mitä alusvaatteita?

ei osaa päättää

Mitä ja minkämallisia alusvaatteita tykkäätte käyttää ratsastustunneilla, pientä perustelua perään!

4

805

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 x lettipää

on ihan jees! Moni kammoksuu, mutta mun juttu on stringit. Ei ne siinä ratsastuksessa tunnu laisinkaan epämiellyttäviltä, kuten spinningissä tai normaali käytössä :)
      Eikun ratsun selkään vaan!

• Whyre

ihan normaaleja alusvaatteita yleensä käytän, harvoin valitsen/vaihdan alusvaatteita ratsastuksen takia (tallilla käyn melkein päivittäin).

Urheilurintsikat on tietysti ihan mukava juttu, varsinkin kun niitä on tottunut käyttämään. Vaikka rinnat ei kovin isot olekaan (B-kuppi), ne tuntuvat ihan mukavilta tavallisten sijaan. Varsinkin hypätessä urheilurintsikat on ihan kivat, kun ei tissit pompi. :D

Alushousuina menee kaikki, tosin tietysti jotkut hipsteri tyyliset, missä ei ole hankaavia saumoja, on parhaat.

• my

Omistan alusvaatteita muutenkin järjettömiä määriä, että en rupea stringieni lukumäärää luettelemaan, paljon niitä kyllä on.
        Stringit on vähän sellainen tottumiskysymys. Joskus piti jonkun mekon kanssa pistää stringit, kun muuten olisi alkkareiden rajat näkyneet liian selvästi, ja ihan kauheathan ne oli silloin päällä. Kokoajan tuntui epämiellyttävältä. Mutta, kuten huomattua, kaikkeen tottuu, ja nykyään en mitään muita pidäkään kuin stringejä. Tavalliset alkkarit tuntuu oudolta, kun on tottunut muihin.
        Ja kyllähän stringit istuu parhaiten, niitä ei tarvitse "korjailla" yhtään. Pysyvät siinä missä pitääkin.
        Urheiluliivejä suosittelen!

• Anonyymi
        my kirjoitti:

Omistan alusvaatteita muutenkin järjettömiä määriä, että en rupea stringieni lukumäärää luettelemaan, paljon niitä kyllä on.
        Stringit on vähän sellainen tottumiskysymys. Joskus piti jonkun mekon kanssa pistää stringit, kun muuten olisi alkkareiden rajat näkyneet liian selvästi, ja ihan kauheathan ne oli silloin päällä. Kokoajan tuntui epämiellyttävältä. Mutta, kuten huomattua, kaikkeen tottuu, ja nykyään en mitään muita pidäkään kuin stringejä. Tavalliset alkkarit tuntuu oudolta, kun on tottunut muihin.
        Ja kyllähän stringit istuu parhaiten, niitä ei tarvitse "korjailla" yhtään. Pysyvät siinä missä pitääkin.
        Urheiluliivejä suosittelen!

Joko on vaihtunu stringit kunnon pöksyihin?
        Ei tarttis talvella palella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      392
      1476
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      798
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      737
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      684
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      52
      652
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      383
      609
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe