Moi, mä olen justiinsa muuttanu Joensuusta, tähän Möysän ostarin kulmille ja tekis mieli jatkaa sulisharrastusta. Eli onkohan täs lähistöllä jotai hallii, jossa mahollisimman halpa harjotusvuoro? Joensuussa kävin ilmaseks koululla pelaa.. Ja samoin pelikaveri olis hakusessa! En oo pro mut ihan ok.
Sulista lahdessa
3
1036
Vastaukset
- Pallo hukassa
katsoppa tuolta: http://www.inoa.fi/Kuntokouluja, kuntosaleja/Joutjärven Palloilukeskus/LAHTI/yhteenveto/142563/
- _T@ra_
Itse käyn pelaamassa kisapuistossa...10e tunti...ja olisin myös pelikaveria vailla...
ota yhteyttä jos vielä pelikaveria etsit [email protected]
- suomimafia00
joutjärven palloilu keskus on 1970 luvun kunnossa. epäilen vahvati kun kävin pari kertaa pelaamassa sulkapalloa että se on täys home halli ja myyjät ovat kieroja vaikka hinnan piti olla 14 e nii he halusivat 20e taas kisapuistossa on hyvä sisäilma ja hyväilmapiiri . hinnat myös . tämä on minun mieli piteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203784
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243179En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322385- 922149
- 222000
- 271648
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411631- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021473Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424