Kuinka outoa teidän mielestä on se, jos on jo 20v, mutta vielä neitsyt, ilman minkäänlaista seurustelukokemusta? Mitä ajattelisitte tämmöisestä tyypistä? Voisitteko ruveta seurustelemaan vai nauraisitteko lyttyyn ilman minkäänlaista tutustumista?
20v neitsyt
40
8275
Vastaukset
- m24....
Kannttaa käyttää tota haku toimtoa ja etsiä edellisiä posteja aiheesta. Löytyy useita yli 20 vee neitsyitä, ja jopa 30 , 40 , 50 jne.
- vnbnbvn
Jos olet mies sinun kannattaa jokotehdä itsemurha tai opetella olemaan onnellinen yksinäisenä. Jos taas olet nainen olet erittäin haluttu seurustelu kumppani vakavaan suhteeseen.
- Darkspell
on olemassa naisiakin, jotka kanssa arvostaa miehessäkin neitsyyttä. Miksi kukaan täysjärkinen nainen mitään pelimiestä arvostaisi?
- M.29.
Darkspell kirjoitti:
on olemassa naisiakin, jotka kanssa arvostaa miehessäkin neitsyyttä. Miksi kukaan täysjärkinen nainen mitään pelimiestä arvostaisi?
Mutta oletko tavannut monta kertaa täysjärkisen naisen?
- Darkspell
M.29. kirjoitti:
Mutta oletko tavannut monta kertaa täysjärkisen naisen?
Olenhan minä, montakin! Niitä kyllä löytyy kunhan vaan osaat pitää tähtäimessä oikeita naisia! Ja kaikki on myöskin ihan siitäkin kiinni, minkälaisista mestoista niitä vielä katsot.
- tsrfho
vnbnbvn on jättänyt lääkkeensä ottamatta kun puhuu noin paskaa
- Vauhdilla ATM:mässä
Jollekin onnekaalle miehelle olet todellinen aarre.
- N-just24
20v neitsyt ei ole vielä mitään. Olen 24v ja neitsyt vieläkin. Baareissa en kuljeskele ja enkä ole kovin sosiaalinen luonne.
Sellasta se on.- Et se siitä
Itsellä ikää 36. Todennäköisyys sille, että löytyy vastaavassa elämäntilanteessa oleva ja terveellä itsetunnolla varustettu on erittäin pieni.
- hdjklöwälwdälä
Et se siitä kirjoitti:
Itsellä ikää 36. Todennäköisyys sille, että löytyy vastaavassa elämäntilanteessa oleva ja terveellä itsetunnolla varustettu on erittäin pieni.
Kyllä sinun juna meni jo monta vuotta sitten. Ei kukaan ala "opettamaan" 36-vuotiasta.
Itse olin kokematon 20-vuotiaana, ja yhtä kokematon olen edelleen 31-vuotiaana...
- M_28
"Kuinka outoa teidän mielestä on se, jos on jo 20v, mutta vielä neitsyt, ilman minkäänlaista seurustelukokemusta? Mitä ajattelisitte tämmöisestä tyypistä? Voisitteko ruveta seurustelemaan vai nauraisitteko lyttyyn ilman minkäänlaista tutustumista?"
Jos olet mies, kannattaa tätä hommaa alkaa kelata pikku hiljaa ettei käy niin kuin monelle meillä täällä sivulla. Aika menee ihan huomaamatta varsinkin töissä ollessa, jos ei ota itseään niskasta kiinni asian kanssa. Sitten se kolahtaa ja lujaa kun tän tajuaa. Ole huoleti sulla on vähintään 15 vuotta hyvää iskuaikaa edessä....
Kyllä se kokemattomuus rassaa sitä enemmän mitä vanhempi on. Ei pidä lannistua, mä otan jo huumorilla kuittailut...Tottakai voisin tälläisen naisen kanssa seurustella vakavasti. Tässä ei ole mitään nuorenlihanhimoa kyseessä, en mäkään mikään kalkkis ikäisekseni ole :O Juttu taitaa olla niin että ne oman ikäluokan kännipäissään vailla syvällisempää tarkoitusta hyppineet just nauraa... - tehty?
M_28 kirjoitti:
"Kuinka outoa teidän mielestä on se, jos on jo 20v, mutta vielä neitsyt, ilman minkäänlaista seurustelukokemusta? Mitä ajattelisitte tämmöisestä tyypistä? Voisitteko ruveta seurustelemaan vai nauraisitteko lyttyyn ilman minkäänlaista tutustumista?"
Jos olet mies, kannattaa tätä hommaa alkaa kelata pikku hiljaa ettei käy niin kuin monelle meillä täällä sivulla. Aika menee ihan huomaamatta varsinkin töissä ollessa, jos ei ota itseään niskasta kiinni asian kanssa. Sitten se kolahtaa ja lujaa kun tän tajuaa. Ole huoleti sulla on vähintään 15 vuotta hyvää iskuaikaa edessä....
Kyllä se kokemattomuus rassaa sitä enemmän mitä vanhempi on. Ei pidä lannistua, mä otan jo huumorilla kuittailut...Tottakai voisin tälläisen naisen kanssa seurustella vakavasti. Tässä ei ole mitään nuorenlihanhimoa kyseessä, en mäkään mikään kalkkis ikäisekseni ole :O Juttu taitaa olla niin että ne oman ikäluokan kännipäissään vailla syvällisempää tarkoitusta hyppineet just nauraa...Eikös ole tehty semmonen komediakin kuin 40 vuotias neitsyt? Ei ole kuule mitenkään harvinaista olla neitsyt vielä 20 vuotiaana, löytyy niitä nimittäin vanhempiakin ja toiset vielä ikineitsyitä.
- outolintu90
tehty? kirjoitti:
Eikös ole tehty semmonen komediakin kuin 40 vuotias neitsyt? Ei ole kuule mitenkään harvinaista olla neitsyt vielä 20 vuotiaana, löytyy niitä nimittäin vanhempiakin ja toiset vielä ikineitsyitä.
Ei sitä pysty käsittämään, että on muitakin minunlaisia. Sitä luulee, että kaikki aloittavat seurustelut viimeistään 13v vanhana ja 20:een ikävuoteen mennessä ollaan menty jo kihloihin ja 25 vuotiaana ruvetaan sitten tuottamaan lapsia. Miksi te olette yksinäisiä? Milloin luovoitte toivosta?
Nykyajan pojat, (vai mitäisikö tässä iässä sanoa "miehet") tuntuvat niin pinnallisilta, he ovat varmaan tottuneet semmoisiin äänekkäisiin mimmeihin, niin ei kukaan huomaa tälläistä harmausta. - ToinenMies78
Katos vaan, olin tulossa sanomaan että joo aikaa on 20v ei oo tosiaan ikä eikä mikään, mäkin oon 31v ja edelleen neitsyt. En tosin edes ihan ymmärrä miksi koko asiasta tehdään sellanen numero? Jos mua ois kiinnostanut pelkkä poikuuden menetys niin totta helvetissä olisin asian hoitanut jos en 10v sitten. Mutta kun kiinnostaa aidosti se parisuhde jne. Seksi on sitten oikeestaan sivuseikka, ei itse päämäärä.
- Minäkin...
outolintu90 kirjoitti:
Ei sitä pysty käsittämään, että on muitakin minunlaisia. Sitä luulee, että kaikki aloittavat seurustelut viimeistään 13v vanhana ja 20:een ikävuoteen mennessä ollaan menty jo kihloihin ja 25 vuotiaana ruvetaan sitten tuottamaan lapsia. Miksi te olette yksinäisiä? Milloin luovoitte toivosta?
Nykyajan pojat, (vai mitäisikö tässä iässä sanoa "miehet") tuntuvat niin pinnallisilta, he ovat varmaan tottuneet semmoisiin äänekkäisiin mimmeihin, niin ei kukaan huomaa tälläistä harmausta.Luulen, että meitä on aika paljonkin, kokonainen harmaahiirulaisnaisten joukko, joita ei ole miehille edes olemassa ja joiden olemassaolosta ei siksi edes tiedetä.
"Miksi te olette yksinäisiä?" En ole kaunis. Minua ei siis ole olemassa, eikä minussa ole mitään hyvää tai arvokasta.
"Milloin luovoitte toivosta?" Kun täytin 25. Jos ei nainen siihen ikään mennessä saa ketään, niin sen jälkeen on myöhäistä. Sulla on vielä 5 vuotta armonaikaa. :) - mies24v.
Minäkin... kirjoitti:
Luulen, että meitä on aika paljonkin, kokonainen harmaahiirulaisnaisten joukko, joita ei ole miehille edes olemassa ja joiden olemassaolosta ei siksi edes tiedetä.
"Miksi te olette yksinäisiä?" En ole kaunis. Minua ei siis ole olemassa, eikä minussa ole mitään hyvää tai arvokasta.
"Milloin luovoitte toivosta?" Kun täytin 25. Jos ei nainen siihen ikään mennessä saa ketään, niin sen jälkeen on myöhäistä. Sulla on vielä 5 vuotta armonaikaa. :)Aika itämainen näkemys tuo 25v rajapyykki!
Kyllähän täällä nykyään ollaan monesti kolmekymppisiksi sinkkuja ja lapset hankitaan siinä joskus ennen kuin täyttää 40v.
Viimeisin pintaihastukseni oli minua pari vuotta vanhempi, 26v. Nätti tyttö, mutta pitää itseään jotenkin huonona. Torjui kyllä minut jollain ihme tekosyyllä mutta samapa tuo. :D
Joskus yritin jutella mukavan oloiselle 27-vuotiaalle, mutta hän ei ollut kiinnostunut edes juttelemaan, koska on sittemmin tekemieni päätelmien perusteella vissiin kovin ihastunut johonkuhun muuhun, ja sen pituinen se.
Mutta enivei, eipä ole alle 30v vielä oikein ikä eikä mikään minunkaan näkökulmastani. Tietty jos joku selvästi yli 25v vielä vain bilettää ja pintaliitää miettimättä mitään vakavampaa, niin sitten kyllä jo alkaa vähän kohota minunkin kulmakarvani. - Minäkin...
mies24v. kirjoitti:
Aika itämainen näkemys tuo 25v rajapyykki!
Kyllähän täällä nykyään ollaan monesti kolmekymppisiksi sinkkuja ja lapset hankitaan siinä joskus ennen kuin täyttää 40v.
Viimeisin pintaihastukseni oli minua pari vuotta vanhempi, 26v. Nätti tyttö, mutta pitää itseään jotenkin huonona. Torjui kyllä minut jollain ihme tekosyyllä mutta samapa tuo. :D
Joskus yritin jutella mukavan oloiselle 27-vuotiaalle, mutta hän ei ollut kiinnostunut edes juttelemaan, koska on sittemmin tekemieni päätelmien perusteella vissiin kovin ihastunut johonkuhun muuhun, ja sen pituinen se.
Mutta enivei, eipä ole alle 30v vielä oikein ikä eikä mikään minunkaan näkökulmastani. Tietty jos joku selvästi yli 25v vielä vain bilettää ja pintaliitää miettimättä mitään vakavampaa, niin sitten kyllä jo alkaa vähän kohota minunkin kulmakarvani.Niin sinkkuina kyllä, mutta puhuinkin neitsyydestä. Jos nainen ei osaa kaikkia mahdollisia temppuja viimeistään 25- vuotiaana, niin sen jälkeen ei ketään miestä kiinnosta opettaa. Tuo on ikä, jossa vielä ns. saa anteeksi kokemattomuutensa miehiltä.
- Omituinen mies
Ei kannata hätäillä, vaikka on neitsyt/poikanen vielä 20-vuotiaana. Itse olen 25-v, eikä juuri seurustelukokemuksia ole. Pari kuukautta tapailin (21-vuotiaana) yhtä tyttöä, mutta se jäi siihen (ensi suudelma tuli tosin vaihdettua :)), enkä ehtinyt päästä eroon poikuudesta. Tämän jälkeen on tullut 3 "tilaisuutta", jossa nainen on ollut selvästi kiinnostunut minusta seksi-mielessä (aloite tullut naiselta), mutta jokaisella kerralla olen ollut sen verran päissään, että en ole viitsinyt lähteä koheltamaan mitään vieraan ihmisen kanssa.
Jos joku henkilö on tosissaan kiinnostunut sinusta, niin ei se katso sitä, että ootko neitsyt vai et. Eikä kukaan kysy tuollaista takuulla ensimmäisenä asiana. Pitää muistaa, että ihmisiä on erilaisia. Jotkut pistää mukulat itämään jo 15-vuotiaana, toiset haluaa katsoa, mitä elämä tuo tullessaan. Itse olisin voinut menettää poikuuteni, kun näitä tilaisuuksia on tullut, mutta mua ei vain iske panna päissään sellaista naista, jota ei tunne, ja jota kohtaan ei tunne muuta kuin sitä hetken himoa. Ja jos seksikumppania haittaa se, että toinen on neitsyt/poikanen, niin se on hänen häpeänsä...mitäs oletti, että toinen on kokenut seksin saralla...ei se homman pitäisi siihen kaatua, että toinen on neitsyt, kun jokin muu asia on kuitenkin houkutellut harrastamaan seksiä. Tämä tältä erää.- hou hou!
Mä miettisin neitsyen tavatessani, että jos nyt opetan hänet seksin makuun, hän sitten alkaa janota lisää kokemuksia ja häippäsee kun "jää on murrettu". Lisäksi pelkäisin, tuleeko minun aikaisemmista seksikokemuksistani ongelma suhteessa. Ikävä kyllä näistä on niin monta tarinaa, että toisen aikaisemmat seksikokemukset häiritsevät. Lutkaksi minua tuskin voi sanoa, mutta neitsyt en kyllä ole.
Mutta jos olisin todella ihastunut mieheen haluaisin varmasti kokeilla seurustelua.
Ikävä kyllä minulla on yksi huono kokemus jo takana neitsyt-miehen kanssa seurustelusta. Hän oli neitsyt siksi, että oli niin ujo ja arka ja kehittänyt sukupuoliasioista valtavan ongelman itselleen, toisinsanoen jollain tavalla estynyt ihminen. - 5+13
hou hou! kirjoitti:
Mä miettisin neitsyen tavatessani, että jos nyt opetan hänet seksin makuun, hän sitten alkaa janota lisää kokemuksia ja häippäsee kun "jää on murrettu". Lisäksi pelkäisin, tuleeko minun aikaisemmista seksikokemuksistani ongelma suhteessa. Ikävä kyllä näistä on niin monta tarinaa, että toisen aikaisemmat seksikokemukset häiritsevät. Lutkaksi minua tuskin voi sanoa, mutta neitsyt en kyllä ole.
Mutta jos olisin todella ihastunut mieheen haluaisin varmasti kokeilla seurustelua.
Ikävä kyllä minulla on yksi huono kokemus jo takana neitsyt-miehen kanssa seurustelusta. Hän oli neitsyt siksi, että oli niin ujo ja arka ja kehittänyt sukupuoliasioista valtavan ongelman itselleen, toisinsanoen jollain tavalla estynyt ihminen.toisinsanoen hänen sukupuoliasioista kehkeytyi ongelma sinulle. toisinsanoen sinä olit estynyt ihminen kun en ymmärtänyt hänen ujoutta ja arkuutta sukupuoliasioissa. hou hou vain sinnekin.
- hou hou!
5+13 kirjoitti:
toisinsanoen hänen sukupuoliasioista kehkeytyi ongelma sinulle. toisinsanoen sinä olit estynyt ihminen kun en ymmärtänyt hänen ujoutta ja arkuutta sukupuoliasioissa. hou hou vain sinnekin.
Vaikka sitten niin, että minä olin estynyt.
Seurustelimme kuitenkin vuoden, olimme kuin normaali pariskunta, lukuunottamatta sitä että mies ei halunnut suudella, halata, viettää öitä yhdessä tai harrastaa seksiä. Hän pelkäsi ja jännitti näitä asioita kertakaikkiaan niin paljon. Yritin hänestä vuoden aikana monesti lähestyä, en hyökkäävästi vaan hienotunteisesti, mutta hän meni aivan valtavaan paniikkiin, oli hiestä märkä ja tärisi. Kun vuoden aikana ei tapahtunut mitään edistystä, en jaksanut enää näin kummallista suhdetta.
Pidämme edelleen jonkun verran yhteyttä. Nykyään kolmekymppisenä hän on edelleen samassa tilanteessa. Pari tapailua hänellä on ollut, mutta eivät ne ole johtaneet mihinkään. Hän on katkera naisille, vaikka todellisuudessa ongelma on hänessä itsessään kun hän ei uskalla edes yrittää tai kokeilla.
Ja kyllä tästä ongelma tosiaan kehkeytyi myös minulle, kun mielestäni naisen ja miehen väliseen suhteeseen kuuluu tiettyjä asioita. Tässä suhteessa niitä ei ollut, enkä jaksanut enää ymmärtää. - Iloinen pikku lutka
hou hou! kirjoitti:
Seurustelimme kuitenkin vuoden, olimme kuin normaali pariskunta, lukuunottamatta sitä että mies ei halunnut suudella, halata, viettää öitä yhdessä tai harrastaa seksiä. Hän pelkäsi ja jännitti näitä asioita kertakaikkiaan niin paljon. Yritin hänestä vuoden aikana monesti lähestyä, en hyökkäävästi vaan hienotunteisesti, mutta hän meni aivan valtavaan paniikkiin, oli hiestä märkä ja tärisi. Kun vuoden aikana ei tapahtunut mitään edistystä, en jaksanut enää näin kummallista suhdetta.
Pidämme edelleen jonkun verran yhteyttä. Nykyään kolmekymppisenä hän on edelleen samassa tilanteessa. Pari tapailua hänellä on ollut, mutta eivät ne ole johtaneet mihinkään. Hän on katkera naisille, vaikka todellisuudessa ongelma on hänessä itsessään kun hän ei uskalla edes yrittää tai kokeilla.
Ja kyllä tästä ongelma tosiaan kehkeytyi myös minulle, kun mielestäni naisen ja miehen väliseen suhteeseen kuuluu tiettyjä asioita. Tässä suhteessa niitä ei ollut, enkä jaksanut enää ymmärtää.Vai oliko tuo vuosi turhaa yrittämistä sulle. Ei hemmetti mies olisi saanut nussia mielin määrin ja oli siis paskanjäykkänä ja hiestä märkä ja tärisi...oliko hengenlähtö jo lähellä kun pillulla uhattiin :D ? Ok. sorry tiedän, että oli varmaan tosi ongelma mutta ei voinut tuota juttua kyllä nauramatta lukea. Olisko ollut lääkityksestä apua tuollaiseen ahdistukseen?
- hou hou!
Iloinen pikku lutka kirjoitti:
Vai oliko tuo vuosi turhaa yrittämistä sulle. Ei hemmetti mies olisi saanut nussia mielin määrin ja oli siis paskanjäykkänä ja hiestä märkä ja tärisi...oliko hengenlähtö jo lähellä kun pillulla uhattiin :D ? Ok. sorry tiedän, että oli varmaan tosi ongelma mutta ei voinut tuota juttua kyllä nauramatta lukea. Olisko ollut lääkityksestä apua tuollaiseen ahdistukseen?
Ei onnistunut antamaan edes halia! :o)
Kyllähän tuo naurattaa minuakin, varsinkin jälkikäteen. - qwerty!
hou hou! kirjoitti:
Ja kyllä tästä ongelma tosiaan kehkeytyi myös minulle, kun mielestäni naisen ja miehen väliseen suhteeseen kuuluu tiettyjä asioita. Tässä suhteessa niitä ei ollut, enkä jaksanut enää ymmärtää."Hän on katkera naisille, vaikka todellisuudessa ongelma on hänessä itsessään kun hän ei uskalla edes yrittää tai kokeilla."
Luulenpa että hän on katkera naisille siksi että naiset pääsee näissä seksi- ja seurustelujutuissa noin 100 000 kertaa helpommalla kuin miehet: miehen kuuluu suorittaa kaikki, nainen voi vain ottaa rennosti vapaamatkustajana, korkeintaan ehkä vähän stressata omasta ulkonäöstään mutta mitä stressattavaa siinä on kun kerran mies on jo osoittanut kiinnostusta panemiseen niin nainenhan tietää siitä että kroppa miellyttää miehen silmää. Sellasta se on, naisena eläminen, helppoa kuin heinänteko. Toista on syntyä mieheksi olit tavis tai komea. - qwerty!
hou hou! kirjoitti:
Ei onnistunut antamaan edes halia! :o)
Kyllähän tuo naurattaa minuakin, varsinkin jälkikäteen.Minkänäköinen mies ja oliko ulkonäössä jotain silmiinpistävää? Entä luonne ja oliko siinä jotain tavallisesta poikkeavaa? Onko mies perheen ainut lapsi?
- Iloinen pikku lutka
qwerty! kirjoitti:
"Hän on katkera naisille, vaikka todellisuudessa ongelma on hänessä itsessään kun hän ei uskalla edes yrittää tai kokeilla."
Luulenpa että hän on katkera naisille siksi että naiset pääsee näissä seksi- ja seurustelujutuissa noin 100 000 kertaa helpommalla kuin miehet: miehen kuuluu suorittaa kaikki, nainen voi vain ottaa rennosti vapaamatkustajana, korkeintaan ehkä vähän stressata omasta ulkonäöstään mutta mitä stressattavaa siinä on kun kerran mies on jo osoittanut kiinnostusta panemiseen niin nainenhan tietää siitä että kroppa miellyttää miehen silmää. Sellasta se on, naisena eläminen, helppoa kuin heinänteko. Toista on syntyä mieheksi olit tavis tai komea.Minä olen kai sitten suorasukainen lutka kun olen ehdottanut joskus jollekulle sinkulle ja tutulle opiskelijakaverille miehelle suoraan, lähdetäänkö päiväpanolle kun päästään vapaalle. Uskaliammat ovat suostuneet. Miehet ovat monet aika ujoja jos nainen on oikeasti aloitteellinen. Mutta mä ns. en pidä kynttilää vakan alla vaan käytän sitä :D Miten jotkut ihmiset saavat niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin seksistä niin jumalattoman vaikeaa.... Muutama tuollainen ujo tavismies tai atm-tyyppikin on saattanut panoseurana olla ihan mukavaa seuraa. Tärkeintä on seksissä kyetä rentoutumaan ja oppia nauttimaan ja antamaan sitä nautintoa. Ei se kaikkein komeinkaan mies tai kaunein nainen tuo sitä nautintoa mukanaan, jos ei itse pysty rentoutumaan ja nauttimaan. Kokeneena tiedän myös mitä on kun seksi ei kenties joka kerta sujukaan tuosta vain esim. miehillä ei aina seiso kunnolla kännissä ja väsyneenä -mutta mitä sitten. Ei nainenkaan ole seksissä mikään kone, joka toimii 100% takuulla joka kerta ja seksi olisi aina yhtä ihanaa tai helppoa saada tyydytys molemmille mutta kokemuksella oppii ja elämäähän se on vain.
- trytugiho
hou hou! kirjoitti:
Ja kyllä tästä ongelma tosiaan kehkeytyi myös minulle, kun mielestäni naisen ja miehen väliseen suhteeseen kuuluu tiettyjä asioita. Tässä suhteessa niitä ei ollut, enkä jaksanut enää ymmärtää.Mulla on ihan samanlainen kokemus, mutta oon nainen. Olin siis jo lähes 30v kun ekan kerran seurustelin ja silloin lähti neitsyyskin. Olin juuri kuin tuo kuvailemasi mies, hikoilin ja jännitin, tärisin ja jopa itkin joskus seksin aikana vaikkei mua sattunut. Se vaan oli niin järkyttävän suuri kokemus mulle henkisesti. Seurustelimme yli 3 vuotta josta viiminen oli seksitön miehen halusta. Hän kyllästyi mun "ymmärtämiseen" ja ilmeisesti hankki seksinsä muualta, joten halusin erota.
Seksi ei oo mikään simppeli juttu sellaiselle joka ei ole tottunut koskemiseen. Sen opetteluun voi mennä vuosia. On todella hurjaa kun koko ikänsä on torjunut seksuaalisuutensa ja yhtäkkiä pitäiskin osata olla seksuaalinen, sen opettelu vaatii tosi paljon ymmärrystä vastapuolelta. Se ei ole mikään naurun asia. - uteliainenn
trytugiho kirjoitti:
Mulla on ihan samanlainen kokemus, mutta oon nainen. Olin siis jo lähes 30v kun ekan kerran seurustelin ja silloin lähti neitsyyskin. Olin juuri kuin tuo kuvailemasi mies, hikoilin ja jännitin, tärisin ja jopa itkin joskus seksin aikana vaikkei mua sattunut. Se vaan oli niin järkyttävän suuri kokemus mulle henkisesti. Seurustelimme yli 3 vuotta josta viiminen oli seksitön miehen halusta. Hän kyllästyi mun "ymmärtämiseen" ja ilmeisesti hankki seksinsä muualta, joten halusin erota.
Seksi ei oo mikään simppeli juttu sellaiselle joka ei ole tottunut koskemiseen. Sen opetteluun voi mennä vuosia. On todella hurjaa kun koko ikänsä on torjunut seksuaalisuutensa ja yhtäkkiä pitäiskin osata olla seksuaalinen, sen opettelu vaatii tosi paljon ymmärrystä vastapuolelta. Se ei ole mikään naurun asia.Ketju on vuosien takaa, mutta kun olet kommentoinut siihen, niin uteliaisuudesta kysyn:
millä tavalla olisit halunnut, että kumppani olisi ymmärtänyt? Oliko seksikokemus Sulle kärsimys, mistä et kokonaan ole toipunut vieläkään? Ja oliko seurusteluaika raskaampaa/mukavampaa kuin nykyinen olotila?
Ei helposti sivusta ymmärrä, mitä kaikkea mielentiloja tuollainen toisille aiheuttaa, kun toisille taas ei juuri kummempia. - trytugiho
uteliainenn kirjoitti:
Ketju on vuosien takaa, mutta kun olet kommentoinut siihen, niin uteliaisuudesta kysyn:
millä tavalla olisit halunnut, että kumppani olisi ymmärtänyt? Oliko seksikokemus Sulle kärsimys, mistä et kokonaan ole toipunut vieläkään? Ja oliko seurusteluaika raskaampaa/mukavampaa kuin nykyinen olotila?
Ei helposti sivusta ymmärrä, mitä kaikkea mielentiloja tuollainen toisille aiheuttaa, kun toisille taas ei juuri kummempia.Sori etten oo ehtinyt vastata ja unohdinki tän koko jutun kunnes se tuli taas mieleen kun tänne tupsahdin. Vastaan nyt kysymyksiisi. Eli olisin halunnut mieheltä enemmän ymmärrystä siihen, että seksi on minulle vasta opetteluvaiheessa vaikka ikää jo onkin. Naisilla se opettelu voi kestää vuosia, niinhän sitä sanotaan, että moni nainen oppii kunnolla nauttimaan seksistä vasta kolmekymppisenä. Mutta ne naiset ovat sentään harjoitelleet teinistä lähtien koko aikuisikänsä toisin kuin minä!
Miehiäkin siis todellakin voi haitata naisen kokemattomuus, vaikka ätmit täällä muuta väittääkin. Tai sitten hän vain ei rakastanut mua tarpeeksi.
Ja kyllä, seksikokemus oli kärsimys josta en ole toipunut vieläkään. En ole uskaltanut aloittaa uutta suhdetta koska mulla on kaikki syy olettaa että se tulee olemaan samanlaista ja joudun pelkäämään rakkaan menettämistä sen takia, tai ainakin teeskentelemään, jota en halua tehdä kun en muutenkaan oo mikään teennäinen ihminen.
Seurusteluaika muutoin oli mukavampaa aikaa kuin tää yksin olo. Tykkäsin seurustelusta ja haluaisin seurustella, mutta en näe sitä kohdallani mahdollisena koska olen jo vanha ämmä ja se seksi jännittää. Seksin jännittäminen on söpöä jollain teinitytöllä, mutta ei nelikymppisellä jonka pitäisi jo osata kaikki temput. On helpompi olla kuin vain myöntää tosiasiat ja hyväksyy ne.
- ............
Keskimääräinen ikä menettää neitsyys on naisilla 17-v. ja miehillä 19-v. Tokihan raisuimmat teinarit käyttäytyvät sen verran härskisti, että luulisi jokaisen jo viimeistään 15-vuotiaana päässeen neitsyydestään.
Mutta nuo 13-vuotiaana puuhastelevat ovat raja-tapauksia. Kun yksi tuollainen kovaan ääneenn luokassa kertoilee kokemuksistaan, jää muille tunne että tuollainen on yleisestikin normaalia.
Älähän kuitenkaan huolehdi, et varmasti ole yksin tuossa tilanteessa. - mikamixu
Täs ois mukava 25 vuotis mies,lisää meseen,niin jutellaan,juukos.
meseni:[email protected]
Terkuin:Mixu- mies24v.
toisessa viestiketjussa sanoit olevasi 28v...
- mikamixu
Anteeks toi edellinen oli mailiossa,tässä on oikea meseosoitteeni.
[email protected]
-Mixu- - ettäsitsellaseta....
monille tuntuu olevan outoa että esim minä olen neitsyt. olen siis 23 vuotias ja aina kun kerron sen, niin kavereille (naispuolisille) tai miehille, niin jokainen aina ihmettelee ja hämmästelee, että miten minun näköinen nainen mukamas voi edes olla neitsyt. samanlaisia reaktioita ollut jo siitä lähtien kun olen ollut 17 vuotias. en itseni mielestä kuitenkaan ole mitenkään kummosen näkönen.
itselläni ei kuitenkaan kiire sen menettämiseen. kun löydän oikean miehen, niin sitten se tapahtuu, mutta on hiljalleen tullut olo, että jaksaako enää tämänikäiset miehet ensiksi seurustella jokunen kuukausi ja sitten harrastaa seksiä kun minä olen valmis? kun tuntuu että heti ekana kuussa pitäisi jo....
huoh :(- mies24v.
Kyllä minä ainakin mieluiten tutustuisin ensin ihan vaan kaverina ainakin muutamia kuukausia! Tuo aika riippuu tietty vähän myös siitä miten tiiviissä tekemisissä on. Sitten arvostaisin myös sitä, että toinen myös pitäisi periaatteestaan kiinni omalta osaltaan jos se hänelle jotain merkitsee, koska kyllä minä tiedän että itsehillintäni pettää jos toinen tekee kovin intiimejä siirtoja.
Millä sitten edustamaani miestyyppiä löytää? No, tutustumalla miehiin vain kaverina!:D
Kyllä siinä sitten kuukausien vierähtäessä huomaat, että vaikka osa sinkuiksi tiedetyistä katselee pitkään ja kuuntelee tarkkaan ja selvästi pitää sinusta, niin silti eivät yhtään hosu tutustumisessa kiireellä eteenpäin. Onhan siinä sitten mahdollista että ihastuu yksipuolisesti sellaiseen joka tykkää sinusta vain ihmisenä muttei tunne seksuaalista vetoa, mutta eipä täällä riskeittä muutenkaan eletä.
Eipä kyllä silläkään että edes itse olisin mitenkään 100% tätä tyyppiä. Pari kertaa olen ihastunut johonkuhun ihan vain muutaman synkkaavan piirteen perusteella, ja sitten jälkikäteen, kun tunteet ovat kuukausien myötä tasoittuneet, olen tajunnut, että enhän minä koko tyttöä oikeasti edes tuntenut, ja että ihastuin taas omiin mielikuviini ja odotuksiini. Harvenemaan päin on onneksi. Toivottavasti en enää tule lyömään päätäni tähän naulaan. Suotta olen murehtinut ja loukannut toistakin moisen älyttömän sekoilun takia.
- M24.
hoitaa asian, niin et oo enää outo ;)
- Damaged
No ei mielestäni yhtään outoa, ihan sopiva aika aloittaa ensimmäinen seurustelusuhde ja seksuaaliset kokeilut. Itse toivoisin, että oisin tehny samoin. Pitkät ja vakavat seurustelusuhteet teininä voivat loppuessaan aiheuttaa pysyvää damagea, kun ei ole kykyä käsitellä eroa, mahdollisia ikäviä kokemuksia.
- tarralenkkari666
Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Siinä ei ole todellakaan mitään ihmeellistä vaikka olis kolmikymppinen totaalikokematon nainen.. Oon monet kerrat täällä sanonut, että toivoisinkin sellaista partneria. Alkuun vakipanona ja optio vakavaan seurusteluun.
Naiset vaan tuntuu olevan jotenkin hankalia. Selitellään vaan sitä ja tätä, vaikka ei tarttis ku tavata ja käydä jossain keikalla ja ottaa pari tuoppia, sitten jatkoille panemaan. Ei voi olla liian vaikea kuvio toteuttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.805963Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3095335Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie474541Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3043634Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1253388Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.02210Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362112- 1051700
- 1721401
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1001237