Myymälävarkaus - Miten se tehdään

jdijneksi

Kaupoissa on kamerat ja vartijat.
Sinä voit silti varastaa ruokaa, jos teet sen oikein.

Ota selkäreppu mukaan ja kerää ostokset ostoskärryyn tai koriin.
Jätä kärryyn tai koriin muutamia halpoja tuotteita jotka ostat.

Mene ostoksien kanssa sellaiseen hyllyvälikköön missä ei ole kameroita, näitä hyllyväliköitä ovat useimmiten vaippa ja/tai siivousväline osastot.
Näitä kamerattomia paikkoja kutsutaan "lastauspaikoiksi".

Kun olet lastauspaikalla katso ettei ketään ole näkyvillä ja nopeasti laita varastettavat ostokset reppuun.
Sitten vain kassalle ja hymyä huuleen.
Jos kassa käskee näyttää repun sisällön, niin tällöin näyttele tuohtunutta.
Ole suuttuvinaan siitä että sinua epäillään varkaaksi ja ota kassan hihnalle lastatut halvat ostettavat tuotteet ja kävele niiden kanssa tuohtuneena pois ja sano vaikka näin:
"Minä en ole mikään varas, minä vien nämä ostokset takaisin, enkä osta täältä mitään"
Voit itse improvisoida tilanteen mukaan mitä sanot.

Sitten vain menet johonkin päin kauppaan ja dumppaat kaikki ostokset ja repun sisällön mihin tahansa ja kävelet pois.

Ennen oli myymäläetsiviä jotka olivat siviilivaatteissa, ne olivat vaarallisia, mutta nykyään vartijoilla on univormut - Kiitos siitä! -
Joten on hyvin helppo nähdä jos joku alipalkattu vartija seuraa sinua.
Jos vartija seuraa, dumppaa ostokset. Huom! Ei ole laitonta pitää kassissa tuotteita kaupan sisällä.

Jos jäät kiinni niin vartijat tekevät paperit ja soittavat poliisin paikalle ja saat suhteellisen pienet sakot.
Et joudu putkaan, et joudu oikeuteen, et joudu samantien vankilaan.
Tottakai jos jäät kiinni kymmenen kertaa viikon sisällä niin voit joutua rosikseen tai putkaan, pienenä muistutuksena, mutta silloin olet tehnyt jotain väärin.

Kun olet kaupassa niin älä kääntele päätä ja katsele onko pääsi yläpuolella kameroita vaan kävellessä katso pitkälle yläviistoon, niin näet kamerat jotka ovat 10-15 metrin päässä, eikä näytä siltä että katselisit kameroiden sijainteja.

Näin onnistut

8

4336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dayum

      En tiedä puhutko kokemuksen syvällä rintaäänellä, mutta enpä taitaisi lähteä noilla ohjein kokeilemaan.
      Viimeksi (hmm...) taisi onnistua ihan vain tavara taskuun/hihaan menetelmä. 20kg joulukinkkujen kanssa voi kieltämättä näyttää hieman epämääräiseltä, mutta pienempien tavaroiden suhteen.

      Kuinkahan paljon pennut nykyään kääntävät kaupoista mellejä sun muuta kun yhdellä jos toisella näyttää olevan vähän sellaisia epämääräisempiä toimintatapoja kaupoissa?

      • S SP

        Huomaaks varashälyttimet viivakoodit?


      • pervoukko
        S SP kirjoitti:

        Huomaaks varashälyttimet viivakoodit?

        Ei huomaa viivakoodeja. Ainoastaan mm. konsolipeleihin, vaatteisiin ja elektroniikkaan kiinnitettävät varashälyttimet.


    • cs

      Ei ole aikoihin näkynyt enää niitä pieniä teipin pätkiä, joissa oli hitunen sellaista metallia, joho kassan portilla hälytin reagoi.
      Finnairin henkilökuntakorteissa on samaa metallia tagina je lentoemot ja kapteenit joutuivat tyhmän vartijan syyniin

    • frost-free

      Näinpäs:

      Menet suoraan taskuille ja jos jäät kiinni, sanot vain "en mä mitään ole pöllinyt" & nostat kädet pystyyn koska se ei laillisesti ole vielä näpistys.Ei pidätystä.

    • Ratikkakuski

      Ensinnäkin kaupoissa on edelleen siviili-stevareita. Toisekseen kannattaa tehdä niin kuin kaverit aikoinaan: Pestaudut kauppaan töihin. Ostat kopan kaljaa ja viet sen ulos. Saat kuitin, jonka kanssa töistä lähtiessäsi pääset toisen kopan kanssa ulos takaovesta. Sitten myyt kopan jollekin.

      Kaikkea teillekin pitää opettaa... ;-)

    • Syödään kalaa! niin paljon, että voidaan pyöriä kassan ohi huutaen MINÄ OLEN POKEMON ...PALLO!

      • Ei huono. Kerran yksi sankari veti asematunnelin Alepassa nakkipaketin huuleensa keräillen samalla korin täyteen. Väitti tiskillä maksaneensa kaiken jo lihatiskillä. (Kaikkihan tietää Alepan palvelutiskit...).

        Kaveri sanoi maksaneensa lihatiskillä ja oli jo kaukana, kun kesäpimatsun lamppu syttyi. ;-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe