Onko ihan OK kysyä melko suoraan baarissa/yökerhoissa, että tuutko viereen nukkumaan, tai mennäänkö naimaan, tms. Miten naiset suhtaudutte ja otatte asian? Voitko jatkaa keskustelua tuon jälkeen vastauksestasi huolimatta, vai juoksetko karkuun ja kerrot kavereillekin asiasta, jne.? Ilmoittakaa myös ikänne.
Voiko kysyä suoraan, ja iskeekö se yhtään
48
4055
Vastaukset
- vitunteinit
Ensin saisit juomat naamallesi ja sitten polvesta jalkoväliin. Sitten kysyisin että vieläkö olet kiinnostunut yhteisestä yöstä?
- Kohtelias sinkkumies
Kiitos kuitenkin vastauksesta ja juomista... Ja, ei, en olisi sen jälkeen kiinnostunut kanssasi mistään muustakaan.
- vitunteinit
Kohtelias sinkkumies kirjoitti:
Kiitos kuitenkin vastauksesta ja juomista... Ja, ei, en olisi sen jälkeen kiinnostunut kanssasi mistään muustakaan.
Ihan sama minkä ikäinen olet jos käyttäydyt kuin teini. Sai suoraan kysymykseen suoran vastauksen. Ole hyvä. Juoman saat pitää.
- Kohtelias sinkkumies
vitunteinit kirjoitti:
Ihan sama minkä ikäinen olet jos käyttäydyt kuin teini. Sai suoraan kysymykseen suoran vastauksen. Ole hyvä. Juoman saat pitää.
Anteeksi jos edellinen vastaukseni oli hieman kärkäs. Voitko vielä mahdollisesti kertoa ikäsi, jota myös kysyin aloituksesta. Ei tietenkään pakko ole vastata.
- ...
Anteeksi jos edellinen vastaukseni oli hieman kärkäs. Voitko vielä mahdollisesti kertoa ikäsi, jota myös kysyin aloituksesta. Ei tietenkään pakko ole vastata.
Multa tulis vastaus ei todellakaan lähdetä yhtään mihinkään! Ja sitte lähtisin käveleen ja kertoisin kavereille. ikä 22
- Nies50v
Juuri noin pitääkin kysyä. Luin erään naisten iskemistä käsittelevän kirjan noin 20-vuotiaana. Siinä oli annettu tosi hyvä ohje.
ÄLÄ KYSY ennekuin olet aivan varma vastauksesta! Siis jotain selkeää vipinää pitää olla välille syntynyt. Kirjan mukaan ei pidä kysyä, että "lähtisitkö", vaan kysymys on muoto "minä haluaisin että tulisit....". Siis mies on tekijä ja nainen hyväksyy.
Kokeiln tätä heti ravintolassa. Tanssimme mukavan tytön kanssa jonkin aikaa. Sitten kuiskasin tanssiessa, että "minä haluan, että tulisit luokseni yöksi. Minulla on kiva mökki tässä lähellä" Tyttö katsoi vähän hitaasti, ei vastannut mitään. Menin heidän pöytäänsä istumaan. Kun tuli kotiinlähdön aika, niin tyttö kysyi että voiko ajaa minut autollaan kotiin. No... mentiin mökille saunomaan ja nukkumaan.
Vaara on toki saada lasi päälleen. Tärkeintä on, että kysymys on suora eikä mitään "kotiinsaattoa" tai "kahvia" tai muuta kiertoilmaisua. Mutta muista olla VARMA vastauksesta, ennekuin kysyt yhtään mitään. - Pannaanko?
... kirjoitti:
Multa tulis vastaus ei todellakaan lähdetä yhtään mihinkään! Ja sitte lähtisin käveleen ja kertoisin kavereille. ikä 22
Jos suoraan mies kysyy niin pitäs kyllä saada panna ja heti!
- Kakkoseen kuivana
vaatisin jo kakkospesää kuivana sulta.
- vitunteinit
Kakkoseen kuivana kirjoitti:
vaatisin jo kakkospesää kuivana sulta.
Saahan sitä vaatia. Oletko homo kun tykkäät persehommista?
- teini 28
vitunteinit kirjoitti:
Saahan sitä vaatia. Oletko homo kun tykkäät persehommista?
Sanoisin sulle, että mennään baarin vessaan niin panen sua niin ettet istu vielä maanantainakaan.
- vitunteinit
teini 28 kirjoitti:
Sanoisin sulle, että mennään baarin vessaan niin panen sua niin ettet istu vielä maanantainakaan.
Jatka haaveiluasi. Susta ei olisi siihen. Enkä koskisi kirveelläkään sinuun.
- Takaapäin B-rappuun
vitunteinit kirjoitti:
Jatka haaveiluasi. Susta ei olisi siihen. Enkä koskisi kirveelläkään sinuun.
koskea, sun tarvii vaan pyllistää niin minä hoidan hommat. Sulla tekee näköjään oikeasti mieli. Missä tavataan?
- Kaiken kokenut
Nies50v kirjoitti:
Juuri noin pitääkin kysyä. Luin erään naisten iskemistä käsittelevän kirjan noin 20-vuotiaana. Siinä oli annettu tosi hyvä ohje.
ÄLÄ KYSY ennekuin olet aivan varma vastauksesta! Siis jotain selkeää vipinää pitää olla välille syntynyt. Kirjan mukaan ei pidä kysyä, että "lähtisitkö", vaan kysymys on muoto "minä haluaisin että tulisit....". Siis mies on tekijä ja nainen hyväksyy.
Kokeiln tätä heti ravintolassa. Tanssimme mukavan tytön kanssa jonkin aikaa. Sitten kuiskasin tanssiessa, että "minä haluan, että tulisit luokseni yöksi. Minulla on kiva mökki tässä lähellä" Tyttö katsoi vähän hitaasti, ei vastannut mitään. Menin heidän pöytäänsä istumaan. Kun tuli kotiinlähdön aika, niin tyttö kysyi että voiko ajaa minut autollaan kotiin. No... mentiin mökille saunomaan ja nukkumaan.
Vaara on toki saada lasi päälleen. Tärkeintä on, että kysymys on suora eikä mitään "kotiinsaattoa" tai "kahvia" tai muuta kiertoilmaisua. Mutta muista olla VARMA vastauksesta, ennekuin kysyt yhtään mitään.Lueppa joku tuoreempi kirja,ei nuo opit kuule enää ole voimassa.Kyllä se on nainen nykyään joka päättää
koska ja missä ! Mutta ennen kaikkea kenen kanssa.
- FrozenCorpse
Ensin saattasin nauraa päin naamaa ja sitten sanoa vaikka että etipä kaltaistas seuraa, äläkä vingu varatuilta tai sitten sanoisin vaa, että lähepä vetää siitä.
- nysväke
Kun se lähtee baariin niin se kysyy aikas suoraan naisilta että lähtiskö mukaan. Suurin osa haistattaa pitkät. Mutta koska kaverin ainoa intressi on saada p*****, eikä hän välitä pätkääkään mistään muusta tai siitä tuleeko paskaa niskaan, niin hän jatkaa "hienovaraista" taktiikkaansa baarista toiseen ja naisen luota toiselle - kunnes tärppää.
Hän on selvittänyt taktiikkaansa sillä että tiettty prosenttimäärä (pieni) naisista on heti valmiita. Joten hänen ei tarvitse kuin kysyä tarpeeksi monelta ja jossain vaiheessa tilastomatematiikka antaa myöten. Naisen suhteen hänellä ei ole muita vaatimuksia kuin että on "pantava". Myös se mitä mieltä nainen panosta oli, ei ole hänelle merkittävää. Päaasia on että hän itse saa ja hoidosta pääsee viimeistään aamulla eroon.
Perhettä miehellä ei ole. Mitään oikeata suhdetta hän ei edes etsi joten hänelle on se ja sama mitä selän takana puhutaan. Liikkuvaisena miehenä hän vaihtaa tarpeen tullen paikkakuntaa jos vosut uhkaa loppua. Maallisella mammonalla ei ole hänelle mitään merkitystä - kunhan sitä riitää tarpeeksi kaljaan ja tupakkaan. Jos sitä riittää ylimääräistä niin hän voi rötväillä muutaman kuukauden sen kummemmin mitään tekemättä. Autoa ei ole koska aina saa kyydin tai rahalla taksin.
Jätkä on "korsto". Egoa riittää omiin tarpeisiin. Semmoinen jonka kanssa ei viitsi ruveta taksitolpalla arpomaan koska turpiin tulee 100varmasti.
Aina ei hänelläkään käy säkä vaan jää viikonloppuna saamatta. Silloin vetää lärvit niin että sammuu ja viikonloppu on siten "pelastettu". Viikot painaa duunia. - :)
vaikka suoraan kysyttäisiin. Jos kysyjä sitten ymmärtäisi vastauksen joka on EI, sillä oon varattu. Voisin jatkaa silti keskustelua kysyjän kanssa, mikäli tämä aihe olisi sitten kerrasta selvä. Mutta mä olenkin aikuinen nainen, 35-vuotias, enkä mikään parikymppinen kakara.
- joo,
Päätellen siitä, että ravintoloista poistuu enemmän pariskuntia kuin mitä sisään menee, ja mitä voi päätellä siitä, että ihmisillä on tämänkin palstan tarinoiden perusteella ns. yhdenyön juttuja, toimii ainakin joidenkin kohdalla.
mutta tuota kyllä siinä pitää olla välillä jo jotain ennen ku tuollasia menee kysymään ja varsinki jos nainen siihen suostuu.. itsellä on ollu tapana torjua kohteliaasti moisia ehdotuksia siviilisäädystäni huolimatta mutta jatkaa silti juttua mikäli sellasta enää tulee mutta ei sitä tuossa tilanteessa olla karkuun juoksemassa tai kavereille kertomassa, se kuuluu vähä toisenlaisemmille. toki jos toinen on kauttaaltaan pelit seis niin asia erikseen, ei siinä tee silloin kellään mieli olla.
ikää on päälle parikymmentä eli kuulemma aikamoinen kakara.- ei jakorasia
Vai oletko ehkä tosiaan maksullisen tarpeessa?
Minua hämää kun miehet valittaa ettei saa selville kuka lähtisi sänkyseuraksi mutta seurustelusuhdetta ei olla mitenkään päin haluamassa
pakko jotenkin yrittää uskoa johonkin rakkauteen vielä vaikka vaikeaa on. ilman tuota hataraa uskoa muuttuisin täysin kyyniseksi, etenkin miesten ajatuskuvioiden suhteen.
ikää 40v. ei jakorasia kirjoitti:
Vai oletko ehkä tosiaan maksullisen tarpeessa?
Minua hämää kun miehet valittaa ettei saa selville kuka lähtisi sänkyseuraksi mutta seurustelusuhdetta ei olla mitenkään päin haluamassa
pakko jotenkin yrittää uskoa johonkin rakkauteen vielä vaikka vaikeaa on. ilman tuota hataraa uskoa muuttuisin täysin kyyniseksi, etenkin miesten ajatuskuvioiden suhteen.
ikää 40v.häh?
- _ _ _
On OK. Itse en kyllä tuolla kutsulla lähtisi mutta jatkaisin juttua jos oisit muuten hauska. Ja vaikka olisit kuinka kiva tuon avauksen jälkeen en kuitenkaan lähtisi matkaasi. Kaverille en kertoisi, ellet kysyisi samaa joltain kaveriltani illan aikana. Olen sinkkunainen, 31v.
- Naisen hajatelmia
Nies50 kommentoi hyvin lukemaansa kirjaan viitaten. Tuo "minä haluaisin että tulisit..." on parempi kuin lähtisitkö.
En itsekään lähtisi kutsusta vieraan matkaan, sillä en etsi yhden yön seuraa. Toisaalta joskus pelkkä ajatus seksistä ja toisen vartalon lämmöstä saa halut hyrräämään. Baari-illan jälkeen mä ainakin olen yleensä niin väsynyt, etten kaipaa muuta kun iltapesuja ja nukkumattia.
Omat yhden illan suhteet on yleensä ollut miehen kanssa, joka on entuudestaan jollain tavalla tuttu (kaverin kaverin kaveri, satunnainen kävijä samoissa harrastuksissa...) ja silloin on oltu minun luona.
En lähtisi muutenkaan baarista toisen kotiin, en edes likkakaverin, koska ei ole mitään tykötarpeita mukana. Pitäis olla rillit mukana (baarissa piilarit silmissä), naamanpesuaineet, kosteusvoiteet, perus meikit seuraavalle päivälle ja kokonaan uusi vaatekerta seuraavaksi päiväksi ja ennen kaikkea hammasharja!
En halua lähteä aamulla kotiin eilisissä bilevaatteissa, jalat varmasti kipeät siitä, että on edellisen illan kipittänyt korkeissa koroissa, meikit pitkin naamaa ja suussa on kamala maku ja karstakerros.
Eli kiteytettynä, mä olen jo sen verran vanha (28 v.), mukavuudenhaluinen ja elämänkumppania vailla, että jäisi kyllä jopa herramiehen kutsu ottamatta vastaan. Sen sijaan jos kiinnostusta on muuhunkin, voisin lähteä vaikka seuraavana päivänä kävelylenkille tai muuten ulkoilemaan. Itse olen useimmiten täysin selvin päin baarissa, joten ei tarvitse potea kankkusta seuraavana päivänä.
Ehkä kannattaisi kysyä ensin saako suudella, sillä kunnon suutelot saa myös haluja liikkeelle. Sen jälkeen kutsu kotiin voisi toimia paremmin. Jos siis vain yhden illan seikkailua kaipaa. - 36 v
Ei kai kukaan ajattele, että mennään muualle kuin naimaan, jos lähdetään baarista toisen kotiin?
En pitäisi liian suorasta kysymyksestä, mutta "Haluaisin..." on ehdottomasti parempi kuin "Lähtisitkö..." se on totta!!!- eeffefe
Kerran yksi mies kysyi suoraan, ja kyllä vähän ihmettelin enkä todellakaan mukaan lähtenyt. Kyse oli vieläpä kantapaikastani, jossa näin tuon miehen monesti jälkeenpäin. aina hän seisoskeli jossain sen näköisenä kuin metsästäisi jota kuta yöksi. Sain miehestä tosi oudon kuvan , vähän niin kuin hän ei olisi ihan normaaliälyinen, ihan sen vuoksi että hän osoitti niin hämmästyttävää epäsensitiivisyytä suhteessa muihin ihmisiin. Ihan kuin hän ei kohtaisi naisia ihmisinä. Ei siis mikään suositeltava lähestymistapa.
- tyttöööä
Ärsyttävin puoli miehissä on se, että suurin osa luulee, että menen jotenkin rikki totuudesta tosinsanoen ei uskalleta sanoa/kysyä mitään suoraan, jos uskalletaan mitään edes sanoa! Joten arvostaisin kovasti, ja saattaa olla, että lähtisin mukaan, jos etsisin seksiseuraa ja muuten synkkaisi. Olen kuitenkin suht ujo, joten saattaisin vaivautua hetkeksi kysymyksestä, joten keskustelu saattaisi tyrehtyä, kuka tietää? Ja aivan varmasti ystäväni kuulisivat tästä.
Ikää on 20 vuotta. - kaisa28
kun kohtaa ja sekä tunne että tunnelma oikea niin toisaalta spontaanina ihmisenä kuulostaa ihanalta kysymykseltä tuutko viereen ja vastaisin miltä tuntuu. Naimaan hmm kuulostaa vähän .. ehkä sen kiihkon tuntee suudellessa eikä tarvitse kun katsoa toista ja kysyä meille vai teille:)) Itse en häkeltyisi ´kysymyksistä vaan jatkaisin keskustelua vaikka toisesta aiheesta jos muuten juttu luistaa.
Tietty en lähtis ihan kenen vaan matkaan;)- Kohtelias sinkkumies
Kysymystulvaa Kaisalle..
Mitenkäs sitten kun se yksinäisyys ja läheisyyden kaipuu vaivaa oikein kovasti, niin miten toimit silloin, jotta saisit läheisyyden kaipuun pois? Mikä on silloin miehen rooli ja merkitys tilanteessa, ja kuinka paljon sinä viet tilannetta eteenpäin? Käykö sinulle spontaanina ihmisenä koskaan tai usein siten, että tuntisit jälkeenpäin missanneesi jotain. Eli ikään kuin olisit jättänyt sanomatta tai tekemättä jotain, mitä olisi pitänyt sanoa tai tehdä, jotta olisit saanut läheisyyden kaipuun pois?
- ceilon ailon
kysyy suoraan kun vihjailee jotain epämääräistä jonka voi tulkita vaikka väärin. Saattaisimpa naisena itsekin kysyä suoraan...kun oikein kiinnostsisi
- Mies- 38-v
Voi kysyä suoraan, mutta ajoituksen täytyy olla oikea. Sen tietää kyllä naisen katseesta ja eleistä, milloin myös nainen ajattelee samaa. Jos menet ja töksäytät tuollaisen kysymyksen tiskiin väärällä hetkellä ja väärälle naiselle, saat taatusti avarista. Sinun pitää oppia näkemään, milloin nainen on sinusta kiinnostunut. Jos ei ole, mitkään voltit ja taikatemput eivät auta ja tuhlaat aikaasi.
"Melkosuoraa" kysymystä ei ole olemassakaan. On olemassa ainoastaan SUORA-kysymys. Mutta, yksikään nainen, jos vain menet kysymään suoraan ilman tutustumista, ei lähde mukaasi; saat ainoastaan mustansilmän. Suorassa kysymyksessä tai ehdotuksessa ei ole mitään väärin eikä pahaa, jos omaat käytöstavat ja olet herrasmies. Ja itsevarma... Jos epäilet yhtään itseäsi, vaikutat epätoivoiselta Mikki-Hiireltä, joka yrittää päästä pukille.
Sinä ohjaat, mutta nainen antaa luvan. Jos et tätä näe tai ymmärrä, olet vain päällekäyvä kiimainen idiootti. - Kohtelias sinkkumies
Harmi ettei aloitukseen voi lisätä tekstiä, sillä haluaisin kysyä myös, että ilmaisetteko te itse halunne/tarpeenne kovin suoraan ja nopeasti baarissa/yökerhossa? Olisi erittäin mukava kuulla tämä myös jo vastanneilta, jos vain jaksatte. Tulkinta on vapaa, ja kiitokset jo etukäteen vastauksista.
- n-
Itse en mitään yhden illan juttuja etsi, joten lopettaisin keskustelun lyhyeen. Minulle ei ole koskaan tullut halua naida jotain tuntematonta miestä. Ja muutenkin tuttavapiirissä ne naiset jotka etsivät yhden illan juttuja, tekevät aloitteet itse kiinnostaville miehille, joten välillä tuntuu että miesten on ihan turha vongata.
Kertoisin varmaankin kavereille, koska juoruilu on kivaa :D
Ikä 26v "suoraan" ja "nopeasti", flirttaillen vai tyyliin iholle käymisellä, tätä aloin miettimään. ei sitä nopeasti joka tapauksessa tehä ja silmäpelillähän se lähtee jos on lähteäkseen mutta suoraahan se kyllä voi olla.
- joopa joo.
n- kirjoitti:
Itse en mitään yhden illan juttuja etsi, joten lopettaisin keskustelun lyhyeen. Minulle ei ole koskaan tullut halua naida jotain tuntematonta miestä. Ja muutenkin tuttavapiirissä ne naiset jotka etsivät yhden illan juttuja, tekevät aloitteet itse kiinnostaville miehille, joten välillä tuntuu että miesten on ihan turha vongata.
Ikä 26vOnko sinulle koskaan tullut mieleen vasta tapaamasi miehen kanssa jonkun aikaa juteltuasi, että siinäpä on vetävän oloinen tyyppi, ja peräti pieniä fantasioita siitä, millaista mahtaisi olla saada hänet kotiisi? Jos on, niin olet suunnilleen samassa tilanteessa kuin aloittaja. Erona vain se, että hän sanoo suoraan sen mitä ajattelee ("haluaisin sinut viereeni yöksi"), sinä taas peität sen. Tekeekö aloittajan avoimmuus fiiliksistään hänestä sinua huonomman ihmisen? Minusta ei, ainakaan siinä tapauksessa että hän osaa käsitellä myös kielteisen mutta asiallisen vastauksen hyvien tapojen mukaisesti.
- Kohtelias sinkkumies
LaRito kirjoitti:
"suoraan" ja "nopeasti", flirttaillen vai tyyliin iholle käymisellä, tätä aloin miettimään. ei sitä nopeasti joka tapauksessa tehä ja silmäpelillähän se lähtee jos on lähteäkseen mutta suoraahan se kyllä voi olla.
Kirjoitit, että kaikki lähtee silmäpelistä, eikä sitä tehdä nopeasti. Miten toivoisit jutun etenevän mielessäsi sen jälkeen kun aloitat silmäpelin? Kuinka nopeasti yleensä toivot tai haaveilet ajatuksissasi pääseväsi ihokontaktiin, siitä kun aloitat silmäpelin? Tarkoitan ihokontaktilla nyt mitä tahansa ihokontaktia kuten halaamista, silittämistä, kainalossa oloa, suutelua, vieressä nukkumista, rakastelemista, naimista, panemista, tms. Aloitatko koskaan silmäpeliä tuntematta kuitenkaan fyysistä vetovoimaa toista kohtaan?
(Jos kysymykset tuntuu liian tunkeilevilta, niin sorry...) - Kohtelias sinkkumies
n- kirjoitti:
Ikä 26vKerroit ettet etsi yhden illan suhteita. Jos unohdetaan aloituksen ääripää esimerkki (eli samaan sänkyyn), niin miten sitten kaikenlainen muu (iho)kontakti, kuten esimerkiksi halaaminen, silittäminen, kainalossa/sylissä pitäminen, suutelu, jne. ovatko ne myös poissuljettuja? Jos sinut pitäisi iskeä siten, että pääsisi ihokontaktiin, niin mitä neuvoisit miestä tekemään, vai onko sen onnistuminen ihan poissuljettu vaihtoehto yhden illan aikana, (tanssimisen voi unohtaa pois laskuista)?
Toisaalta saattaisivathan ne kaverit kuulla ilman kertomattakin, jos samassa pöydässä istutaan :P :) Kohtelias sinkkumies kirjoitti:
Kirjoitit, että kaikki lähtee silmäpelistä, eikä sitä tehdä nopeasti. Miten toivoisit jutun etenevän mielessäsi sen jälkeen kun aloitat silmäpelin? Kuinka nopeasti yleensä toivot tai haaveilet ajatuksissasi pääseväsi ihokontaktiin, siitä kun aloitat silmäpelin? Tarkoitan ihokontaktilla nyt mitä tahansa ihokontaktia kuten halaamista, silittämistä, kainalossa oloa, suutelua, vieressä nukkumista, rakastelemista, naimista, panemista, tms. Aloitatko koskaan silmäpeliä tuntematta kuitenkaan fyysistä vetovoimaa toista kohtaan?
(Jos kysymykset tuntuu liian tunkeilevilta, niin sorry...)kiinnostaako sua oikeasti meidän vastaukset vai puhutko vaan puhumisen ilosta? :P tuohon viimeiseen kyssään sanon että totta munassa pitää olla sitä fyysistä vetovoimaa mutta vastaanki vain omasta puolestani, jotkuthan vaan pelleilee ja lopettaa sen sitte siihen ku kyllästyy mutta sitä en osais ees kuvitella.
eikä tuota nopeutta osaa näin suoralta kädeltä kukaan sanoa, se niin riippuu ihmisestä ja paikasta ja tilanteesta muutenki.. mutta aikansa ku on kierrelly ja kaarrellu.- Kohtelias sinkkumies
LaRito kirjoitti:
kiinnostaako sua oikeasti meidän vastaukset vai puhutko vaan puhumisen ilosta? :P tuohon viimeiseen kyssään sanon että totta munassa pitää olla sitä fyysistä vetovoimaa mutta vastaanki vain omasta puolestani, jotkuthan vaan pelleilee ja lopettaa sen sitte siihen ku kyllästyy mutta sitä en osais ees kuvitella.
eikä tuota nopeutta osaa näin suoralta kädeltä kukaan sanoa, se niin riippuu ihmisestä ja paikasta ja tilanteesta muutenki.. mutta aikansa ku on kierrelly ja kaarrellu.Kyllä kiinnostaa, ja en puhu puhumisen ilosta. Mulla on itse asiassa vielä läjäpäin mistä haluaisin kysyä (yleisesti), mutta jos sitten huomenna.
- MALP
Minä olen 25-vuotias mies ja käytännössä joka kerta kun olen baarissa kysyn viimeistään valomerkin aikaan työn alla olevalta naiselta, että lähtisikö tämä kattelemaan kotiini keräämiäni pölypalloja. Useasti vielä paljon suoremmin, esim. "lähdetäänkö köyrimään?. Usein tulee asiaa kysyttyä myös hyvissä ajoin illan aikana, koska ei välttämättä huvita tuhlata kaikkia paukkujaan yhteen naiseen. Jos ekalta saa pakit, niin sitten voi siirtyä seuraavan kimppuun.
Ikinä kukaan ei ole lyönyt, tai heittänyt juomia päälle. Olisi mielestäni aika ihmeellistä, jos joku päättäisi näin tehdä. Toki täytyy sanoa, että tosi harvoin naiset lähtevät, mutta jos ei yritä, niin ei ainakaan mitään saa. Omituista on sekin, jos joku ottaisi asiakseen loukkaantua moisesta kysymyksestä. Sehän vain osoittaa, että pidän naista fyysisesti miellyttävänä. Mitä väliä on sillä, jos nainen kertoo kysymyksestä kavereilleen? Ethän sinä heitä tunne ja heidän ajatuksillaan ei ole paskan väliä sinun elämääsi.- bileeeeeeee
Joo, samaa mieltä oon edellisten vastanneiden kanssa. Parhaiten iskee semmonen, et aluksi heittää jonkun omaperäisen kommentin(esimerkiksi baaritiskillä). Kerran esimerkiksi eräs jätkä seisoi vieressäni baaritiskillä jonkun aikaa ja näin hänen katsovan minua ja yhtäkkiä, kun vilkaisin häntä myös, hän totesi: "Mul on muuten ihan helvetin pieni muna" ja totesin, että "ja miks sä luulet et se mua kiinnostaa?" ja sitten ruvettiin juttelemaan ja flirttailemaan. Parhaiten toimii semmoset oikealla hetkellä tehdyt kosketukset esimerkiks käsivarteen tai toteamus, jos seisoo ihan lähellä, et "tuoksut muuten tosi hyvälle" tms.
Ja sitten kun on oikea aika niin kunnon suudelma;D ja sitten vähän ajan päästä vois yrittää silleen vähän ujosti sanoa, et "tiiätkö, haluisin oikeesti sut mun viereen/meille." tai et "mihin sä oot menossa yöksi?" ja sitten ku nainen vastaa "en tiiä/himaan" tms., niin sitten voit todeta, et "kyl sä munki viereen pääsisit/voisit tulla":)
Jos nainen haluaa yhden illan juttua, niin eiköhän ois tossa vaiheessa aika kypsää kauraa:D mä oon ainaki yleensä ollu:D
ja ikää löytyy 20 - Kohtelias sinkkumies
Käykö monta kertaa siten, että nainen ”iskee” sinut, tai siten, että nainen ehdottaa itse vaikka olet lähestynyt ensin? Eli ovatko naiset kovin oma-aloitteisia yleisesti ottaen, vai jääkö vastuu kuitenkin viimekädessä miehelle?
Mitenkäs sitten, jos nainen vastaa kielteisesti, niin onko yleistä, että nainen kysyy kuitenkin treffeille, tms.? Jos siis naista kiinnostaa pidempi/toisenlainen suhde, niin ilmaiseeko nainen sen tuon jälkeen, vai jääkö se miehen tehtäväksi kysyä sitä?
(Naiset voivat myös kommentoida) bileeeeeeee kirjoitti:
Joo, samaa mieltä oon edellisten vastanneiden kanssa. Parhaiten iskee semmonen, et aluksi heittää jonkun omaperäisen kommentin(esimerkiksi baaritiskillä). Kerran esimerkiksi eräs jätkä seisoi vieressäni baaritiskillä jonkun aikaa ja näin hänen katsovan minua ja yhtäkkiä, kun vilkaisin häntä myös, hän totesi: "Mul on muuten ihan helvetin pieni muna" ja totesin, että "ja miks sä luulet et se mua kiinnostaa?" ja sitten ruvettiin juttelemaan ja flirttailemaan. Parhaiten toimii semmoset oikealla hetkellä tehdyt kosketukset esimerkiks käsivarteen tai toteamus, jos seisoo ihan lähellä, et "tuoksut muuten tosi hyvälle" tms.
Ja sitten kun on oikea aika niin kunnon suudelma;D ja sitten vähän ajan päästä vois yrittää silleen vähän ujosti sanoa, et "tiiätkö, haluisin oikeesti sut mun viereen/meille." tai et "mihin sä oot menossa yöksi?" ja sitten ku nainen vastaa "en tiiä/himaan" tms., niin sitten voit todeta, et "kyl sä munki viereen pääsisit/voisit tulla":)
Jos nainen haluaa yhden illan juttua, niin eiköhän ois tossa vaiheessa aika kypsää kauraa:D mä oon ainaki yleensä ollu:D
ja ikää löytyy 20onko joku oikeesti tuommosen todennu? aivan mahtavaa! tuollahan sais ku saiski aikaan mielenkiintosen keskustelun. ;) omaperäiset heitot on aina plussaa, sukupuolesta huolimatta.
- lottaliisa
Käykö monta kertaa siten, että nainen ”iskee” sinut, tai siten, että nainen ehdottaa itse vaikka olet lähestynyt ensin? Eli ovatko naiset kovin oma-aloitteisia yleisesti ottaen, vai jääkö vastuu kuitenkin viimekädessä miehelle?
Mitenkäs sitten, jos nainen vastaa kielteisesti, niin onko yleistä, että nainen kysyy kuitenkin treffeille, tms.? Jos siis naista kiinnostaa pidempi/toisenlainen suhde, niin ilmaiseeko nainen sen tuon jälkeen, vai jääkö se miehen tehtäväksi kysyä sitä?
(Naiset voivat myös kommentoida)Jos mies lähestyisi baarissa noin yhden yön seuran merkeissä niin en olisi kiinnostunut näkemään häntä enää myöhemminkään (enkä siis lähtisi myöskään yöksi mukaan). Mieshän on silloin tehnyt selväksi ettei ole vailla kuin panoa. Jäisi sellainen fiilis että kun mies saa haluamansa niin sitten se on siinä. Ainakin itse tuntisin itseni hyväksi käytetyksi. Sanoisin baarissa nätisti että anteeksi mutta en ole kiinnostunut, jos siis mies kysyisi yöksi mukaansa.
- JoPe231
lottaliisa kirjoitti:
Jos mies lähestyisi baarissa noin yhden yön seuran merkeissä niin en olisi kiinnostunut näkemään häntä enää myöhemminkään (enkä siis lähtisi myöskään yöksi mukaan). Mieshän on silloin tehnyt selväksi ettei ole vailla kuin panoa. Jäisi sellainen fiilis että kun mies saa haluamansa niin sitten se on siinä. Ainakin itse tuntisin itseni hyväksi käytetyksi. Sanoisin baarissa nätisti että anteeksi mutta en ole kiinnostunut, jos siis mies kysyisi yöksi mukaansa.
No pitäähän se tavara tarkistaa, ennen varsinaista käyttöönottoa.. normi käytäntö tuo yhdenillan juttu ensin ja sitten katella josko ehkä vähän vakavampaa vois kehkeytyä. Ei se yhdenillanjuttu siis mitään kertapanoa välttämättä tarkoita.
- 9+17
JoPe231 kirjoitti:
No pitäähän se tavara tarkistaa, ennen varsinaista käyttöönottoa.. normi käytäntö tuo yhdenillan juttu ensin ja sitten katella josko ehkä vähän vakavampaa vois kehkeytyä. Ei se yhdenillanjuttu siis mitään kertapanoa välttämättä tarkoita.
Eli sinä kaupassakin nuolaiset tikkarista ja laitat hyllyyn takaisin jos ei ollut hyvä?
Onneksi on vielä niitäkin ihmisiä jotka ovat oikeasti kiinnostuneita siitä minkalainen toinen ihminen on, eivätkä....
- Polite 42
Jos olisit yhtä kohtelias, kun mitä täällä kuullostat, niin sanoisin kiitos ei.
Mutta jos vaikuttaisit muuten mukavalta ja korvien välissäsi olisi jotain, saattaisin ehkä
jatkaa juttua. Ottaisin numeron ja miettisin kotona, soitanko vai en.
Näin itseasiassa kävi pari viikkoa sitten... :)- :P
Kerran eräs mies tuli juttelemaan ja aikansa rupateltuamme sanoi että hän haluaisi viettää yön kanssani. Vähän naureskelin ja hymyillen ilmoitin etten harrasta yhden yön juttuja. Hän kertoi harrastavansa seksiä kavereidensa kanssa ja kysyi, onko se mielestäni sairasta. Sanoin, että on ja keskustelimme hetken vaihtaen mielipiteitä aiheesta. Illan aikana tyyppi kävi useammankin kerran vonkaamassa samaa asiaa, koska olin hänen mielestään tosi kaunis ja aina kieltäydyin korrektisti ja naureskelin iloisesti, koska tämä oli mielestäni erittäin huvittavaa.
Olen 29-vuotias.
- r44
vastaan miehenä. kyllä jos ei loppuelämäks haluu sitoutua. sittte voi kysyä vaikka noin. on sitte vaikka joka yö erin vieres
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503317- 151710
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171641- 351634
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401312- 611259
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221013- 127962