seurapalstoja varatuille

hessumies

Ärsyttävää kun netissä ei ole kunnollisia seuranhakupalstoja meille varatuille. Kaikki deittipalstat ovat vain sinkuille ja niissä ei ole edes mahdollista etsiä vapaata seuraa varatuista.
Esim. jos on avoin suhde, on toivotonta hakea seuraa netin kautta. Toinen juttu on se, että mistä varattu vois löytää keskusteluseuraa (sähköpostikeskusteluun) kun heti kuvitellaan että varattu on pettämässä tai hakemassa seksiseuraa.

24

6889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+11

      vaikka tuolta suomi24:n ikäryhmistä tai sokkotreffeistä.

      • kyllikki,.,

        Ihan varmasti meille varatuille, varattua hakeville, on omat treffipalstamme. Suomi24:ssa on paljon salaseuraa etsiviä, samoin Iskurissa. Molemmista olen sekä lyhyt- että pitkäaikaista seuraa saanut.


      • koff81
        kyllikki,., kirjoitti:

        Ihan varmasti meille varatuille, varattua hakeville, on omat treffipalstamme. Suomi24:ssa on paljon salaseuraa etsiviä, samoin Iskurissa. Molemmista olen sekä lyhyt- että pitkäaikaista seuraa saanut.

        kyllikki siis mistä sivulta sä olet löytänyt?
        laitas linkki minullekkin.


    • koff81

      Jepulis olen itsekkin varattu ja tuntuu siltä että olen väärässä suhteessa (olen naimisissa) ei vaan oiken tahdo löytyä mistään sellaisia naisia joita kiinnostaisi varattu mies. Mutta olen tällä hetkellä tosi onneton
      ja en vaan tiiä mistä sitä seuraa löytäisi. Kumpa tulisi joku ihana nainen ja pelastaisi minut itelleen.

      • 24

        Miksi et eroa? Ja sen jälkeen uusi suhde on paljon,paljon parempi kuin varattuna sekoilu.


      • Jos ei voi
        24 kirjoitti:

        Miksi et eroa? Ja sen jälkeen uusi suhde on paljon,paljon parempi kuin varattuna sekoilu.

        Uskotko itse tuohon ? Uusi suhde on "paljon, paljon parempi" tismalleen niin kauan kunnes sekin on taas vanha. Se muuttuu paremmaksi vain, jos ihmiset muuttuvat ja sehän on kaikille kauhistuksen paikka. - Paitsi jos ikäsi on tuo 24 v. niin ymmärrän mielipiteesi kyllä. Toiset 24 lisää niin kyllä ne siinä matkalla muuuttuuu ...


    • 'Varattu' sinkku

      No eikö toi 'TREFFIT' -palsta tällä samalla Suomi24-sivulla ole sellainen paikka ? Siellä mulla on nimimerkki ja haen kirjoootteluseuraa että olisi edes joku miehen ajatuksilla varustettu ajatustenvaihtokaveri. Mutta kyllähän siellä haetaan ihan kaikenlaista seuraa eikä kaikki kirjoittelua jaksa ymmärtääkään. - Olen myös 'varattu' mutta ainakaan kirjoittamasta se ei voi / saa ihmistä estää ...

      Älä anna ihmisten luulojen vaikuttaa, 'luulo ei ole tiedon väärtti' vaikka niin ihmispolot näyttävät tosissaan 'tietävän'.

      • kun sattuu

        Varatulle sinkulle, mikäli jatkat viestillyä ,niin olet varmaan kohta toisen vietävissä. Se ,että kirjoitat
        tänne palstalle,joilla metsästäjät ovat liikkeellä ,saa jo jotain kysymyksiä..Itsekkin olen varattu ja kirjoitin
        2 varatulle naiselle,ja sovimme salaiset treffit ????? Henkilö joka kirjoittaa tänne ,mukamas varattuna
        panee kellot soimaan,minkä takia painottaa on varattu. Kohdalle kun sattuu kiva mies,olet vietävissä..
        Älä alla moralisoimaan...


      • hessumies

        Kyllähän se on vaikea löytää näiltä Suomi palstoilta mitään seuralaista jos on varattu. Ja jos on varattu ei se aina ole niin helppoa "miksi et eroa?". Tietenkin järkevämpi olisi erota ensin, mutta ei se aina mene niin kätevästi. Turhat moraalisaarnaajat voivat painua v****tuun huutamasta kun eivät tiedä missä helvetissä monikin avioliittoaan viettää.
        Mielestäni on myös reilua kertoa heti että on varattu kuin leikkiä sinkkua.


      • 'Sinkku'
        kun sattuu kirjoitti:

        Varatulle sinkulle, mikäli jatkat viestillyä ,niin olet varmaan kohta toisen vietävissä. Se ,että kirjoitat
        tänne palstalle,joilla metsästäjät ovat liikkeellä ,saa jo jotain kysymyksiä..Itsekkin olen varattu ja kirjoitin
        2 varatulle naiselle,ja sovimme salaiset treffit ????? Henkilö joka kirjoittaa tänne ,mukamas varattuna
        panee kellot soimaan,minkä takia painottaa on varattu. Kohdalle kun sattuu kiva mies,olet vietävissä..
        Älä alla moralisoimaan...

        Juuu-u, kyllä ma olen vietävissä. Mutta ei riitä että "kohdalle sattuu kiva mies", kriteereitä on niin paljon lisää, että sellaisia sattuu kohdalle aniharvoin, jotka ne täyttävät. - Mua ei haittaa yyyhtäään, vaikka kellot kumajaisi kaiken aikaa muitten päissä ja varatun on parempi ilmoittaa rehellisesti heti, että on aviosuhteessa. Tulee vähemmän väärinymmärryksiä.

        Kukahan se tässä "moralisoi" ? - Ma kirjoitan näille palstoille ja ihan mihin vaan siksi, että tykkään kovasti kirjoittamisesta ja olen lähes kaikista asioista eri mieltä kuin tavalliset 'tanelit'. Varattu-sana on sitaateissa sen takia, että se on virallinen suhteeni, muuten olen vapaa kuin taivaan lintu koska mikään paperi tai rinkula ei ihmisen vapautta voi estää ...


      • 'Sinkku'
        hessumies kirjoitti:

        Kyllähän se on vaikea löytää näiltä Suomi palstoilta mitään seuralaista jos on varattu. Ja jos on varattu ei se aina ole niin helppoa "miksi et eroa?". Tietenkin järkevämpi olisi erota ensin, mutta ei se aina mene niin kätevästi. Turhat moraalisaarnaajat voivat painua v****tuun huutamasta kun eivät tiedä missä helvetissä monikin avioliittoaan viettää.
        Mielestäni on myös reilua kertoa heti että on varattu kuin leikkiä sinkkua.

        Kerro nyt junalauta missä kohdassa moralisoin ? Elän aviossa, tiedän helvetistä kaiken. Kirjoittelen Suomi24-treffi- ja muillekin palstoille enkä v-n varmasti kysy siihen lupaa keneltäkään. Ja kerron aina heti asiainlaidan (siis avion), toisille se sopii, toisille ei. So what ?

        Hmmm, nämä kaksi vastausta 'Varatulle' sinkulle panevat nyt miettimään, että ymmärrättekö väärin tahallanne vai ihan oikeasti. Kummassakaan tapauksessa ei tarvitse ihmetellä, että seuran löytäminen on hankalaa. Kantsiskohan kouluttaa tunneäly-nimisiä taitoja ...


      • hessumies
        'Sinkku' kirjoitti:

        Kerro nyt junalauta missä kohdassa moralisoin ? Elän aviossa, tiedän helvetistä kaiken. Kirjoittelen Suomi24-treffi- ja muillekin palstoille enkä v-n varmasti kysy siihen lupaa keneltäkään. Ja kerron aina heti asiainlaidan (siis avion), toisille se sopii, toisille ei. So what ?

        Hmmm, nämä kaksi vastausta 'Varatulle' sinkulle panevat nyt miettimään, että ymmärrättekö väärin tahallanne vai ihan oikeasti. Kummassakaan tapauksessa ei tarvitse ihmetellä, että seuran löytäminen on hankalaa. Kantsiskohan kouluttaa tunneäly-nimisiä taitoja ...

        *sinkku*: Anteeksi, en tarkoittanut sinua edellisen viestin kommentillani, vaan yleisesti niitä jotka "moralisoivat" :)
        Itse asiassa olisi mukava keskustella aiheesta kanssasi sähköpostitse, löytyykö sinulta profiilia Suomi24:sta tai annatko email osoitteen, niin voisin meilailla? :)


      • Saat anteeksi
        hessumies kirjoitti:

        *sinkku*: Anteeksi, en tarkoittanut sinua edellisen viestin kommentillani, vaan yleisesti niitä jotka "moralisoivat" :)
        Itse asiassa olisi mukava keskustella aiheesta kanssasi sähköpostitse, löytyykö sinulta profiilia Suomi24:sta tai annatko email osoitteen, niin voisin meilailla? :)

        Jooo, kirjoootella voisin mutta tänne en minkäänlaisia osoitteitani pane. Eli mahdotonta, jos sinäkään et halua pistää spostisi osoitetta tulemaan ...


      • hessumies
        Saat anteeksi kirjoitti:

        Jooo, kirjoootella voisin mutta tänne en minkäänlaisia osoitteitani pane. Eli mahdotonta, jos sinäkään et halua pistää spostisi osoitetta tulemaan ...

        laita postia os. [email protected]


      • kyllikki,.,
        hessumies kirjoitti:

        laita postia os. [email protected]

        Varattuna miehenä on varmastikin vaikeampaa löytää salaseuraa kuin varatulle naiselle. Mulla oli tuolla suomi24 deiteillä ilmoitus ja todellakin yhteydenottoja tuli laatikkokaupalla samassa tilanteessa olevilta.

        Ja jokainen varmaan osaa kirjoittaa googleen Iskuri, siellä sitä kuhinaa onkin!


      • A
        kyllikki,., kirjoitti:

        Varattuna miehenä on varmastikin vaikeampaa löytää salaseuraa kuin varatulle naiselle. Mulla oli tuolla suomi24 deiteillä ilmoitus ja todellakin yhteydenottoja tuli laatikkokaupalla samassa tilanteessa olevilta.

        Ja jokainen varmaan osaa kirjoittaa googleen Iskuri, siellä sitä kuhinaa onkin!

        Kaipais toinen varattu salaseuraa.. lähettele viestiä sujuu miuku mbnet piste fi


      • A
        A kirjoitti:

        Kaipais toinen varattu salaseuraa.. lähettele viestiä sujuu miuku mbnet piste fi

        mies seuraa naiselle


      • A kirjoitti:

        mies seuraa naiselle

        Mistäpäin oot? Joko on seuralaiskiintiö täynnä?


      • seksin
        Azmi kirjoitti:

        Mistäpäin oot? Joko on seuralaiskiintiö täynnä?

        välitystä, ja seksin yleismyynti on kiellettyä


    • Säälittävää

      Oksettavat petturit,munattomilla ääliöllä ei ole rohkeutta erota siitä "helvetillisestä" avioliitostaan,heh..Sotkekaa vain elämäänne pettämisellä oikein kunnolla niin löydätte uuden merkityksen sanalle helvetti..

    • kooomikko

      mut entä sitten kun on naisvaltainen ala? treffille pyytäjiä on vaikka kuinka monta...kokoemusta on :))

    • salla12234

      Täälläkin olisi varattu, joka vain kaipaisi juttu seuraa

    • varatt

      Moi, salla minäkin kaipaan juttuseuraa ? tv.varattu

    • FiSw

      finswingers.fi

      sieltä löytyy parejajotka hakevat seuraa sekä yhdessä, että erikseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe