Ylipainoa melkoisesti johtuen aiemmasta roskaruokavaliosta ja liikkumattomuudesta. Onko jotenkin mahdollista tiputtaa rasvaa mahdollisimman paljon samalla kun hankkii lihasmassaa ja on vielä energiaa treenata painoilla & aerobista?
Jos esim. syön mahdollisimman ravintopitoista ja roskavapaata ruokaa siis tyyliin 100% täysjyväviljatuotteita, vähärasvaista lihaa esim. broilerin rinta ilman nahkaa ja marinadia, kirjolohi, silakka, seiti (uunihaudutus tai höyrytys ilman rasvaa tai käristämistä) hyvälaatuiset tonnikalanpalat öljyssä, munanvalkuainen, maitorahka, raejuusto, rasvaton maito- ja piimä, maustamaton rasvaton jogurtti, palkokasvit, sienet, kasvikset, hedelmät ja marjat. Rasvat kylmäpuristetuista neitsytoliiviöljystä, vehnänalkioöljystä ja soijalesitiinistä sekä hieman pähkinöistä(ei paahdettu eikä suolattu). Vettä paljon.
Kaloreista 10-15% edellämainituista vain hyvistä rasvoista. Proteiineja noin 25-30% eli noin 2g per rasvaton painokilo. Loput laadukkaista kokojyvä ym. hiilihydraateista. Ehkä vielä ekstra-annos vitamiineja mm. oluthiivasta ym. luonnollisista ravintoainelähteistä.
Eli saako noin syömällä ja hyvin painoilla treenaamalla ja tekemällä vielä aerobista treeniä sopivasti läskit häviämään kohtuu nopeasti samalla kun lihasmassaa tulee hyvään tahtiin lisää ja voimat kasvaa? Tuleeko energian kanssa ongelmia eli väsyttää ja treeni-into katoaa tulee ylikuntoon helposti?
Tavoite sulattaa parikymmentä kiloa rasvaa ja saada sixpack sekä atleettinen kroppa mahdollisimman pian, ehkä jo ensi kesäksi jossakin määrin. mahdollista?
Rasvanpoltto ja lihasmassan kasvatus samanaikaisesti
7
1619
Vastaukset
- sler
"hyvälaatuiset tonnikalanpalat öljyssä" siis tietenkin vedessä ;)
- esimerkillinen
Täysin mahdollista joka vaatii VAIN kovaa treeniä. Toi ravitsemuksesi esittämä esimerkki on esimerkillinen ruokavalio jota ei tarvitse enää millään parantaa, harva se vaan pystyy tohon. Ja muistat sitten pysyä erossa kaiken maailman proteiinijauhoista sillä sieltä sitä rasvaa tulee.
Yks merkittävä juttu mitä et maininnut on ikä ?? jos olet vielä nuorehko niin mitään ongelmaa ei tule. - Clenu
Aloittajan vaivaan on kaksi korjaus keinoa,jolla ongelmasta pääsee: 1.kuula kalloon 2.Clenbuterol
- VoimaKari
"lisää lihasta ja vähemmän rasvaa samanaikaisesti - ilman kiellettyjä aineita? Mahdotonta!"
Tämäkin on niitä turhia iskulauseita, jotka eivät pidä paikkaansa. Tehokkaalla harjoittelulla tuo temppu voi onnistua (jonkin aikaa) vaikka syödään täysin normaalisti. Vauhti on kuitenkin pooikkeuksesta turhauttavan hidas.
Ratkaisukin on jälleen turhauttavan yksinkertainen:
-syö kaksi viikkoa päivittäin 500-1000 kaloria enemmän kuin kulutat
-syö seuraavat kaksi viikkoa päivittäin 500-1000 kaloria vähemmän kuin kulutat
-syö keskimäärin suurin piirtein yhtä paljon kuin kulutat
-muista oma yksilöllinen säätö ja vaihtelu
Kannattaa muistaa, että kehitys pysähtyy viimeistään kun rasvakudosta ei enää vaivatta riitä energiaksi. Silloin poltetaan laihdutusvaiheessa juuri hankittua lihasmassaa energiaksi.
Jos oikein tarkkoja ollaan, niin lihasmassan lisäys ja rasvan vähentyminen tapahtuvat tässä vuorotellen parin viikon jaksoissa, eivät täysin samanaikaisesti, mutta kukas siitä piittaa? :)
Juuri sen vuoksi tulosta syntyy nopeammin ja pidempään!
Toivottavasti onnistut näillä vinkeillä "mahdottomassa tehtävässä"!
Mukavia treenihetkiä!
-VoimaKari-- oCamper1
sori mut laihdutus ja lihasmassan saanti on mahdollista olen ollut kohta puoli vuotta treeni ja syönti ohjelmalla ja tuloksia on tullut ekassa kuussa
- Tukeeko penkkiä?
Eikö hän homma onnistu jos on kakkaa tarpeeksi pyllyssä.
- tukee se
joskus tuntuu kun ei ole pyyhkiny tarpeeks hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760