korvakorut lävistäjällä

Lävistyksistä

siis tietääks kukaan, mikä olis hyvä paikka(mieluiten Hesa) ottaa korvalehteen(siis alanipukka) korvikset lävistäjällä? Oon ottanu jo kerran koruliikkees, sitten mulla kävi niin, että vaihdoin korvikset 5vko:n kuluttuu, ja yöllä en pitänyt, kun oli roikkuavt, aamulla en enää saanut niitä takas, vaikka kuinka yritin, vuoti vaan verta... sitten annoin niitten alkaa umpeutuu, ja vähän ajan kuluttuu alkoi tulla näppyi naamaan ja korviin, sitten sen jälkeen korva ja kasvot turpos aika pahasti silmienkin kohdalta.:( Nyt alkaa parantuu, kun oon ottanu kaikkii allergialääkeitä ja ottanu sisäisesti desinfioivia ruokia/aineita. Onko vaaraa, että jos otan nyt LÄVISTÄJÄLLÄ enkä kultasepänliikkeessä, että sama tapahtuu uudestaan(turvotus ym.)? Vai kannattaako silti käydä kultasepänliikkees, kun se on halvempaa? Kokemuksia! Sattuuko korvakorujen laitto lävistäjällä nemmän kuin kultaliikkeesä, tai noin yleensä?

10

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trytr

Suosittelen lävistäjää. Yleensä kultasepän liikkeissä tarjottavissa ensikoruissa on hyvin paljon nikkeliä, joka voi allergisoida.

Hesassa on Lävistysliike-niminen paikka. Sinne varataan aika, mikä on ihan hyvä. Olen ottanut siellä kolme lävistystä, kaikki onnistuneita.

http://www.lavistysliike.fi/

• Korvaklinikan dos.

"vaihdoin korvikset 5vko:n kuluttuu, ja yöllä en pitänyt, kun oli roikkuavt, aamulla en enää saanut niitä takas, vaikka kuinka yritin, vuoti vaan verta"

Reiät menevät noin tuoreessa lävistyksessä kiinni yön aikana, mikäli niissä ei pidä koruja. Vaikka reiät olisi tehnyt korvaklinikan dosentti!

Nikkelin aiheuttamat vaivat (?) olet saanut todennäköisesti niistä roikkuvista korviksista. Ensikoruista et noita nikkeliongelmiasi ole saanut: ne ovat nykyään jokapuolella EU:n nikkelidirektiivien mukaisia. Valmistajat ovat suuria (eurooppalaisia tai amerikkalaisia) tehtaita, eikä heillä ole mitään syytä valmistaa asetusten mukaisia koruja.

Ehdotan, että menet reiät tehneeseen liikkeeseen ja kerrot tilanteen totuudenmukaisuuden. Pyydä heitä vaikka näyttämään todisteen tai ensikorupaketin tekstit nikkelittömyydestä jos se sinua askarruttaa.
      Jollei onnistu, vaihda liikettä ja valitse paikka huolellisemmin.
      Kannattaa seuraavaksi kysellä enemmän ja pyytää jonkinlaista esittelyä. Uteliaisuus kasvattaa viisautta.

Sanoisin, että olet kokolailla ajattelemattomuudellasi (tai tietämättömyydelläsi) saanut tilanteen syntymään.
      Kaikki lävistykset umpeutuvat tuoreena (>1 vuosi) nopeastikin. Tämä on tietysti yksilöllistäkin.

• lolololoolllll

kannattaa otttaa lävistäjällä, koska ne käyttä kertakäyttö neuloja ja se on paljon hygieenisempaa. kun taas kultasepänliikkees sitä pyssyä ei saa edes kunnolla puhdistettua. et voi tulehtuu aika helposti.

• Yeesyees!
        lolololoolllll kirjoitti:

kannattaa otttaa lävistäjällä, koska ne käyttä kertakäyttö neuloja ja se on paljon hygieenisempaa. kun taas kultasepänliikkees sitä pyssyä ei saa edes kunnolla puhdistettua. et voi tulehtuu aika helposti.

Mikään kertakäyttöneula ei tee operaatiosta hygieenisempää tai etenkään turvallisempaa. Sen tekee työn suorittaja. Korut ammutaan korvan läpi sitä paitsi steriloiduilla teräväkärkisillä koruilla, ei millään pyssyllä.

Miten hygieenisiä kuvittelet tatuointiliikkeiden koneiden olevan? Siinä hommassa vasta veri ja kudosnesteet vasta leviävätkin ympäristöön. Samoissa paikoissa tehdään myös ne neulalävistykset (a´35-40 €).

Parasta vilkaista tätä linkkiä, ettei joudu lävistäjien propagandan uhriksi. Kaikilla ei näet ole kykyä itsenäiseen ajatteluun...
        http://www.fi.blomdahl.com/

• minä vaannn
        Yeesyees! kirjoitti:

Mikään kertakäyttöneula ei tee operaatiosta hygieenisempää tai etenkään turvallisempaa. Sen tekee työn suorittaja. Korut ammutaan korvan läpi sitä paitsi steriloiduilla teräväkärkisillä koruilla, ei millään pyssyllä.

Miten hygieenisiä kuvittelet tatuointiliikkeiden koneiden olevan? Siinä hommassa vasta veri ja kudosnesteet vasta leviävätkin ympäristöön. Samoissa paikoissa tehdään myös ne neulalävistykset (a´35-40 €).

Parasta vilkaista tätä linkkiä, ettei joudu lävistäjien propagandan uhriksi. Kaikilla ei näet ole kykyä itsenäiseen ajatteluun...
        http://www.fi.blomdahl.com/

oon ottanu kultasepänliikkees ja aina on melkein tulehtunu vaikka oon hoitanu niinku on käsketty. et kantsii ottaa lävistäjällä. http://www.wormz.org/pyssyt.html .lukekaapas toi.

• yks plus yks on kolm
        minä vaannn kirjoitti:

oon ottanu kultasepänliikkees ja aina on melkein tulehtunu vaikka oon hoitanu niinku on käsketty. et kantsii ottaa lävistäjällä. http://www.wormz.org/pyssyt.html .lukekaapas toi.

kas kummaa, et lävistäjä kehottaa ottaan korvikset lävistäjällä ja mollaa pyssyjä...matikka ei kaiketi oo vahvin ainees koulussa?
        kyllä aika tumpelo oot jos oot onnistunu ryssimään ihan peruskorvikset. siis mikäli sun väittees on ees faktaa mitä kyllä epäilen...

• -.-

oma oli vikas, ei sen lävistyksen tekijän, älä vaihda ennenku on kunnol paratunu ja pidä myös yöllä (haavat ym parantuvat nopeammin nukkuessa

• kgyf

suosittelel et otat lävistäjällä.

• !!!!!!öolujyh

korva reijjät on iha turhaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ???

Kumpi sattuu enemmän: korvisten otto lävistysliikkeessä vai korukaupassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      111
      3690
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2413
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2068
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      63
      995
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      861
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      830
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      825
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      819
    9. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      95
      730
    10. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      717
    Aihe