Mikä laittaa miehen hiljaiseksi?

Ainakin sellanen, että kun mies tulossa töistä ajoissa kotiin ja soittaa akalle, niin se on shoppailemassa ja sanoo puhelimeen, että 'Sähän oot ennen mua kotona, jes!........Voi apua, nyt sä näet mitä kaikkea mä oon jo ostanu'

Mies ei uskalla astua edes tupaan sisään, koska luulee, että talo on jo kertaalleen osteltu täyteen tavaraa ja nyt ollaan toisella kierroksella, vaan menee turvallisesti pilkkomaan puita puulatoon siihen saakka kunnes rakas tulee kotiin, jolloin vasta uskaltautuu sisälle, huokaisten helpotuksesta, että se olikin vasta ensimmäinen kierros.

Mies juo ihan hiljaa yhden oluen.

Tarinahan on siis fiktiivinen alustus otsikossa olevalle kysymykselle..

51

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monte34

etten varmana ole ensin kotona, koska lähdemme kavereiden kanssa tänää ryyppäämään suoraan töistä.

• 5+6

että sen vaimo on tuhlannu ihan hirveästi ja oli vihainen ja meni hiljaiseksi siinä kohdassa kun huomasi ettei se ollutkaa tuhlannut? Ja on nyt kiitollinen kun ei tullut haukkuneeksi vaimoaan? Vai mikä tässä nyt oli se hiljaiseksi vetävä kohta?

• Olisko se se hiljaiseksi vetävä voima? Kaikki voi olla hyvin, mutta voi olla toisinkin, joten parempi olla vetämättä hätäisiä johtopäätöksiä ja olla vaan hiljaa.

• 17+3
        relaxed_eyes kirjoitti:

Olisko se se hiljaiseksi vetävä voima? Kaikki voi olla hyvin, mutta voi olla toisinkin, joten parempi olla vetämättä hätäisiä johtopäätöksiä ja olla vaan hiljaa.

mistä? Olisko se nyt niin kauheeta jos vaimo olis shopannut kämpän täyteen?

• 17+3 kirjoitti:

mistä? Olisko se nyt niin kauheeta jos vaimo olis shopannut kämpän täyteen?

sehän tarkoittais(tod.näk.) taulujen ripustelua, huonekalujen kasaamisia yms. hermojen menetyksiä ja perheriitojen aiheuttajia.

Siis...kun ei ikinä tiedä mitä naiset kulloinkin päähänsä saa...

• 13+7
        relaxed_eyes kirjoitti:

sehän tarkoittais(tod.näk.) taulujen ripustelua, huonekalujen kasaamisia yms. hermojen menetyksiä ja perheriitojen aiheuttajia.

Siis...kun ei ikinä tiedä mitä naiset kulloinkin päähänsä saa...

perheriidat tuollaisista???

Herran pieksut, hanki hermot mies.

• 13+7 kirjoitti:

perheriidat tuollaisista???

Herran pieksut, hanki hermot mies.

kuhan sanoin.

Sitä paitsi, tämä tarina on fiktiivinen :)

• 13+14
        relaxed_eyes kirjoitti:

kuhan sanoin.

Sitä paitsi, tämä tarina on fiktiivinen :)

liian abstrakti ollakseen täysin fiktiivinen.

Se oli liian monimutkainen.

• että miehen laittaa hilajiseksi se jos sillä ei seiso. Liittymättä nyt suhun mitenkään.

• monte34

seisoo väärässä tilanteessa.
        on sillä mulkulla melkoinen mahti ollakseen niin pieni :(

• että sellainen laittaisi naisenkin hiljaiseksi, vaan jostain kumman syystä se on naisille sellainen puheenaihe _että _voi _että_.

• monte34 kirjoitti:

seisoo väärässä tilanteessa.
        on sillä mulkulla melkoinen mahti ollakseen niin pieni :(

että se seisoo...oli tilanne mikä hyvänsä :)

• Cinnamon.Girl kirjoitti:

että sellainen laittaisi naisenkin hiljaiseksi, vaan jostain kumman syystä se on naisille sellainen puheenaihe _että _voi _että_.

kokenut että se on miehelle kompleksi vaikka mitä sanoisi.

• niin mä ainakin alan selittämään ihan mitä sattuu.

• monte34
        timanttia kirjoitti:

että se seisoo...oli tilanne mikä hyvänsä :)

missä tahansa tilanteessa, koska haluan puhua enkä paeta nolona.

• 1+13
        relaxed_eyes kirjoitti:

niin mä ainakin alan selittämään ihan mitä sattuu.

ei seiso se muuttuu vittumaiseksi ja ilkeäksi. Ei tajua että asia käy munkin itsetunnolle, tulee tunne et olen vastenmielinen.

No oli syy mikä tahansa niin siitä PITÄISI puhua, muuten tulee suuret väärinkäsitykset.

• 7+3
        monte34 kirjoitti:

missä tahansa tilanteessa, koska haluan puhua enkä paeta nolona.

sisällä sittenkin pieni nainen ? :D

• 1+13 kirjoitti:

ei seiso se muuttuu vittumaiseksi ja ilkeäksi. Ei tajua että asia käy munkin itsetunnolle, tulee tunne et olen vastenmielinen.

No oli syy mikä tahansa niin siitä PITÄISI puhua, muuten tulee suuret väärinkäsitykset.

Enpäs sanokaan muuta :)

• 4+10
        relaxed_eyes kirjoitti:

sillaiko seisoo vai ei seiso? Siis jos on se anustappi?

• timanttia kirjoitti:

kokenut että se on miehelle kompleksi vaikka mitä sanoisi.

parempi ettei sitten virka mitään.

• 4+10 kirjoitti:

sillaiko seisoo vai ei seiso? Siis jos on se anustappi?

mut paljonko voi hävitä jos koittaa? Jonkun löysän ja vittumaisen mulukun.

• 8+3
        relaxed_eyes kirjoitti:

mut paljonko voi hävitä jos koittaa? Jonkun löysän ja vittumaisen mulukun.

sais hepulin. Antaisitko sä koittaa moista?

• monte34
        7+3 kirjoitti:

sisällä sittenkin pieni nainen ? :D

vitun vihainen katujätkä

• Cinnamon.Girl kirjoitti:

parempi ettei sitten virka mitään.

oman eriävän mielipiteesnä esittää. Puhuin nyt vain omasta kokemuksestani, mikä on vähänen erektio-ongelmaisten misten suhteen.

• 8+3 kirjoitti:

sais hepulin. Antaisitko sä koittaa moista?

joo antaisin.

Mulle nyt varmaan vähä vittuillaan tuosta täällä, mutta pieni paine perseessä pistää aina yrittämään parastaan.

• 7+20
        monte34 kirjoitti:

vitun vihainen katujätkä

scary... :D

• 7+3
        relaxed_eyes kirjoitti:

joo antaisin.

Mulle nyt varmaan vähä vittuillaan tuosta täällä, mutta pieni paine perseessä pistää aina yrittämään parastaan.

ole mun mies :D Mä voisin oitis tökätä sua sellaisella. Ihan mielenkiinnosta, en o koskaa kokeillut.

Mulle vaan tuli yks asia mieleen. Vaikka mun mies tahtoiski tuollaista, niin se ei ikinä pyytäisi sitä. Ei se viitsisi. Se on harmi.

• algarve
        relaxed_eyes kirjoitti:

joo antaisin.

vittuillaan? Mä luulen et 90% miehistä ajattelee noin. 20% uskaltaa myöntää ja 2 % uskaltaa toteuttaa.

• timanttia kirjoitti:

oman eriävän mielipiteesnä esittää. Puhuin nyt vain omasta kokemuksestani, mikä on vähänen erektio-ongelmaisten misten suhteen.

Mä muistelin vain, mitä mulle on aiheesta kerrottu, ja miltä kuunteleminen tuntui.

• relaxed_eyes kirjoitti:

miehet tykkää anustapista, sä et ehkä oo vaan kokeillut. Miehilläkin kuitenkin löytyy g-piste perseestä.

• Algarve
        timanttia kirjoitti:

miehet tykkää anustapista, sä et ehkä oo vaan kokeillut. Miehilläkin kuitenkin löytyy g-piste perseestä.

kommentille. Siellä se piste on, halusi mies tai ei.

• 7+3 kirjoitti:

ole mun mies :D Mä voisin oitis tökätä sua sellaisella. Ihan mielenkiinnosta, en o koskaa kokeillut.

Mulle vaan tuli yks asia mieleen. Vaikka mun mies tahtoiski tuollaista, niin se ei ikinä pyytäisi sitä. Ei se viitsisi. Se on harmi.

yksikään miehistä ei ole valittanut joille olen jotain perseeseen tökännyt. Se pitää tehdä ekalla kerralla sillon kun niiden kiihottuneisuuden huippu on kubässä.

• näi o....

.

mut missä on lämpimät voikkuleivät?????

.

• voikkuleivätkin oli vaihtuneet pizzaan.... :(

• Mikä mut viimeks on hiljentänyt?

Noh... Se tais olla sellainen aikalailla ainutlaatuinen kärsivällisyys...

• rgfds

ja lopettaa shoppailunsa siihen, mutta näkeehän siinä, mitä hän on jo ostanut, kun tulee kotiin.

• 13+2

sisältämään kysymykseen?

• Oopust

loppu voisi olla, että pilkottuaan puita riittävästi ja sesteltuaan ne siististi pinoihin, hän asettaa jakkaran siihen pieneen jäljelle jääneeseen tilaan, pujottaa köyden...

• Algarve

oma vaimo shoppailee joskus on hirttäytymisen arvoinen asia? Okei.

• Algarve kirjoitti:

oma vaimo shoppailee joskus on hirttäytymisen arvoinen asia? Okei.

että korkeintaa kossun arvoinen asia se on. Mies istahtaa siihen pöllille ja korkkaa kossun...

• dayum

Painovirhe vai onko tuo soomea?

• Minä luulen, että fiktiivinen tarinasi on saanut vaikutteita raskaanaolevista naisista, joilla on hormonien takia paljon mielihaluja ja vähän itsekuria. Jos mies on päästänyt tilanteen tuohon jamaan, hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin laajentaa taloa (omaan piikkiinsä) tai kantaa vanhat tavarat ulos, että uudet mahtuvat tilalle. Muuten edessä on vain ruokkomaksut ja viikonloppuvanhemmuus.

• dayum

Naiset on eläimiä.

• #¤%&/

raskaana olevista naisista...

• #¤%&/ kirjoitti:

raskaana olevista naisista...

Sinulla ei liene huolta raskaaksi tulemisesta, joten huoli pois! ;-)

Ps. Sinua ei oikeasti panisi kukaan paksuksi puhumattakaan muumimukista...

Pps. Kuole kummitus.

• dayum
      • 3+3

olis aika prkl:n paha... 8O

• monte34

eli tyyntä myrskyn edellä

• uk-ko

mutta tyydynkin vain listaamaan muutamia asioita:

Oman lapsen syntymä vetää hiljaiseksi
      Oman lapsen tuho vetää hiljaiseksi

Joskus nukkuva nainen vetää hiljaiseksi
      Kuten myös hereillä oleva vastaava.

Joskus aamu vetää miehen hiljaiseksi,
      joskus sen tekee ilta.

Monikin asia vetää miehen hiljaiseksi,
      tuskin koskaan toinen mies.

• 2+18

mii laik

• ja myös ainoa oikea sellainen. Kaikki muut höpisi ihan omiaan. Tai, tais genio höpistä jotakin epämääräistä kysymykseen liittyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      86
      1391
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      828
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      151
      800
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      707
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56