Hei.
Mistä voin tilata Vogelin paastopaketin? Löysin kyllä kotisivut, mutten mistään sellaista "tilaa paastopaketti" tms kohtaa.
Linkkiä kiitos. :)
Vogelin paastopaketti
9
1866
Vastaukset
- paastolle!"
luontaistuotekauppaan, siellä niitä myydään, miksi maksaa kalliita postikuluja?!
Itse ostin eilen kaksi pakkausta, aloitan maanantaina.- sinäminäsinä
Onko sulla ensimmäinen paastokerta? Kuinka pitkään meinaat paastota?
- paastolle!
sinäminäsinä kirjoitti:
Onko sulla ensimmäinen paastokerta? Kuinka pitkään meinaat paastota?
paastoan joka vuosi, kahden viikon jakson. Tämä taitaa kuule olla ties kuinka mones kun tuota ikääkin on jo 45v:)))
Mutta tosiaan, käy ostamassa luont.tuotekaupasta, ei tarvitse maksaa postikuluja - Kiitos...
paastolle! kirjoitti:
paastoan joka vuosi, kahden viikon jakson. Tämä taitaa kuule olla ties kuinka mones kun tuota ikääkin on jo 45v:)))
Mutta tosiaan, käy ostamassa luont.tuotekaupasta, ei tarvitse maksaa postikulujaEi muuta kun ostoksille :).
- 9+11=20
Minä Ajattelin, että en osta Vogelin paastopakettia valmiina vaan kaikki sen sisältämät tuotteet erikseen. Tämä lähinnä sen vuoksi, että olen kuullut puhuttavan paastopaketin mehujen olevan aivan kammottavia, joten valitsen mieluummin itse mitä Biotta-mehuja haluan.
Mutta, mutta... Tietääkö joku fiksumpi mistä suolihuuhtelupusseja voi ostaa yksittäin? Muut tuotteet saa kyllä Citymarketista ja luontaistuotekaupasta. - Minä vain
Täälläkin paastotaan :) Glauberin join edellispäivänä (iltana) joten tänään on toinen paastopäivä.
Hyvin sujuu!!! :) Vähän nälkä mutta se menee ohi. Menossa elämäni toinen paasto.
Tsemppiä kaikille jotka paastoavat!
Noista suolihuuhtelupusseista en kyllä tiedä, luulisi niitäkin saavan luontaistuotekaupoista. Kysys vielä! :)- Minä vain taas
Ainiin, unohdin mainita että Vogelin valmiissa paastopaketissa kaikki muut mehut oli hyviä/ok paitsi tomaattimehu! Se oli aivan kammottavaa!! Pärjäsin kuitenkin 5pv paaston paketin mehuilla vaikka tomaattimehu jäi lähes koskemattomaksi.
Parhaiten tietää mistä tykkää, kun reippaasti maistaa.. Vaikka muut eivät pitäisikään, itse voi pitää :) - paasto
Minä vain taas kirjoitti:
Ainiin, unohdin mainita että Vogelin valmiissa paastopaketissa kaikki muut mehut oli hyviä/ok paitsi tomaattimehu! Se oli aivan kammottavaa!! Pärjäsin kuitenkin 5pv paaston paketin mehuilla vaikka tomaattimehu jäi lähes koskemattomaksi.
Parhaiten tietää mistä tykkää, kun reippaasti maistaa.. Vaikka muut eivät pitäisikään, itse voi pitää :)Moi!
Jaksaisiko joku kultainen ihminen laittaa tänne paaston ohjeet? Mulla on Vogelin 5 päivän pirteyttä paastosta paketti mutta ohjeet hävinneet. Eli mitä mehuja juodaan minkäkin verran ja milloin? Asialla on kiire! Kiitos hirveästi. - valo!
paasto kirjoitti:
Moi!
Jaksaisiko joku kultainen ihminen laittaa tänne paaston ohjeet? Mulla on Vogelin 5 päivän pirteyttä paastosta paketti mutta ohjeet hävinneet. Eli mitä mehuja juodaan minkäkin verran ja milloin? Asialla on kiire! Kiitos hirveästi.Eli ohjeet mitä juodaan ja milloin: http://a.vogel.fi/docs/paastoesite.pdf
PAASTOAJAT: a.vogelin paasto aloitetaan tyhjentemällä suoli gaubersuolalla ja yrttiteellä. Jos paasto kestää 5pv laseketaanko tämä tyhjennys jo 1.päiväksi? Suoritetaanko se aamulla/illalla vai miten olette toimineet ja miten olette syöneet ennen tyhjennystä?
Pikaista vastausta odotetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765