Pyysin kampaajaa laittamaan mulle hyvin pienet kiharat ja sanoin että en itse tee niille mitään pesun jälkeen vaan jätän ne pörröiseksi että kiharan on oltava tiukkaa ja pientä.
Minulle tulee hyvin kihara tiedän koska aina olen pitänyt kiharaa hiusta.
Tulos oli kauhea,edestä aivan suoraa jota kampaaja yritti leikellä pois ja takana vähän jotain epämääräistä söherrystä.
Sanoin heti kun näin että nämä ovat suorat ja ihan kauheat,mutta maksoin (hinta oli hirveä ) kuitenkin.
Myöhemmin menin valittamaan ja pyytämään rahoja takaisin.
Kampaaja oli tosi tyly ja epäkohtelias hänen mielestään kaikki oli ihan kunnossa eikä suostunut rahojen palautukseen.
Onko muilla ollut valittamista kampaajalla käynnin jälkeen ja mitä olette tehneet.
Hiukset pilalla.
16
4404
Vastaukset
- Järkyttynyt
Kampaaja laittoi permanenttiaineen päälle kiinnitysaineen huuhtelematta välillä hiuksia,ihmettelin sitä kun ennen ole koskaan niin laitettu vaan hyvin huuhdeltu perman.aine pois ensin.
Hän sanoi että nykyisin tehdään näin.
Eipä onnistunut ainakaan minun kiharani. - toivottavasti_apua
Sanoit ilmaisseesi tyytymättömyytesi hiuksiisi kampaajalle. Tällaisessa tapauksessa sinulle tehty "hiusten muokkaus" olisi pitänyt olla ilmainen, tai mikäli he ovat maksun perineet, heidän olisi pitänyt korjata virhe, tehdä hiuksista sinulle mieluiset.
Mikäli tämän työn tekijä korjaisi omaa virhettään, ei siitä kuuluisi periä maksua. Ja mikäli asiaa ei edes korjattaisi, ei sinun kuuluisi maksaa tästä mitään.
Tosin, joissakin tapauksissa kampaajat saattavat vaatia maksun hiustyylin korjaamisesta, mutta sinulla on kuitenkin oikeus vaatia sitä ilmaiseksi. Näin ainakin minun mielestäni.
Suosittelen kuitenkin, että otat yhteyttä kuluttajavirastoon. Siellä on ilmainen palvelunumero, johon voi soittaa, ja sieltä saa takuulla apua tällaisessa tilanteessa. - Entinen asiakas
Mulle kävi vähän samalla lailla Tapiolan Sokoksen tiloissa olevassa Salon Klipsi kampaamossa. Pyysin tiukan permiksen ja tulos oli surkea söherrys. Valitin asiasta mutta kampaamon omistaja oli sitä mieltä että jos tukka märkänä kihartuu niin sen jälkeen sitä ei pidä kammata! Taatusti kampaan hiukseni silloin kun haluan ja kiharat suoristuivat tietenkin saman tien. Tuo ohje olla kampaamatta tukkaa kuivana on herättänyt lähinnä naurua ja kummeksuntaa työporukan kesken kun kerroin asiasta. Sellasta on nykyisin asiakaspalvelu, mitään hyvitystä pilalle menneestä permanentista en tietenkään saanut.
- En nöyristele.
Minun "kiharat" tehtiin Vantaalla Isomyyrissä. Kun menin näyttämään myöhemmin hiuksiani niin tämä vanhempi kampaaja,siis joka ei tehnyt tätä söherrystä,oli erittäin epäkohtelias.Hän tuijotti ja näppäili tietsikkaa ihan kuin olisin ollut ilmaa.
Nuori hiusteni laittaja ei uskaltanut sanoa mitään.
Pyysin tätä ämmää lopettamaan sen näppäilyn ja näytön tuijottamisen ja katsomaan silmiini ja kuuntelemaan minua. Hän sanoi kylmästi,Osaan kyllä tehdä kahta asiaa samalla kertaa.
Sitten näytin valokuvaa jossa minulla on pienet kiharat että tietäisi mitä tarkoitan kiharoilla ja että minulle myös tulee kiharat jos on taitoa laittaa.
Ämmä ei viitsinyt kuvaa katsoa mutta pyysin häntä katsomaan sitä,hän vaan sanoi että näin sen jo.
Sitten näytin kuvaa permanentin laittajalle ja kysyin onko tämä nykyinen tukkani hänen mielestään kihara.
Hän ei paljon uskaltanut sanoa,en yhtään ihmettele sitä,mutta myönsi ainakin sen että eteen ei tullut kiharoita.Hän joutui leikkaamaan aikalailla lyhyeksi edestä ja sivuilta kun hiukset sojottivat suorana.
Pyysin hyvitystä mutta vanhempi kivikasvoämmä sanoi ;ei tule onnistumaan.
Tässä hyvä esimerkki asiakaspalvelusta,rahat kyllä kelpaa mutta työn laadusta eikä asiakkaasta välitetä pätkääkään.
Mitäs sanotte tähän,jos joku kampaaja sattuisi lukemaan tämän,näinkö asiakkaita kohdellaan? - pakalainen
En nöyristele. kirjoitti:
Minun "kiharat" tehtiin Vantaalla Isomyyrissä. Kun menin näyttämään myöhemmin hiuksiani niin tämä vanhempi kampaaja,siis joka ei tehnyt tätä söherrystä,oli erittäin epäkohtelias.Hän tuijotti ja näppäili tietsikkaa ihan kuin olisin ollut ilmaa.
Pyysin tätä ämmää lopettamaan sen näppäilyn ja näytön tuijottamisen ja katsomaan silmiini ja kuuntelemaan minua. Hän sanoi kylmästi,Osaan kyllä tehdä kahta asiaa samalla kertaa.
Sitten näytin valokuvaa jossa minulla on pienet kiharat että tietäisi mitä tarkoitan kiharoilla ja että minulle myös tulee kiharat jos on taitoa laittaa.
Ämmä ei viitsinyt kuvaa katsoa mutta pyysin häntä katsomaan sitä,hän vaan sanoi että näin sen jo.
Sitten näytin kuvaa permanentin laittajalle ja kysyin onko tämä nykyinen tukkani hänen mielestään kihara.
Hän ei paljon uskaltanut sanoa,en yhtään ihmettele sitä,mutta myönsi ainakin sen että eteen ei tullut kiharoita.Hän joutui leikkaamaan aikalailla lyhyeksi edestä ja sivuilta kun hiukset sojottivat suorana.
Tässä hyvä esimerkki asiakaspalvelusta,rahat kyllä kelpaa mutta työn laadusta eikä asiakkaasta välitetä pätkääkään.
Mitäs sanotte tähän,jos joku kampaaja sattuisi lukemaan tämän,näinkö asiakkaita kohdellaan?Itse parturi-kampaajana otan aina valittavat asiakkaat vastaan, koska "ovathan asiakkaat aina oikeassa". Jos ei miellytä niin parannellaan. Ja tosiaan jos työ ei ole onnistunut, ainakin itse teen ilmaiseksi korjauksen. Tarkoituksena on saada asiakkaat tyytyväisiksi, ei vihaisiksi ja pettyneiksi.
- KAMPAAJIIN
pakalainen kirjoitti:
Itse parturi-kampaajana otan aina valittavat asiakkaat vastaan, koska "ovathan asiakkaat aina oikeassa". Jos ei miellytä niin parannellaan. Ja tosiaan jos työ ei ole onnistunut, ainakin itse teen ilmaiseksi korjauksen. Tarkoituksena on saada asiakkaat tyytyväisiksi, ei vihaisiksi ja pettyneiksi.
Juuri näin pitäisikin vastaavissa tilanteissa toimia. Onneksi edes joku on valmis korjaamaan ns. "oman virheensä", tai toimimaan asiakkaiden hyväksi.
Kunpa vain muutkin tekisivät näin. - voiko olla totta-...
Oletko sinä "entinen asiakas" tosissasi? Olet varmaan ymmärtänyt jotain väärin, sillä jos harjaat kiharaa kuivassa tukassa, se TOTTAKAI "hajoaa". Permanentti ei ole luonnonkihara. ja toisekseen ,teet kiharan millätahansa, rullilla, kihartimella, niin se hajoaa kun sen kampaa! Sen takia esim. naistenlehtien kampausohjeissa ei ole ohjetta " kampaa hiuksesi" vaan "erottele VAROVASTI sormin".
HUHHUH oikeesti. - jgouljhk
Itselläni kun oli permis, niin sitä nimenomaan ei saanut kammata/harjata kuivana, tai kiharasta tuli sottainen 80-luvun pörrökihara. Suihkussa aina harjasin tukan hoitoaine päässä ja sitten kuivana en lainkaan, joten kihara pysyi nättinä ja korkkiruuvimaisena.
Huono asiakaspalvelu on asia erikseen, mutta kommentoin vain tuota, että usein permanenttikiharaa ei tosiaankaan suositella kammattavan kuivana. - panu
En nöyristele. kirjoitti:
Mitäs sanotte tähän,jos joku kampaaja sattuisi lukemaan tämän,näinkö asiakkaita kohdellaan?mulla oli lapaluihin ulottuvat pitkät hiukset ,pyysin pientä kiharaa ,jota ei tarvi laittaa,on ollut ennenkin,no hän laittoi osa jäi suoraksi,leikkas kerroksittain pois.kaksi viikkoa,ja huomasin,että multa on niskasta hiukset pois,tästä on nyt kulunut vuosi ja mulla on kymmenen sentin tukka niskassa,muu tukasta on murentunut ulottuu olkapäille,se hapero.joskus viputtaa missä minun pitkät kauniit hiukset.
- kampaamosta kiinni
Teetin permanentin,eikä pysynyt edes viikkoa vaan tulos oli suorat hiukset ,takana vähän epämääräistä kiharaa. Menin valittamaan kampaajalle, ja sanoivat etteivät voi palauttaa rahoja voivat kuulemma "leikellä tukkaa". Minua ajatus ei yhtään miellyttänyt, aion mennä uudelleen vaatimaan rahoja takaisin,jos ei kuulu niin boikottiin moinen paikka. Aiemmin minulle on tehty korkkiruuvipermanentti ( eri kampaamo) ja pysyi todella hyvin ja ihastuin tosi paljon niihin kiharoihin. Se on tosiaankin paljon kampaamosta kiinni!
- Burnies
Jos kerran sojottavat suorina?
- halvemmalla
Salon klipsiin ei ikinä. Törkeen kallis paikka ja huomaa, että työilmapiiri aivan kuralla!!!
- Säälittää
Työilmapiiri kuralla, koska työntekijöistä revitään kaikki irti. Ellei tehdä isoa kassaa, alkaa ulos savustus. Henkisesti pahoinvoiva henkilökunta.
- jäiks
Aika paljon saa kuulla ja lukea netsistä salon klipsin liikkeiden huonosta ilmapiiristä. Taitaa olla totta se mitä luin eräästä netin keskustelusta, että jos kassan suuruus ei miellytä omistajaa, alkaa armoton savustus. Harmillista, että joillekin raha merkitsee koko elämää, muiden ihmisten hyvinvoinnista välittämättä. Oksettaa!
- Tietsä
Ilmoita kampaamoon, että jos eivät hyvitä teet valituksen kuluttajavalituslautakuntaan, ja sitten myös kaikkiin kampaamoalan kouluihin jne. maahantuojille (mitä merkkiä tuo kampaamo nyt sitten käyttääkään) ja sano vielä että laitat sosiaaliseen mediaan ISON valituksen. Niin johoan antavat hyvitystä. Niin kuin kuuluukin.
- 2009ja2018
Aloitus on melkeen 10 vuotta vanha ehkä kaikki voitava on jo sillon tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733