voiko seksisuhteesta kehkeytyä toimiva parisuhde?

salaa-ihastunut

niin, voiko? Tai onko teillä itsellänne siitä kokemuksia?

Olen korviani myöten ihastunut mieheen, jota tapailen lähinnä seksin merkeissä. Jotenkin on semmoinen olo ettei mies kykenisi ottamaan minua tosissaan jos kertoisin hänelle tunteistani... olemme tunteneet noin 4kk.
Onko mulla mitään toivoa vai onko mies saanut minusta jo ns.patjan maineen?

25

6239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      tuli telkusta joku ohjelma,jossa nainen kertoi et aviomiehensä kans olivat eka iltana menneet sänkyyn....et periaatteessa....

      • kokemuksia(m)

        Voihan tuo olla mahdollista, itselläni oli seksisuhde peräti puolen vuoden ajan nykyiseen naiseeni, ennenkuin aloimme seurustelemaan.

        Nainen oli tehnyt aloitteen jo aiemmin, mutta annoin pakit verukkeella "en halua tässä elämäntilanteessa sitoutua", kunnes sitten tein itse myöhemmin aloitteen.

        Olemme olleet 3v yhdessä


    • Totuus kohdattava

      Hyvin yleinen kysymys naisilta.

      Vastaan suoraan että tämä menee aivoosi joka soluun: EI VOI.

      Aina on toki olemassa pieni mahdollisuus kaikelle mutta naiset tuppaavat ihastumaan miehiin joita nussivat. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että mies haluaisi heidän kanssaan parisuhteeseen vaikka mies viettäisi heidän kanssa muutenkin vapaa-aikaa.

      "Onko mulla mitään toivoa vai onko mies saanut minusta jo ns.patjan maineen? "

      Sillä ei varsinaisesti ole tekemistä patjana maineen kanssa vaan sen miten tunteet miehellä kehittyvät. Jos ne keskittyvät siihen seksiin niin sitten ollaan seksisuhteessa. Vaikka mies ajattelisi sinusta muutenkin hyvää niin 4kk jälkeen ei ole enää paljon mahdollisuuksia ellei hän ole niin koukuttunut seksiin. Mutta tuskimpa sinä tahdot vain muodollista parisuhdetta jossa mies on sinun kanssasi edelleen vain seksin takia. Koska niin siinä voi hyvin käydä jos sitä miehelle ehdotat. Hän suostuu mutta tosiasiassa se on edelleen se seksisuhde eikä muuta sen ihmeempää.

      On todella todella harvinaista että seksisuhteesta sen alun jälkeen kehittyisi mitään todella kestävämpää. Enkä usko että sinun tapaus on se poikkeus.

      Harrasta seksiä hänen kanssaan edelleen mutta jos etsit oikeaa parisuhdetta, etsi jostain muualta.

      • eräs jostain

        No ei tämä sun viestisi oikeuta silti leikkimään toisilla ihmisillä ja sydämillä. Ja perustelemaan tunteidenkehittymättömyyttä sillä, että mies se nyt vaan jo alusta asti keskittyi seksiin..no mitäs sitten keskittyi siihen eikä pyrkinyt arvostamaan toista.

        "Rakkaus" tuntuu perustuvan ulkonäköön ja jokaisen omiin intresseihin. Ja sivussa huijataan muita naisia..ei nuori nainen tiedä joidenkin miesten ajatusmaailmaa kuinka julma se voi olla -tahallisesti tai tahattomasti..mitä kulloinkin tai kumpaakin.

        Ei tämä ole naisten keksintö että naisia kohdellaan huonosti. Ja ehkä jotkut miehet jäävät lopulta vehkeestään kiinni, ja muu suhteensa hajoaa. Yhä uudelleen.

        Nainen tarvitsee turvaa ja rakkautta. Näin on.


      • Totuus kohdattava
        eräs jostain kirjoitti:

        No ei tämä sun viestisi oikeuta silti leikkimään toisilla ihmisillä ja sydämillä. Ja perustelemaan tunteidenkehittymättömyyttä sillä, että mies se nyt vaan jo alusta asti keskittyi seksiin..no mitäs sitten keskittyi siihen eikä pyrkinyt arvostamaan toista.

        "Rakkaus" tuntuu perustuvan ulkonäköön ja jokaisen omiin intresseihin. Ja sivussa huijataan muita naisia..ei nuori nainen tiedä joidenkin miesten ajatusmaailmaa kuinka julma se voi olla -tahallisesti tai tahattomasti..mitä kulloinkin tai kumpaakin.

        Ei tämä ole naisten keksintö että naisia kohdellaan huonosti. Ja ehkä jotkut miehet jäävät lopulta vehkeestään kiinni, ja muu suhteensa hajoaa. Yhä uudelleen.

        Nainen tarvitsee turvaa ja rakkautta. Näin on.

        "No ei tämä sun viestisi oikeuta silti leikkimään toisilla ihmisillä ja sydämillä. Ja perustelemaan tunteidenkehittymättömyyttä sillä, että mies se nyt vaan jo alusta asti keskittyi seksiin..no mitäs sitten keskittyi siihen eikä pyrkinyt arvostamaan toista."

        No ei tietenkään. Mutta yritän selittää alkuperäiselle kysyjälle miksei mies ehkä ole kiinnostunut muusta.
        Yksinkertaisesti vain suosittelen naisia ylipäätään yleensä pikkaisen jättämään seksin myöhemmäksi koska sillä tavoin ne miehen muut tuntemukset pääsevät esille jos niitä on ollakseen.

        ""Rakkaus" tuntuu perustuvan ulkonäköön ja jokaisen omiin intresseihin."
        Riippuu rakkaudesta. Ainakin omalla kohdalla se ei kyllä perustu toisen ulkonäköön, mitä nyt hieman liittyen naisen kykyyn pysyä normimitoissa. Totta kai omat intressit tulevat siinä kyseeseen että pitäähän jotain saada suhteesta itselleen. Osa haluaa enemmän silmänruokaa ja osa hakee jotain muuta.

        Voin miehenä sanoa että kaipaan hellyyttää ja lähellä oloa sekä välittää jostakin jota kutsun sitten rakkaudeksi mutta arvaapa onko omalla kohdalla niitä ottajia ollut? Vain muutama joiden kanssa minulla ei ollut mitään yhteistä ja joista en olisi voinut olla kiinnostunut edes pelkästään seksin muodossa.

        "a sivussa huijataan muita naisia..ei nuori nainen tiedä joidenkin miesten ajatusmaailmaa kuinka julma se voi olla -tahallisesti tai tahattomasti..mitä kulloinkin tai kumpaakin."

        Ei se julma ole ainakaan aloittajan miehen kohdalla koska aloittaja on tiennyt mihin on alkanut jo etukäteen. Eri asia jos mies huijaisi suhteeseen että saisi seksiä. Nainen itse suostui pelkkään seksisuhteeseen ja nyt on esittämässä että haluaa muuta. Ei se nyt miehen vika ole mutta tieysti voi tuntua kovalta ja julmalta jos haluaa että siihen liittyy muutakin. Kerroin vain totuuden miten asia todennäköisesti on.

        "Ei tämä ole naisten keksintö että naisia kohdellaan huonosti. Ja ehkä jotkut miehet jäävät lopulta vehkeestään kiinni, ja muu suhteensa hajoaa. Yhä uudelleen."

        Ja miehiäkö ei kohdella? :D
        Älä naurata. Miehiä kohdellaan aivan yhtä huonosti ellei huonommin naisten "tunteiden" varjolla jolla jokainen naisen mielen liike, mielenkiinnon kohde ja mielihalu "oikeutetaan".
        Nainen se tuossa tapauksessa on jäänyt kiinni vehkeestään mieheen ja kuvittelee että siitä tulee muutakin. Liekö tuo nyt sitten miehen vika?

        "Nainen tarvitsee turvaa ja rakkautta. Näin on."

        Moni mieskin tarvitsee mutta aika usein naisia kiinnostaa nuo panomiehet kuten aloittajankin mies johon te sitten tyhmyyksissänne rakastutte ja ihmettelette että miten siinä niin kävi. Oma vika ja oma valinta. Jos etsitte pelkkää seksiä niin etsikää mutta jos etsitte muuta niin älkää menkö samaan paikkaan kuin jos etsitte seksiä. Ne kun voivat olla kaksi eri asiaa.

        Tuo aloittajan tarina ei ole uusi vaan nähty, kuultu ja luettu jo monen monituista kertaa. Tiedän lopputuloksen jo etukäteen. Nainen ihastuu seksin kautta mieheen ja miehelle nainen on vain helppo pano.


      • ......
        Totuus kohdattava kirjoitti:

        "No ei tämä sun viestisi oikeuta silti leikkimään toisilla ihmisillä ja sydämillä. Ja perustelemaan tunteidenkehittymättömyyttä sillä, että mies se nyt vaan jo alusta asti keskittyi seksiin..no mitäs sitten keskittyi siihen eikä pyrkinyt arvostamaan toista."

        No ei tietenkään. Mutta yritän selittää alkuperäiselle kysyjälle miksei mies ehkä ole kiinnostunut muusta.
        Yksinkertaisesti vain suosittelen naisia ylipäätään yleensä pikkaisen jättämään seksin myöhemmäksi koska sillä tavoin ne miehen muut tuntemukset pääsevät esille jos niitä on ollakseen.

        ""Rakkaus" tuntuu perustuvan ulkonäköön ja jokaisen omiin intresseihin."
        Riippuu rakkaudesta. Ainakin omalla kohdalla se ei kyllä perustu toisen ulkonäköön, mitä nyt hieman liittyen naisen kykyyn pysyä normimitoissa. Totta kai omat intressit tulevat siinä kyseeseen että pitäähän jotain saada suhteesta itselleen. Osa haluaa enemmän silmänruokaa ja osa hakee jotain muuta.

        Voin miehenä sanoa että kaipaan hellyyttää ja lähellä oloa sekä välittää jostakin jota kutsun sitten rakkaudeksi mutta arvaapa onko omalla kohdalla niitä ottajia ollut? Vain muutama joiden kanssa minulla ei ollut mitään yhteistä ja joista en olisi voinut olla kiinnostunut edes pelkästään seksin muodossa.

        "a sivussa huijataan muita naisia..ei nuori nainen tiedä joidenkin miesten ajatusmaailmaa kuinka julma se voi olla -tahallisesti tai tahattomasti..mitä kulloinkin tai kumpaakin."

        Ei se julma ole ainakaan aloittajan miehen kohdalla koska aloittaja on tiennyt mihin on alkanut jo etukäteen. Eri asia jos mies huijaisi suhteeseen että saisi seksiä. Nainen itse suostui pelkkään seksisuhteeseen ja nyt on esittämässä että haluaa muuta. Ei se nyt miehen vika ole mutta tieysti voi tuntua kovalta ja julmalta jos haluaa että siihen liittyy muutakin. Kerroin vain totuuden miten asia todennäköisesti on.

        "Ei tämä ole naisten keksintö että naisia kohdellaan huonosti. Ja ehkä jotkut miehet jäävät lopulta vehkeestään kiinni, ja muu suhteensa hajoaa. Yhä uudelleen."

        Ja miehiäkö ei kohdella? :D
        Älä naurata. Miehiä kohdellaan aivan yhtä huonosti ellei huonommin naisten "tunteiden" varjolla jolla jokainen naisen mielen liike, mielenkiinnon kohde ja mielihalu "oikeutetaan".
        Nainen se tuossa tapauksessa on jäänyt kiinni vehkeestään mieheen ja kuvittelee että siitä tulee muutakin. Liekö tuo nyt sitten miehen vika?

        "Nainen tarvitsee turvaa ja rakkautta. Näin on."

        Moni mieskin tarvitsee mutta aika usein naisia kiinnostaa nuo panomiehet kuten aloittajankin mies johon te sitten tyhmyyksissänne rakastutte ja ihmettelette että miten siinä niin kävi. Oma vika ja oma valinta. Jos etsitte pelkkää seksiä niin etsikää mutta jos etsitte muuta niin älkää menkö samaan paikkaan kuin jos etsitte seksiä. Ne kun voivat olla kaksi eri asiaa.

        Tuo aloittajan tarina ei ole uusi vaan nähty, kuultu ja luettu jo monen monituista kertaa. Tiedän lopputuloksen jo etukäteen. Nainen ihastuu seksin kautta mieheen ja miehelle nainen on vain helppo pano.

        Kyllä mies tosiaan voi myös huijata että on kiinnostunut suhteesta, sitten nainen onkin jo kiinnostunut ja mies vaan huijasi. Ja pelkän seksin aikanakin nainen voi luulla että mies kiinnostuu, tai on kiinnostunut. Ulkonäköä se mies vain hakee ja muissa naisissa ei sitten ole muka sitä jotain.

        Ei kaikki naiset ole edes huonoja, mutta ilmeisesti mies vaan ajattelee huoramadonna tyylillä. Jos naisella on lämmin sydän niin katsoisi mies edes sinne..joskus. Eikä heti hylkäisi. Mutta kun se ulkonäkö, että pitää olla äärettömän kaunis.. mikään ei riitä miehille. Ei mikään.

        Turhauttaa naista. Ei sisäisesti poikkea siitä äärettömän kauniista.. mutta kun pitäisi olla ulkoisestikin Äärettömän kaunis. Ei riitä että on nätti tai kaunis.


      • Suoraa puhetta.
        ...... kirjoitti:

        Kyllä mies tosiaan voi myös huijata että on kiinnostunut suhteesta, sitten nainen onkin jo kiinnostunut ja mies vaan huijasi. Ja pelkän seksin aikanakin nainen voi luulla että mies kiinnostuu, tai on kiinnostunut. Ulkonäköä se mies vain hakee ja muissa naisissa ei sitten ole muka sitä jotain.

        Ei kaikki naiset ole edes huonoja, mutta ilmeisesti mies vaan ajattelee huoramadonna tyylillä. Jos naisella on lämmin sydän niin katsoisi mies edes sinne..joskus. Eikä heti hylkäisi. Mutta kun se ulkonäkö, että pitää olla äärettömän kaunis.. mikään ei riitä miehille. Ei mikään.

        Turhauttaa naista. Ei sisäisesti poikkea siitä äärettömän kauniista.. mutta kun pitäisi olla ulkoisestikin Äärettömän kaunis. Ei riitä että on nätti tai kaunis.

        "Kyllä mies tosiaan voi myös huijata että on kiinnostunut suhteesta, sitten nainen onkin jo kiinnostunut ja mies vaan huijasi. Ja pelkän seksin aikanakin nainen voi luulla että mies kiinnostuu, tai on kiinnostunut."

        Toki huijaa joskus mutta aloittaja näyttää suostuneen alunperin pelkkään seksisuhteeseen.
        Jos luulet että mies kiinnostuu naisesta muuten seksin takia niin et ymmärrä miesten rakastumista ollenkaan.
        " Ulkonäköä se mies vain hakee ja muissa naisissa ei sitten ole muka sitä jotain."
        Samaahan ne naisetkin jauhaa kun ei kehtaa sanoa että "sä et oo tarpeeksi komea mulle". kun antavat pakit jollekin "kun ei löydy kemioita". Sitten menevät panomiehen luokse hakemaan orkkuja ja itkevät kun mies jättää heidät vaikka suostuivat itse siihen seksisuhteeseen. Huvittavaa.

        "Ei kaikki naiset ole edes huonoja, mutta ilmeisesti mies vaan ajattelee huoramadonna tyylillä. Jos naisella on lämmin sydän niin katsoisi mies edes sinne..joskus. Eikä heti hylkäisi. Mutta kun se ulkonäkö, että pitää olla äärettömän kaunis.. mikään ei riitä miehille. Ei mikään."

        Riippuu miehestä. Valitsette vääriä miehiä. Se on voi voi.

        "Turhauttaa naista. Ei sisäisesti poikkea siitä äärettömän kauniista.. mutta kun pitäisi olla ulkoisestikin Äärettömän kaunis. Ei riitä että on nätti tai kaunis."

        Itseään ei edes sisäisesti kannata ajatella äärettömän kauniiksi, se on aika itsekästä ja naiivia.


      • Anonyymi
        eräs jostain kirjoitti:

        No ei tämä sun viestisi oikeuta silti leikkimään toisilla ihmisillä ja sydämillä. Ja perustelemaan tunteidenkehittymättömyyttä sillä, että mies se nyt vaan jo alusta asti keskittyi seksiin..no mitäs sitten keskittyi siihen eikä pyrkinyt arvostamaan toista.

        "Rakkaus" tuntuu perustuvan ulkonäköön ja jokaisen omiin intresseihin. Ja sivussa huijataan muita naisia..ei nuori nainen tiedä joidenkin miesten ajatusmaailmaa kuinka julma se voi olla -tahallisesti tai tahattomasti..mitä kulloinkin tai kumpaakin.

        Ei tämä ole naisten keksintö että naisia kohdellaan huonosti. Ja ehkä jotkut miehet jäävät lopulta vehkeestään kiinni, ja muu suhteensa hajoaa. Yhä uudelleen.

        Nainen tarvitsee turvaa ja rakkautta. Näin on.

        Toden totta, jokikinen sana! Hyvä kirjoitus!


    • kutsukts6k

      siitä kehkeytyä muutakin, tai sitten ei. Itselläni on kerran käynyt niin, mutta useimmiten ei...

    • Entinen panomies

      No onhan niitä joitain harvoja tapauksia, joille on noin käynyt, mutta minulla on sinulle surullisia uutisia:

      Yleensä sille on jokin syy, että suhteesta tulee pelkkä seksisuhde. Minä ainakin olen ollut päätynyt seksisuhteeseen sellaisten naisten kanssa, jotka eivät muuten kiinnostaneet. Heissä ei ollut sitä jotain, että olisin halunnut "oikean" suhteen. Panin sitten sen aikaa että löysin oikeasti kiinnostavan naisen. En minua niitä naisia kiinnostanut tapailla muuten kuin seksin merkeissä.

      Siinä olisikin ehkä hyvä testi: Teettekö miehen kanssa mitään muuta kuin panette? Onko mies muuten yhteydessä kuin silloin kun haluaa pillua? Onko mies ehdottanut, että tekisitte jotain muutakin yhdessä?

      Jos ei, niin ei häntä taida kiinnostaa muu kuin helppo pillu. Voit sinä silti kokeilla kertoa tunteistasi. Älä silti odota liikoja. Veikkaan ettet saa pahemmin vastakaikua, vaan lähinnä jonkun "olet ihan mukava, mutta..." -selityksen.

      Teit sen typerimmän virheen: Sekoitit seksisuhteen ja tunteet keskenään. Älä ala vain seksisuhteeseen sellaisten miesten kanssa, joista olisit muutenkin kiinnostunut. Rikot vain itsesi, kun et kelpaakaan muuhun kuin sänkyyn, vaikka haluaisit.

      • hmm.

        Jotta on sitä jotain pitää olla se supernainen, joo, se on selvää. Eli rahaa, ulkomuotoa, hyvä perhetausta, ym. ulkokultaista. Siitä miehen ego pönkittyy ja "rakkaus" alkaa. Siihen kauniiseen.


      • hmm.

        "Rikot vain itsesi, kun et kelpaakaan muuhun kuin sänkyyn, vaikka haluaisit."

        Rakkaus on sokea. Itse en naisena pysty muuttumaan etten välittäisi rakastaisi. Ja sitten hajoaa. Tosin ukkomiehiä ei.


      • sheriff86
        hmm. kirjoitti:

        Jotta on sitä jotain pitää olla se supernainen, joo, se on selvää. Eli rahaa, ulkomuotoa, hyvä perhetausta, ym. ulkokultaista. Siitä miehen ego pönkittyy ja "rakkaus" alkaa. Siihen kauniiseen.

        raha, perhetaustat yms., jopa se ulkonäkökin on loppupeleissä toisarvoisia asioita silloin kun etsitään naista vakavaan suhteeseen.

        tottakai ulkonäöllä on väliä, mutta siten että se on jotain persoonallista, millä nainen erottuu muista. tiedän useita tajuttoman hyvännäköisiä naisia, joiden kanssa en todellakaan rupeaisi mihinkään suhteeseen. ja miksikö? no kun niitten kanssa ei ole mitään yhteistä.

        niin että ei kaikki miehet etsi naisesta vaan sitä egon pönkitystä. minä en ainakaan sellasta tartte.


      • Suoraa puhetta.
        hmm. kirjoitti:

        "Rikot vain itsesi, kun et kelpaakaan muuhun kuin sänkyyn, vaikka haluaisit."

        Rakkaus on sokea. Itse en naisena pysty muuttumaan etten välittäisi rakastaisi. Ja sitten hajoaa. Tosin ukkomiehiä ei.

        "Rakkaus on sokea. Itse en naisena pysty muuttumaan etten välittäisi rakastaisi. Ja sitten hajoaa."

        Miksi lähteä sitten vain seksisuhteeseen?

        Ihan oikeasti, ei kukaan voi olla noin tyhmä tai masokistinen.

        Jos etsit rakkausuhdetta niin etsi rakkaussuhdetta alusta lähtien älä seksisuhdetta.


      • -------
        Suoraa puhetta. kirjoitti:

        "Rakkaus on sokea. Itse en naisena pysty muuttumaan etten välittäisi rakastaisi. Ja sitten hajoaa."

        Miksi lähteä sitten vain seksisuhteeseen?

        Ihan oikeasti, ei kukaan voi olla noin tyhmä tai masokistinen.

        Jos etsit rakkausuhdetta niin etsi rakkaussuhdetta alusta lähtien älä seksisuhdetta.

        Etsin rakkaussuhdetta, mies huijasi, vuosia sitten jo.


    • samajuttu

      Miten voi sattuakki näin samanlainen juttu, ite oon kans noin 4kk tuntenu tosi ihanan miehen ja ollaan nähty sit siitä lähtien pari kertaa vkossa lähinnä seksin merkeissä. Ollaan välillä käyty leffassaki tai syömässä, mutta ne sijoittuu aina iltaan ennen sitte yötä yhdessä. Seksi toimii loistavasti, ja myönnän että oon kans aivan tukkaa myöten tässä sopassa. Tämä mies (esim. Jaakko), ei oikeastaan ehdota kovin usein, että tehtäisiin mitään, vaan ennemminkin laittaa vaikka fb:ssä että nähdäänkö illalla, tai tuu meille yöksi. Mä helvetti haluan sen miehen enkä olla mikään patja, ihan niinku aloittaja... Oon kyllä sanonut, että tykkään, mutta vastausta ei oikein kuulu.

      • ____

        Mulla taas on sama ongelma toisin päin... Eli mies on kiinnostunut tapailemaan mutta minä haluaisin viettää myös öitä yhdessä ja sopisi erittäin hyvin tuollainen nähdäänkö illalla? viestintä mutta ei kun tää haluaa nähdä päivällä ja mennä rantakävelylle...
        Tasan ei käy onnen lahjat!


      • Ettekö te tajua?

        ". Mä helvetti haluan sen miehen enkä olla mikään patja, ihan niinku aloittaja... "

        Te ette vain tajua aloittajan kanssa että te OLETTE JO NIITÄ PATJOJA.

        Olette koukussa siihen seksiin ja mies saa mitä haluaakin. Eihän teitä halua kokonaan vaan pillua.


      • emmaly
        Ettekö te tajua? kirjoitti:

        ". Mä helvetti haluan sen miehen enkä olla mikään patja, ihan niinku aloittaja... "

        Te ette vain tajua aloittajan kanssa että te OLETTE JO NIITÄ PATJOJA.

        Olette koukussa siihen seksiin ja mies saa mitä haluaakin. Eihän teitä halua kokonaan vaan pillua.

        Itse olen nainen.. Oon lukenut sun "iopettavaisia" viestejä :) naisille, niissä on ASIAA, kiitos !
        Otetaan naiset opiksi ettei rikota itseämme enempää, sillä tää mies tietää mistä puhuu.
        t. itsekkin oppivelat maksanut


      • ep
        emmaly kirjoitti:

        Itse olen nainen.. Oon lukenut sun "iopettavaisia" viestejä :) naisille, niissä on ASIAA, kiitos !
        Otetaan naiset opiksi ettei rikota itseämme enempää, sillä tää mies tietää mistä puhuu.
        t. itsekkin oppivelat maksanut

        Tunnettu reilu vuosi, noin 10 kk seksisuhde. Alussa nähtiin lähinnä seksin vuoksi. Nyt nähdään kyllä; vietetään iltaa yhdessä, tehdään ruokaa, saunotaan, nukutaan yhdessä mutta toinen osapuoli ei tee enää aloitetta seksiin. Hämmentävää...ensin pelkkää seksiä ja ei juuri muuten nähty ja nyt nähdään muuten mutta ei enää seksiä. Mitä tälläisestä suunnan muutoksesta pitäisi päätellä? Haluaako olla kaveri vai mitä ihmettä...


      • Jopelis Juupe
        ep kirjoitti:

        Tunnettu reilu vuosi, noin 10 kk seksisuhde. Alussa nähtiin lähinnä seksin vuoksi. Nyt nähdään kyllä; vietetään iltaa yhdessä, tehdään ruokaa, saunotaan, nukutaan yhdessä mutta toinen osapuoli ei tee enää aloitetta seksiin. Hämmentävää...ensin pelkkää seksiä ja ei juuri muuten nähty ja nyt nähdään muuten mutta ei enää seksiä. Mitä tälläisestä suunnan muutoksesta pitäisi päätellä? Haluaako olla kaveri vai mitä ihmettä...

        Tottunut yhdessäoloon?
        Tällaisia kaveri-seksi suhteita on yllättävän paljon.
        Joku on joskus tokaissut että nykyajan ihmissuhteet kauttaaltaan muistuttavat usein tällaisia kaveri-seksi suhteita. Ollaan siis kavereita viettäen aikaa yhdessä ja asia mikä erottaa kaverisuhteesta on seksi. Mitään muuta yhteistä ei oikein ole, mutta viihdytään yhdessä ja kaikki on ok muuten sekä seksi on kivaa.

        Mitäpä sitä sitten muuta kyselemään?
        Varmasti mies on vain kyllästynyt seksiin ja hakee ehkä sitä jopa muualta kun ette ole sitoutuneet.


      • ep
        Jopelis Juupe kirjoitti:

        Tottunut yhdessäoloon?
        Tällaisia kaveri-seksi suhteita on yllättävän paljon.
        Joku on joskus tokaissut että nykyajan ihmissuhteet kauttaaltaan muistuttavat usein tällaisia kaveri-seksi suhteita. Ollaan siis kavereita viettäen aikaa yhdessä ja asia mikä erottaa kaverisuhteesta on seksi. Mitään muuta yhteistä ei oikein ole, mutta viihdytään yhdessä ja kaikki on ok muuten sekä seksi on kivaa.

        Mitäpä sitä sitten muuta kyselemään?
        Varmasti mies on vain kyllästynyt seksiin ja hakee ehkä sitä jopa muualta kun ette ole sitoutuneet.

        Näin se varmaan menee. Matkan varralla kumpikin erottu pitkästä suhteesta ja muutettu omiin koteihin. Missään vaiheessa ei ole nähty joka päivä. Nyt nähdään ehkä noin kerran viikossa näissä mainitsemissani yhteyksissä. Kunhan vaan pohdin, että onko miehillä useinkin tapana "kaveerata" vanhojen hoitojensa kanssa. No aika näyttänee mitä tästä seuraa.


    • tunteellinen siili

      täällä nuoleskellaan nyt haavoja.
      Pari kuukautta pari kertaa viikossa ja niin tapahtui ns. vanhanaikaiset, että tunteiden myrskyaallokko vei muassaan.
      Kyllä tiesin meneväni puhtaasti seksisuhteeseen, ens alkuun piti olla vai yhden yön seikkailu, en edes halunnut muuta.
      Mutta minkäs sille voin, että juuri tämä mies sai sohaistua ytimeen. Jatkosta en tiedä, tällä hetkellä revin itseäni irti "olemattomasta suhteesta", jossa kahden ihmisen seksihalut ja -leikit mätsäs hyvin yhteen.

    • Anonyymi

      Minun suhteeni ovat aina alkaneet seksisuhteina. Seksi nyt vain on minulle niin tärkeää suhteessa, etten voi kiinnostua romanttisesti ihmisestä, jonka kanssa seksi ei toimi.

    • Anonyymi

      Minusta me kaikki olemme tasavertaisia ihmisiä, vaikka jokainen meistä on omien perintötekijöiden sekä ympäristötekijöiden muokkaamia ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Ilmaise selkeästi myös omat halusi ja tarpeesi.
      Hyvien suhteiden perustekijöihin kuuluu itsensä sekä kumppanin tukeminen, hyväksyntä, kunnioittaminen, sekä parisuhteen perusteita ovat avoin, rehellinen kommunikaatio, läheisyys, lämpö sekä seksikin. Ilman näitä ei synny hyviä ihmis- ja parisuhteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe