Hei!
Onko kellään antaa vinkkiä mistä löytäisi upean juhlamekon gaalaan joko Jyväskylästä tai Tampereelta?
Koko pitäisi olla 48-52. Monta nettisivua olen selannut ja tullut vastaan upeita iltapukuja, mutta aika ei riitä tilailemaan ja haluan myös kokeilla ja olla varma puvun sopivuudeta.
Iltapuku, Tampere/Jyväskylä
6
1534
Vastaukset
- ....
Suosittelen Jyväskylän Juhla-asua, sieltä löysin oman iltapukuni viime syksynä. Olen samaa kokoa kuin sinä. Kokoja oli paljon, ja pukuihin tehtiin myös muutoksia tarpeen vaatiessa.
- Iltapuku-09
Kiitos!
Täytyy käydä heti ensi viikolla katsomassa, jos sieltä löytyisi iltapuku... =) - Iltapuku-09
Iltapuku-09 kirjoitti:
Kiitos!
Täytyy käydä heti ensi viikolla katsomassa, jos sieltä löytyisi iltapuku... =)Mikä hintahaitari siellä oli?
Haluaisin ostaa puvun itselleni, mutta se taitaa olla aika kallis vaihtoehto. Kävin Jyväskylän Juhla-Asun sivulla ja siellä oli todella kauniita asuja.
- lkdäfjkldj
pitäisi olla joku hää- ym. pukuvuokraamo tullikeskuksessa (?), jossa vuokrataan myös isoja kokoja! ihan tarkkaa infoa en muista...
- tsuibadyia
Tullikeskuksessa on Morsiusgalleria (nettisivutkin löytyy) ja siellä vuokrataan ja myydään morsiuspukuja juhlapukuja koosta riippumatta. Isojakin, ja todella kauniita pukuja löytyy! Suosittelen.
- Pullukka5456
Tätä voin suositella muille, itse olen koko noin 54-56. Tilasin tämän ja olen erittäin tyytyväinen!!!! http://www.ostox.fi/viininpunainen-iltapuku-p-1397.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361