eli etsitään innokkaita bändin perustamisesta kiinnostuneita. Rumpali, sähkökitaristi, basisti ja laulaja. :) Itse olen 14-vuotias tyttö, joten bändiin etsiskelen jäseniä jotka olisivat iältään 13-15 vuotiaita, mutta muutkin huomioidaan. Treenikämppä järjestyy jos tarvetta. Itselläni ei juuri kokemusta soittamisesta mutta laoitan s-kitara tunnit. Tavoitteena olisi joskus päästä esim lämppäämään joitakin bändejä. Eli ihan pikkukeikkoja, mutta asiasta voidaan keskustella! Tyylisuuntana olisi Rock // pop. Covereita tai omia biidejä. Jos kiinnostuit niin eikun vastailemaan!
BÄNDI KUOPIOON!
5
391
Vastaukset
- jepulis...
viestistäsi on hieman aikaa, mutta mikäli tarjouksesi on vielä voimassa?
Eli olen lauleskellut n.5-6 vuotta karaokea kotosalle sekä silloin tällöin laulanut karaokea ruotsin laivoilla ym. yleisön edessä... Mikäli kiinnostus heräsi, laitappa postia: [email protected] - R
Lähiseudulta löytyis tällainen ikäisesi musadiggari tyttö (eli minä yleensä), jota huvittaisi soittaa kitaraa, bassoa tai laulaa. Kyllä mä osaan rumpujakin hakata mutta aiemmin mainitut sujuis vähän paremmin.
Jos tarjouksesi oli vielä elossa, soita 0405591523.- pkasad
teistä ei tuu ikinä mitään...
- Massis
No, onhan tuossa jo aika moni laulajaksi tarjoutunut, mutta vois kai sitä vielä yrittää, jos tää juttu nyt on ees vielä voimassa... Eli olen 16-vuotias tyttö Sonkajärveltä. Olen käynyt laulutunneilla viimeiset pari vuotta. Esiintymiskokemusta ei ole vielä ehtinyt kovin paljoa kertyä, mutta innostusta olisi. Kirjoittelen myös lyriikoita mielelläni.
[email protected]- Nebulah
Jos jotakuta kitaristia kiinnostaisi tulla soittamaan doom metallia
niin mistguidella olisi paikka avoinna http://www.mikseri.net/artists/mistguide.126252.php
ota yhteys [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671