"Ahhahahaa, kattokaa nyt totakin tapausta!" nuori mieshenkilö räkättää ja osoittaa minua sormella. Muut henkilöt tuijottavat minua tiukasti. Olen ilmeisesti joku nörtin perikuva, nössöjen nössö. En edes sitä. He eivät pidä minua edes ihmisenä, vaan kaukaisen planeetan asukkina. "Miten tuollaisia voi edes olla olemassa?!".
Tämä on minun kokemukseni silmälaseista. Hämmästyttävää miten kakkulat voivat muuttaa koko ihmisen elämän tyystin toisenlaiseksi. Luulin jo että pilkkaaminen rilleistä loppuisi lukiossa mutta väärinhän meni. Kukaan ei kyllä ole tullut suoraan sanomaan että "näytät tosi tyhmältä!" mutta aistin sen että jokin on nyt pahasti vinossa. Omasta mielestäni lasit sopivat minulle hyvin, kävin ne vasta silmälasiliikkeestä ostamasta. Myös muutamat muut henkilöt ovat kommentoineet "ohhoh, siistit lasit. Saaks näitä lainata?" tai "näytät tosi fiksulta nuo päässä!"
Nojoo, kaikki kommentit eivät ole olleet noin positiivisia.Tein testin. Pidin viikon ajan silmälaseja jatkuvasti päässä (yliopistolla ja kaupungilla). Tapahtumat kulkivat joka päivä lähes seuraavanlaisesti:
Näen pari tyyppiä ja juttelen heidän kanssaan. Noh, keskustelu sujuu kyllä ihan hyvin, mutta sitten nämä muut henkilöt lähtevät pois (eivät kysy minua mukaan). Jatkan matkaa. Vastaantulevat naiset katsovat minua jotenkin kauhistuneena (heidän ilmeensä :|). Jotkut bodarit taas myhäilevät tyytyväisenä ja voin kuvitella heidän ajattelevan "onneksi minun ei tarvitse näyttää tuolta!". Opintoasiatoimistossa taas virkailijat tiuskivat. Kysyn että voinko ottaa tämän ja tämän kurssin niin he vastaavat takaisin "Hmpph, katso siitä opinto-oppaasta! Etkö osaa lukea?!".
Ylipäätään kukaan ei oikein tule juttelemaan minulle ja kaikki ovat jotenkin vaivautunueita kun menen istumaan heidän viereensä. Normaalisti minulta kysytään "hei mitäs teet viikonloppuna?! Lähehhän meidän kans vähä joraa?" Nyt rintamalla on tyystin hiljaista. Rauhallinen viikonloppu tulossa.
No, käyttäytyvätkö kaikkiko ihmiset minua kohtaan jotenkin välinpitämättömästi?
Eivät, tosiystävät pysyvät aina vierellä. Vaikka naama olisi palanut tai jalat poikki, he pitävät sinusta aina.
Niinpä nytkin sain seuraa. Tulivat kahvilassa istumaan viereeni kun luin sanomalehteä. Hekään eivät kyllä vaikuttaneet erityisen tyytyväiseltä. Vilkuilivat ympärilleen ja olivat jotenkin hermostuneen oloisia. Pelkkää kuvitelmaa? Ehkä, ehkä ei?
Lähen käväsemään kaupassa. Kadulla nuori mieshenkilö tuijottaa minua vähän matkaa silmiin. Hetken päästä hän purskahtaa nauruun ja nauraakin niin ettei meinaa saada henkeä. Jatkan matkaa normaalisti. Minua alkaa itsekin hymyillyttää ("näytänkö oikeasti näin pelleltä?"). Naisten ilmeet ovat edelleen luokkaa :|. Pikkulapset tuijottavat minua ihmeissään. Mitäpä siitä, ainakin näen hyvin eteeni.
Olen jo pitkään ajatellut että eihän tämmönen voi olla totta! Naurettavaa väittää että silmälasit jotenkin muuttaisivat koko elämäni. Mutta kun nuo tapaukset ovat toistuneet jo niin monesti!
Baareissa liikun aina ilman silmälaseja. Tuntemattomat miehet katsovat jotenkin kunnioittaen ja tulevat kippistelemään laseja kanssani. "Oon varma että sulla riittää vientii tänään!" eräs mieshenkilö tuli sanomaan. Naiset tulevat myös hakemaan tanssimaan ja juttelemaan.
