Mistä on kyse silloin, kun mies seksin aloittamisen jälkeen ei enää välitä puhua muista aiheista ja alkaa lähettää keskellä yötä tekstiviestejä, joiden sisältö on "saanko laueta sisällesi" tms.? Entinen miesystäväni käyttäytyi näin.
Toki seksistä puhuminrn kuuluu asiaan, mutta mielestäni vakituisessa suhteessa tulee olla muitakin keskustelunaiheita. En myöskään oikein välitä mainitsemani tyyppisistä yöviesteistä. Onko ongelma minun tiukkapipoisuuteni, vai näyttääkö teistäkin siltä, että suhteemme merkitsi miehelle pääasiassa seksiä?
Mietteitä
1
180
Vastaukset
- :)
Seksi on monelle suoritus ja tapa päteä. Ehkä sillä kyseisellä ihmiselläkin oli vaan kova tarve päteä seksitaidoillaan ja hän koki saavansa sulta hyvää palautetta "taidoistaan" joten innostui...vähän liikaa.
Joillekin miehille seksuaalisen sanaston jatkuva viljely edustaa myös huumoria. Keskenään ne nauraa niille yhtenään – tai teeskentelee nauravansa, mene ja tiedä.. ; ) Sitä huumoria ei vaan kaikki (varsinkaan naiset) ymmärrä samalla tavalla kuin he ja sitä he itse eivät ymmärrä.
Tai ehkä ne yölliset "tuhmat" viestit oli tarkoitus ajaa sut sängystä hänen luokseen tai jotain yhtä "romanttista".... ; )
Mutta nythän se on entinen, joten mitäpä tuota enää miettimään. Varmasti seuraava partnerisi on taas erilainen ja toivon mukaan vähän tahdikkaampi viesteissään ja niiden lähettämisaikojenkin suhteen. ; D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174436
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261374Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18891