Tein huomion

Jere-lahti

että viestiketjussa paheksuttiin kielenkäyttöäni ja ihan aiheestakin motkottivat kyllä...
Lupaan yrittää paneutua tähän ja hillitä rumaa ilmaisuani, en minä oikeasti halua
kenenkään mieltä pahoittaa tai muutakaan sellaista. Oli sitten arkielämässä tai netti-keskusteluissa, niin kyllähän se on totta-jotta pitäisi ensin vähän ajatella, mitä suustaan
tai näppäimistöltään laskettelee. Juuh, ei tässä muuta. Yritetään. :)

158

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on näreet

Olet saanut Umalehtisen kavahtamaan käytettyäsi palstalla määrättyjä sukupuolielimiin viittaavia sanoja.Jos hänen poikansa käyttäisivät samoja sanoja heille ei kunnian kukko laulaisi.

• Jere-lahti

Olen sanonut paljon sellaista, mitä itsekkin häpeän ja jos voisin ottaa sanani takaisin,
        tekisin sen heti, mutta kun se ei ole mahdollista, niin ainoa keino on yrittää välttää
        vastaisuudessa toistamasta samoja asioita. Paljon on parannettavaa, mutta yrityskin
        hyvään on kova. :)

• Mykkä kunniankukko
      • Jere-lahti

Ai xxxxx, ei saisi nauraa tuolle! :D

• Myy-Pikkuinen

vastannut siihen ketjuun sille lehtiselle. Noit sun mää mää alotuksii ei jaksa vittu erkkiään.

• kyy tikkuinen

kukkavideoihin:ÄLÄ ÄÄLIÖ LUE NIITÄ!

• Jere-lahti

Ohita ne sitten hyvä ihminen! Enkä minä nyt varmasti niin paljon aloituksia tee ja jos
        teenkin, ei niitä tarvitse erkinkään vastentahtoisesti lukea, voi pysyä poissa.

• Myy-Pikkuinen
        Jere-lahti kirjoitti:

Ohita ne sitten hyvä ihminen! Enkä minä nyt varmasti niin paljon aloituksia tee ja jos
        teenkin, ei niitä tarvitse erkinkään vastentahtoisesti lukea, voi pysyä poissa.

ja sillesti...joko on mustilaisii näkynyt? Lueskelin vaan että sä niitä rakastat yli kaiken? Pitääkö paikkansa vai?

• Myy-Pikkuinen
        kyy tikkuinen kirjoitti:

kukkavideoihin:ÄLÄ ÄÄLIÖ LUE NIITÄ!

mitä tykkään ja vastaan mihin tykkään ja miten tykkään.

• Jere-lahti
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

ja sillesti...joko on mustilaisii näkynyt? Lueskelin vaan että sä niitä rakastat yli kaiken? Pitääkö paikkansa vai?

ne ei halua olla tekemisissä kanssani, niin vanhat negatiiviset kokemukset jyllää.
        Mutta etiäpäin, sanoi akka lumihangessa. :)

• Myy-Pikkuinen
        Jere-lahti kirjoitti:

ne ei halua olla tekemisissä kanssani, niin vanhat negatiiviset kokemukset jyllää.
        Mutta etiäpäin, sanoi akka lumihangessa. :)

Mutta jos kohtaisit niin sanoisitko käsipäivää vai alkaisitko mesoon niille?

• 20+24
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Siinäpä se ongelman ydin juuri taitaa olla!

• Myy-Pikkuinen
        20+24 kirjoitti:

Siinäpä se ongelman ydin juuri taitaa olla!

on ongelma...

• Jere-lahti
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Mutta jos kohtaisit niin sanoisitko käsipäivää vai alkaisitko mesoon niille?

nykyisin asiallisesti käyttäytyä (vaikkei kaikki ehkä uskokkaan), voisin sanoa käsipäivää,
        ei siinä mittään, vanhat aatteet on jo jäänyt ja tavat, ainakin suurimmaksi osaksi.
        Jotain hyötyä vanhenemisesta, pahimmat särmät alkaa hioutua ja osaa suhtautua asioihin
        useammalta kantilta, näkökulmaa vähän nääs. :)

• Myy-Pikkuinen
        Jere-lahti kirjoitti:

nykyisin asiallisesti käyttäytyä (vaikkei kaikki ehkä uskokkaan), voisin sanoa käsipäivää,
        ei siinä mittään, vanhat aatteet on jo jäänyt ja tavat, ainakin suurimmaksi osaksi.
        Jotain hyötyä vanhenemisesta, pahimmat särmät alkaa hioutua ja osaa suhtautua asioihin
        useammalta kantilta, näkökulmaa vähän nääs. :)

kokenut ihmeparanuksen alle kuukaudessa vai onko se aika peräti hippasen yli kuuausi, tulitko uskoon?

• kaale

• Jere-lahti
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

kokenut ihmeparanuksen alle kuukaudessa vai onko se aika peräti hippasen yli kuuausi, tulitko uskoon?

mutta pikkuhiljaa, välillä tulee "taantumusta", mutta pääasia on se, että ei jää jumittamaan
        siihen, vaan matka jatkukoon.

• Jere-lahti

• Myy-Pikkuinen
        Jere-lahti kirjoitti:

mutta pikkuhiljaa, välillä tulee "taantumusta", mutta pääasia on se, että ei jää jumittamaan
        siihen, vaan matka jatkukoon.

niissä sitten ennen otti kaakeliin, tai kysytääs näin että olen saanut käsityksen että olet vihannut myös tummaihoisii ym erilaisia ihmisiä. Mikä niissä on saanut sinut nostamaan itsesi heidän yläpuolelle siten että oisit ollut valmis ehkä listtiin heidät? Niin ja kyselen nyt ihan tosissani tuota asiaa.

• Jere-lahti
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

niissä sitten ennen otti kaakeliin, tai kysytääs näin että olen saanut käsityksen että olet vihannut myös tummaihoisii ym erilaisia ihmisiä. Mikä niissä on saanut sinut nostamaan itsesi heidän yläpuolelle siten että oisit ollut valmis ehkä listtiin heidät? Niin ja kyselen nyt ihan tosissani tuota asiaa.

Vaikutteet nuorena yms, Blood & Honour, Skinhead-aate...ihailu vanhempia
        "tekijä-miehiä" kohtaan...en osaa antaa täsmentävää selitystä. Mutta ei hyvä näin jälkeenpäin
        ajateltuna. :(

• Myy-Pikkuinen
        Jere-lahti kirjoitti:

"tekijä-miehiä" kohtaan...en osaa antaa täsmentävää selitystä. Mutta ei hyvä näin jälkeenpäin

on asia mitä mä en ikinä tule edes ymmärtään. Ja kuitenkin kun siinä on kyse muka "aatteista" niin silloinhan kait sinulla on ollut kyse siitä eikä muista kovista jätkistä.

• Myy-Pikkuinen
        Jere-lahti kirjoitti:

ja vastauksesi kestää, kyllä netistä niitä tietoja löytää joita parhaillaan etsit.
        Mutta JOS ihminen on ollut tuollaisessa mukana ja siitä irtaantuu niin kyllä niitä sanoja ja ajatuksia pitäisi olla enemmän mikäli asia olisi tosi.

Sori "Jere" mut mun mielestä sinä olet feikki.

• Jere-lahti
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

on asia mitä mä en ikinä tule edes ymmärtään. Ja kuitenkin kun siinä on kyse muka "aatteista" niin silloinhan kait sinulla on ollut kyse siitä eikä muista kovista jätkistä.

Tottakai siinä on ollut aatetta mukana ja vahvaa sellaista, ei kukaan hakeudu porukkaan,
        jos on totaalisen erimieltä. Nyt tekisin toisin, mutta päivääkään en myös vaihtaisi poiskaan.

• Jere-lahti
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

ja vastauksesi kestää, kyllä netistä niitä tietoja löytää joita parhaillaan etsit.
        Mutta JOS ihminen on ollut tuollaisessa mukana ja siitä irtaantuu niin kyllä niitä sanoja ja ajatuksia pitäisi olla enemmän mikäli asia olisi tosi.

Sori "Jere" mut mun mielestä sinä olet feikki.

Sori, kävin ulkona. Sinä voit pitää minua minä haluat ja se on oikeutesi.

• Myy-Pikkuinen
        Jere-lahti kirjoitti:

Sori, kävin ulkona. Sinä voit pitää minua minä haluat ja se on oikeutesi.

pidän feikkinä.

• 7
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

on ongelma...

no umalle tietennii

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

muillekin kirjoittajille;))

• Myy-Pikkuinen
        hauvanmamma kirjoitti:

muillekin kirjoittajille;))

feikit vois mennä vaikka huuhaapalstalle.

• 222222222
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

kirjottaa mitä haluu,missä haluu,miten haluu,kelle haluu,vitun ääliö?Vai luuletsä et joku jättää sun käskystä sen tekemättä?!!I

• Virtuaalikoneistaja
        222222222 kirjoitti:

kirjottaa mitä haluu,missä haluu,miten haluu,kelle haluu,vitun ääliö?Vai luuletsä et joku jättää sun käskystä sen tekemättä?!!I

kohta Uma tulee paheksumaan tuollaista kelvotonta kielenkäyttöä, hyi hyi sinua.

• Myy-Pikkuinen
        222222222 kirjoitti:

äpyli, itsehän tuo "puskis" käski jättää lukematta joten mikä on ongelmasi?

• 28

hahahaahhahahahahahhahah tulix toiselt pualt piät ohjeistus buahahahahaahahhhaa

• Jere-lahti

vasemmasta aivolohkosta, ei mutta kritiikistä pitää ottaa opikseen ja kritiikkiä sietää...

• Virtuaalikoneistaja

olisit vain oma itsesi, mielistelyllä ei kovin pitkälle pääse.

Ei myöskään teeskentelyllä, voithan toki teeskennellä täällä miten paljon haluat ja muuttaa kielenkäyttöäsi, mutta me muut kirjoittajat emme silti ole velvollisia sinua uskomaan, me olemme saaneet syytöksiä siiä että kohtelemme sinua ah, niin julmasti kun vastaamme kirjoituksiisi samalla mitalla, sekään tosiasia ei muuksi muutu vaikka tästä lähtien teeskentelet mitä tahansa.

Epäaidot ihmiset kun eivät ole mitenkään vakuuttavia tai miellyttäviä, mutta onnea vaan sinulle mielistelyn ja teeskentelyn tiellä.

• Jere-lahti

Kenenkään ei tarvitse uskoa toista, jos ei halua.

• Me muut palstalaiset emme tarvitse sinulta tulkintaa miten olemme kunkin kirjoittajan viestinnän ymmärtäneet, emmekä ohjeistusta siihen miten luulet meidän muiden palstalaisten ajattelevan jostakin kirjoittajasta. Olet vain tavallinen rivikirjoittaja ja voit vain puhua omista ajatuksistasi ja ehkä muutaman muun, mutta et kaikkien kirjoittajien ajatuksista.
        **Täällä voi pulinoida ihan mitä vain ja olla juuri niin tekopyhä kuin haluaa ja sillä voi muita hauskuuttaa ihan mielinmäärin.** Näin se vain Virtuaali on.
        Sinua rassaa Jere ja minua Myyn kielenkäyttö ja käytös toisia kirjoittajia kohtaan. Joten olemme molemmat ilmaisseet mielipiteemme selkeästi.

Sanoit tässä jerelle näin:"" Epäaidot ihmiset kun eivät ole mitenkään vakuuttavia tai miellyttäviä""
        Samat sanat Virtuaali sinulle. Miten kukaan voi tietää internetissä julkisella keskustelupalstalla kuka on aito ja kuka on epäaito??

• Taas aloitat
        umalehtinen kirjoitti:

Me muut palstalaiset emme tarvitse sinulta tulkintaa miten olemme kunkin kirjoittajan viestinnän ymmärtäneet, emmekä ohjeistusta siihen miten luulet meidän muiden palstalaisten ajattelevan jostakin kirjoittajasta. Olet vain tavallinen rivikirjoittaja ja voit vain puhua omista ajatuksistasi ja ehkä muutaman muun, mutta et kaikkien kirjoittajien ajatuksista.
        **Täällä voi pulinoida ihan mitä vain ja olla juuri niin tekopyhä kuin haluaa ja sillä voi muita hauskuuttaa ihan mielinmäärin.** Näin se vain Virtuaali on.
        Sinua rassaa Jere ja minua Myyn kielenkäyttö ja käytös toisia kirjoittajia kohtaan. Joten olemme molemmat ilmaisseet mielipiteemme selkeästi.

Sanoit tässä jerelle näin:"" Epäaidot ihmiset kun eivät ole mitenkään vakuuttavia tai miellyttäviä""
        Samat sanat Virtuaali sinulle. Miten kukaan voi tietää internetissä julkisella keskustelupalstalla kuka on aito ja kuka on epäaito??

"Me muut palstalaiset" " voit vain puhua omista ajatuksistasi ja ehkä muutaman muun, mutta et kaikkien kirjoittajien ajatuksista."
        Sinä voit puhua kaikkien palstalaisten nimissä mutta virtuaali ei?

• Virtuaalikoneistaja
        umalehtinen kirjoitti:

Me muut palstalaiset emme tarvitse sinulta tulkintaa miten olemme kunkin kirjoittajan viestinnän ymmärtäneet, emmekä ohjeistusta siihen miten luulet meidän muiden palstalaisten ajattelevan jostakin kirjoittajasta. Olet vain tavallinen rivikirjoittaja ja voit vain puhua omista ajatuksistasi ja ehkä muutaman muun, mutta et kaikkien kirjoittajien ajatuksista.

minä nyt sinun mielestäsi tulkitsin, muut kirjoittajat olivat esillä vain siinä että sinä syytit monikossa kirjoittajia jeren julmasta kohtalosta, siis monikossa, useita kirjoittajia, minä en nimennyt heitä, vain sinä tiedät ketkä sinun mielestäsi ovat häntä julmasti kohdelleet.

Ei mitään tulkintaa, ne syytöksesi olivat selkeitä ja suoria, niissä ei ole tilaa tulkinnalle.

Eilen väkivaltainen rasisti, tänään suvaitsevainen henkilö, ihan näin netissä arvioiden, toinen on totta ja toinen valhetta, siis kyseessä on epäaito henkilö.

Kuten sellainenkin henkilö joka tänään todenteolla paheksuu kirosanoja, mutta on eilen niitä itse käyttänyt.

• Virtuaalikoneistaja
        Taas aloitat kirjoitti:

"Me muut palstalaiset" " voit vain puhua omista ajatuksistasi ja ehkä muutaman muun, mutta et kaikkien kirjoittajien ajatuksista."
        Sinä voit puhua kaikkien palstalaisten nimissä mutta virtuaali ei?

puhuin monikossa kirjoittajista ainoastaan siinä kun otin esille uman syytökset useita kirjoittajia kohtaan, silloin on kyse kirjoittajista monikossa.

• Hän on huvittava
        Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

puhuin monikossa kirjoittajista ainoastaan siinä kun otin esille uman syytökset useita kirjoittajia kohtaan, silloin on kyse kirjoittajista monikossa.

Kiinnitin huomioni siihen että Umalehtinen aloittaa mahtipontisesti "Me muut palstalaiset emme.."
        Siirtyy seuraavissa lauseissa määräämään että sinä et saa kirjoittaa muiden nimissä vaikka itse juuri teki niin.

• Jere-lahti
        Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

minä nyt sinun mielestäsi tulkitsin, muut kirjoittajat olivat esillä vain siinä että sinä syytit monikossa kirjoittajia jeren julmasta kohtalosta, siis monikossa, useita kirjoittajia, minä en nimennyt heitä, vain sinä tiedät ketkä sinun mielestäsi ovat häntä julmasti kohdelleet.

Ei mitään tulkintaa, ne syytöksesi olivat selkeitä ja suoria, niissä ei ole tilaa tulkinnalle.

Eilen väkivaltainen rasisti, tänään suvaitsevainen henkilö, ihan näin netissä arvioiden, toinen on totta ja toinen valhetta, siis kyseessä on epäaito henkilö.

Kuten sellainenkin henkilö joka tänään todenteolla paheksuu kirosanoja, mutta on eilen niitä itse käyttänyt.

Olenkin kaksijakoinen persoona, hyvässä sekä huonossa ja teen molemmat hommat
        täysillä, mutta kuten kirjoitin, niin nykyisin alkaa ne pahimmat särmät poistua.
        Ainakin siihen pyrin, epäonnistumisia tulee, mutta niistä vaan opikseen ja ennenkaikkea
        myöntää ne. "kivenkova-silkinpehmee"

• 10
        umalehtinen kirjoitti:

mie mietiskelin tovin et kui sie voit sannoo 'me muut' palstalaiset.mut sittes kekkasin et siehä tarkoititkinii siun niit monii muitkii persoonias

• Ikääväähän sellaista kielenkäyttöä on lukea kenen tahansa kirjoittamana julkiselta palstalta.
      Sinä et sentään hyökkää kärppänä toisten ihmisten kimppuun asiattomuuksin heidän vaihtaessaan mielipiteitään, kuten tällä palstalla tehdään. Siinä on mielestäni selkeä ero.

• pusi pusi pusi

turha alkaa taas tuota mielistelyä, kaikki kyllä näkee mistä on kyse.

• Jere-lahti

Mutta en ole mikään mallikeskustelija alkuunkaan, mutta onneksi sentään itse tiedostan
        sen, enkä ala julistamaan omaa "oikeaa" totuutta, se on mielestäni huolestuttavaa.
        Rakentavassa sävyssä annettu kritiikki on ok, eikä siitä kenenkään pidä ottaa itseensä,
        jokaisella on puutteensa ja myös hyvätkin puolensa. Kukaan ei ole täydellinen. :D

• Jere-lahti kirjoitti:

Mutta en ole mikään mallikeskustelija alkuunkaan, mutta onneksi sentään itse tiedostan
        sen, enkä ala julistamaan omaa "oikeaa" totuutta, se on mielestäni huolestuttavaa.
        Rakentavassa sävyssä annettu kritiikki on ok, eikä siitä kenenkään pidä ottaa itseensä,
        jokaisella on puutteensa ja myös hyvätkin puolensa. Kukaan ei ole täydellinen. :D

Totta sekin mitä minä kirjoitin. Ihmisissä on hyvät ja huonot puolet ihan jokaisessa. Täydellistä ihmistä tähän maailmaan ei ole syntynyt eikä synny;)

• Myy-Pikkuinen

Ja kukaan muu täällä ei provoile niin paljon kuin sinä! =)))))))))))))))))))))) Siinäkin on erittäin selkeä ero muihin kirjoittajinn, no mitä nyt se hurri eilen vetäs vahinkolaukauksen, luuli että on puskassa piilossa. *REPS*

• 11+13
        Jere-lahti kirjoitti:

jos sää et o täydelliin, niin älä kuiteska ala muit haukkuu epätäydellisiks !

• Myy-Pikkuinen
        umalehtinen kirjoitti:

Totta sekin mitä minä kirjoitin. Ihmisissä on hyvät ja huonot puolet ihan jokaisessa. Täydellistä ihmistä tähän maailmaan ei ole syntynyt eikä synny;)

"Muistakaa miten salamyhkäisenä ukkeli hiippaili täällä! Hän vaikutti jännittyneeltä." –Nipsu © Oy Moomin characters Ltd

• Jere-lahti
        umalehtinen kirjoitti:

Ajattele miten rasittava olisi "täydellinen ihminen", puistattaa oikein...
        Ihmisyys on juuri sitä, että on monia ulottuvuuksia.

• Esität nyt
        Jere-lahti kirjoitti:

HIljakkoin uhkailit palstalla ihmisiä, muistatko?

• 15

lurps lurps ruskeekiäli,,maistuix hyvält ?

• 33
        umalehtinen kirjoitti:

sie korkki ruuvi et tiiä totuuvest hevon persettäkkää

• Jere-lahti kirjoitti:

kyllä niitä ihmisiä valitettavasti löytyy jotka luulevat itse olevansa erehtymättömiä. Onneksi valtaosa tajuaa omat heikkoutensa ja vahvuutensa niin taidoissaan kuin ihmisenä olemisesta.
        Onneksi on paljon niitä tavallisia ihmisiä jotka tajuavat virheensä ja puutteensa mutta myöskin hyvät puolensa ja saman näkevät muissa ihmisissä.

• 13+8
        Jere-lahti kirjoitti:

läpäti läpäti lää ummun vasen aivo lohko

• 11
        umalehtinen kirjoitti:

kyllä niitä ihmisiä valitettavasti löytyy jotka luulevat itse olevansa erehtymättömiä. Onneksi valtaosa tajuaa omat heikkoutensa ja vahvuutensa niin taidoissaan kuin ihmisenä olemisesta.
        Onneksi on paljon niitä tavallisia ihmisiä jotka tajuavat virheensä ja puutteensa mutta myöskin hyvät puolensa ja saman näkevät muissa ihmisissä.

Arveletko olevasi ihminen joka näkee muiden hyvät puolet?

Luettelehan sitten tähän Haukullisen, Sikran, Issun, Virtuaalin ja Myyn hyviä puolia.

Katsotaan oletko sanasi mittainen.

• 2222
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Ja kukaan muu täällä ei provoile niin paljon kuin sinä! =)))))))))))))))))))))) Siinäkin on erittäin selkeä ero muihin kirjoittajinn, no mitä nyt se hurri eilen vetäs vahinkolaukauksen, luuli että on puskassa piilossa. *REPS*

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))!

jatkuvasti vingutaan että joku on puskissa ja vaikka rekattuna kirjoittaa niin sitten luullaan että on unohtunu mennä puskiin ;-))))))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        majorica kirjoitti:

jatkuvasti vingutaan että joku on puskissa ja vaikka rekattuna kirjoittaa niin sitten luullaan että on unohtunu mennä puskiin ;-))))))))))))))))

vai joko selität miksi sen aloituksen teit ellet vittuillakses?!

vai joko selität miksi sen aloituksen teit ellet vittuillakses?!

ole sinulle mitenkään tilivelvollinen , vai?
        saathan tuota itekses miettiä jos niin kovasti kiinnostaa. mielestäni kyllä olet aikaisemmin kirjoittanut että minun kirjoitukseni ei kiinnosta sinua tippaakaan.

• Myy-Pikkuinen
        2222 kirjoitti:

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))!

Majot.

• Virtuaalikoneistaja
        majorica kirjoitti:

sulle kuitenkin niitä kaikeknlaisia lipsahduksia satu, jossakin mielentilassa :)))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        majorica kirjoitti:

saathan tuota itekses miettiä jos niin kovasti kiinnostaa. mielestäni kyllä olet aikaisemmin kirjoittanut että minun kirjoitukseni ei kiinnosta sinua tippaakaan.

kiinnostakkann että mitäs tänään syötäisiin ja lähden koirien kanssa ulos, menen nukkumaan ym hauskaa.

Et olekkaan tilivelvollinen mut älä käy vittuileen sitten jos ei mitään oikeeta syytä ole. Vai pitäiskö sinun laittaa kirjoitukses sinne vanhaan piip(sensuroitu) mihin halusit joidenkin jotain työntävän?

• kyselen vain
        majorica kirjoitti:

Koska teit Myy-Pikkuista kohtaan osoitetun loukkaavan aloituksen niin sinä olet tilivelvollinen hänelle kyseisen aloituksen syistä.

Saitko käskyn kyseiseen avaukseen?Saitko jopa valmiiksi kirjoitetun tekstin?

• umalehtinen kirjoitti:

kuvittelee olevansa täydellisiä,itse olen mahdottoman epätäydellinen;)))

• kyselen vain kirjoitti:

Koska teit Myy-Pikkuista kohtaan osoitetun loukkaavan aloituksen niin sinä olet tilivelvollinen hänelle kyseisen aloituksen syistä.

Saitko käskyn kyseiseen avaukseen?Saitko jopa valmiiksi kirjoitetun tekstin?

meinasin selittääkkin että ei ole minun vika kun minut pakotettiin tuollastakin kirjoittamaan. eli siis olen ihan syytön.

• Myy-Pikkuinen
        majorica kirjoitti:

meinasin selittääkkin että ei ole minun vika kun minut pakotettiin tuollastakin kirjoittamaan. eli siis olen ihan syytön.

itsestäsi että olet syyntakeeton siihen että tottelet kirjaimellisesti käskyjä. Sinä ne lopulliset päätökset teet ei käskyttäjä.

itsestäsi että olet syyntakeeton siihen että tottelet kirjaimellisesti käskyjä. Sinä ne lopulliset päätökset teet ei käskyttäjä.

tiedät että olen idiootti. silloin on syyntkeeton ja vedettävissä.

• Myy-Pikkuinen
        majorica kirjoitti:

no kiva tietää.

• Huokaus.
        majorica kirjoitti:

Kuka pakotti sinut tekemään kyseisen aloituksen?

• Myy-Pikkuinen
        majorica kirjoitti:

sillä aloituksellas saada mun huomion kun muuten en enää kirjoittele sinulle. Mut saitkin mun huomioni ja ehkä muutaman kiksin.

• majorica kirjoitti:

Tuo on sitte jatkossakin hyvä muistaa muidenkin.

• 2
        hauvanmamma kirjoitti:

kuvittelee olevansa täydellisiä,itse olen mahdottoman epätäydellinen;)))

ummu on niihe kuvitelmie yli papitar

• majorica kirjoitti:

idiootti-kerho,tuliskohan siihen muitakin jäseniä mukaan:)))

• 4
        Huokaus. kirjoitti:

ei ole taaaaskaaan vaikea arvata,että jäljet johtaa t:llä alkavaan citiin ja nyt on saanut uuden käskyn olla vastaamatta enään mitään,,

sillä aloituksellas saada mun huomion kun muuten en enää kirjoittele sinulle. Mut saitkin mun huomioni ja ehkä muutaman kiksin.

muistan olla onnellinen loppuvuoden. kiitos Myy kun vastasit minulle.

• hauvanmamma kirjoitti:

idiootti-kerho,tuliskohan siihen muitakin jäseniä mukaan:)))

mukaan kaikki hullut, paskat, läskit jne. niin eiköhän meistä jo tule isompi joukko ;-)

• Huokaus. kirjoitti:

enhän minä koskaan itse uskalla kirjoittaa. käskyjä vaan odottelen.

• majorica kirjoitti:

mukaan kaikki hullut, paskat, läskit jne. niin eiköhän meistä jo tule isompi joukko ;-)

löytyyköhän yhtään vapaa-ehtoista joukkoon tummaan:)

• hauvanmamma kirjoitti:

löytyyköhän yhtään vapaa-ehtoista joukkoon tummaan:)

olla kaikki Majon mainitsemat :))

• hinski kirjoitti:

dille vaan ,tästä lähtien;))

• hinski kirjoitti:

voi kaikkia nimityksiä haalia,ihan epistä:))

• jepp

Toi on totta. Tosi hienosti sanottu:)

• vaan kyllä täällä monet muutkin saisi suunsa pestä:))))

• Myy-Pikkuinen

se on vanha juttu joten vi*tuuks tässä.

• 7

kato hauvis se saapuvi nualeskelleen

• Jere-lahti

että olisko ollut vuonna 79 tai 80 lastentarhan täti pesi kirjaimellisesti suuni,
        kun lauloin iso-veljeltäni opittua hävytöntä laulua..hammastahnalla sentään kuurasi. :D

• 7 kirjoitti:

kato hauvis se saapuvi nualeskelleen

nuoleskelua kun täällä kirjoittelee sun mielestä?

• 12
        hauvanmamma kirjoitti:

nuoleskelua kun täällä kirjoittelee sun mielestä?

vaan sokee ja täysin dille ei snaijaa ton paska homman nimmee

• 12 kirjoitti:

vaan sokee ja täysin dille ei snaijaa ton paska homman nimmee

dille mikä dille)))

• Jere-lahti kirjoitti:

että olisko ollut vuonna 79 tai 80 lastentarhan täti pesi kirjaimellisesti suuni,
        kun lauloin iso-veljeltäni opittua hävytöntä laulua..hammastahnalla sentään kuurasi. :D

päiväkodeissa. Vai isoveljeltä opittua;)) Voisit laittaa sen sähkäriini, meinaan ne sanat:-DD

• Jere-lahti kirjoitti:

luxilla pestiin,,kuka oli muuten laulun sanottaja,muistatko?:)

• Hieno homma :)Kyllähän täällä sen verran mautonta kieltä tunnutaan viljeltävän,että vähäkin väheneminen on plussaa...

Ainahan se mukavampi on lukea tekstejä,vaikka joskus tulikivenkatkuisiakin,kun kielenkäyttö ei ole mautonta.Vähänkin fiksuutta omaava tajuaa jättää noit alatyyli-ilmaisut vaikka omaan päiväkirjaansa,jos niitä on joku tarve viljellä,tai niistä jotain kiksejä saa.Kaikki kun ei saa.

• Myy-Pikkuinen

on se kiroilu ihan v*tun väärin, olen samaa mieltä. Mutta kaikenlainen muu herjaaminen täällä sitten sallitaan eikä niihin kellään tunnu olevan mittään v*tun kommentoitavaa.

• 1014
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

on se kiroilu ihan v*tun väärin, olen samaa mieltä. Mutta kaikenlainen muu herjaaminen täällä sitten sallitaan eikä niihin kellään tunnu olevan mittään v*tun kommentoitavaa.

Niin kuten toisen kirjoittajan haukkuminen idiootiksi, taino se riippuu tietyst siitä ketä haukutaan.

Jos sallitaan,niin en sille voi mitään.Eikä minun tehtäväni ole kuin kuin katsoa mitä itse kommentoin.Ja kommentoinneissa,mitä sitten milloinkin kommentoin tai näppikseltä päästelen, itse yritän pitää oman linjani edes siedettävänä.
        Sitä taas en voi itse sanoa,onko se onnistunut vai ei.Kun olisi jo liian puolueellista,ihan olan takaa.Ja oman sellaisen taatusti :D

• Myy-Pikkuinen
        1014 kirjoitti:

Niin kuten toisen kirjoittajan haukkuminen idiootiksi, taino se riippuu tietyst siitä ketä haukutaan.

riippuu vähän siitä minkälaisen kirjoituksen idiootti on kirjoittanut. Ei kai kukaan syyntakeettomasti saa päähänsä ketään kutsua tuolla niin hauskalla nimityksellä.

• 3+7
        molossi kirjoitti:

Jos sallitaan,niin en sille voi mitään.Eikä minun tehtäväni ole kuin kuin katsoa mitä itse kommentoin.Ja kommentoinneissa,mitä sitten milloinkin kommentoin tai näppikseltä päästelen, itse yritän pitää oman linjani edes siedettävänä.
        Sitä taas en voi itse sanoa,onko se onnistunut vai ei.Kun olisi jo liian puolueellista,ihan olan takaa.Ja oman sellaisen taatusti :D

Katsoitko tässäkin vain mitä itse kirjotit, vai kenties kuitenkin hieman arvostelit muiden kommentteja?

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8642513/41130010

• 3+7 kirjoitti:

Katsoitko tässäkin vain mitä itse kirjotit, vai kenties kuitenkin hieman arvostelit muiden kommentteja?

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8642513/41130010

Riippuu siitä,mikä kenenkä mielestä on toteamus ja mikä arvostelua ;).
        Eli katsoin.Mutta kuten sanoin,mikä kenenkin mielestä.

Mutta voi olla ilmeisesti jonkun mielestä näemmä,ettei linja ole pitänyt.Mutta jos näin on,niin voi sitä tietty aina yrittää kovemmin.Eipä se pahaksi ainakaan koskaan ole :O)

• molossi kirjoitti:

Riippuu siitä,mikä kenenkä mielestä on toteamus ja mikä arvostelua ;).
        Eli katsoin.Mutta kuten sanoin,mikä kenenkin mielestä.

Mutta voi olla ilmeisesti jonkun mielestä näemmä,ettei linja ole pitänyt.Mutta jos näin on,niin voi sitä tietty aina yrittää kovemmin.Eipä se pahaksi ainakaan koskaan ole :O)

Ai sinuako häiritsee muutama kirosana mutta ei se että joku tuossa ylempänä hekumoi ajatuksella Myyn tappamisesta?

Juu, kyllähän pari lisääntymiselintä on pahempi juttu kuin se että yksi idiootti haluaa toisen kirjoittajan hengiltä.

• Virtuaalikoneistaja
        Haukullinen kirjoitti:

Ai sinuako häiritsee muutama kirosana mutta ei se että joku tuossa ylempänä hekumoi ajatuksella Myyn tappamisesta?

Juu, kyllähän pari lisääntymiselintä on pahempi juttu kuin se että yksi idiootti haluaa toisen kirjoittajan hengiltä.

miettinyt että onko ihmisten moraali ja oikeudentaju aidosti tuollainen, vai onko tuo vain "palstamoraalia".

Täällä on paljon kirjoittajia joita häiritsee kirosanat ja sana v*ttu niin paljon että sitä kommentoidaan tarkoituksellisesti, kuitenkin nuo uhkaukset, todella ilkeät pilkat ja ivat sekä huorittelut, ovat melkein kaikille ja ainakin niille jotka tuon v*ttu sanan tuomitsevat, asioita joita he eivät näe tarpeelliskeksi kommentoida, mutta kukin tietysti tavallaan.

En ole muuten live-elämässä koskaan tavannut naista joka huorittelun ohittaa olankohautuksella, mutta palstalla niitä naisia on lukuisia.

• Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

miettinyt että onko ihmisten moraali ja oikeudentaju aidosti tuollainen, vai onko tuo vain "palstamoraalia".

Täällä on paljon kirjoittajia joita häiritsee kirosanat ja sana v*ttu niin paljon että sitä kommentoidaan tarkoituksellisesti, kuitenkin nuo uhkaukset, todella ilkeät pilkat ja ivat sekä huorittelut, ovat melkein kaikille ja ainakin niille jotka tuon v*ttu sanan tuomitsevat, asioita joita he eivät näe tarpeelliskeksi kommentoida, mutta kukin tietysti tavallaan.

En ole muuten live-elämässä koskaan tavannut naista joka huorittelun ohittaa olankohautuksella, mutta palstalla niitä naisia on lukuisia.

Jos näille naisille tulisi livessä vastaan tilanne että jotain tuttavaansa uhataan, huoritellaan ja herjataan en usko että he hersyvästi nauraen tai vienosti hymyillen nyökyttelisivät ja hyväksyisivät, ainakin haluaisin uskoa että livessä se moraali on erilainen kuin tällä palstalla havaittu moraalin ilmentymä.

• Haukullinen kirjoitti:

Oonko kirjoittanut jotain siitä,että häiritseekö vai ei mainitsemasi Myyhyn liittyen ? En ainakaan itse muista kirjoittaneeni.Mutta saa toki vaikka linkittää,jos olen niin muistamaton,etten tiedä mistä puhut,saati kirjoittanut jotain,mitä en itse muista.
        En muista kyllä kyseistä viestiä edes avanneeni.Kaikkia ei aina tule avattua.Ei tässäkään ketjussa.Itse asiassa usein tulee avattua vain aloitus ja omaan vastausviestit.Välillä toki muitakin :)

• molossi kirjoitti:

Oonko kirjoittanut jotain siitä,että häiritseekö vai ei mainitsemasi Myyhyn liittyen ? En ainakaan itse muista kirjoittaneeni.Mutta saa toki vaikka linkittää,jos olen niin muistamaton,etten tiedä mistä puhut,saati kirjoittanut jotain,mitä en itse muista.
        En muista kyllä kyseistä viestiä edes avanneeni.Kaikkia ei aina tule avattua.Ei tässäkään ketjussa.Itse asiassa usein tulee avattua vain aloitus ja omaan vastausviestit.Välillä toki muitakin :)

Sitä tarkoitan että kerroit muutaman elimen sinua häiritsevän keskustelussa, tässä samassa aloituksessa joku nilkki hekumoi ajatuksella Myyn kuolemasta, sopivasti juuri sen kaltaiset viestit jätät lukematta mutta luet kyllä Myyn heittämän kirosanan joka kovasti sua sitten kiusaa.

Mielipiteeni on että muodostat mielipiteesi viesteistä sen mukaan kuka ne kirjoittaa ja kenelle jokin törkeys on osoitettu.
        Nythän se kuolema oli suunnattu "vain" Myylle, mitäpä se sinua häiritsisi.Jos se olisi kohdistettu erääseen toiseen olisit takuuvarmasti moralisoinut.

• Haukullinen kirjoitti:

Sitä tarkoitan että kerroit muutaman elimen sinua häiritsevän keskustelussa, tässä samassa aloituksessa joku nilkki hekumoi ajatuksella Myyn kuolemasta, sopivasti juuri sen kaltaiset viestit jätät lukematta mutta luet kyllä Myyn heittämän kirosanan joka kovasti sua sitten kiusaa.

Mielipiteeni on että muodostat mielipiteesi viesteistä sen mukaan kuka ne kirjoittaa ja kenelle jokin törkeys on osoitettu.
        Nythän se kuolema oli suunnattu "vain" Myylle, mitäpä se sinua häiritsisi.Jos se olisi kohdistettu erääseen toiseen olisit takuuvarmasti moralisoinut.

jo molossinkin kanssa saada riidan aikaiseksi,voi sua ressukka,,,

• hauvanmamma kirjoitti:

jo molossinkin kanssa saada riidan aikaiseksi,voi sua ressukka,,,

Olet niin selvästi sätkynukke joka on valmis vattuilemaan nykyään jopa rekattuna entisten puskajuttujesi lisäksi saadaksesi päänsilityksiä.

• Virtuaalikoneistaja
        Haukullinen kirjoitti:

moni lukee vain ne kirosana ja v*ittu kirjoitukset, ehkä kaikki eivät sitten kirjoitellessaan ja kommentoidessaan lue keskustelun kulkua vaan vain muutaman viestin, ja yhteistä siinäkin on tämä kirosanojen paheksunta.

• 11+19
        Haukullinen kirjoitti:

Ketäpä kirjoittajaa täällä ei olisi joku 'halunnut saada hengiltä'. Eiköhän kaikki vakkarit ole saaneet samanlaista osakseen. Et taida itsekkään 'huomata' kaikkiin kohdistettuja kuolema-viestejä? Et ainakaan kommentoi kuin tietyille suunnatut.

• Haukullinen kirjoitti:

Olet niin selvästi sätkynukke joka on valmis vattuilemaan nykyään jopa rekattuna entisten puskajuttujesi lisäksi saadaksesi päänsilityksiä.

en kaipaa mitään silityksia keltään palstalaiselta,erehdyt nyt pahemman kerran,,,

• 8+18
        Haukullinen kirjoitti:

Antaisit kaikkien kirjoittaa mielipiteensä ilman tuota lässytystäs sätkynukeista ja käskytyksistä. Jos sun tapa kirjottaa palstoille on se että otat vastaan ja lähetät käskyjä muille niin älä luule että kaikki tekee niin!

• hauvanmamma kirjoitti:

en kaipaa mitään silityksia keltään palstalaiselta,erehdyt nyt pahemman kerran,,,

Hah

• 11+19 kirjoitti:

Ketäpä kirjoittajaa täällä ei olisi joku 'halunnut saada hengiltä'. Eiköhän kaikki vakkarit ole saaneet samanlaista osakseen. Et taida itsekkään 'huomata' kaikkiin kohdistettuja kuolema-viestejä? Et ainakaan kommentoi kuin tietyille suunnatut.

Mainitseppa muutama minun, Issun ja Myyn lisäksi joihin on noita tappojuttuja viimeaikoina kohdistettu.

• Myy-Pikkuinen
        11+19 kirjoitti:

täällä on yks ja ainoa joka haluu tappaa kaikki, vittu onpa kivaa hei!! Sinäkö se olet?

• 14+13
        Haukullinen kirjoitti:

Mainitseppa muutama minun, Issun ja Myyn lisäksi joihin on noita tappojuttuja viimeaikoina kohdistettu.

Ainaskin dava ja majo.

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

Ainakin!

• Myy-Pikkuinen
        14+13 kirjoitti:

Ainaskin dava ja majo.

on silleesti laittanut ja koska?

• Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

moni lukee vain ne kirosana ja v*ittu kirjoitukset, ehkä kaikki eivät sitten kirjoitellessaan ja kommentoidessaan lue keskustelun kulkua vaan vain muutaman viestin, ja yhteistä siinäkin on tämä kirosanojen paheksunta.

Jospa käyttävät jonkinlaista v*ttuhakutoimintoa jolla löytävät juuri ne viestit, voivat hypätä noiden turhempien viestien yli kokonaan avaamatta niitä ja saavat keskittyä elinasioihin.

• 14+13 kirjoitti:

Ainaskin dava ja majo.

Eipä muuten ole noita kukaan uhannut tappaa.Keksi jotain muuta.

• 17+10
        14+13 kirjoitti:

Ainaskin dava ja majo.

Ja virtuaali ja ursa.
        Puskista laitettu, samassa ketjussa monta, ne on poistettu, mut tallessa on osa ketjusta

Ainakin!

Joo, sorry.Unohdin listastani.Se oli myös tosi törkeä juttu eikä sitäkään nämä moraalinvartijat paheksuneet.

• Haukullinen kirjoitti:

" Sopivasti sen kaltaiset..."
        Kuten sanoin,että kaikkia en avaa,eikä niihin ole varsinaisesti välttämättä mitään syytä.Jotkut avaan,jotkut en :) Eli nyt meni vissiin lähinnä oman olettamuksesi piikkiin,syytä jota en tiedä,eikä erityisemmin kiinnostakkaan.En myöskään muista maininneeni,että olisin maininnut,että minua häiritsee jonkun tietyn heittämä kirosana.Mutta korjaa,jos olen jossain niin kirjoittanut.Ettei tule väärinkäsityksiä turhaan :)
        Omasta mielestäni vastaus aloitukseen ei ollut kenestäkään henk.kohtaisesti,eikä edes ollut tarkoitus.

Ja olisit ihan suoraan voinut kysyä mielipidettäni,jos se sinua kiinnostaa.Ettei tarvitsi olettaa jotain ja aika heppoisesti,mistä ei ole mitään varmuutta edes sinnepäinkään.Ja saati luoda kuvaa jostain noinkin negatiivisesti ja negatiiviseksi,vaikka mielipide perustuu vain olettamukseen.
        Tosin jokaisellahan on oikeus mielipiteisiinsä.Ei siinä mitään.Perustuu ne sitten mihin perustuu.

• 17+10 kirjoitti:

Ja virtuaali ja ursa.
        Puskista laitettu, samassa ketjussa monta, ne on poistettu, mut tallessa on osa ketjusta

Höpö höpö, virtuaali kyllä mutta ei Ursaa joka on "pomon" kaveri.

• 5+15
        Haukullinen kirjoitti:

Höpö höpö, virtuaali kyllä mutta ei Ursaa joka on "pomon" kaveri.

Viesti on tallessa, ethän sinä sitä tietenkään ole 'huomannut' mutta ylläpito kyllä huomasi.

• 5+15 kirjoitti:

Viesti on tallessa, ethän sinä sitä tietenkään ole 'huomannut' mutta ylläpito kyllä huomasi.

Just, no siinä oli yksi, vielä on monia joita et maininnut vaikka väitit että melkein kaikille.

• Myy-Pikkuinen
        8+18 kirjoitti:

Antaisit kaikkien kirjoittaa mielipiteensä ilman tuota lässytystäs sätkynukeista ja käskytyksistä. Jos sun tapa kirjottaa palstoille on se että otat vastaan ja lähetät käskyjä muille niin älä luule että kaikki tekee niin!

jotkut kuule tekee, ne yhdessä funtsii miten tulevat tänne provoileen ja sit ne on kaikki täällä naukumassa ja tappamassa esim tänään mua. Jos se uhkaus tuli rååttista ni antaa tulla vaan tai jos turusta niin sama homma tai jos salosta niin tänne vaan kokeileen tai jos lahdesta niin eiku tänne, mä oottelen pihassa.

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

Just, no siinä oli yksi, vielä on monia joita et maininnut vaikka väitit että melkein kaikille.

muu täällä ei varmasti ota kirjoituksii talteen kuin turun mummo, ellei se ole palkannut ketään vähän auttaan.

;)))

• 12+10
        Haukullinen kirjoitti:

'siinä oli yksi'
        no mainitsin neljä, mutta jos se on sun mielestä yksi, niin jätetään sitten tähän..

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

Joo, sorry.Unohdin listastani.Se oli myös tosi törkeä juttu eikä sitäkään nämä moraalinvartijat paheksuneet.

Eihän siinä mitään ole kun tappaa uhataan mut v*ttu on sitäkin voimakkaampi "käsitys" noille. ;)

• Myy-Pikkuinen
        12+10 kirjoitti:

'siinä oli yksi'
        no mainitsin neljä, mutta jos se on sun mielestä yksi, niin jätetään sitten tähän..

sulla täytyy olla todisteet! Meillä ne on niinkuin varmaan olet lukenutkin.

• 12+10 kirjoitti:

'siinä oli yksi'

Neljä niin juu, ne kaksi olivat kyllä ihan puppupuhetta jotka keksit just äsken.

• Myy-Pikkuinen
        molossi kirjoitti:

" Sopivasti sen kaltaiset..."
        Kuten sanoin,että kaikkia en avaa,eikä niihin ole varsinaisesti välttämättä mitään syytä.Jotkut avaan,jotkut en :) Eli nyt meni vissiin lähinnä oman olettamuksesi piikkiin,syytä jota en tiedä,eikä erityisemmin kiinnostakkaan.En myöskään muista maininneeni,että olisin maininnut,että minua häiritsee jonkun tietyn heittämä kirosana.Mutta korjaa,jos olen jossain niin kirjoittanut.Ettei tule väärinkäsityksiä turhaan :)
        Omasta mielestäni vastaus aloitukseen ei ollut kenestäkään henk.kohtaisesti,eikä edes ollut tarkoitus.

Ja olisit ihan suoraan voinut kysyä mielipidettäni,jos se sinua kiinnostaa.Ettei tarvitsi olettaa jotain ja aika heppoisesti,mistä ei ole mitään varmuutta edes sinnepäinkään.Ja saati luoda kuvaa jostain noinkin negatiivisesti ja negatiiviseksi,vaikka mielipide perustuu vain olettamukseen.
        Tosin jokaisellahan on oikeus mielipiteisiinsä.Ei siinä mitään.Perustuu ne sitten mihin perustuu.

ei muutakun moraa keuhkoon, siis niiku minulle. Mut ei tietenkään sinulta. Todellisuudessa meillon enemmän henkiä kuin kissoilla koskaan. Niin monta kertaa on uhattu päästää ilmat pihalle, kunhan nyt laskettelen tekstii ja kirjoitin asian vierestä, siis sinun asian. =)))))))

• moralliriutta
        Haukullinen kirjoitti:

Ai TÄMÄ viesti??
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8614515/40937510

moraalinvartijat olivatt unohtaneet ilmottaa sen asiattomaks, mä ilmotin just.

• Myy-Pikkuinen

• Haukullinen kirjoitti:

Eipä muuten ole noita kukaan uhannut tappaa.Keksi jotain muuta.

päivystätkö palstalla 24/7 ?
        vaikka sen puoleen en ole minäkään tuollaista nähnyt.

• ''''''''''''''''''
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

osoitettu kirjoitus. =))))

tosi hävytöntä ja törkeätä osoittaa tollanen viesti virtuaalille. Voi sen joillekkin muille laittaa mut ei kyl virtuaalille!!

• Myy-Pikkuinen
        '''''''''''''''''' kirjoitti:

tosi hävytöntä ja törkeätä osoittaa tollanen viesti virtuaalille. Voi sen joillekkin muille laittaa mut ei kyl virtuaalille!!

ei kai kukaan pallstalaisista tuollaista paskaa ole ansainnut!!!!!

• 12+11
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

sulla täytyy olla todisteet! Meillä ne on niinkuin varmaan olet lukenutkin.

Kirjoitinhan että tallessa on ne viestit!
        Minulla on todisteet, ja ne ovat myös ylläpidolla.

ei muutakun moraa keuhkoon, siis niiku minulle. Mut ei tietenkään sinulta. Todellisuudessa meillon enemmän henkiä kuin kissoilla koskaan. Niin monta kertaa on uhattu päästää ilmat pihalle, kunhan nyt laskettelen tekstii ja kirjoitin asian vierestä, siis sinun asian. =)))))))

No ei todellakaan.Ei minulta,ei edes ajatuksena.Ei tulis edes mieleen,ketään kohtaan,puistattaa.
        Ja parempi asian vierestä :),kuin vääristä,saati sairaista olettamuksista.
        Kissoista en pahemmin tiedä,kun en oikein ole perehtynyt,mutta tuskin pahitteeksi koskaan on,että jos useampia henkiä löytyy.Tai useampia suojelusenkeleitä olan takaa :)

Mutta nyt poistun tästä treadista.Ettei tulisi turhaan enempää vääriä olettamuksia :)

• Myy-Pikkuinen
        majorica kirjoitti:

päivystätkö palstalla 24/7 ?
        vaikka sen puoleen en ole minäkään tuollaista nähnyt.

tappojuttuja sinun on spekuloida kun et sitten kerran ole palstalla? Nyllä ne aina joku täällä bongaa joten totuus on se, että niitä on nyt vähänajan sisällä tullut vain tietyille nickeille ja sä et kuulu niihin, eikä uma eikä dava eikä ursa, eikä jere, eikä puksu, eikä ärrii, eikä hauvanmamma!

• Myy-Pikkuinen
        12+11 kirjoitti:

Kirjoitinhan että tallessa on ne viestit!
        Minulla on todisteet, ja ne ovat myös ylläpidolla.

toivottavasti ypee toimii niin saa nuo tappouhkaukset loppuun.

• Myy-Pikkuinen
        molossi kirjoitti:

No ei todellakaan.Ei minulta,ei edes ajatuksena.Ei tulis edes mieleen,ketään kohtaan,puistattaa.
        Ja parempi asian vierestä :),kuin vääristä,saati sairaista olettamuksista.
        Kissoista en pahemmin tiedä,kun en oikein ole perehtynyt,mutta tuskin pahitteeksi koskaan on,että jos useampia henkiä löytyy.Tai useampia suojelusenkeleitä olan takaa :)

Mutta nyt poistun tästä treadista.Ettei tulisi turhaan enempää vääriä olettamuksia :)

minulla on ihan muita kuin suojelusenkeleitä, mullon seläntakana haltioita. Joo kait se on parempi poistua tästä ketjusta kyllä joidenkin jutut taas niin hulluksi meni.

jotkut kuule tekee, ne yhdessä funtsii miten tulevat tänne provoileen ja sit ne on kaikki täällä naukumassa ja tappamassa esim tänään mua. Jos se uhkaus tuli rååttista ni antaa tulla vaan tai jos turusta niin sama homma tai jos salosta niin tänne vaan kokeileen tai jos lahdesta niin eiku tänne, mä oottelen pihassa.

uhkaillu,en jaksa joka ketjua läpi kahlaa?!!

ei kai kukaan pallstalaisista tuollaista paskaa ole ansainnut!!!!!

meidän muidenkin pitäisi kyllä vähän enemmän ajatella toisia kirjoittajia vai onkohan se palstan päätarkoitus loukata joitakin kirjoittajia sielunsa pohjasta.

• indwhisp.

Hyvä homma. Hatun noston arvoinen aloitus. Hirveän negatiivisesti vain jotkut suhtautuneet tähänkin, että tulee mieleen, koska sitten mikään olisi "hyvin", kun mikään ei tunnu ok:lta.

Ja se jos on joskus aiemmin sanonut impulsiivisesti jotain eritt.rumaa, mutta sitten pahoitellut sitä eikä ole jäänyt vainoamaan tarkoitushakuisesti, sekopäisesti ja sadistisesti joitakin kirjoittajia, on eri asia kuin kuin tuo toiminta josta jäljempänä mainittu.

Sulla on impulsiivinen sydän, mutta ei muuta kuin juuri noin, kuten kirjoititkin aloituksessasi... :) Äläkä provosoidu vaikka sulle satelisi peetä niskaan, kantsii muistaa että joka jatkuvasti vaanii toista ihmistä ja tälle ilkeilee, sen omatunnossa se asia on. Ellei ole psykopaatti/sosiopaatti, joilla taas ei ole omatuntoa. Mutta ei täällä psykoja ole, tässä paikassa.

Aistin intuitiivisesti näin. Ja kokemusta on myös täyssekopäistä. Ja vinkiksi sellaista, että kun huomaa olevansa tekemisissä sekopään kanssa, niin ei muuta kuin pysyy erossa hullusta. Hullujen kanssa sopimukset ja sovitukset eivät toimi, sekopäät muuttavat mieltään ja nauttivat sortamisesta ja myrkyn syytämisestä omasta sisimmistään ulospäin, mikä on kaiken kukkuraksi äärimmäisen itsekästä ja itsekeskeistä.

Mutta sinä et ole tällainen ja hieman yli on täällä mennyt tämä sinuun kohdistuva asennoituminen, mutta toisaalta onhän täällä aikalaista asennoitumista muitakin vakikirjoittajia kohtaan. Palstan ilmapiiri ei ole "terve" täällä pulinoissa. Ja jollei halua parempaan näy, niin...

Joko olet katsonut Paranormal Activityn? :) Moni on siihen kuulemma pettynyt, pitävät tylsänä. Itse kyllä tykkäsin siitä, pelottavuus perustui hitaaseen ja vähäeleiseen tilanteen rakentamiseen... Kannattaa katsoa leffa hiljaisuudessa ja pimeydessä, heh.

Semmoista kuin Sisters ei sitten kannata vuokrata..., Chloe Sevigny tosin pääosassa mutta ei... Marttyyrit oli myös lainassa, mutta en ehtinyt katsoa sitä. Pistin muuten tilaukseen sen Shutterin ja thaimaalaisena justiinsa.

• näin on näreet

Osuvasti kirjoitit, sopii umaan

"Hullujen kanssa sopimukset ja sovitukset eivät toimi, sekopäät muuttavat mieltään ja nauttivat sortamisesta ja myrkyn syytämisestä omasta sisimmistään ulospäin, mikä on kaiken kukkuraksi äärimmäisen itsekästä ja itsekeskeistä."

• indwhisp.
        näin on näreet kirjoitti:

Osuvasti kirjoitit, sopii umaan

"Hullujen kanssa sopimukset ja sovitukset eivät toimi, sekopäät muuttavat mieltään ja nauttivat sortamisesta ja myrkyn syytämisestä omasta sisimmistään ulospäin, mikä on kaiken kukkuraksi äärimmäisen itsekästä ja itsekeskeistä."

Niin no, mulla ei ollut mielessä ketään varsinaista henkilöä täältä, kun en tunne tämän paikan kuvioita sillein. Yleinen pointti vaan, joka tullut huomatuksi :)

• indwhisp. kirjoitti:

Niin no, mulla ei ollut mielessä ketään varsinaista henkilöä täältä, kun en tunne tämän paikan kuvioita sillein. Yleinen pointti vaan, joka tullut huomatuksi :)

jos enenmän palstalla olet,,,tervetuloa vain pulisemaan:)))))

• Myy-Pikkuinen

jerelle tikkari.

• indwhisp.
        hauvanmamma kirjoitti:

jos enenmän palstalla olet,,,tervetuloa vain pulisemaan:)))))

Hehe :) Olen ajatellut keskittyä vain muille osastoihin kirjoittamisiin, harvoin laitan jotain pulinoissa ja ei tarvi huolestua siitä, että jokin puskista kirjoitettu ilkeys olisi tullut täältä. Ei ole tullut eikä tule, pulinat ei tarvi yhtään enempiä huonoja energioita. :)

Ja sillein pelottaa myös tämä meininki täällä, etten ylipäätään uskalla tai halua lähteä ns. kunnolla mukaan pulinoihin. Tämä paikka pitäisi ensiksi meedioiden sanoin "puhdistaa" energioista ja ties mistä entiteeteistä. :D

Mua harmittaa kyllä teiänkin puolesta, koska olen huomannut, miten täällä ei ikinä onnistu edes fiksut tai mukavat aloitukset. Jos joku kirjoittaa esimerkiksi "Hei, sain juuri ostettua kauan haaveilemani asunnon", niin eikös heti siihen tule vain veetuilua vastauksiksi. Ei tervehenkistä jotenkin. Aina vaan kuittailua ja veetuilua. Että kuten joku yllä jo kirjoitti (Myy?) niin mitäs niillä rumilla kirosanoillakaan on niin painoarvoa sen rinnalla, että todella ilkeillään.

Ja eikun puhdistamaan tätä taloa, teretuloa Lisa Williams tms!

• kutdfkh
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

jerelle tikkari.

havaittavissa kun vertaa näitä kahta kirjoitusta toisiinsa.

• 11+8
        kutdfkh kirjoitti:

kyllä se myy on todella laadukas kirjoittaja, oikein äly säkenöi!

• Myy-Pikkuinen
        kutdfkh kirjoitti:

onkin mut tikkarin se on ansainnut, katoku se teki "miehen" työn niin kai se kandee palkita.

• 21

moi uma kuis huriseep ?

• Myy-Pikkuinen
        11+8 kirjoitti:

kyllä se myy on todella laadukas kirjoittaja, oikein äly säkenöi!

ehdottomasti verrattuna teihin puskiksiin, te osaatte vain uhkailla ja arvostella. Siinäpä sitä teidän älyä onkin taas ihan himmu paljon. =))))))))))))))))))

• indwhisp.
        21 kirjoitti:

moi uma kuis huriseep ?

Jos tämä oli mulle, niin voin kertoa etten ole Uma tai kukaan muukaan vakiokirjoittajista. Ei ole mitään salaliittoteorioita taustalla.

Sinusta aistin että olet ok tyyppi, mutta olet kadottanut koordinaatit täällä netissä, suivaantumista tietyille tyypeille ja sen jatkamista siitä sitten. Mutta kannattaa kysyä itseltäsi, onko se sen arvoista? Pitää katekruutta sisällä ja vainota jotakuta?
        Aistin että Uma itse asiassa katuu aiempia juttujaan, joissa on ilmeisesti mennyt överiksi, tarkoitus hänellä ei ole ollut ilkeän hullu mutta hän vain meni yli asioiden penkomisissa. Voisi tietty olla hyvä että hän tämän myöntäisi avoimesti ja kertoisi kuten Jere, että on eri maisemissa nyt ja pahoillaan.

Käsitän että jos on tapahtunut jotain sellaista jota on vaikea antaa anteeksi, niin on mädän maku suussa asioista, mutta jos joku osoittaa että katuu ja on muuttanut tyylejään, niin voi harkita avoimempaa suhtautumista, etenkin jos aitous aistittavissa. Sitten on eri asia, jos ei nähdä teoissa mitään vikaa ja halutaan vaan jatkaa hirveyksien tiellä. Silloin kannattaa pysyä erossa huonoista energioista ja niiden lähteistä eikä haastaa riitoja enää.

• indwhisp. kirjoitti:

Jos tämä oli mulle, niin voin kertoa etten ole Uma tai kukaan muukaan vakiokirjoittajista. Ei ole mitään salaliittoteorioita taustalla.

Sinusta aistin että olet ok tyyppi, mutta olet kadottanut koordinaatit täällä netissä, suivaantumista tietyille tyypeille ja sen jatkamista siitä sitten. Mutta kannattaa kysyä itseltäsi, onko se sen arvoista? Pitää katekruutta sisällä ja vainota jotakuta?
        Aistin että Uma itse asiassa katuu aiempia juttujaan, joissa on ilmeisesti mennyt överiksi, tarkoitus hänellä ei ole ollut ilkeän hullu mutta hän vain meni yli asioiden penkomisissa. Voisi tietty olla hyvä että hän tämän myöntäisi avoimesti ja kertoisi kuten Jere, että on eri maisemissa nyt ja pahoillaan.

Käsitän että jos on tapahtunut jotain sellaista jota on vaikea antaa anteeksi, niin on mädän maku suussa asioista, mutta jos joku osoittaa että katuu ja on muuttanut tyylejään, niin voi harkita avoimempaa suhtautumista, etenkin jos aitous aistittavissa. Sitten on eri asia, jos ei nähdä teoissa mitään vikaa ja halutaan vaan jatkaa hirveyksien tiellä. Silloin kannattaa pysyä erossa huonoista energioista ja niiden lähteistä eikä haastaa riitoja enää.

arkipäivää,luulotellaa,kuvitellaan,arvuutellaan ja yleensä ne poissa-olevat nikit vaan puskissa heiluu,vaikka ei ole maillla eikä halmeilla(lähelläkään konetta) me vakkarit ollaan siihen jo totuttu tai ainakin osa meistä.
        Ihan hyvä kirjoitus sinulta:)

• indwhisp.
        hauvanmamma kirjoitti:

arkipäivää,luulotellaa,kuvitellaan,arvuutellaan ja yleensä ne poissa-olevat nikit vaan puskissa heiluu,vaikka ei ole maillla eikä halmeilla(lähelläkään konetta) me vakkarit ollaan siihen jo totuttu tai ainakin osa meistä.
        Ihan hyvä kirjoitus sinulta:)

:-)

Ok tietää, nyt pitää mennä hakemaan pyykit koneesta pesutuvasta ja sitten vissiin vielä lenkille yms.

Hyviä öitä!

• indwhisp. kirjoitti:

:-)

Ok tietää, nyt pitää mennä hakemaan pyykit koneesta pesutuvasta ja sitten vissiin vielä lenkille yms.

Hyviä öitä!

Me olllaan nuo hommat jo hoidetttu:)))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      655
      3420
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2708
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1711
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1602
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      47
      1530
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1520
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      358
      1458
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1349
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1243
    Aihe