No siinä tuo otsikossa tulikin. Eli: olen tulossa Manseen ja kaipailisin illaksi hyvää karaokemestaa. Löytyisikö sellaista joka olisi keskustassa, ei olisi ylipitkiä jonoja ja erityisesti kansainvälinen lista olisi hyvä? Toki ne äänentoistot ja hyvät juontajat olisivat myös plussaa.
Ainiin, ja päivä kun tulen on siis torstai.
Tampereella hyviä karaokepaikkoja
9
8184
Vastaukset
- Herra O
en tiijä missä on mutta on kuulema tampereen maineikkaimpia
- Niin varmaan
Kaijakka on ainakin maineikas strippibaarina.
Iskelmäbaari lienee turvallisin valinta. Jonoa kyllä on, mutta niinhän hyvissä paikoissa aina. - Oon mikä oon
Niin varmaan kirjoitti:
Kaijakka on ainakin maineikas strippibaarina.
Iskelmäbaari lienee turvallisin valinta. Jonoa kyllä on, mutta niinhän hyvissä paikoissa aina.Mitä nauramista on Kaijakassa, ihmettelen. Se strippibaari on eri kerroksessa. Kaijakassa on todella hyvä levyvalikoima, löytyy nimittäin muitakin kuin Mellin ja Magnumin. Siellä on myös Finn ja Power, sekä nämä Mellit, Magnumit, en muista oliko Laulavat koirat sun muut. Uusista en tiedä, kun on jo vuosi aikaa kun olen käynyt.
Iskelmäbaarista olen kuullut kehuttavan, mutta lienee samantasoinen kuin muissa kaupungeissa olevat Iskelmäbaarit (kahdesta kokemusta).
Sitten on se Killinki, itse en tykkää niin ahtaasta paikasta, mutta käypä katsomassa Tampereen paikat osoitteesta:
http://www.karaoke.fi/modules.php?name=Ravintolat&HAKU=1
PS. Näitä paikkoja on kerran aiemminkin kyselty, en muista aikaa milloin. - S. Lobo
Oon mikä oon kirjoitti:
Mitä nauramista on Kaijakassa, ihmettelen. Se strippibaari on eri kerroksessa. Kaijakassa on todella hyvä levyvalikoima, löytyy nimittäin muitakin kuin Mellin ja Magnumin. Siellä on myös Finn ja Power, sekä nämä Mellit, Magnumit, en muista oliko Laulavat koirat sun muut. Uusista en tiedä, kun on jo vuosi aikaa kun olen käynyt.
Iskelmäbaarista olen kuullut kehuttavan, mutta lienee samantasoinen kuin muissa kaupungeissa olevat Iskelmäbaarit (kahdesta kokemusta).
Sitten on se Killinki, itse en tykkää niin ahtaasta paikasta, mutta käypä katsomassa Tampereen paikat osoitteesta:
http://www.karaoke.fi/modules.php?name=Ravintolat&HAKU=1
PS. Näitä paikkoja on kerran aiemminkin kyselty, en muista aikaa milloin.Kaijakassa on ainakin tampereen laajin biisilista ja laitteet laulajan puolesta.. tissithä on tosiaan siellä erikerroksessa mutta eipä ne oo minua ainakaa haitannu ;) ;)
- mää vaa
tiikerihai, iskelmä, iskelmä baari karaokeen panostaneet mut melkei joka puljusa alkaa olee josai nurkasa karaoke
- Keski-ik
Heips, jatkanpa tähän vanhaan ketjun, kun olen tulossa Tampereelle työkeikalle ja iltaisin olisi aikaa käydä lauleskelemassa. Googletin ainakin Ale pupin, Kaijakan ja Tiikerihain. Kommentteja näistä ja jos tulee muita kivoja paikkoja mieleen..tällaselle vähän keski-ikäiselle ihmiselle - kiitos
- Laulu intohimoja
Kaijakassa hyvät laitteet ja paljon valikoimaa myös englanninkielisellä listalla. Gloriasta olen myös tykännyt. Tiikerihaissa on huono monitorointi, ei oikein kuule kunnolla ääntään, (kävin kerran kun oli ruuhkaa) levyvalikoima ok. Iskelmäbaarissa on hyvä valikoima suomilistalla, englanninkielisiä ei niin paljon. Täälläkin olisi monitorointi lavalle voitu järjestää paremmin. Hällänkellari ei ole paikkana kovin viihtyisä, mutta suht hyvä laulaa ja hyvät valikoimat kappaleissa.
- pertsa
Tunnelmaltaan paras karaoke paikka ehdottomasti ravintola vanha minttu, vetäjä heittää hyvää läppää ja loistava kappale valikoima. Pertsa
- Queen 87
Ehdottomasti Pertsa kanssa samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019