Mistä saisi nätit rintaliivit, jotka ei maksais sairaasti

Kyllästynyt E-kuppii

Mulla on ongelma rintaliivien suhteen. Olen kyllästynyt käyttämään ns. mummoliivejä, kun tavan kaupoista, kuten seppälästä, hennesiltä, lindexiltä ei löydy mun kokoisia rintaliivejä. Sokokseltakin jossa on olevinaan valikoimaa ei tunnu löytyvän kuin tylsiä ns. mummomalleja. Olen kokoa 70E, ei ehken kovin tavallinen ja siksi ongelmia. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä mistä löytäisi KAUNIITA liivejä KOHTUULLISEEN hintaan?

Kyllästynyt katselemaan aina haikeana kauniita rintaliivejä kaikenlaisine koristeineen, jotka ovat aina joko liian pieniä tai suuria..tai helvetin kalliita. Yleensä ei löydy ollenkaan mun kokoluokkaa olevia, ei edes niissä kalliissa malleissa

9

1765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xl alusasut

googlettamalla löytyy ihan varmasti verkkokauppoja joista löydät kauniita, ei mummomallia olevia liivejä itsellesi.

• Kianna24

Hei,

Freya:lla on sokoksella kokoasi. Tosin Freyan liiveistä kannattaa ehkä ottaa pienempi ympärysmitta kuin tavallisesti eli 65 F. Sokkarin liivit on vaan tosi kalliita (n.59e liivi). Halvemmalla saa, jos tilaa netistä. Itse olen tilannut Brastopista ja hyvin on toiminut. Tiesin hyvin etukäteen koon Freyasta ja mallit mitkä minulle sopii. Aivan hiljattain tilasin 3 alusvaatesettiä hintaan 69e, kaikki olivat hyviä. Jos et ole aiemmin freyaa käyttäny, niin kannattaa käydä, vaikka sokoksella testaamassa kokopolitiikkaa. Onhan sitten tietysti Changen liivejä myynnissä tuolla koolla myös (edullisempia kuin freya), mutta ne eivät mielestäni ole niin hyviä. Changella pitää lisäksi ottaa yhtä kuppia isompi koko. Omistan parit sellaiset, mutta empä juuri ole käyttänyt, sillä ne eivät ole käytössä mukavat. Itse en enää osta lainkaan kaupoista liivejä, sillä netistä saa halvemmalla. Toisekseen kokoni on useimmiten 60 FF ja niitä harvemmin missään on tarjolla, ainakaan siihen hintaan mitä olisin valmis maksamaan.

• ...

Täällä kohtalotoverisi hei :) Ihan samoilla mitoilla mennään.... Minä olen jo vuosia käyttänyt Primadonnaa ja sieltäkin löytyy vain ja tasan yksi malli joka on hyvä.. Mustana tai valkoisena. Että hohhoijaa vaan....

Nyt odotan kuin kuuta nousemaa, että tämän viimeisen vauvan imetys loppuu ja hankkiudun omiin mittoihini takaisin ja tilaan Belle Modestelta rintojen päälle tulevan korsetin ja sen jälkeen ei enää ksokaan milloinkaan ole pakk okärisä rintsikoista :)

Mulla ei niin väliä enää ole sillä rinsikoiden ulkonäöllä (37v) kun olen tähän tottunut, että kaikki värilliset pitsiunelmat saa jäädä kauppaan.....

• 70G

Suoraan sanottuna en nyt ihan ymmärrä ongelmaasi. 70E kokoa näkee valikoimissa jatkuvasti ihan tavallisissa marketeissakin. Itse olisin todella iloinen, jos voisin olla edes 70E kokoa. Kerroit mielipiteitäsi Sokoksen valikoimasta. Monet kerrat olen itse katsellut Sokoksen esitteitä, ja niissä on kyllä ainakin minun näkökulmastani tarkasteltuna paljonkin tyrkyllä edullisia nättejä liivejä 70E koossa, mutta ei juuri mitään muuta kuin iänikuisia tylsiä Triumpheja tarjolla F tai sitä isommille kupeille. Viimeisimmässäkin esitteessä oli kaksi liivimallia koossa 70DD/E, joista toiset ainoastaan 15,95 euroa. Sitäkin edellisessä esitteessä oli muistaakseni kaksi liivimallia, joissa koot jatkui E-kuppiin myös 70 ympäryksessä, ja edullisia olivat. Eihän ne varmaan kaikkien mielestä ole kauniita, hyvää laatua tai edes kohtuuhintaisia liivejä, mutta itse hyppisin riemusta, jos omassa koossani olisi vaikka edes kerran vuodessa tarjolla jotain vastaavaa.

Joten ehkä olet vain tosi kranttu, tai et ole kunnolla jaksanut käydä läpi valikoimia? Kranttuudessa ei ole kyllä sinänsä mitään vikaa, en minä sitä tarkoita. Jos tuntuu, että mitään ei täältä löydy, niin neuvoisin tilaamaan liivejä ulkomailta. Esim. sellaiset kuin www.figleaves.com, www.bravissimo.com ja www.brastop.com ovat todella suosittuja myös suomalaisten liivishoppailijoiden keskuudessa, ja niistä ihan varmaan löytyy jotain mieleistä myös niinkin "helpolle" koolle kuin 70E.

• -mathilde-

Olen 75E ja luulen että aloittajalla on sama ongelma kuin minulla: hän haluaa kauniit liivit jotka ovat hyvää mallia. E-kuppia taitaa Lindexilla ym. todellakin olla vain melko tylsissä perusliiveissä, joista suurin osa on topattuja.

Mulle ei topatut sovi ollenkaan, etsin kunnolla tukevaa täysikuppia. Niitähän ei sitten olekaan, ja jos on niin ei alle 84-vuotiaiden maulla. Ei millään pahalla...

Mutta on se kumma kun muodit tulee ja menee, on uusia malleja ja värejä, mutta yhä vaan joku yks ja sama Triumphin perusmummopitsi valkea Amourette on ainoa mitä on tarjota. Kyllä nuori ja vähän aikuisempikin nainen haluaa trendikkäät liivit, kaunista väriä ja uusinta tyyliä. Varsinkin jos E-kupista saa maksaa enemmän.

Ja miksi aina aina E-kupit ovat pitsiä? Haluasin sileää liiviä, vaikka ei topattua, on tyhmä kun isoissa rinnoissa vielä ohuen puseron läpi pullottelee kaikenmaailman pitsiruusut.

Neiti aloittaja voi löytää omaa kokoaan kenties Changesta tai La Senzasta? Erikoisliiviliikkeissä on hieman enemmän valikoimaa (hieman) mutta hinnat kovat.

Sitten todella nuo brittiläiset nettiliikkeet.

• 70G
        -mathilde- kirjoitti:

Olen 75E ja luulen että aloittajalla on sama ongelma kuin minulla: hän haluaa kauniit liivit jotka ovat hyvää mallia. E-kuppia taitaa Lindexilla ym. todellakin olla vain melko tylsissä perusliiveissä, joista suurin osa on topattuja.

Mulle ei topatut sovi ollenkaan, etsin kunnolla tukevaa täysikuppia. Niitähän ei sitten olekaan, ja jos on niin ei alle 84-vuotiaiden maulla. Ei millään pahalla...

Mutta on se kumma kun muodit tulee ja menee, on uusia malleja ja värejä, mutta yhä vaan joku yks ja sama Triumphin perusmummopitsi valkea Amourette on ainoa mitä on tarjota. Kyllä nuori ja vähän aikuisempikin nainen haluaa trendikkäät liivit, kaunista väriä ja uusinta tyyliä. Varsinkin jos E-kupista saa maksaa enemmän.

Ja miksi aina aina E-kupit ovat pitsiä? Haluasin sileää liiviä, vaikka ei topattua, on tyhmä kun isoissa rinnoissa vielä ohuen puseron läpi pullottelee kaikenmaailman pitsiruusut.

Neiti aloittaja voi löytää omaa kokoaan kenties Changesta tai La Senzasta? Erikoisliiviliikkeissä on hieman enemmän valikoimaa (hieman) mutta hinnat kovat.

Sitten todella nuo brittiläiset nettiliikkeet.

Aloittaja sanoi turhautuneensa, koska tavallisista kaupoista esim. Seppälä, Hennes ja muut ei löydy hänelle sopivan kokoisia liivejä, ja Sokokseltakin hänen koolleen vain mummomalleja. Tästä tein oletuksen, että aloittaja tykkää Seppälä, Lindex jne. tyylisistä liiveistä, mutta on harmissaan koska niistä ei löydy tarpeeksi isoja kuppeja. Oma näkemykseni kuitenkin on, että Sokoksella myydään nykyisin aika paljonkin E-kuppia juuri Hennesin, Lindexin ja vastaavien tyylisissä edullisissa liiveissä. Ainakin omasta näkökulmastani siis, koska mitään vastaavaa ei ole tarjolla G-kupissa. Sokoksella on ilmeisesti oma mallistonsa nimeltä Copelia, jossa on ollut myös E-kupissa useasti saman tyylisiä keski- tai huonohkolaatuisen oloisia, edullisia ja nuorekkaita alle kahdenkympin liivejä tarjolla kuin Seppälässä ja vastaavissa. Tai en tiedä, onko ne kaikkien mielestä nuorekkaita vai mummotyyliä, mutta esim. punaiset koristellut push-upit eivät ainakaan vastaa omaa käsitystäni mummomalleista. Olisipa muuten kiva saada sellaiset nyt pikkujoulukaudeksi, ilman että pitää lähteä tilaamaan ja odottamaan pakettia tai joutua maksamaan itsensä kipeäksi.

Lindexien ja muiden valikoimista en osaa tarkemmin sanoa, mutta en siis ole oikein samaa mieltä siinä asiassa, että Sokoksella olisi vain tylsiä perus-/mummoliivejä tai kalliita liivejä E-kupissa. Aloittaja myös sanoo, että E-kuppia ei paljon löydy edes niistä kalliista mallistoista, mutta siinäkin olen eri mieltä, kyllä E-kuppia näkyisi löytyvän jo ihan hyvin kaikenhintaisista mallistoista. Ei varmaan yhtä paljon kuin B- ja C-kuppia, mutta taatusti enemmän kuin G-kuppia.

Siihenkään en oikein osaa ottaa mitään kantaa, jos sinulle sopii vain yksi liivimalli, toppaamaton täyskuppi. Kyllähän se on aina niin, että mitä enemmän vaatimuksia, sitä vaikeampaa on löytää liivejä jotka miellyttävät. Harmi, että Suomessa on niin rajalliset valikoimat.

Itsekään en tajua, miksi täällä aina notkuu ne samat kamalat Triumphin liivimallit tangoissa vuodesta toiseen. Niitä ostetaan, kun muuta ei ole tarjolla, ja kaupan tädit tilaavat lisää kun luulevat ettei muuta kaivata. Kyllä isokuppisetkin haluavat niitä sesongin muodikkaimpia liivejä.

• ms_x

Bravissimo on erikoistunut isoihin rintoihin pienillä ympärysmitoilla. Nyt kantsii tilata, kun punta on vielä heikko. Nätin näköisiä kuoseja löytyy ja itsekin tilasin äsken ko.kaupasta rintsikat ja korsetin sekä vaatteita. Postikulutkaan ei päätä huimaa, kun vertaa postikuluihin Suomen sisällä..

• tissifriikki

Suosikkikauppani on Figleaves, koska asiakaspalvelu on aina toiminut ja tarvittaessa vääränkokoiset liivit voi palauttaa. Kyttään yleensä aleaikoja, mutta toki tiettyjä suosikkiliivejäni ostan myös normaalihinnalla. Ennen Figleaves-asiakkuutta kannattaa käydä asiantuntevassa liiviliikkeessä ainakin kerran, ja sovittaa useampia perusmerkkejä ajan kanssa, että löytää omat merkkinsä, mallinsa ja on varma koostaan. Esim. minä olin vuosia koon 75B liiveissä, vaikka olisi pitänyt olla 70D. Nyt kun koko on oikea, nettiostelu sujuu.

http://www.figleaves.co.uk

• myös e-kuppi

Itse en uskaltaisi lähteä tilailemaan ulkomailta, kun ei tuo kielitaitokaan oo paras mahdollinen ;) Googlettamalla löysin suomesta http://www.trinea.fi ja piti aivan jäädä selailemaan hetkeksi kun oli osa liiveistä niin nättejä, eikä mun mielestä alle 30 euroo oo yhtään paha hinta liiveistä kun laatu on kohdallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91