Vaikeasti tavoiteltava mies kiinnostaa

ihastunutnainen

Olen tapaillut yhtä miestä nyt muutaman viikon. Alussa olin hänestä vain kiinnostunut, mutta en varsinaisesti ihastunut. Huomasin kuitenkin että varsinkin ensimmäisillä treffeillä mies oli selvästi ihastunut minuun. Hän ei pystynyt peittelemään sitä alussa.

Mies on alkanut olemaan vähän niinkuin "vaikeasti tavoiteltava" eikä esim. kovin äkkiä treffien jälkeen laita viestiä eikä pyri liian innokkaasti sopimaan tapaamisia kanssani. Olen huomannut että tämä tehoaa minuun erityisen hyvin. Ajattelen miestä jatkuvasti ja joudun estelemään itseäni laittamasta hänelle viestejä, jotta en itse vaikuttaisi epätoivoiselta tai liian kiinnostuneelta.

Onko tämä yleistäkin, että mies toimii näin? Haluaako mies että jahtaan häntä? Onko tämä miesten tiedossa yleisestikin että tämä tehoaa naisiin?

Lisään tähän vielä sen, että en usko että hänen kiinnostuksensa minuun on lopahtanut.

5

2742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo aikuinen nainen

Minua lähinnä ärsyttää tuollainen. Mielestäni se kertoo kiinnostuksen puutteesta minua kohtaan, mutta olenkin jo sen ikäinen etten jaksa pelata mitään pelejä.

• Kohtelias sinkkumies

Se, että vaikeasti tavoiteltavuus iskee naisiin, on itselleni uutta. Useinhan vaikeasti tavoiteltavuus on merkki kiinnostuksen laskusta. Miehenä sanoisin, ettei vaikeasti tavoiteltavuus oikein iske, joten kehottaisin vain tekstaamaan ja soittamaan jos kerran mieles tekee. Haluaisin kuulla mielipiteesi siitä, mikä merkitys mahtoi olla sillä, että mies osoitti selvää ihastusta heti alussa, jota ei voinut peitellä? Käypä vastaamassa muuton tuohon: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8625417

• mullekaan

Että siis, en tarkoita epätoivoista roikkumista, ja liian innokas on aina liikaa, mutta sellainen, että huomaa, etä toinen on ensin kiinnostunut ja sitten alkaa heittäytyä muka-arvoitukselliseksi, muka-vaikeaksi ja hieman epävarmaksi: ei kiinnosta. Jos mies ei tiedä, mitä haluaa, siis enkä tarkoita, että pitäs heti naimisiin mennä, tai edes sänkyyn, vaan että haluaako tutustua vai ei, niin mä kyllä sitten tiedän. Mua ei sitten jaksa kiinnostaa ja minä en miestä jahtaa. Miksi haaskata aikaansa ihmiseen joka ei tiedä, kun jonossa on ihmisiä jotka kyllä tietää? No, ja siis, vaikkei olisikaan, niin kuka jaksaa jotain pelejä ja leikkejä, miten voi toisen oppiakaan tuntemaan, jos se vaan pelaa?

Mulle kävi niin kerran tuossa, että mies oli ensin kiinnostunut, oli flirttiä ja sellaista ihanaa lähellä olevaa tunnetta, ja jees, kyllä te tiedätte. Okei, sitten tuli puheeksi parikin paikkaa, missä ois voinut nähdä jne. mutta eipä niistä tullut mitään. Sitten se alko perääntymään ja joo, mä ekat kaks viikkoa jaksoin miettiä, että voi hemmetti, kun se ois niin ihana, mutta mitä se oikeen meinaa, ja kolmantena löysin toisen. Se siitä yrityksestä sitten. Ihania on muitakin.

Ja muuten: en todellakaan tiedä johtuiko kiinnostuksen lopahtamisesta hänellä, iskikö ujous, mutta varmuudeksi: jos jotain haluaa, niin mun mielestä kannattaa kaks kertaa harkita, kannattaako hannailla ja peruutella, kuitenkin sitten itse suhteessa voi edetä hitaasti ja vaikka perus koko homman ja näin, mutta alkuun ei pääse, jos heti peruuttelee. Kuten sanottu: jos sä et tiedä, joku muu tietää, jos sä et uskalla, joku muu kyllä uskaltaa, jos sä peräännyt, astuu joku toinen esiin ja asiat voi käsittää just niinkun miltä ne näyttää.

• jeps jeps

Vaihtoehtoinen selitys seuraa...

"Huomasin kuitenkin että varsinkin ensimmäisillä treffeillä mies oli selvästi ihastunut minuun. Hän ei pystynyt peittelemään sitä alussa."

Niin varmaan olikin. Olitko itse viileä, vastailit dissaillen/ylimalkaisesti miehen kysymyksiin, heittäydyit vaikeaksi, tai ainakin peittelit kaikkia kiinnostuksen merkkejä/käyttäydyit tapaamisessa kuin "vain kaverin kanssa" ollaan? Jätitkö tulemasta kiinnostuksen osoituksia vastaan?

"Mies on alkanut olemaan vähän niinkuin "vaikeasti tavoiteltava" eikä esim. kovin äkkiä treffien jälkeen laita viestiä eikä pyri liian innokkaasti sopimaan tapaamisia kanssani."

Jos vastaus edellisiin kysymyksiin oli kyllä, niin mies saattoi vetää johtopäätökset, että sinua ei vaan kiinnosta riittävästi. Turha tuhlata tunne-energiaa naiselle, jolle kelpaa vain kaveriksi tai egon pönkittäjäksi. Parempi nuolla haavat ja suunnata kohti uusia haasteita.

• jooooo

Että jos mies on tarpeeksi ovela, ja on ihastunut sinuun ihan tosissaan eli haluaa sinut. Hän saattaa pitää kiinnostustasi yllä esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa, kun muuten nainen helposti pitkästyy ja jättää miehen. Ihan puhdasta taktiikkaa ja strategiaa sanoisin, itse myös miehenä harrastan tätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe