Olen jo 50 yli ja käytän laitonta u torrenttia josta pöllin musiikkia. Nyt pelottaa että kohta napsahtaa lasku ovesta. Naapurin poika kävi sen asentamassa puolitoista v. sitten ja minulle on kertynyt lataamisia aika paljon. Olen musiikin kertakäyttäjä, eli kyllästyn aika pian samoihin kappaleisiin. Joten poistan vanhat aina silloin tällöin pois ja uutta kehiin. Jos pollari keksii kyttäillä konettani missä on ladattua musiikkia, mitenkä iso lasku noin niinkuin olis tulossa. Tiedän tekeväni väärin, mutta se on niin helppoa ladata ilmaiseksi musiikkia nykyään.
Voihan vuohi.
5
348
Vastaukset
- ....
Vielä helpompaa kuin etsiä ja ladata biisejä on tilata CD-levyt jostain nettikaupasta.
Laillista, ja kaupan päälle saat musiikkisi parempilaatuisena.- Nichya
ja levyt voi sitten ripata haluttuun muotoon laillisesti. Myös kirjastosta saa CD-levyjä. Kavereiden ja sukulaisten CD kokoelmiakin kantsii penkoa.
Itsellä tulee kanssa ladattua vertaisverkosta Flac musiikkia, jos kyseisiä levyjä ei saa mistään ostettua.
Aika harvoin kyllä löytyy netistäkään mieleistä musiikkia Flac:ina ja pakattu sonta ei mulle kelpaa, joten ainut vaihtoehto on tilata CD-levyt ulkomailta. Pari kk sitten tuli tilattua 33 CD-levyä Saksasta.
- ja..
menit vielä tunnustamaan rikoksesi netissä... Voi olla että sinusta tehdään ennakkotapaus eikä tule laskua vaan muutama vuosi linnaa että kaikki uskoo/luulee että poliisi on tosissaan.
Varsinkin jos olet ns. kertakäyttäjä eikä sinun tarvitse niitä kappaleita tallentaa mihinkään niin suosittelen lämpimästi Spotifyä. Saat tosi suuren musiikkikirjaston laillisesti käyttöösi, ilmaiseksi jos löydät jostain ns. kutsun tai sitten voit maksaa n. 10 euroa kuussa siitä. Niitä kutsuja voi olla vähän hankala löytää mutta tässä jotain paikkoja:
ttp://garaget.in/invites.php
http://spotalist.com/
http://spotify.rejected.se/
http://lakka.se/index.php?p=spot- 55
kun mb 3 soitin tilttas. Olin jo muutenkin kyllästynyt koko soittimeen.
- hyvä...
55 kirjoitti:
kun mb 3 soitin tilttas. Olin jo muutenkin kyllästynyt koko soittimeen.
että poistit, vaikka tuskin sillä mp3:n tilttaamisella oli mitään yhteyttä sen torrentin kanssa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845890Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243517- 1572037
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2271959Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741731Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821485Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571021- 671001
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21990Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109927