Synnytys on raskauden päätösvaihe, jossa nisäkkäillä naaraan kohdussa kasvanut poikanen siirtyy ulkomaailmaan naaraan emättimen kautta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Synnytys
Synnytys on yksi naisen elämän mullistavimmista kokemuksista. Se on pelottava, kiinnostava, haastava ja kauniskin. Jokainen synnytys ja jokainen kokemus on ainutlaatuinen. Ei ole yhtä oikeaa tapaa synnyttää tai kokea synnytystä
http://www.huvitutti.net/arki/synnytys/index.html
Sanokaa mitä sanotte yksilöjutuista, mutta minä veikkaan, että wikipediaa kirjoittaa miehet ja huvituttia naiset.
Miehen logiikka vs. naisen logiikka
10
507
Vastaukset
- KoppavaHoro
poksahdettu jo?
Sais jo kyllä penikoida, ku alkaa olla elämä vähä hankalaa... siis avolla alkaa olla hankalaa. Mul ei oo muuta hätää kuin, että vähä alkaa jo sääliksi käydä ja sillee...
- KoppavaHoro
relaxed_eyes kirjoitti:
Sais jo kyllä penikoida, ku alkaa olla elämä vähä hankalaa... siis avolla alkaa olla hankalaa. Mul ei oo muuta hätää kuin, että vähä alkaa jo sääliksi käydä ja sillee...
en sitten alkaisi sille siinä synnytyshetkellä hehkuttamaan mitään määritelmiä tai teeskentelemään, että muka tietäisit mistä on kyse tai miltä tuntuu.
Mä en ole synnyttänyt, mutta silti suosittelen, että pidät turpasi mahdollisimman pitkälle kiinni ja otat kiltisti vastaan kaiken mitä sieltä tulee. :)
- Anskuli-82
reiluakin, että miehet kirjoittais pelkkää teoriaa, kun tunnepuolen kokemusta ei ole kuin toisen käden kautta?
- dayum
Mitäs Hikipedia sanookaan synnytyksestä... ootas...
Synnytys on raskauden jälkeinen tila, jossa virheellisesti ajatellessa voi luulla lapsen syntyvän. Oikeasti vaimo syntyy uudestaan ja lapsi vihdoin ryöstää äitinsä toisen aivopuoliskon, ellei tapahtumaa keskeytetä abortilla.
Kuten jokainen huomaa synnytyksessä on ja on ollut läpi historian paikalla vain miehiä. Tietenkin he ovat tirkistelemässä synnyttäjän emätintä, josta luulevat lapsen syntyvän. Itse lapsihan toimitetaan haikarakyydillä napaan, josta se myöhemmin tulee ulos. - kirpela
Wikissä alussa on nisäkäs ja naaras ja lopussa puhutaan ihan vaan naisesta ja synnytyskomplikaatioista...
- Anskuli-82
toisaalta mitään sitä vastaan, että puhutaan nisäkkäästä tai naaraasta tms. Synnytys oli kyllä alkukantaisin kokemus mitä mulla on ikinä ollut. Luonto vei ja itse vikisi... brutaaliahan se on. Mutta samalla niin vaikuttavaa ja mahtavaa.
- kirpela
Anskuli-82 kirjoitti:
toisaalta mitään sitä vastaan, että puhutaan nisäkkäästä tai naaraasta tms. Synnytys oli kyllä alkukantaisin kokemus mitä mulla on ikinä ollut. Luonto vei ja itse vikisi... brutaaliahan se on. Mutta samalla niin vaikuttavaa ja mahtavaa.
tuon yhden ainoan taksti alun ja lopun välistä eroa.
- Anskuli-82
kirpela kirjoitti:
tuon yhden ainoan taksti alun ja lopun välistä eroa.
että wikipediaa pääsee muokkaamaan kuka tahansa. Kirjoittaja voi sitten olla eri.
- kirpela
Anskuli-82 kirjoitti:
että wikipediaa pääsee muokkaamaan kuka tahansa. Kirjoittaja voi sitten olla eri.
itse ajattelin tekstiä esseen arvostelun näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741350Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11920Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79862Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89769Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51674- 53654
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46594Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot132579Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv41574Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.45537