Olen ollut ihan hämmästynyt että miksikäs näin. Pystyn kyllä liikkumaan silmälasit päällä joka päivä. Minua ei haittaa muiden pilkkaaminen ja naureskelu. Ihmettelen vain jos se vaikeuttaa elämääni todella noin paljon. Olisiko se teistä mukavaa?
Minun ei tarvitse olla koulun suosituimpien tyyppien joukossa. Itse voin hyvällä sydämellä sanoa että tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Pidän "silmälasi-ihmisiä" ihan normaaleina tapauksina. Minut tunnetaan koulussa kaikkien kaverina ja uskon että muut ovat tästä samaa mieltä. Olen aina ollut heikompien puolella kun heillä on ollut hankaluuksia. Tuntuu vain siltä että uusia ystäviä on vaikea saada kun liikun rillit päässä. Puhumattakaan siitä että alkaisin seurustelemaan naisen kanssa. Itse ainakin pidän myös naisista jotka käyttävät silmälaseja.
Yhteenvetona voin todeta että kaikille silmälasit eivät vaan sovi kaikille, eivät ainakaan minulle! Mainitkaapa joku mieshenkilö jolle lasit sopivat erityisen hyvin? Tällä hetkellä komeita hyvänäköisiä miehiä riittää ihan tarpeeksi.
Pitääkö tässä nyt sitten olla sokea loppuikänsä vai hankkia piilolinssit? Silmäleikkausta olen harkinnut muutaman vuoden päästä.
Tämänlainen vuodatus tällä kertaa.
Miehellä ei saa olla silmälaseja!
41
5691
Vastaukset
- rillineitonen
voi herättää noin paljon huomiota. Jos kehykset ovat jotenkin hyvin poikkeavat tyyliin Elton John, niin silloin vielä voisi ymmärtää tuollaisen. Minusta erityisesti mustat kehykset ovat tosi seksikkäitä miehillä. Kontrastina perisuomalaiselle haaleankalpealle ihonvärille ne toimivat hienosti. Pahinta ovat mielestäni pelkät metallinväriset, joko kultaiset tai hopeiset kehykset. Ne tekevät täysin mitäänsanomattoman aneemisen vaikutelman käyttäjästään. Parempi vaikka jokin räväkkä shokkiväri kehyksissä kuin metalliväri. Neliömäiset linssit ovat myös tyylikkäämpiä kuin pyöreät.
- crash_and_burn
silmälaseihin yhdistetään yleensä tietynlainen nörttimäisyys. on toki niitäkin naisia, jotka pitävät silmälasipäisistä miehistä, mutta sellainen vaikutelma on ainakin itselle jäänyt että suurin osa ei. ainakaan sellaset menevät muijat..
- Vittu mitä paskaa!!
Ihan tosi, ei ole MITENKÄÄN mahdollista että ympäristösi suhtautuisi sinuun ja silmälaseihisi kuvaamallasi tavalla.
Okei, myönnän että jos lasisi ovat jotain tällaista:
http://2.bp.blogspot.com/_-vJvMCg_ia8/SKuNR3zJ-UI/AAAAAAAADvQ/ZLsb3EyzBcA/s400/Vacation 2008 227.jpg
http://www.radcakes.com/shop/images/IMG_2108.JPG
http://www.funkytrend.com/wp-content/uploads/2009/02/beyonce-main12.jpg
tms. niin sitten voin uskoakin.
Mutta jos sinulla on aivan tavalliset silmälasit, niin koko kirjoituksesi on silkkaa paskaa. Tai sitten sinulla on todella pahoja henkisiä ongelmia, ja suhtaudut ympäristöösi vainoharhaisesti. Onko sinusta koskaan tuntunut että päässäsi on radiolähetin?
Ihmiset ovat itsekeskeisiä. Suurin osa heistä ei kadulla kävellessään edes hahmota ympäristöään, jos eivät sitten näe jotain todella kummallista. Ja sinun mielestäsi sinua muka tuijotetaan kadulla pitkään, nauretaan, ja sinusta puhutaan, vain pelkkien silmälasiesi takia?? Just joo ja ihan varmaan.
Vaikutat mielenvikaiselta, kannattaisi hakea apua. - Bush_and_Turn
Vuodatuksesta paistaa vain itsetunnon puute. Kun olet epävarma itsestäsi, näyttää siltä, että kaikki tuijottavat. Jokainen kuulemasi kommentti tuntuu kohdistuvan sinuun, jokainen maailman tapahtuma on juuri sinua vastaan.
Tietysti *voi* olla että olet valinnut silmälasisi väärin. Jos ne ovat oikealta silmälasikauppiaalta ostetut, tämäkin vaihtoehto on aika kaukaa haettu.
