Tässä kyselyjen luvatussa maassa yksi lisää:
Millainen pituus/paino -suhde/ vartalotyyppi miehellä on näistä eniten mieleesi ?
1) 180/70, hoikka
2) 180/80, normaalivartaloinen
3) 180/90, lihaksikas
Gallup naisille vartaloista
35
2081
Vastaukset
- vastausjhgglökj
2 !
- F.Percent_14
Ettei totuus unohtuisi
180/70 => BMI = 21.6 = normaali
180/80 => BMI = 24.7 = normaalin ja ylipainoisen rajalla
180/90 => BMI = 27.8 = jo selvästi läski
Useimmat ylipainoiset nuoret miehet uskottelevat itselleen olevansa lihaksikkaita, kun todellisuus on vähän toinen. Parempi kyselyn pohja olisikin, jos kysyisit mikä on paras seuraavista
180/70, rasvaprosentti 11
180/80, -//-
180/90, -//-
180/70, rasvaprosentti 16
180/80, -//-
180/90, -//-
180/70, rasvaprosentti 20
180/80, -//-
180/90, -//-- ...
...mulla mies joka on 190cm pitkä ja painaa noin sata kiloa ja TODELLA hyvännäköinen ja lihaksikas pakkaus hän on, eipä paljo läskiä löydy...
- ..........
BMI ei ota huomioon sitä että liha painaa enemmän kuin läski. Ei pelkkä pituus ja paino paljoa kropasta kerro. Lihas on paljon paremman näköistä kuin läski.
- mmmmmmmmmmmm.
Näin on. En vain viittinyt laittaa kovin monta vaihtoehtoa tohon, kun niitä ois pitänyt kirjoittaa niin paljon ;)
T: alkup. kysyjä 183/89 ja rasvaprosentti lienee kymmenen kieppeillä - tytsky____
mmmmmmmmmmmm. kirjoitti:
Näin on. En vain viittinyt laittaa kovin monta vaihtoehtoa tohon, kun niitä ois pitänyt kirjoittaa niin paljon ;)
T: alkup. kysyjä 183/89 ja rasvaprosentti lienee kymmenen kieppeilläja saa sitä lihastaki olla ;>
- kljlk
tytsky____ kirjoitti:
ja saa sitä lihastaki olla ;>
2 tai 3.
Kukkakepit ei viehätä.
- ladylikevm-65
kukkakepistä en huoli. Kakkosen voi ehkä vielä muokata kohdilleen.
- tietysti
no yks
- n
en tykkää numeroista
- mnbvcxsdfghjkpoiu
Valitsisin 3) mutta ilman lihaksia, koska juuri rakastuin tämän kokoiseen mieheen, vähän lyhkäisempään mutta ah niin ihanaan :)
Minä en pidä liian hoikista, miehen pitäisi olla miehen kokoinen, eli vähän enemmän lihaa on parempi :) - nallefani..
Ei mikään noista, kiitos vaan. Täydellinen pituus olisi 180-190 sentin välillä (myös lyhemmät ja pidemmät kelpaa, mutta nyt puhutaan siitä täydellisestä), ja painoa olisi hyvä olla vähintään 100 kiloa, mielellään enemmän. Isot (ts. lihavat) nallepojat ovat mieleeni, luonteeltaan useimmiten ihania symppiksiä, ja ulkonäkö jotain niiiiiin seksikästä ;) Itse olen 170/75, eli hieman pyöreä, ja en aina kaikki laihat tulevat baareissa iskemään, ja nallepojat juoksevat niitten laihojen, silmälasipäisten naisten perässä. Mistä ihmeestä sekin muuten johtuu??
- 35qy3y3y
En ole ihan tuota kuvailemaasi nalleluokkaa, vaan pikemminkin kysyjän ryhmään 3 kuuluva, mutta ainakin minä pidän juuri sun mittaisista naisista. Laihat ovat minulle kauhistus :)
- nallefani..
35qy3y3y kirjoitti:
En ole ihan tuota kuvailemaasi nalleluokkaa, vaan pikemminkin kysyjän ryhmään 3 kuuluva, mutta ainakin minä pidän juuri sun mittaisista naisista. Laihat ovat minulle kauhistus :)
No kiva kuulla että joillekin kelpaa, eikä aina niille laihoille :) Eihän laihoissa ihmisissäkään mitään vikaa ole, mutta itseäni eivät vaan sellaiset sytytä. Salainen haave mulla olis olla jonkun tosi lihaksikkaan miehen kanssa sängyssä, mutta seurustelukumppaniksi kelpuuttaisin vain näitä nallepoikia. Lihaksikkaille miehille kun on liikaa kysyntää, ja mun hermoni eivät sellaista kestäisi :)
- 35qy3y3y
nallefani.. kirjoitti:
No kiva kuulla että joillekin kelpaa, eikä aina niille laihoille :) Eihän laihoissa ihmisissäkään mitään vikaa ole, mutta itseäni eivät vaan sellaiset sytytä. Salainen haave mulla olis olla jonkun tosi lihaksikkaan miehen kanssa sängyssä, mutta seurustelukumppaniksi kelpuuttaisin vain näitä nallepoikia. Lihaksikkaille miehille kun on liikaa kysyntää, ja mun hermoni eivät sellaista kestäisi :)
No jaa, ite oon kyl huomannut, että kysyntää on enemmän ns. normaalivartaloisille...
- nallefani..
35qy3y3y kirjoitti:
No jaa, ite oon kyl huomannut, että kysyntää on enemmän ns. normaalivartaloisille...
Ehkäpä naiset pelkää miten lihaksikas mies suhtautuu heidän vartaloonsa. Itseäni ainakin mietityttää miten joku joka näkee niin paljon vaivaa oman kroppansa eteen voisi kiinnostua tällaisesta, jolla on mahaa, reittä ja persettä (ja tissit! :D) Kyllä mua jonkin sortin alemmuuskompleksi vaivaisi. Uskon kyllä että naiset jotka treenaavat vartaloaan haluavat lihaksikkaan miehen.
- Nainen vastaa
nallefani.. kirjoitti:
Ehkäpä naiset pelkää miten lihaksikas mies suhtautuu heidän vartaloonsa. Itseäni ainakin mietityttää miten joku joka näkee niin paljon vaivaa oman kroppansa eteen voisi kiinnostua tällaisesta, jolla on mahaa, reittä ja persettä (ja tissit! :D) Kyllä mua jonkin sortin alemmuuskompleksi vaivaisi. Uskon kyllä että naiset jotka treenaavat vartaloaan haluavat lihaksikkaan miehen.
Tuo on kyllä totta! Oikeassa elämässä tuskin haluaisin Matthew McConaugheyn vartalotyypin omaavaa miestä seurustelukumppaniksi ainakaan. Pitäs treenata ihan hulluna salilla. Ja mulla on niin lyhkäset kintutkin, niille ei salilla voi edes mitään...! Kyllä se vaivais kokoajan. Pitäs olal iak hvyä itsetunto, että sitä ei miettis.
- aanananna
heheh, olen itse nainen. pituutta 177 cm ja painoa n. 70 kg. ei noin lyhyttä miestä:S
- slurps.
Mun mielestä täydellinen mies on lyhyempi kuin 180cm. Sanotaanko vaikka 175cm/75kg olis täydellinen.:P Nam.
- no
en minä tiedä.. Noissa kaikissa on hyvät puolensa. Sellainen luonnollinen olisi hyvä eli ei ihan superlaiha eikä bodaaja, mutta sopivasti laiha, sopivasti lihaksikas ja normaali ovat kaikki hyviä (miksei myös vähän pyöreä kävisi ihan hyvin). Yksi roolipelihahmoni on lähinnä tuo eka vaihtoehto, joten se sit kai on eniten unelmissa, mutta todellisuudessa en kyllä tiedä.. Pitäisi varmaan vain keskittyä hankkimaan itselleni sellainen vartalo kuin haluan. Kyllä se on se luonne miehellä tärkeämpi kuin vartalo ja se kaikista tärkein ja aivan ihana asia olisi jos joku mies joskus rakastaisi minua.. (t. 17 v ei ikinä seurustellut hölmö otus x3)
- efdsdf
1 hoikka.
- NNN22nnn1
On mukava, huomioon ottava, huumorintajuinen , osaa tunnustaa rakkautensa ja puhua tunteistaan , puhuu ja myös pussaa. Ei se ulkonäkö aina kaikkea kerro.
- Nainen vastaa
NNN22nnn1 kirjoitti:
On mukava, huomioon ottava, huumorintajuinen , osaa tunnustaa rakkautensa ja puhua tunteistaan , puhuu ja myös pussaa. Ei se ulkonäkö aina kaikkea kerro.
No joo, mutta tässä kysyttiinkin vaan vartalosta! Että millainen eniten miellyttää. Tottakai nyt oikeasti muut asiat merkkaa enemmän!
Sama kun kysys, minkä väriset hiukset, silmät tms. mielyttää eniten...
Oikeasti mua ei haittaa vaikka miehellä on ylipainoa jne. Ja oman rakkaan vartalo on paras.
- ,mnbvfcdertyhn
2
.yleensä lihaksikkailla miehillä on aivot pudonnu lihaksiin.en tykkää.- inna76
Toipas oli mielenkiintoinen yleistys ;) En ole kyllä itse vastaavaa huomannut, mutta ilmeisesti puhut joistakin nappeja käyttäneistä, heillä on aivot saattaneet mennäkin. Ja viinan kanssa ovat varsinkin arvaamattomia.
- pikku myy
inna76 kirjoitti:
Toipas oli mielenkiintoinen yleistys ;) En ole kyllä itse vastaavaa huomannut, mutta ilmeisesti puhut joistakin nappeja käyttäneistä, heillä on aivot saattaneet mennäkin. Ja viinan kanssa ovat varsinkin arvaamattomia.
Näistä vaihtoehdoista 1 eli hoikka. Mutta ei sitä oikeassa elämässä "valitse" pelkän hoikkuuden vuoksi. Minulle 180 cm on jo pitkä (ei liian), itse olen alle 160 cm.
- kukkakepikkä
mieheni on mitoissa 179/63 ja vaikkakin on saatanan hoikka, niin musta on ihanaa katella kiinteää vartaloa, josta ei löydy tippaakaan ylimääräistä:) eli mulle kelpaa number 1. ja toinen on tottakai tuo numba 2, mutta sekin alkaa musta olla jo liian paljon (itse mitoissa 162/49).
- byi
Onko susta siis juuri se laihuus must? Eihän bodareillakaan ole yhtään ylimääräistä...
- pumpinonsteeltonight
Muuten Ihan sama millanen vartalo miehellä on, mutta kovin pieni, laiha kapeaharteinen tai hirvee läski pallomaha ei sytytä.
Tarkotan sellasta yli 130 kilon painoo, sellasenhan on jo hankala liikkua. Vähä pömppömasua saa olla ei tartte sixpäciä olla, kun ei oo itellänikään.
Lihaksia ei tartte olla hirveesti, hauista sen verran et ruokakassit jaksaa kantaa ja mut sänkyyn.
Myöskään hirveen komea mies ei minua sytytä, ku tulee mieleen vaan että sitä jahtaa kaikki muijat ja miehethän on tunnetusti heikkoja..
Tärkeintä on se mitä mieheltä löytyy korvien välistä ja sydän on paikallaan.
Vastuuntuntoisuus, hellyys ja jämäkkyys vetoaa muhun..iik!- P.M.
Olen ollut pitkään salaa ihastunut n.100kiloseen mieheen, ei se hirmu lihaksikas ole mutta selkä on takaa ihanan leveä ja käsivarret jämerät. On sillä vähän massua mutta ei haittaa mitään, uskon että joku fyysinen homma esim. renkaanvaihto kävis kätsästi. mies on muuten vaalea ja kaljuuntuva mutta se varsinainen syy mikä on saanut tunteeni roihuamaan on se että mies toimii nuorisotyössä, on jämäkkä ja mukava kasvattaja, eikä hänellä ole edes omia lapsia. Tätä hommaa hän tekee kaiken lisäksi vapaaehtoisesti palkatta oman leipätyönsä lisäksi!
Tällainen seikka joka paljastaa hyvän vastuuntunnon ja yhteiskuntakelpoisuuden on niiiin sytyttävää! Kun vain näen hänet alan käydä kuumana! Nainenhan syttyy miehestä joka olisi perheenisänä luotettava, ainakin minä!
- kysytään...
En osaa ajatella pituus/paino suhteena asiaa!
Lihaksia pitää olla. Mielestäni on vielä normaalivartaloinen, jos on jonkin verran lihaksia.
Todella lihaksikas (bodari?) ei miellytä. Tai jos miehellä ei ole lainkaan lihaksia ja on laiha (hoikkakin on eri asia kuin laiha). Mieluummin saa olla vaikka masua, kuin että jalat ja kädet on rimpulat ja siihen vielä 180-200 cm pituus... Kuin poikanen tai naismalli. Ehkä joku miesmallikin voi olla sellainen. "Suora eli neliövartalo" taitaa olla se vartalomalli. Miehen "pitää" olla miehen kokoinen ja näköinen.
Mutta eniten kyllä se kokonaisuus ratkaisee. Jos ei näytetä kuvia, jossa näkyy vaan vartalo... - Nainen vastaa
Iso Arska, Dwayne “The Rock”, Stallone ovat liian isoja ja lihaksikkaita.
Matthew Mcconaughey... jep käy!!!
Ville Valo... noup. Liian laiha, eikä lihaksia.- fdgdg
1) 180/70, hoikka
- MelkeinYhtäPitkä
Noista ykkönen, vaikka mikään ei ole se täydellinen.
Oma mieheni on 196/80 ja tykkään!!!! Eli 180/60 ?
Itse olen 180, mutta en ole koskaan painanut enempää kuin 66 kg. Nyt en paina kuin 60, kun paino putoaa kylmänä talvena, ja on fyysistä hommaakin ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1817423Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa803722"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223638Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma802919Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472476Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1022432- 1361994
- 541374
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3771329Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591322