eli etsitään innokkaita bändin perustamisesta kiinnostuneita. Rumpali, sähkökitaristi, basisti ja laulaja. :) Itse olen 14-vuotias tyttö, joten bändiin etsiskelen jäseniä jotka olisivat iältään 13-15 vuotiaita, mutta muutkin huomioidaan. Treenikämppä järjestyy jos tarvetta. Itselläni ei juuri kokemusta soittamisesta mutta laoitan s-kitara tunnit. Tavoitteena olisi joskus päästä esim lämppäämään joitakin bändejä. Eli ihan pikkukeikkoja, mutta asiasta voidaan keskustella! Tyylisuuntana olisi Rock // pop. Covereita tai omia biidejä. Jos kiinnostuit niin eikun vastailemaan!
BÄNDI KUOPIOON!
5
425
Vastaukset
- jepulis...
viestistäsi on hieman aikaa, mutta mikäli tarjouksesi on vielä voimassa?
Eli olen lauleskellut n.5-6 vuotta karaokea kotosalle sekä silloin tällöin laulanut karaokea ruotsin laivoilla ym. yleisön edessä... Mikäli kiinnostus heräsi, laitappa postia: [email protected] - R
Lähiseudulta löytyis tällainen ikäisesi musadiggari tyttö (eli minä yleensä), jota huvittaisi soittaa kitaraa, bassoa tai laulaa. Kyllä mä osaan rumpujakin hakata mutta aiemmin mainitut sujuis vähän paremmin.
Jos tarjouksesi oli vielä elossa, soita 0405591523.- pkasad
teistä ei tuu ikinä mitään...
- Massis
No, onhan tuossa jo aika moni laulajaksi tarjoutunut, mutta vois kai sitä vielä yrittää, jos tää juttu nyt on ees vielä voimassa... Eli olen 16-vuotias tyttö Sonkajärveltä. Olen käynyt laulutunneilla viimeiset pari vuotta. Esiintymiskokemusta ei ole vielä ehtinyt kovin paljoa kertyä, mutta innostusta olisi. Kirjoittelen myös lyriikoita mielelläni.
[email protected]- Nebulah
Jos jotakuta kitaristia kiinnostaisi tulla soittamaan doom metallia
niin mistguidella olisi paikka avoinna http://www.mikseri.net/artists/mistguide.126252.php
ota yhteys [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 731139
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47963
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24938