Karvanpoisto aine intiimialueille.BlitzBlank. Kokemuksia?

tsippee

Moikka. Eli oletteko kokeilleet mm erotiikkakaupoissa myytäviä karvanpoisto aineita? Minulla on epilaattori ja se on melko hyvä, mutta en kykene ihan "tavaran" läheisyydestä ajamaan kun sattuu perskuleesti. :)

BlitzBlankista olen lukenut joiltain palstoilta, mitä mieltä te olette? Toimiiko?
http://www.seksitalo.fi/product_details.php?p=1199

17

12081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallura

      Älä tuhlaa rahoja BlitzBlankkiin. Minä erehdyin tilaamaan ja ei lähtenyt varmaan karvaakaan irti vaikka tuplasin vai jopa triplasin vaikutusajan. Epäilin oliko tuote voinut vanhentua vai missä vika... Pysyttelen Veet-voiteissa, tai ajelen ja vahaan ja nypin pinseteillä...

      • tsippee

        Niin, että toimiiko tämä veet sitten? :)


      • pallura
        tsippee kirjoitti:

        Niin, että toimiiko tämä veet sitten? :)

        Veet voiteet on toiminut ihan hyvin. Olen käyttänyt erityisesti bikinialueelle tarkoitettua voidetta, mutta myös muita ja viimeksi veet for men voidetta kun oli tarjouksessa :) Myös lämminvahaa olen käyttänyt minne uskaltanut.


    • Suosittelija

      Ostin (tuskailtuani kaikenmaailman mömmöjen, epilattoreiden ja perus sheivaamisen kanssa) bliziä, ja toimii todella! Ostin purkin juurikin eräästä erotiikkakaupasta, joka tosin sitten kyni multa sen 8-5 euroa enemmän, mitä tuote todellisuudessa muaalla maksaa..

      Ite käytän noin viikon välein, 20 min annan vaikuttaa ja hieron suihkussa suihkusienen kanssa pois. Tummana ja valitettavan karvaisena ihmisenä joudun hinkkaamaan ihan kunnolla, että karvat lähtee, mutta lopputulos on aina ollut hyvä :) eikä mitään ärsytystä oo koskaan tullu ja karvatkin on muuttuneet hennommiksi. Toimii erityisesti intiimialueilla!

    • hehhhe
    • qwerty

      Kokeilin.. Annoin vaikuttaa 15 min. Ei mitään eroa. haisee pahalle

    • equanda

      Opettele sokeroimaan intiimialue, sokeria saa ostaa monista luontaistuotekaupoista. Iho tulee suloisen sileäksi eikä ole ongelmia että tuote olisi vahingollinen ja lopulta karvojenkin kasvu vähenee.

    • Pling

      Onko kellekkään tullut tuosta blitzblankista näppylöitä tai sisäänpäin kasvaneita karvoja?

    • Paljashäpyinen

      Ei toiminut minullakaan, joten siirryin käyttämään Veet-ihokarvanpoisto voidetta ja sillä lähti karvat hyvin, on myös helpompi hankkia kun löytyy lähes joka kaupasta ja hintaa alle kympin.

    • Weronican

      Tota voidetta ollu iät ja ajat ja oon kuullu vaan negatiivistamm että haisee hirveeltä eikä auta mitään :D veet on kyllä myrkkyä mulle...ei mikään niiden tuote oo sopinu. Karvanpoisto aineista saan ihon veres lihalla ihan ku asfaltti ihottumaa,vahat taas repii ihon hajalle. No onneks teen ite sokerointi massan ja se on hellempi :)

    • Mies24

      Kysyn tässä niin ei tartte uutta aihetta tehä... eli kellään kokemusta miten hyvin toimii miehellä tällaiset naisten tuotteet karvanpoistossa? jaloista, käsistä ja kainaloista olis tarkoitus poistaa karvat kokonaan ja intiimialue olis tarkoitus siistiä

      • Siitä_vaan

        Ei noita mömmöjä ole tarkoitettu vain naisille. Miehet eivät vain ole kiinnostunut karvanpoistosta. Samalla tavalla nämä "syövyttävät" miehenkin karvoja, miehen paksummat karvat voivat tarvita hieman pidemmän vaikutusajan. Mutta miehen paksumpi nahka kestänee tuon.


      • heppunenn

    • Railikki
    • Anonyymi

      Onko salva vai höylä parempi?

      • Anonyymi

        Karvanpoistovoiteen käyttö on ehkä helpompaa (jos nahka kestää sen kirvelyn). Voide levitetään vaan karvoituksen alueelle, annetaan vaikuttaa ohjeissa määrätyn ajan ja huuhdellaan pois. Höylällä pitää näperrellä, mutta vastaavasti se ei rasita ihoa niin paljon kuin karvanpoistovoide.

        Lopputulos on molemmissa tapauksissa samanlainen. Sänki alkaa kasvamaan muutamassa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvanpoistovoiteen käyttö on ehkä helpompaa (jos nahka kestää sen kirvelyn). Voide levitetään vaan karvoituksen alueelle, annetaan vaikuttaa ohjeissa määrätyn ajan ja huuhdellaan pois. Höylällä pitää näperrellä, mutta vastaavasti se ei rasita ihoa niin paljon kuin karvanpoistovoide.

        Lopputulos on molemmissa tapauksissa samanlainen. Sänki alkaa kasvamaan muutamassa päivässä.

        Kyllä höylän käyttö on melkoista raastamista ja turha edes unelmoida käyttävänsä mitään halpismerkkejä.
        Voidetta kun on käyttänyt niin minulla ainakin sänki tulee hitaammin.
        Voide ei ole itseäni kirvellyt ainakaan lainkaan, mutta saattaa olla yksilöllistä kun toiset on kovin herkkiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe