Neuvoja Elumen hiusväriin!

Punk83

Elikkäs en oo ikinä vielä värjännyt Elumen hiusvärillä enkä oikeastaan tiedä siitä juuri mitään joten neuvoja kaipaisin kovasti: mistä voin tilata, mitä kaikkea pitää tilata. Haluan oikein räväkän punaiset hiukset :)

11

8113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --
      • Punk83

Kiitos tiedosta, tilasin myös tuolta.. Ihmettelin kun ei kysytty Visan numeroa ollenkaan.. Kuinka maksu tapahtuu?

• --
        Punk83 kirjoitti:

Kiitos tiedosta, tilasin myös tuolta.. Ihmettelin kun ei kysytty Visan numeroa ollenkaan.. Kuinka maksu tapahtuu?

Se pitää maksaa paypalin kautta (tai tilisiirtona?), itse oon maksanut paypalin kautta.

• JiiLii77

Väri ei vaalenna väriä eli jos sulla on tummat hiukset niin tarviit vaalennusta alle että saat räväkät punaiset. Elumen on sitten aika juoksevaa väriä eli varo ettei koko talo ja vaatteet värjäänny siinä ohessa :) Sit se kannattaa muistaa että jos haluat Elumenin pois hiuksista niin sepä ei lähe kunnolla normilla värin poistolla... suoraan sanottuna pysyy kuin tauti hiuksissa! Koettu on niin itellä kuin asiakkailla...

• opiskelija :D

elumen ei lähe hiuksista koska se on suoraväri, jota ei suositella vaalennettavan pois. Elumenilla on Return, mut ei sekään oikeen toimi. Elumen kans valuu ihoa pitkin eikä sitä suositella laitettavan iholle, mutta mä oon ainaki laittanu ku ei tyvikasvukaan oo kiva.

• 37

elumen on suoraväri joka kiinnittyy sähkövarauksen avulla, jos elumenin haluaa pois pitää sähkövaraus purkaa. ei suositella iholle, koska tarttuu ihoon kiinni ja näyttää rumalta. tyvivärjäys suositellaan lähes aina tehtäväksi topchicilla.

return toimii kun elumen värjäys on tehty oikein ja return palvelu tehdään oikein, purku pitää tehdä yhtä monta kertaa kun on värjätty elumenilla. värinpoisto ei pura sähkövarausta ja näin ollen värinpoisto ei poista elumenia.

• 13+14

Elumen on sähkövarauksella kiinnittyvä shokkiväri. Väri pysyy todella hyvin kunhan sen kerrostaa. Eli värjää pariin kertaan. Elumen ei aalenna tippaakaan eli tummanruskeisiin saat vain vähän vivahdetta ja vaaleisiin saat räikeän värisen. Jos haluat kirkkaan värin niin hiustesi alkuperäisen värin pitää olla oikeasti vaalea.

keskitummiin hiuksiin pitää siis vaalentaa. ja pitää vaalentaa ennen jokaista elumen-käsittelyä tyvi.

Elumen on helppo kättää. Värin sekoittaminen vaatii vähän ammattitaitoa, mutta jos haluat shokkipunaisen niin laita pelkkää shokkiopunaista tarpeeksi vaaleaan pohjaan ja noudata ohjeita. Väri on geelimäistä ja sen levittäminen on operaatio sinällään, mutta jos olet muutaman vuoden värjännyt niin selviät tästäkin.

Eluern ei lähde pois.

Se EI Lähde Pois.

Elumenin omalla Return-värinpurkuaineella se vähän haalistuu, millään muulla se ei liikahda senkään vertaa. Varaudu siihen että se ei oikeasti lähde pois.

• eruta
    • Darkhear

Hei. Itse olen tilannut jo vuosia Elumen värit Saksasta http://www.mywot.com/scorecard/www.friseurbedarf24.de
      Nyt kun olen tilannut taas samat tuotteet 3.10.2013 niin ihmettelen kun ei ole kuulunut tilauksesta vielä mitään. Tilasin tuotteet oman historiapohjan mukaan.
      Kun tutkin heidän tilattavia tuotteitaan ihmettelen kun sivuilta ei löydykkään enää Elumen suoravärejä. Olen aina maksanut tuotteet cash in, eli lasku tulee sähk.postiin. Niin tein nytkin eli olen jo maksanut tuotteet. Olen laittanut heille kyselyt tuotteistani jo 2x, mutta ei ole kuulunut mitään? Tietääkö joku ovatko lopettaneet Elumenin myynnnin?

• 14v

Itse taas mietin että onko tääki sit niiku k. 16 D:

• jjjjuulia

Suoravärejä saa käyttää myös alle 16 vuotiaat :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2096
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2002
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1409
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1403
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      455
      1248
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      986
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      759
    Aihe