Moi, mä olen justiinsa muuttanu Joensuusta, tähän Möysän ostarin kulmille ja tekis mieli jatkaa sulisharrastusta. Eli onkohan täs lähistöllä jotai hallii, jossa mahollisimman halpa harjotusvuoro? Joensuussa kävin ilmaseks koululla pelaa.. Ja samoin pelikaveri olis hakusessa! En oo pro mut ihan ok.
Sulista lahdessa
3
1026
Vastaukset
- Pallo hukassa
katsoppa tuolta: http://www.inoa.fi/Kuntokouluja, kuntosaleja/Joutjärven Palloilukeskus/LAHTI/yhteenveto/142563/
- _T@ra_
Itse käyn pelaamassa kisapuistossa...10e tunti...ja olisin myös pelikaveria vailla...
ota yhteyttä jos vielä pelikaveria etsit [email protected]
- suomimafia00
joutjärven palloilu keskus on 1970 luvun kunnossa. epäilen vahvati kun kävin pari kertaa pelaamassa sulkapalloa että se on täys home halli ja myyjät ovat kieroja vaikka hinnan piti olla 14 e nii he halusivat 20e taas kisapuistossa on hyvä sisäilma ja hyväilmapiiri . hinnat myös . tämä on minun mieli piteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1296238Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745712241Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk381495Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121308Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661028
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll64990Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27958- 64946