onko kukaan ollu? hogan mining vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta.eiku sinne..
elikkäs, jos joku vois kertoo kokemuksistaan?kannattiko, jäikö säästöjä, ymsyms??
kiitos!
kaivokselle/australiaan
4
910
Vastaukset
- ouuu
en oo ollu mut kiinnostas kyllä...
mitä tiedät itse tästä? - jugcka
...työtäkin sitten tehdään.
Kaivoksilla keskimääräinen vuosiansio on n.110 000 aussitaalaa,about 68 000 euroa.
Työvuorot useimiten 9 työtä,5 vapaata tai 21 työtä,7 vapaata. (Yllätys,yllätys,jälkimmäisissä tienaa paremmin.)
Työpäivä on 12h.
Osa kaivoksista on "liiton sopimuksessa",osa ei. Vältä viimeksi mainittuja. Siellä ei juuri turvallisuudesta,ym. välitetä. Kiinan kaivosonnettomuuksista uutisoidaan Suomessakin,jostain syystä Australiassa tapahtuvista ei.
Ai että olenko ollut?? No en helvetissä:) Australiassa olen kyllä käynnyt,faijan broidi asuu siellä ja on juuri "mining"hommissa.- block handler
Itsekkin olen kovasti harkinnut lähtöä australiaan töihin. onko jugckan faija ja broidi missäpäin autraliaa töissä? vielä kun pääsisi sellaiseen paikkaan missä olisi muitakin suomalaisii..
- getawaysn
block handler kirjoitti:
Itsekkin olen kovasti harkinnut lähtöä australiaan töihin. onko jugckan faija ja broidi missäpäin autraliaa töissä? vielä kun pääsisi sellaiseen paikkaan missä olisi muitakin suomalaisii..
onko ausseissa paljon suomalaisia tunneli/louhinta hommissa? itellä moiseen kiinnostusta on. koulutusta ja työkekomusta löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427