Mitä ja minkämallisia alusvaatteita tykkäätte käyttää ratsastustunneilla, pientä perustelua perään!
Vastaukset 4
- 2 x lettipää
on ihan jees! Moni kammoksuu, mutta mun juttu on stringit. Ei ne siinä ratsastuksessa tunnu laisinkaan epämiellyttäviltä, kuten spinningissä tai normaali käytössä :)
Eikun ratsun selkään vaan! - Whyre
ihan normaaleja alusvaatteita yleensä käytän, harvoin valitsen/vaihdan alusvaatteita ratsastuksen takia (tallilla käyn melkein päivittäin).
Urheilurintsikat on tietysti ihan mukava juttu, varsinkin kun niitä on tottunut käyttämään. Vaikka rinnat ei kovin isot olekaan (B-kuppi), ne tuntuvat ihan mukavilta tavallisten sijaan. Varsinkin hypätessä urheilurintsikat on ihan kivat, kun ei tissit pompi. :D
Alushousuina menee kaikki, tosin tietysti jotkut hipsteri tyyliset, missä ei ole hankaavia saumoja, on parhaat.- my
Omistan alusvaatteita muutenkin järjettömiä määriä, että en rupea stringieni lukumäärää luettelemaan, paljon niitä kyllä on.
Stringit on vähän sellainen tottumiskysymys. Joskus piti jonkun mekon kanssa pistää stringit, kun muuten olisi alkkareiden rajat näkyneet liian selvästi, ja ihan kauheathan ne oli silloin päällä. Kokoajan tuntui epämiellyttävältä. Mutta, kuten huomattua, kaikkeen tottuu, ja nykyään en mitään muita pidäkään kuin stringejä. Tavalliset alkkarit tuntuu oudolta, kun on tottunut muihin.
Ja kyllähän stringit istuu parhaiten, niitä ei tarvitse "korjailla" yhtään. Pysyvät siinä missä pitääkin.
Urheiluliivejä suosittelen! - Anonyymi
my kirjoitti:
Omistan alusvaatteita muutenkin järjettömiä määriä, että en rupea stringieni lukumäärää luettelemaan, paljon niitä kyllä on.
Stringit on vähän sellainen tottumiskysymys. Joskus piti jonkun mekon kanssa pistää stringit, kun muuten olisi alkkareiden rajat näkyneet liian selvästi, ja ihan kauheathan ne oli silloin päällä. Kokoajan tuntui epämiellyttävältä. Mutta, kuten huomattua, kaikkeen tottuu, ja nykyään en mitään muita pidäkään kuin stringejä. Tavalliset alkkarit tuntuu oudolta, kun on tottunut muihin.
Ja kyllähän stringit istuu parhaiten, niitä ei tarvitse "korjailla" yhtään. Pysyvät siinä missä pitääkin.
Urheiluliivejä suosittelen!Joko on vaihtunu stringit kunnon pöksyihin?
Ei tarttis talvella palella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3921476- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38737Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29684- 52652
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht383609- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474