Uusi mp3 kiikarissa!

musiikkifriikki!

Heips,

Olen ostamassa uutta mp3:sta, koska vanhani varastettiin. Oli merkiltään Creative Zen. Vanha ei kovin kauaa kestänyt täysin ehjänä, vaan sisällä joku "pala" liikkui, muutenkin zen oli aika yksinkertainen mun makuun.

En halua ainakaan mitään applen tuotteita (Ipod, ipod nano, nje.), koska ne vain ovat jotenkin liian särmikkäitä ja liuskoja...siis yksinkertaisesti eivät miellytä silmää, ja ovat muutenkin liian massa koneita ja todella kalliita! Uusi mp3, voisi siis maksaa n. 20-90 euroa.Lista mitä masiinassa pitää olla:

* Näyttö (voi olla myös sellainen jossa lukee vain esittäjä yms.)
* Radio (ehdoton!)
* Pehmeät (silikoni?) näppäimet (onko olemassa? Tykkäisin sellaisista!!! :) )
*Kiva väri (musta, punainen, valkoinen...)
* Aika pieni koko
* Kevyt (muttei, niin ohut kun ipod)
* Vähemmän massa...ei siis mikään jota jokaisella on
*KESTÄVYYS (todella tärkeä!)


Siinä ne tais olla. Olisin todella kiitollinen, jos joku auttaisi minua, koska mp3 eivät ole kovin tuttuja (ollut ennen vain yksi) :-)

9

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ämpäri S. Oitin.

      Sonyn walkmanit ovat mekaanisen rakenteen ja materiaalien ostalta yhtä laadukkaan tuntuisia kuin Applen tuotteet mutta muotoilu on vähän enemmän "japanilainen" jos siitä pidät. Hintaa on kyllä melkoisesti noillakin.

      Vaikka walkmanit ovat ihan yleisesti myynnissä Suomessa (ihan S-marketista lähtien) niin enpä muista koskaan nähneeni kenelläkään joten kai tuo on riittävän harvinainen mikäli sitä kaipaat.

      Malleja on yhtä runsaasti kuin Applella ja monet noista löytyvät mustan lisäksi esim. pinkkinä tai valkoisena.
      Tässä yksi malliksi:

      http://www.sony.fi/product/nws-a-series/nwz-a826

      Sandiskiltä ja philipsiltä saa myös hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia laitteita jotka eivät ole yhtä laadukkaan oloista työtä tai materiaalia mutta ajavat saman asian. Lähes kaikkien ämpärisoittimien mukana tulleet nappikuulokkeet voi nakata roskiin ja ostaa esim. Senheiserin tai AKG:n plugit tai sangat. Maksaa vähintään 40-50€ lisää mutta äänenlaatu on aivan toiselta planeetalta.

    • Flacisti

      Nokia 6630 puhelin. Ei nyt mikään pieni, mutta tuskin jokaisella on soittimena sellainen. Pikku vaivalla sen saa soittamaan lähes kaikkia yleisiä musiikki muotoja. Jopa Flac musaa.

      Käyttäisin vieläkin omaa 6630 luuria, mutta se kastui ja sanoi sopimuksen irti. Siis putosin lampeen ja puhelin mukana :)

      Tuolta soitin ja codekit siihen.

      http://symbianoggplay.sourceforge.net/

      • musiikkifriikki^

        Joo, voisihan tota walkmania kokeilla. Mutta ovatko näppäimet kovat?? Ja tuollaisia pehmeitä näppäimiä, tuskin on missään...

        Jaa toiselle viestin lähettäjälle: On jo toimiva ja hyväpuhelin, enkä uutta viitsisi ostaa...


    • sdfsdfsdfsdfs

      hauskoja. Toimivat hyvin, meillä kolme kappaletta 4gbyten mp4 soitinta radiolla.

    • :)=)

      Mulla ois myynnissä pienin ipod, siis se klipsi mallinen. Tosi KÄTEVÄ ja PIENI ja erilainen ku muut ipodit mut ei taida kelvata ku ei oo näyttöö eikä radiota?

      • Toivoton....

        Mutta onko mitään muita ehdotuksia, nyt olen tota walkmania katsonut ja vaikuttaa lupaavalle, mutta muita?
        Please, vastatkaa :)


    • O.o_o

      Itselläni on philipsin gogear vibe (4gt), pinkki. Kevyt, suht pieni kokonen, näyttö (myös kansitaiteet), radio ja tallennus mahdollisuus, ja eiköhän se kestäväkin ole,(näin olen tähän mennessä todennut=))Hinta n. 70 paikkeilla. En ole nähnyt kellään muulla ja olen todennut käteväksi ja kaikin puolin hyväksi, suosittelen ainakin katsomaan lisätietoja nettisivuilta=)

      • sparkkia vaan

        http://www.consumer.philips.com/c/mp3-ja-mediasoittimet/gogear-spark-4-gt-sa2945_02/prd/fi/

        Minulla on tämän Philipsin GoGear Sparkin edellinen versio jossa on yksivärinen OLED näyttö eikä radiota.
        Silti tuota voi suositella hinta-laatusuhteeltaan erinomaisena laitteena. Tuo tuli hankittua sali/lenkkikäyttöön parin iPodin jatkeeksi ja Applen tuotteisiin verrattuna hinnan ja ominaisuuksien suhde on todella hyvä.

        Tuo on todella kevyt ja pieni mutta lähempää katsottuna hyvinkin muovisen oloinen. Akku kestää kuitenkin todella pitkään, käyttö on helppoa eikä 59€ tarjoushinta tuosta 4GB värinäyttöisestä ole todellakaan paha. Laitteen neliönmallinen etulevy toimii ohjauslevynä eli neljää sivua painamalla saa esim kappaleet vaihtumaan ja liikuttua valikoissa.

        PS: sen "natural sound" hirvityksen voi kytkeä oitis pois päältä ja ostaa kunnolliset sanka/nappikuulokkeet. Tämä LuonnollinenSaundi kun vääristää ääntä kammottavasti jotta se kuulostaisi edes joltain niistä mukana tulleista 0,5€ kuulokkeista kuunneltuna.


      • samamma
        sparkkia vaan kirjoitti:

        http://www.consumer.philips.com/c/mp3-ja-mediasoittimet/gogear-spark-4-gt-sa2945_02/prd/fi/

        Minulla on tämän Philipsin GoGear Sparkin edellinen versio jossa on yksivärinen OLED näyttö eikä radiota.
        Silti tuota voi suositella hinta-laatusuhteeltaan erinomaisena laitteena. Tuo tuli hankittua sali/lenkkikäyttöön parin iPodin jatkeeksi ja Applen tuotteisiin verrattuna hinnan ja ominaisuuksien suhde on todella hyvä.

        Tuo on todella kevyt ja pieni mutta lähempää katsottuna hyvinkin muovisen oloinen. Akku kestää kuitenkin todella pitkään, käyttö on helppoa eikä 59€ tarjoushinta tuosta 4GB värinäyttöisestä ole todellakaan paha. Laitteen neliönmallinen etulevy toimii ohjauslevynä eli neljää sivua painamalla saa esim kappaleet vaihtumaan ja liikuttua valikoissa.

        PS: sen "natural sound" hirvityksen voi kytkeä oitis pois päältä ja ostaa kunnolliset sanka/nappikuulokkeet. Tämä LuonnollinenSaundi kun vääristää ääntä kammottavasti jotta se kuulostaisi edes joltain niistä mukana tulleista 0,5€ kuulokkeista kuunneltuna.

        Joo, ei kiitos. Kiitos, kuuluu kuitenkin kaikille jotka ovat ehdotelleet jotain! Kiitos. Mieleistä vaan ei meinaa löytyä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe