Tampereella hyviä karaokepaikkoja

tahtoo!!

No siinä tuo otsikossa tulikin. Eli: olen tulossa Manseen ja kaipailisin illaksi hyvää karaokemestaa. Löytyisikö sellaista joka olisi keskustassa, ei olisi ylipitkiä jonoja ja erityisesti kansainvälinen lista olisi hyvä? Toki ne äänentoistot ja hyvät juontajat olisivat myös plussaa.

Ainiin, ja päivä kun tulen on siis torstai.

9

7976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra O

      en tiijä missä on mutta on kuulema tampereen maineikkaimpia

      • Niin varmaan

        Kaijakka on ainakin maineikas strippibaarina.

        Iskelmäbaari lienee turvallisin valinta. Jonoa kyllä on, mutta niinhän hyvissä paikoissa aina.


      • Oon mikä oon
        Niin varmaan kirjoitti:

        Kaijakka on ainakin maineikas strippibaarina.

        Iskelmäbaari lienee turvallisin valinta. Jonoa kyllä on, mutta niinhän hyvissä paikoissa aina.

        Mitä nauramista on Kaijakassa, ihmettelen. Se strippibaari on eri kerroksessa. Kaijakassa on todella hyvä levyvalikoima, löytyy nimittäin muitakin kuin Mellin ja Magnumin. Siellä on myös Finn ja Power, sekä nämä Mellit, Magnumit, en muista oliko Laulavat koirat sun muut. Uusista en tiedä, kun on jo vuosi aikaa kun olen käynyt.
        Iskelmäbaarista olen kuullut kehuttavan, mutta lienee samantasoinen kuin muissa kaupungeissa olevat Iskelmäbaarit (kahdesta kokemusta).
        Sitten on se Killinki, itse en tykkää niin ahtaasta paikasta, mutta käypä katsomassa Tampereen paikat osoitteesta:
        http://www.karaoke.fi/modules.php?name=Ravintolat&HAKU=1
        PS. Näitä paikkoja on kerran aiemminkin kyselty, en muista aikaa milloin.


      • S. Lobo
        Oon mikä oon kirjoitti:

        Mitä nauramista on Kaijakassa, ihmettelen. Se strippibaari on eri kerroksessa. Kaijakassa on todella hyvä levyvalikoima, löytyy nimittäin muitakin kuin Mellin ja Magnumin. Siellä on myös Finn ja Power, sekä nämä Mellit, Magnumit, en muista oliko Laulavat koirat sun muut. Uusista en tiedä, kun on jo vuosi aikaa kun olen käynyt.
        Iskelmäbaarista olen kuullut kehuttavan, mutta lienee samantasoinen kuin muissa kaupungeissa olevat Iskelmäbaarit (kahdesta kokemusta).
        Sitten on se Killinki, itse en tykkää niin ahtaasta paikasta, mutta käypä katsomassa Tampereen paikat osoitteesta:
        http://www.karaoke.fi/modules.php?name=Ravintolat&HAKU=1
        PS. Näitä paikkoja on kerran aiemminkin kyselty, en muista aikaa milloin.

        Kaijakassa on ainakin tampereen laajin biisilista ja laitteet laulajan puolesta.. tissithä on tosiaan siellä erikerroksessa mutta eipä ne oo minua ainakaa haitannu ;) ;)


    • mää vaa

      tiikerihai, iskelmä, iskelmä baari karaokeen panostaneet mut melkei joka puljusa alkaa olee josai nurkasa karaoke

    • Keski-ik

      Heips, jatkanpa tähän vanhaan ketjun, kun olen tulossa Tampereelle työkeikalle ja iltaisin olisi aikaa käydä lauleskelemassa. Googletin ainakin Ale pupin, Kaijakan ja Tiikerihain. Kommentteja näistä ja jos tulee muita kivoja paikkoja mieleen..tällaselle vähän keski-ikäiselle ihmiselle - kiitos

    • Laulu intohimoja

      Kaijakassa hyvät laitteet ja paljon valikoimaa myös englanninkielisellä listalla. Gloriasta olen myös tykännyt. Tiikerihaissa on huono monitorointi, ei oikein kuule kunnolla ääntään, (kävin kerran kun oli ruuhkaa) levyvalikoima ok. Iskelmäbaarissa on hyvä valikoima suomilistalla, englanninkielisiä ei niin paljon. Täälläkin olisi monitorointi lavalle voitu järjestää paremmin. Hällänkellari ei ole paikkana kovin viihtyisä, mutta suht hyvä laulaa ja hyvät valikoimat kappaleissa.

    • pertsa

      Tunnelmaltaan paras karaoke paikka ehdottomasti ravintola vanha minttu, vetäjä heittää hyvää läppää ja loistava kappale valikoima. Pertsa

      • Queen 87

        Ehdottomasti Pertsa kanssa samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe