Mul ois sellanen ongelma et oon 17 ja en oo ikinä jutskannu oikeen kenenkään tytön kanssa. Nyt kuitenkin musta tuntuu että yks tosi mukavalta vaikuttava tyttö saattais olla kiinnostunut musta.
Ei olla ikinä puhuttu mitään jnp. Näen hänet todella usein koulussa päivittäin ja musta tuntuis et se kattelis silleen jännästi aina sillon tällön. Oon parikertaa kattonu silmiin melko pitkäänki ja hymyilly ja ihan ku sekin ois vastannu samalla tavalla. Välillä ku istun kavereideni kanssa jossain päin koulua ni se tulee omien kavereidensa kanssa istumaan jollekkin läheiselle penkille, yleensä istuen puolittain selitäin mua kohti, välillä nopeasti vilkaisten. Yleensä sen kaverit kattelee muhun päin, mahdollista tiedustelua vai ooko vain vainoharhainen? Olemassa on mielestäni runsaasti merkkejä mutta en ole varma, mitä mieltä olette, mahdollisia vinkkejä?
Ongelma on että olen todella ujo ja kokematon joten kysyminen on pienoinen kynnys. Olen tällä hetkellä myöskin melko kiireinen, ja mikäli uskaltautuisin kysymään häneltä ja tapahtuisi niin mukavasti että vastaus olisi myönteinen, niin mitä voisimme tehdä? Alussa olisi mielestäni mukava ottaa hieman rauhallisemmin jnp jotta tottuisin muutokseen joku tulee kun vaihtaa nolivettämisen oikeaan elämään.. Esim. hänen tuominen kotiini tuntuu minulle melkoiselta kynnykseltä, olen jopa hieman ujo vanhempiani kohtaan 0_o . Olen erittäin ihastunut häneen enkä haluaisi menettää häntä, pelkään että ajan kuluessa hän luulee etten olekkaan kiinnostunut hänestä laisinkaan lukuisista huomionosoituksistani huolimatta.
Olisin enemmän kuin kiitollinen kaikenlaisista vinkeistä mitkä liittyvät seurusteluun, asioihin mitä tytöt tykkäävät tehdä ja kaikesta mahdollisesta.
Hyvää kevään alkua kaikille, kyllä se sieltä tulee :)
Voi IHQ! :)
8
884
Vastaukset
- .....
meet vaan rohkeesti kysymään jotain esim. paljon kello on?ja että mikä sen nimi on ja millä luokalla(siis jos et vielä tiiä) ja jos juttelu sujuu niin voit pyytää kahville..=) ihan rauhassa vaan. ei mitään ahdistelu meininkiä.. pikku hiljaa.. onnea sulle!
- ..kuulostaa keväiseltä
Aloita ihan rauhakseen esittäytymällä ja kysymällä että mitä sulle kuuluu. Tytöt tykkää tehdä aikalailla erilaisia juttuja. Voithan vaikka kysäistä siltä tytöltä, oisko susta kivaa tehdä jotain kivaa joku kerta. Sitten jos se sanoo, että joo niin kysy siltä, että no mikä susta ois sellaista kivaa tekemistä. Iästäsi päätellen voisit pyytää sitä vaikka johonkin tapahtumaan. Siinä voi hyvin jutella samaan aikaan, muttei tarvitse liikaakaan keksiä puhumista jos aluksi ujostuttaa. Sitten kerro sille tytölle jos teette jotain kivaa yhdessä, että olet aika kiireinen ja miten tykkäät ottaa asioita. Suurin osa tytöistä aika mielellään sopii ja miettii yhdessä poikien kanssa mikä on sellainen molemmille hyvältä tuntuva vaihtoehto. Ja kyllä tytöilläkin on ihan omia tyttöjen juttuja joita tykkäävät omillaan tehdä.
Kotiinviemisen suhteen voit ajatella, että eihän sinun tarvitse sitä tyttöä heti kotiisi viedä. Ja voit kertoa, että asia on vähän hankala sinulle. Sitten varmaan yhdessä voitte miettiä mikä olisi sellainen mukava vaihtoehto tilanteessa että suhteenne etenee niin pitkälle.
Seurustelussa aika hyvä juttu voisi olla se, että koittaa tehdä asioita niin, että se tuntuu molemmista kivalta. Ja itseltään ei pidä vaatia liikaakaan. Lähtökohtaisesti voit ajatella, että jos se tyttö tykkää sinusta se varmaan tykkää sinusta juuri sellaisena kuin olet ja niin ollen ei tarvitse yrittää tai esittää mitään. Olla vain ihan oma itsesi. Niin se homma toimii parhaiten.- Nea20
Toimi oikeasti. Kun mä olin lukiossa, katteltiin yhden pojan kanssa juuri tuolla lailla toisiamme liki 2 vuotta. Kumpikaan ei ikinä tehnyt aloitetta (minä tietysti tyttönä odotin, että poika tekis alotteen) ja lukio loppui ja ihastus hiipui sen myötä. Nyt on sun tilaisuutes. Mä olin kuolla siihen ihanuteen, kun muutaman kerran poika kävi kysymässä multa jotain kurssiin liittyvää, kun oltiin samalla kurssilla. Ihan jollain peruskysymyksillä on hyvä alottaa, aika monesta näkee läpi, miten he suhtautuvat suhun, kun meet ja lähestyt heitä. Pian teistä tuleekin jo hei-tuttuja ja sitten iso vaihde päälle, kun siltä tuntuu. Lupaa itselles, että toimit. Eihän sulla oo mitään menetettävää. Oikeasti!!! kuulostaa todella lupaavalta!
- (^^)
Nea20 kirjoitti:
Toimi oikeasti. Kun mä olin lukiossa, katteltiin yhden pojan kanssa juuri tuolla lailla toisiamme liki 2 vuotta. Kumpikaan ei ikinä tehnyt aloitetta (minä tietysti tyttönä odotin, että poika tekis alotteen) ja lukio loppui ja ihastus hiipui sen myötä. Nyt on sun tilaisuutes. Mä olin kuolla siihen ihanuteen, kun muutaman kerran poika kävi kysymässä multa jotain kurssiin liittyvää, kun oltiin samalla kurssilla. Ihan jollain peruskysymyksillä on hyvä alottaa, aika monesta näkee läpi, miten he suhtautuvat suhun, kun meet ja lähestyt heitä. Pian teistä tuleekin jo hei-tuttuja ja sitten iso vaihde päälle, kun siltä tuntuu. Lupaa itselles, että toimit. Eihän sulla oo mitään menetettävää. Oikeasti!!! kuulostaa todella lupaavalta!
ok :)
pitänee takoa kun rauta on kuumaa.
kiitos kaikille vastanneille, neuvoille/vinkeille on todellakin käyttöä, mikäli vaan viitsitte ni heittäkää vaan lisää, tarvetta olisi - Girl
(^^) kirjoitti:
ok :)
pitänee takoa kun rauta on kuumaa.
kiitos kaikille vastanneille, neuvoille/vinkeille on todellakin käyttöä, mikäli vaan viitsitte ni heittäkää vaan lisää, tarvetta olisineuvo on että hitaasti hyvää tulee =)
sun pitää rohkaista itseäsi vaikka kysymällä tytöltä jotain tms.
kyllä vaikuttaa siltä et tyttö on myös sinuun ihastunut...=)
kerrohan sit kuin sinulle käy..??=) - (^^)
Girl kirjoitti:
neuvo on että hitaasti hyvää tulee =)
kerrohan sit kuin sinulle käy..??=)kerrotaan kerrotaan :)
pitää vain oottaa sopivaa hetkeä... koeviikko tulee vaan sotkemaan aika pahasti, mut eihän sitä tiiä jos oltais seuraavassa jaksossa vaikka jollain samalla kurssilla, tekis tilanteen aika paljon helpommaks ^^ - (^^)
Girl kirjoitti:
neuvo on että hitaasti hyvää tulee =)
kerrohan sit kuin sinulle käy..??=)Noniin, aikaa hieman päässyt kulumaan mutta kun kerran lupasin raporoida niin raportoidaan.
Kävin kysäsemässä muutama viikko sitten tytöltä olisiko hänellä kiinnostusta lähteä käymään jossakin joku päivä. Kaikki meni hyvin niin kauan kuin avasin suuni ja aloin sönköttämään. Hän sanoi ettei nyt oikein tiedä kun koeviikko on juuri alkamassa jnp... sitten tilapäinen toimintahäiriö eteni aivoissa niin pitkälle että poistuin (karkasin...) paikalta.
Pelkään että olisin säikyttänyt tyttöä hieman, hän ei ole enää katellut samalla lailla kun aikaisemmin. Juttelin uudemman kerran hänen kanssaan koeviikon jälkeen, en mitään syvällistä, kysäisin vain että kuinka kokeet menivät. Vastaus ei ollut vain pelkkä tokaisu että siinähän ne, hieman pidempi.
En oikein tiedä mitä tekisin, molemmilla kerroilla olen tullut hieman yllättäen ja tyttö ei ole osannut varautua. Minulla ei ole aavistustakaan onko hän kiinnostunut minusta vai ei, taidamme olla molemmat niin mielettömän ujoja. En tiedä mitä tekisin seuraavaksi.
Jos luitte tämän raportin niin heittäkää viestiä jotta tiedän jatkanko vielä raportoimista :] - Girl
(^^) kirjoitti:
Noniin, aikaa hieman päässyt kulumaan mutta kun kerran lupasin raporoida niin raportoidaan.
Kävin kysäsemässä muutama viikko sitten tytöltä olisiko hänellä kiinnostusta lähteä käymään jossakin joku päivä. Kaikki meni hyvin niin kauan kuin avasin suuni ja aloin sönköttämään. Hän sanoi ettei nyt oikein tiedä kun koeviikko on juuri alkamassa jnp... sitten tilapäinen toimintahäiriö eteni aivoissa niin pitkälle että poistuin (karkasin...) paikalta.
Pelkään että olisin säikyttänyt tyttöä hieman, hän ei ole enää katellut samalla lailla kun aikaisemmin. Juttelin uudemman kerran hänen kanssaan koeviikon jälkeen, en mitään syvällistä, kysäisin vain että kuinka kokeet menivät. Vastaus ei ollut vain pelkkä tokaisu että siinähän ne, hieman pidempi.
En oikein tiedä mitä tekisin, molemmilla kerroilla olen tullut hieman yllättäen ja tyttö ei ole osannut varautua. Minulla ei ole aavistustakaan onko hän kiinnostunut minusta vai ei, taidamme olla molemmat niin mielettömän ujoja. En tiedä mitä tekisin seuraavaksi.
Jos luitte tämän raportin niin heittäkää viestiä jotta tiedän jatkanko vielä raportoimista :]jatka vain raportoimista aina kun jotai yllättävää tapahtuu ni voidaan yrittää antaa sulle hyviä neuvoja(en takaa et mun neuvot on hyviä) =)
voihan olla et se tyttö on myös niin ujo ettei "uskalla" sanoa mitään, mutta on jo sinulta suuri askel että sanoit jotai..
olen itsekin aika ujo et ei oo aina helppoo mennä juttelemaan tosta noin vaan, mut pitää rohkaista itseään..Eihän siitä kuole jos toiselle jotain sanoo=)
voisithan sä laittaa sille viestiä mikäli molemmat omistatte kännykän tai yrittää jutella sille sit koulussa vielä enemmän että saat selvää yritätkö turhaan iskeä sitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212384
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4292203Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981200Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?141013- 45859
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16837Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109796Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.238748Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167737