Miksi naimisiin meneminen on miehelle ansa? Tuli juttua miesystäväni kanssa naimisiin
menemisestä ja hän sanoi ettei enää koskaan mene siihen ansaan. On siis ollut joskus naimisissa
ja siksi jotenkin oletin ettei se ollut mikään vastenmielinen asia hänelle vaan vain se ero.
Kertokaapas miehet siis että olenko minä vain kaikesta huolimatta se väärä henkilö jonka kanssa ei voi
sitoutua vai mikä mistä kyse? En muuten ole mikään nainen joka koko ajan vihjailee sormuksista yms. tämäkin
asia tuli vain vahingossa puheeksi, ei muuten ajanakohtainen ja oisinkin ymmärtänyt jos olisi vastannut että kenties voisi joku päivä sitoutuakin mutta kun oli niin ehdoton ettei koskaan.
Naimisiin meno
12
172
Vastaukset
- vänksy
ole yhtä kuin sitoutuminen. Se sitoutuminen toiseen tapahtuu jo paljon aikaisemmin ennen papin aamenta, jos on tapahtuakseen. Miksi sinulle se naimisiinmeno olisi niin tärkeää? Koetko että vasta sitten olisit miehesi kanssa pari, kun saatte suhteellenne papin siunauksen? Luottamuksellinen ja vakaa parisuhde voi säilyä kuolemaan asti ihan ilman sitä papin aamentakin, kunhan vain rakkautta riittää.
- monte34
paljon naista enemmän
- Buska
sulta on tosiaan ne aivot lähteny.....
- kirpela
piika, patja ja kokki.
- monte34
Buska kirjoitti:
sulta on tosiaan ne aivot lähteny.....
....
- monte34
kirpela kirjoitti:
piika, patja ja kokki.
työpaikka ystävät vanhemmat lemmikit auto miehuus ja järki ,,,,,,,
- kirpela
monte34 kirjoitti:
työpaikka ystävät vanhemmat lemmikit auto miehuus ja järki ,,,,,,,
ne muijaltakin.
monte34 kirjoitti:
....
vastaa tuohon itse kysymykseen, mutta kuinkas kävikään. Taas mä kerään leegoja lattialta. :D
- .
Mun poikaystävä sanoo, ettei koskaan aio mennä naimisiin ja mulle se tarkoittaa, ettei hän oikeasti välitä minusta. Jätän hänet heti, kun en enää ole rakastunut häneen. Jos mies oikeasti välittää hän haluaa naimisiin.
- kirpela
sen johtuvan siitä, että osa ihmisistä muistaa hyvät, osa pahat jutut. Ehkä hän ei vaan muista aviossa olevan niitä hyviäkin juttuja, mieleen on jäänyt se loputon eropaska. Ite olen päättänyt, että muistan ne kivat jutut kun kykenen siihen vaiheeseen. Erosta meni siihen muutama vuosi. En vois koskaan palata sen ihmisen kanssa yhteen, mutta muistan monta hauskaa juttua. Lapset ihmettelee miks iskä muistaa vaan riitoja. Elämä vaan on sellasta miten en ottaa.
Silti sais olla aika "MacGyver" että mua vihille sais. Ihan kun kukaan hullu parka haluiskaan, mut noin niinku teoriassa. Tiedä nyt ansa, mutta jonkinlainen yhteiskunnallinen ja sosiaalinen Velvoite kaikkine siihen kuuluvine odotuksineen ja velvoitteineen. Saattanee ahdstaa moniakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429