Voisko joku kertoo miten saisin paremmin säbäpallot kopattuu. Torjunnas ja liikkumises ei oo mitään ongelmaa ,mut en vaa saa kopattuu palloi. Kertokaa jotai vinkkejä
Salibandy MV
3
574
Vastaukset
- dvdfs
harjoittele jonkun kaverin kanssa koppailua ihan löysillä vedoilla ja koventakaa vetoja vähä väliä. koppien ottaminen helpottuu jos ostat oikeat salibandy maalivahdin hanskat.
- V-M LOIRI
Niin eli mahollisimman paljon toistoja vaan. siihen ei mitkään sadetanssit auta.
- dasdaasd
Hyvä vinkki on, että heittelet itseksesi palloa seinään ja otat kiinni. Ja heität kovaa.
Asiaa auttaa se, että tiedät mielessäsi mihin pallo on tulossa, kun heität sitä itse, niin osaat ottaa sen refleksillä kiinni. Heität n. 2 metrin päässä seinästä. Ja olet polvillasi ihan maalivahdin asennossa. '
Sitten jos et saa palloja kiinni tai et ehdi reagoimaan heittoosi, niin sinusta ei ole maalivahdiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632