Itselläni on ollut silmälasit 11-vuotiaasta enkä mielestäni koskaan ole tullut pilkatuksi tai edes mitenkään erityisesti huomatuksi niiden vuoksi. Jos en jollekulle kelpaa seuraksi silmälasieni vuoksi, se on pois vain häneltä itseltään.
Ainoastaan kaksi tilannetta on, joissa tunnen silmälasien vähän haittaavan. Suuteleminen sellaisen naisen kanssa, joka ei ole itse tottunut pitämään silmälaseja. Hän sotkee linssini... Ja saunan välillä vilvoittelu. Olisi mukava nähdä mutta linssit menevät kovasti huuruun jos niitä yrittää käyttää liian pian löylystä tultua.- truetuure
Ajattelin ihan samaa. On hankala elää, kun tavallaan koko ajan tuijottaa itseään ulkopuolelta arvostelevin silmin.
Itsetunnon kehittäminen paikallaan. Kaikkia ei ole pakko miellyttää. Kannattaa elää omaa elämäänsä, eikä muiden odotusten mukaan.
- mä_vaan
Ei tuo laseista voi olla kiinni. Mä sain kakkulat tässä keski-ikää lähestyessä ja ainakin mä olen ollut palautteeseen ihan tyytyväinen. Ilman kakkuloita mua on luultu ulkoisesti milloin prätkäjengiläiseks, milloin poliisiks tai portsariks, mutta nyt vihdoinki ennestään tuntemattomat naisetkin uskaltaa tulla helpommin juttelemaan, tai ainakin ottaa pidempiä katsekontakteja(hymyn kanssa) vastaan kävellessä. Tai ehkä mä nyt vaan sitte nään ne nyt paremmin:). Ehkä se jonkin verran antaa jonkinlaista uskottavuutta, mutta ei ainakaan mun kohdalla negatiivista.
Anna asian mennä omalla painollaan, en usko että siitä pidemmällä tähtäimellä ainakaan mitään huonoa vastaan tulee. - Riittaaaa
miehestä häviää maskuliinisuus jos käyttää silmälaseja! Kyllähän ihmisestä saa aivan toisenlaisen kuvan jos hänen täytyy linssejä käyttää. Mitä sä oikein oot tehny että oot joutunu silmälasit ottamaan? Älä ole liikaa tietokoneella jos sinun näkösi huononee entisestään!
Mutta mene nyt hyvä mies silmäleikkaukseen, itse en aio koskaan ottaa ketään rillikallea miehekseni!- psykiatri
oi tätä tietämättömyyden määrää ....
mene hyvä mies silmäleikkaukseen ... kaveri on persaukinen opiskelija ...
ja aikooko ketjun avaaja jonkun aivottoman Riitan mieheksi? - ylpeä tytär
Vitsi miten provoa!! ;DD hyvä riitta.
Isäni ei näytä yhtä miehekkäältä ilman lasejaan, on tumma ja paksusankaiset tummakehyksiset lasit korostavat hänen kasvonpiirteitään ja silmiään täydellisesti. Kyllä on maailman komein mies.! eikä pelkästään omasta tai äitini mielestä.. :)
- Jeeeeesssss
En nyt jaksanut lukea näitä, mutta minusta silmälasit miehellä on seksikkäät. Yleensä kiinnostun miehistä joilla on silmälasit (itelläni ei ole). Vähän tietenkin riippuu myös silmälasien mallista... Mutta kyllä hienot lasit miehellä antaa miehestä fiksun kuvan ja kiinnittää minun huomioni. Ex-poikaystäväni näytti ihan idiootilta ilman laseja, mutta lasien kanssa oli hyvän näköinen.
- Mä vain.
Kyllä minunkin avopuolisollani on silmälasit, ns. hengettömät ja ne sopii hänelle kyllä kuin nenä päähän. Itseasiassa on kummallisempaa, jos hänellä ei ole silmälaseja päässä! Onhan ne tietenkin hiukka "edessä" välillä esim. suudellessa, mutta ainahan ne saa pois.
- ???????
Uskon, että sinulla on jotain sosiaalista pelkoa tjs taustalla. Kuten jo todettu, eivät pelkät silmälasit saa toisissa ihmisissä aikaan tuollaisia reaktioita. Kannattaisi ehkä käydä juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa näistä asioista, koska niihin voidaan löytää ratkaisu.
Millainen muuten olet? Käytkö ulkona vai oletko eristäytyneenä kotiisi? Kuuletko ääniä? Näetkö näkyjä? Pukeudutko muuten erikoisesti tai huomiotaherättävästi?- FF
Siis mitä ihmettä?? Joko rillisi ovat todella rumat tai sitten sinulla on harrvinaisen juokseva mielikuvitus TAI tapaamasi ihmiset ovat jostain separilasta. Nimittäin ei kukaan normaali ihminen reagoi noin rilleihin. Minusta joillakin miehillä rillit on jopa seksikkäät ja luovat tästä älykkään mielikuvan.
- Jani__89
Heh, ite en kyllä voi sietää rillipäitä vaikken oo tätä koskaan myöntänykkää. Tai no ainakaa sellasii parikymppisii tyyppei. Veikkaan että tää o aika yleistä heikosti kouluttettujen keskuudessa. En vaan tiedä mikä siinä on. Pitäis päästä tästä ajattelutavasta jotenkin eroon. :/
Uskon että sitten kun ihmisee tutustuu vähä paremmi ni ei tuu enää kuittailuu noista silmälaseista! Tarttet kuitenki vähä enemmä rohkeutta niinku muutki o sanonu. - Ap.
Kiitoksia jo tulleista viesteistä! Anteeks vaan, kuulostan kyllä varmaan tosi lapselliselta niin kuin jo tuossa alkuperäisessä viestissä vähän siihen suuntaan sanoinkin. Ootte kyllä ihan oikeessa että reagoin varmaan vähä turha voimakkaasti.
Mutta silti pysyn edelleen kannassani.Tapasin muutamia tuttuja opiskelijoita tänään ja tervehdin heitä reippaasti. He katsoivat minua hiukan kummastuneena. Noh, toinen näistä kuitenkin käänsi katseensa äkkiä minusta pois ja nappasi sitten toisen tyypin kädestä kiinni. Sitten he häipyivät salamannopeasti paikalta. Jäin katsomaan suu ammollaan tilannetta.
Uskomatonta. Eihän tuollainen voi olla normaalia? Miksei ilman laseja koskaan tapahdu tuollaista?- uilillöö
Hmm.. ehkä muistutat lasit päässä tunnettua pedofiila tai murhaajaa? :D
- huomionr.1
kaikkea niin tarkasti.
- Ap.
Hahahah, hyviä huomoita! :)
"Hmm.. ehkä muistutat lasit päässä tunnettua pedofiila tai murhaajaa? :D "
Nojoo jotain sellaista mä varmaan muistutan ku muut lähtee karkuu. Pitävät mua ihan outona. :D
"Et ehkä silloin näe kaikkia niin tarkasti"
Niin, tuokin on kyllä ihan totta. Näkökykyni on kuitenkin riittävän hyvä ilman laseja, :) - No koska
Ilman laseja sä et näe mitä tapahtuu.
- psykiatri
otapa kuva niistä laseista ja näytä meille. me sanomme onko niissä vikaa ....
vanhanaikaiset akvaariolasit herättävät nykyään hilpeyttä. Linssien pitäisi olla pienet.
Kehyksiä ostaessa kannattaa aina ottaa joku kaveri tai ystävä mukaan valitsemaan, itse ei osaa tehdä välttämättä hyvää päätöstä jos optikko kyylää hermostuneena vieressä.
Jos olet heikkotahtoinen, optikko myy sinulle ne huonosti kaupaksikäyvät pellekehykset.
huomautus: yliopiston opintoasiaintoimiston tehtävä ei todellakaan ole kertoa sinulle mitä kursseja voit ottaa tai mitä sinun pitää ottaa, se on sinun oma tehtäväsi. Äläkä kutsu yliopistoa kouluksi ....- Ap.
Fiksuja kommentteja teiltä tulee, kiitos siitä.
Lasit ovat kyllä tyylikkäät, useat muutkin henkilöt ovat ostaneet samanlaiset. En usko että niissä mitään vikaa on. Olen käsittänyt että joillekkin pyöreäkasvoisille henkilöille sopivat täysin toisenlaiset lasit kuin joillekkin muille. Ehkä tästä syystä näytän jotenkin hullunkuriselta. Kokeilin silmälasiliikkeessä useita eri vaihtoehtoja eivätkä niistä oikein mitkään sopineet minulle. Nuo mainitsemani lasit olivat myös myyjän mielestä hyvät. :)
"yliopiston opintoasiaintoimiston tehtävä ei todellakaan ole kertoa sinulle mitä kursseja voit ottaa tai mitä sinun pitää ottaa, se on sinun oma tehtäväsi."
niin no, olet tietyssä mielessä ihan oikeassa. Kuitenkin oma ohjaajani käski nimenomaan ottamaan opinto-toimistoon yhteyttä sillä minulla on hiukan erilainen tilanne kuin muilla. - mitäSEkuvittelee
Koulu ku koulu!! Ollaan sitä sitten niin ylimystöä että. huoh. uskomatonta, että tollasia viisastelijoita löytyy tästä "tasa-arvon" suomenmaasta. Lisäksi, et tiedä ainakaan muodista mitään. Pienet linssit on out eikä passaa kaikille.
- hullua
Onks tää joku sun fantasia??
"Tuntemattomat miehet katsovat jotenkin kunnioittaen ja tulevat kippistelemään laseja kanssani. "Oon varma että sulla riittää vientii tänään!" eräs mieshenkilö tuli sanomaan. " buahhahahhahahhaaaaa, vähän repesin!
:D - Hauska Vaihtoehto
Kokeile näitä, osta silmälasit jotka taatusti herättävät keskustelua, ovat aina lähettyvillä mutta niitää ei tarvitse koko ajan pitää nenällä. Olet ehkä nähnyt lasit CSI New York sarjan patologilla, MUSTAT. Hyvin varustetut optikkoliikkeet myyvät näitä ja sinä saat varmaan lasit myös ihan omien terpeiden mukaisina.
http://www.clicfinland.fi/. Silmälasit ovat sitäpaitsi nyt niin muodikas asuste että monet ei-silmälaseja-tarvitsevat käyttävät 0-linssejä! Onnea matkaan! - -nnnainen
Jotkut ostavat silmälasit (pelkät kehykset) ja varmasti erilaiset, jotta heidät NÄHTÄISIIN. He siis haluavat huomiota, jota sinä haluat karttaa.
Lasit miehellä on pelkkää plussaa. ;) niin paska ketju.
- Fiksu_apina
Kannatta hakeutua hoitoon, eiköhän se lääkäri määrä sinulle sellaiset lääkkeet, että jää nuo harhakuvitelmat vähemmälle, eikä laseistakaan ole enää haittaa.
- bööböböö
Itselläni on samanlaisia kokemuksia kuin ketjun aloittajalla. Kukaan ei kyllä ole tullut vittuilemaan päin naamaa mutta tytöt katsovat kuin jotain vammaista silloin kun pidän laseja. Mun lasit on kyllä ihan normaalit ja monella on samantapaiset mutta näytän vaan niin vitun nörtiltä lasit päässä ja itsetunto on silloin aika huono. Tämän takia käytän usein piilolaseja.
- Reijo362
Juurikin näin.
Eräs silmalasipäinen tyyppi oli äänessa ja kaverini kuiskasi minulle:
"Miten tuo kehtaa tollasia sanoo kun se näyttää noin nössöltä." Eli ihmiset eivät tosiaan viitsi sanoa henkilölle asiasta suoraan mutta tiedostavat kyllä jutun.
Toisaalta joillekin henkilöille lasit käyvät kyllä todella hyvin, ilman niitä he eivät olisi yhtä tyylikkään näköisiä.
Itse käytän mielummin piilolinssejä.
- GSFDG
Ehkä sun silmät näyttää erityisen pieniltä tai isoilta lasien takana? :D
- fdsgfgdfsg
Tahtoisin kuvaa laseistasi.
- flaksiin
Silmälaseilla pelkästään ei ole mitään merkitystä flaksiin naisten kanssa...
- 18+15
Mikä ikivanha ketju nostettu taas! No hei, jos silti vastaisin. Mää ainakin tunnen yhden miehen jota silmälasit (kunhan on ajatuksella valitut pokat) todella pukee hyvin! Näyttää miehekkäämmältä ja fiksummalta ne päässä.
Useimmilla en edes ajattele koko asiaa. Tosin semmoset "no mää nyt otin tämmöset vaan kun pakko oli"-tyyliset (esim ne mainitut ohuet metalliväriset nuorella miehellä - vanhemmille sopii kyllä) pomppaa silmään ja häiritsee enemmän kuin tyylikkäät, erikoisemmatkin pokat. - Baby Daffodil
Höpsistä, kyllä miehellä saa olla silmälasit. Itse ainakin tykkään miehistä, joilla on tyylikkäät ja hyvännäköiset silmälasit.
- 1+20
Sehän ois vaan hyvä jos näyttäisit nörtiltä. Nörtit tekee näinä päivinä paljo rahaa.
Tieto on valtaa. Tiedosta ja taidosta maksetaan.- moonlight<3
Mielummin otan miehen joka näkee kulkea vaikka sitten ne lasit päässä...
Noloa se olis kun raahaisit äijjääs käsipuolesta ja se menis silti päin seiniä ja tolppia....
- _tyttö_
Itse ainakin pidän enemmän laseja käyttävistä miehistä ;)
- vieläkin ihastunut
Mäkin ajattelin aiemmin että mun ihanne miehellä ei ole laseja. Mielipiteeni kuitenkin muuttui kun ihastuin silmälaseja käyttävään mieheen. =)
- oraakkeli-
Veikkaanpa, että AP suorastaan huokuu epävarmuutta, vainoharhaisuutta ja on jollain tavalla kiusallisen vaikeasti ja rennosti lähestyttävä.
En usko, että kyseessä on nyt rillit olleskaan. Ja jos baarissa "Tuntemattomat miehet katsovat jotenkin kunnioittaen ja tulevat kippistelemään laseja kanssani. "Oon varma että sulla riittää vientii tänään!" -- Niin uskoisin kyseessä olevan VITSI. (Normaalit miehet ei heitä muille tuntemattomille miehille tuollaista, ainakaan tosissaan). Jos jatkossa törmäät vastaavaan, niin sua pidetään pilkkana :)
Opettele olemaan, ni kukaan ei naura sulle. - Stone Grumbhousen
No voi nyt sentään, ettei silmälaseja muka sais miehellä olla.
Ite oon mies ja mulla on silmälasit, en ole piilolinssejä silmälasien tilalle ainakaan vielä suunnitellu laittavani.
Ei mulle ole kukaan ainakaan tullut kadulla nauramaan tai muutenkaan huomauttelemaan silmälaseista.
Mulla on mustat, kantikkaat ja leveä sankaiset silmälasit.
En tiiä oonko nörtti, mutta tietokonetta kyllä käytän päivittäin.
En tiiä tekeekö muut nörtit kaikkia kotitöitä eli siivoaa, kokkaa, leipoo ja mitä nyt kodin jokapäiväisiin kotitöihin kuuluu.
Lisäksi harrastan piirtämistä ja öljyvärimaalausta.
Teen myös taidevärilasista erilaisia tiffanylasitöitä ja tiffany lamppu olis
seuraava projekti tulossa.
Metsähoitotöitä tulee myös harrastettua eli puiden kaatoa ja polttopuiden tekemistä.
Lisäksi vielä harrastan erilaisia radio ohjattavia laitteita.
Taitaa olla naiset nykyään sellasia, ettei ne ole tällaisista asioista kiinnostuneita.
Minun mielestäni silmälasit sopivat naisille oikein hyvin ja omasta mielestäni ne tekevät naisesta viehättävän ja söpön.
Minä ainakin ihastun naiseen, jolla on silmälasit, mutta oon niin umpiujo, etten tohdi lähestyä ketään naista, ennemmin uskalla mennä palavan talon sisään, kuin lähestyä ketään naista seurustelu tarkoituksessa.
Koska oletan, ettei kukaan voi olla minusta kiinnostunut tai ylipäänsä niistä asioista, joita harrastan, koska sanontahan kuuluu, että moni löytää elämänkumppanin samoista asioista kiinnostuneeta ihmisestä. - -Silmälasit-on-in-
En tajua mistä toi voi johtua. Itse sain lasit puoli vuotta sitten suurinpiirtein,mutta ei tarvitse käyttää niitä koko ajan vielä,sen verran hyvä näkö on kuitenkin.
Ensimmäistä kertaa elämässäni aloin huomioimaan,että hei toi mieshän
on hyvännäkönen noilla laseilla,joten uskon,että sen on pakko johtua jotenkin
siitä millaiset lasit ovat TAI vielä on mahdollista,että sä kuvittelet kaiken ja
vaan luulet näin... Ite oon saanu aina hyvää palautetta mun silmälaseista,
että näytän niissä tosi sievältä, mikä on ollu tosi kivaa palautetta. Kaikille ei toki sovi silmälasit,mutta luulen,että se riippuu myös siitä, millaiset lasit ovat
ja miten ne sopivat käyttäjälleen. Onnea sulle tän pulman ratkomiseen!
Jos tuo ongelma häiritsee noin paljon sun elämää,ehdotan piilolinssien hankintaa . Toivottavasti ongelmasi ratkeaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839