillä tai ponnarilla.
      5. Harjaa vapaaksi jäävät hiukset selviksi.
      6. Aseta harja melkein hiuksen tyveen ja laita suoristusrauta harjan taakse tyveen. Vedä harjaa suoristusraudan edellä niin saat parhaan tuloksen.
      7. Vedä rauta kerran läpi osiosta, anna jäähtyä ja vedä se läpi uudelleen (tarvittaessa).
      8. Kun olet suoristanut koko alaosan tukasta, laita hiustenkuivain kylmälle asetukselle ja puhalla viileää ilmaa hiuksiin hetken aikaa ylhäältä alas (alapuolelta kuivaaminen aiheuttaa aina karheutta!).
      9. Sitten voit laskea päällisosion vapaaksi ja suoristaa sen. Lopuksi viilennä vielä hiuksia hiustenkuivaimella. Käytä jotain vähän pitoa sisältävää kiiltoseerumia, joka auttaa sähköisyyttä vastaan. Lopuksi suihkuta hiuslakkaa maltillisesti päälle.

• Hello~

Mullakin on kiharat hiukset, ja nekin sojottaa minne suuntaan tahtoo.. :D Haluaisin lyhyet suorat hiukset, mutta kun sitten mulle tulee semmonen pieni afro päähän. :D Haha...:D Mulla on kans peruukkeja kotona, muttakun käytän niitä vaan animeconissa.... (/^^)/ Hää, Ja oon köyhä. :P Kaikki varmaan toivoo, että on joku HALPA JA KÄTEVÄ tekniikka suoristaa hiukset. :) Kaverit sanoo,että lyttää kananmina päähän.....

• kiharat hiusket

Mulla on kokemusta.Oon siis vasta 13 ja oon suoristanu hiuksia ainaki vuoden.Suoristan ne joka aamu ja lähen kouluun kylne pysyy muute iha suorina mut heti jos sataa nii se on miulle kauheinta!!!EN TIIÄ MITÄ TEHÄ

• pysyykö?

Kotikampailia: pysyykö ne hiukest sitten kosteillaki tai vesisateisilla ilmoilla suorina?

• Anonyymi

Kokeile OWAW-spraytä

• Anonyymi

Mun hiukset ei pysy yhtään suorana

• Anonyymi

Lue valtion ensivuoden budjetti suunnitelma, pysyy tukka pystyssä koko vuoden!

• Anonyymi

Mul on taas ongelma et mun hiukset jäis suraks ku suoristin ja nyt mun on yks kohta mun hiuksista ollu yli 3kk suorana vaik pesin kerran 3kertaa hiukset smphoolla päivä et lähtis ja muuten oon pessy joka viikko 2-5 kertaa hiukset

• Anonyymi

6mm kone, jo tokenee.

• Anonyymi

ku suoristan hiukset aamulla nii ku meen kouluun nii ne ei oo enää kauhee suorat mitä kotona oli, mitä mun pitäs tehä ??

• Anonyymi

ja et oisko teil jotai vinkkejä mite saan pidettyy mun hiukset suorina, en haluu käyttää hiuslakkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja et oisko teil jotai vinkkejä mite saan pidettyy mun hiukset suorina, en haluu käyttää hiuslakkaa.

Ite en tiiä muutaku vaa että laittaa hiuslakkaa ja sit harjaa ne viel ku se hiuslakka on märkää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8580
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2449
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2251
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1995
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1390
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1147
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe