zen creativeen videoita

neo geo,.,.,.

miten saan zen creativeen siiretyä videoita mpg muodossa ei näy avi muodossa ei näy ja ne demo videot jota oteaessa tuli soitimessa mukana olivat jotain cmv muodossa oleita mutta eikös video tiedoston pisty muutamaan mp3 muotoonkin että setoistaisi sen vaan mp3 muodossa mutta näytää kuitenkin videon

3

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kigolo

Eikö soittimen mukana tullut asennus cd:tä.Luulisi siinä olevan mihin formaattiin pitää elokuva pitää muokata.

http://fi.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=16999&nav=3&listby=

En kylläkään omista creativen soitinta,mutta tätä olen käyttänyt itse ja saa videosta nopeesti mp3:sen

http://www.tietokone.fi/softa/windows/kigo_video_converter#arvostele

ja softan lataus tästä:
      http://www.tietokone.fi/content/download/157654/1767905/file/KigoVideoConverter.exe

• neo,.,.,,.

ihmetelin itsekin että misään ei lue mitään ja asennus levy kyllä tuli mukana mutta ei siinä ole mitään ohjelmaa millä muokata videot oikeeseen formaatiin avi tiedostoja pitäisi toistaa mutta ei kuitenkaan ainakun olen siirtänyt juuri avi tiedoston video kansioon niin sitten laite ilmoitaa ei videoita tässä kansiossa

• Nero Burner
        neo,.,.,,. kirjoitti:

ihmetelin itsekin että misään ei lue mitään ja asennus levy kyllä tuli mukana mutta ei siinä ole mitään ohjelmaa millä muokata videot oikeeseen formaatiin avi tiedostoja pitäisi toistaa mutta ei kuitenkaan ainakun olen siirtänyt juuri avi tiedoston video kansioon niin sitten laite ilmoitaa ei videoita tässä kansiossa

No onohan siellä asennusrompulla creative video converter.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      143
      5217
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      87
      4538
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      50
      4260
    4. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3973
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3771
    6. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3653
    7. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3615
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      55
      3363
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2383
    10. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      189
      2275
    Aihe