Hiukset pilalla.

Järkyttynyt

Pyysin kampaajaa laittamaan mulle hyvin pienet kiharat ja sanoin että en itse tee niille mitään pesun jälkeen vaan jätän ne pörröiseksi että kiharan on oltava tiukkaa ja pientä.
Minulle tulee hyvin kihara tiedän koska aina olen pitänyt kiharaa hiusta.
Tulos oli kauhea,edestä aivan suoraa jota kampaaja yritti leikellä pois ja takana vähän jotain epämääräistä söherrystä.
Sanoin heti kun näin että nämä ovat suorat ja ihan kauheat,mutta maksoin (hinta oli hirveä ) kuitenkin.
Myöhemmin menin valittamaan ja pyytämään rahoja takaisin.
Kampaaja oli tosi tyly ja epäkohtelias hänen mielestään kaikki oli ihan kunnossa eikä suostunut rahojen palautukseen.

Onko muilla ollut valittamista kampaajalla käynnin jälkeen ja mitä olette tehneet.

16

4545

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkyttynyt

      Kampaaja laittoi permanenttiaineen päälle kiinnitysaineen huuhtelematta välillä hiuksia,ihmettelin sitä kun ennen ole koskaan niin laitettu vaan hyvin huuhdeltu perman.aine pois ensin.
      Hän sanoi että nykyisin tehdään näin.
      Eipä onnistunut ainakaan minun kiharani.

    • toivottavasti_apua

      Sanoit ilmaisseesi tyytymättömyytesi hiuksiisi kampaajalle. Tällaisessa tapauksessa sinulle tehty "hiusten muokkaus" olisi pitänyt olla ilmainen, tai mikäli he ovat maksun perineet, heidän olisi pitänyt korjata virhe, tehdä hiuksista sinulle mieluiset.
      Mikäli tämän työn tekijä korjaisi omaa virhettään, ei siitä kuuluisi periä maksua. Ja mikäli asiaa ei edes korjattaisi, ei sinun kuuluisi maksaa tästä mitään.
      Tosin, joissakin tapauksissa kampaajat saattavat vaatia maksun hiustyylin korjaamisesta, mutta sinulla on kuitenkin oikeus vaatia sitä ilmaiseksi. Näin ainakin minun mielestäni.
      Suosittelen kuitenkin, että otat yhteyttä kuluttajavirastoon. Siellä on ilmainen palvelunumero, johon voi soittaa, ja sieltä saa takuulla apua tällaisessa tilanteessa.

    • Entinen asiakas

      Mulle kävi vähän samalla lailla Tapiolan Sokoksen tiloissa olevassa Salon Klipsi kampaamossa. Pyysin tiukan permiksen ja tulos oli surkea söherrys. Valitin asiasta mutta kampaamon omistaja oli sitä mieltä että jos tukka märkänä kihartuu niin sen jälkeen sitä ei pidä kammata! Taatusti kampaan hiukseni silloin kun haluan ja kiharat suoristuivat tietenkin saman tien. Tuo ohje olla kampaamatta tukkaa kuivana on herättänyt lähinnä naurua ja kummeksuntaa työporukan kesken kun kerroin asiasta. Sellasta on nykyisin asiakaspalvelu, mitään hyvitystä pilalle menneestä permanentista en tietenkään saanut.

      • En nöyristele.

        Minun "kiharat" tehtiin Vantaalla Isomyyrissä. Kun menin näyttämään myöhemmin hiuksiani niin tämä vanhempi kampaaja,siis joka ei tehnyt tätä söherrystä,oli erittäin epäkohtelias.Hän tuijotti ja näppäili tietsikkaa ihan kuin olisin ollut ilmaa.
        Nuori hiusteni laittaja ei uskaltanut sanoa mitään.
        Pyysin tätä ämmää lopettamaan sen näppäilyn ja näytön tuijottamisen ja katsomaan silmiini ja kuuntelemaan minua. Hän sanoi kylmästi,Osaan kyllä tehdä kahta asiaa samalla kertaa.
        Sitten näytin valokuvaa jossa minulla on pienet kiharat että tietäisi mitä tarkoitan kiharoilla ja että minulle myös tulee kiharat jos on taitoa laittaa.
        Ämmä ei viitsinyt kuvaa katsoa mutta pyysin häntä katsomaan sitä,hän vaan sanoi että näin sen jo.

        Sitten näytin kuvaa permanentin laittajalle ja kysyin onko tämä nykyinen tukkani hänen mielestään kihara.
        Hän ei paljon uskaltanut sanoa,en yhtään ihmettele sitä,mutta myönsi ainakin sen että eteen ei tullut kiharoita.Hän joutui leikkaamaan aikalailla lyhyeksi edestä ja sivuilta kun hiukset sojottivat suorana.
        Pyysin hyvitystä mutta vanhempi kivikasvoämmä sanoi ;ei tule onnistumaan.

        Tässä hyvä esimerkki asiakaspalvelusta,rahat kyllä kelpaa mutta työn laadusta eikä asiakkaasta välitetä pätkääkään.

        Mitäs sanotte tähän,jos joku kampaaja sattuisi lukemaan tämän,näinkö asiakkaita kohdellaan?


      • pakalainen
        En nöyristele. kirjoitti:

        Minun "kiharat" tehtiin Vantaalla Isomyyrissä. Kun menin näyttämään myöhemmin hiuksiani niin tämä vanhempi kampaaja,siis joka ei tehnyt tätä söherrystä,oli erittäin epäkohtelias.Hän tuijotti ja näppäili tietsikkaa ihan kuin olisin ollut ilmaa.
        Nuori hiusteni laittaja ei uskaltanut sanoa mitään.
        Pyysin tätä ämmää lopettamaan sen näppäilyn ja näytön tuijottamisen ja katsomaan silmiini ja kuuntelemaan minua. Hän sanoi kylmästi,Osaan kyllä tehdä kahta asiaa samalla kertaa.
        Sitten näytin valokuvaa jossa minulla on pienet kiharat että tietäisi mitä tarkoitan kiharoilla ja että minulle myös tulee kiharat jos on taitoa laittaa.
        Ämmä ei viitsinyt kuvaa katsoa mutta pyysin häntä katsomaan sitä,hän vaan sanoi että näin sen jo.

        Sitten näytin kuvaa permanentin laittajalle ja kysyin onko tämä nykyinen tukkani hänen mielestään kihara.
        Hän ei paljon uskaltanut sanoa,en yhtään ihmettele sitä,mutta myönsi ainakin sen että eteen ei tullut kiharoita.Hän joutui leikkaamaan aikalailla lyhyeksi edestä ja sivuilta kun hiukset sojottivat suorana.
        Pyysin hyvitystä mutta vanhempi kivikasvoämmä sanoi ;ei tule onnistumaan.

        Tässä hyvä esimerkki asiakaspalvelusta,rahat kyllä kelpaa mutta työn laadusta eikä asiakkaasta välitetä pätkääkään.

        Mitäs sanotte tähän,jos joku kampaaja sattuisi lukemaan tämän,näinkö asiakkaita kohdellaan?

        Itse parturi-kampaajana otan aina valittavat asiakkaat vastaan, koska "ovathan asiakkaat aina oikeassa". Jos ei miellytä niin parannellaan. Ja tosiaan jos työ ei ole onnistunut, ainakin itse teen ilmaiseksi korjauksen. Tarkoituksena on saada asiakkaat tyytyväisiksi, ei vihaisiksi ja pettyneiksi.


      • KAMPAAJIIN
        pakalainen kirjoitti:

        Itse parturi-kampaajana otan aina valittavat asiakkaat vastaan, koska "ovathan asiakkaat aina oikeassa". Jos ei miellytä niin parannellaan. Ja tosiaan jos työ ei ole onnistunut, ainakin itse teen ilmaiseksi korjauksen. Tarkoituksena on saada asiakkaat tyytyväisiksi, ei vihaisiksi ja pettyneiksi.

        Juuri näin pitäisikin vastaavissa tilanteissa toimia. Onneksi edes joku on valmis korjaamaan ns. "oman virheensä", tai toimimaan asiakkaiden hyväksi.

        Kunpa vain muutkin tekisivät näin.


      • voiko olla totta-...

        Oletko sinä "entinen asiakas" tosissasi? Olet varmaan ymmärtänyt jotain väärin, sillä jos harjaat kiharaa kuivassa tukassa, se TOTTAKAI "hajoaa". Permanentti ei ole luonnonkihara. ja toisekseen ,teet kiharan millätahansa, rullilla, kihartimella, niin se hajoaa kun sen kampaa! Sen takia esim. naistenlehtien kampausohjeissa ei ole ohjetta " kampaa hiuksesi" vaan "erottele VAROVASTI sormin".

        HUHHUH oikeesti.


      • jgouljhk

        Itselläni kun oli permis, niin sitä nimenomaan ei saanut kammata/harjata kuivana, tai kiharasta tuli sottainen 80-luvun pörrökihara. Suihkussa aina harjasin tukan hoitoaine päässä ja sitten kuivana en lainkaan, joten kihara pysyi nättinä ja korkkiruuvimaisena.

        Huono asiakaspalvelu on asia erikseen, mutta kommentoin vain tuota, että usein permanenttikiharaa ei tosiaankaan suositella kammattavan kuivana.


      • panu
        En nöyristele. kirjoitti:

        Minun "kiharat" tehtiin Vantaalla Isomyyrissä. Kun menin näyttämään myöhemmin hiuksiani niin tämä vanhempi kampaaja,siis joka ei tehnyt tätä söherrystä,oli erittäin epäkohtelias.Hän tuijotti ja näppäili tietsikkaa ihan kuin olisin ollut ilmaa.
        Nuori hiusteni laittaja ei uskaltanut sanoa mitään.
        Pyysin tätä ämmää lopettamaan sen näppäilyn ja näytön tuijottamisen ja katsomaan silmiini ja kuuntelemaan minua. Hän sanoi kylmästi,Osaan kyllä tehdä kahta asiaa samalla kertaa.
        Sitten näytin valokuvaa jossa minulla on pienet kiharat että tietäisi mitä tarkoitan kiharoilla ja että minulle myös tulee kiharat jos on taitoa laittaa.
        Ämmä ei viitsinyt kuvaa katsoa mutta pyysin häntä katsomaan sitä,hän vaan sanoi että näin sen jo.

        Sitten näytin kuvaa permanentin laittajalle ja kysyin onko tämä nykyinen tukkani hänen mielestään kihara.
        Hän ei paljon uskaltanut sanoa,en yhtään ihmettele sitä,mutta myönsi ainakin sen että eteen ei tullut kiharoita.Hän joutui leikkaamaan aikalailla lyhyeksi edestä ja sivuilta kun hiukset sojottivat suorana.
        Pyysin hyvitystä mutta vanhempi kivikasvoämmä sanoi ;ei tule onnistumaan.

        Tässä hyvä esimerkki asiakaspalvelusta,rahat kyllä kelpaa mutta työn laadusta eikä asiakkaasta välitetä pätkääkään.

        Mitäs sanotte tähän,jos joku kampaaja sattuisi lukemaan tämän,näinkö asiakkaita kohdellaan?

        mulla oli lapaluihin ulottuvat pitkät hiukset ,pyysin pientä kiharaa ,jota ei tarvi laittaa,on ollut ennenkin,no hän laittoi osa jäi suoraksi,leikkas kerroksittain pois.kaksi viikkoa,ja huomasin,että multa on niskasta hiukset pois,tästä on nyt kulunut vuosi ja mulla on kymmenen sentin tukka niskassa,muu tukasta on murentunut ulottuu olkapäille,se hapero.joskus viputtaa missä minun pitkät kauniit hiukset.


    • kampaamosta kiinni

      Teetin permanentin,eikä pysynyt edes viikkoa vaan tulos oli suorat hiukset ,takana vähän epämääräistä kiharaa. Menin valittamaan kampaajalle, ja sanoivat etteivät voi palauttaa rahoja voivat kuulemma "leikellä tukkaa". Minua ajatus ei yhtään miellyttänyt, aion mennä uudelleen vaatimaan rahoja takaisin,jos ei kuulu niin boikottiin moinen paikka. Aiemmin minulle on tehty korkkiruuvipermanentti ( eri kampaamo) ja pysyi todella hyvin ja ihastuin tosi paljon niihin kiharoihin. Se on tosiaankin paljon kampaamosta kiinni!

      • Burnies

        Jos kerran sojottavat suorina?


      • halvemmalla

        Salon klipsiin ei ikinä. Törkeen kallis paikka ja huomaa, että työilmapiiri aivan kuralla!!!


      • Säälittää

        Työilmapiiri kuralla, koska työntekijöistä revitään kaikki irti. Ellei tehdä isoa kassaa, alkaa ulos savustus. Henkisesti pahoinvoiva henkilökunta.


      • jäiks

        Aika paljon saa kuulla ja lukea netsistä salon klipsin liikkeiden huonosta ilmapiiristä. Taitaa olla totta se mitä luin eräästä netin keskustelusta, että jos kassan suuruus ei miellytä omistajaa, alkaa armoton savustus. Harmillista, että joillekin raha merkitsee koko elämää, muiden ihmisten hyvinvoinnista välittämättä. Oksettaa!


    • Tietsä

      Ilmoita kampaamoon, että jos eivät hyvitä teet valituksen kuluttajavalituslautakuntaan, ja sitten myös kaikkiin kampaamoalan kouluihin jne. maahantuojille (mitä merkkiä tuo kampaamo nyt sitten käyttääkään) ja sano vielä että laitat sosiaaliseen mediaan ISON valituksen. Niin johoan antavat hyvitystä. Niin kuin kuuluukin.

      • 2009ja2018

        Aloitus on melkeen 10 vuotta vanha ehkä kaikki voitava on jo sillon tehty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Martinan uusi poikakaveri

      Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

      Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

      Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

      Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

      alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

      No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

      Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

      "Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

      Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

      Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe