Haluaisin kovasti au pairiksi suomalaiseen perheeseen Usaan/Kanadaan, mutta mistä löytäisin perheen? Mol.fi:n kautta olen yrittänyt etsiä perhettä, mutta siellä oli vain perheitä, jotka asuu Euroopassa. Ja siis yksityisesti haluaisin lähteä, suomalaiseen/osittain suomalaiseen perheeseen.
Onko täällä kukaan onnistunut löytämään suomalaista perhettä Pohjois-Amerikasta? Ja voiko tuonne aupair-worldiin tehdä suomenkielisen ilmoituksen, kun kerran haen suomenkielistä perhettä vai pitäisikö tehdä englanniksi? Onko teillä kokemusta tuosta aupair-world.netistä? Onko tullut paljon yhteydenottoja jne.? Tarvitseeko, jos lähtee Usaan niin jotain erikoisjuttuja tehdä/hankkia vai voiko sinne vain mennä kuten Eurooppaan?
Kiitos vastauksista :)
Au pairiksi suomalaiseen perheeseen Usaan?
4
2017
Vastaukset
- alkup.
onko järkeä lähteä alaikäisenä, siis alle 21-vuotiaana Usaan? Onko siellä kaikkialla täysi-ikäisyyden raja 21? Ja alle sen ikäiset eivät voi päästä siis baariin ym. vai? En tietenkään ole lähdössä au pairiksi päällimmäisenä tarkoituksena bilettäminen siellä vaan ihan kokemusta olen lähdössä hakemaan, oppimaan paremmin englantia ja heidän kultturiaan sekä tietysti olemaan lasten kanssa, joista pidän todella paljon. Mietin vaan, että silloin tällöin, joskus olisi kuitenkin kiva päästä käymään viihteellä, baarissa ym., mutta onnistuuko se, jos ei ole vielä tuota 21 vuotta?
Myös Englantiin voisin lähteä, esim. Lontooseen, mutta ensisijaisesti haluaisin Kanadaan/Usaan. Mistä sitä perhettä nyt sitten lähtisin etsimään? Mollin kautta en löytänyt kuin yhden perheen Iso-Britanniassakaan. Ja tämä voi olla vielä aika aikasta, sillä olisin lähdössä vasta kesällä, mutta hyvän perheen haluan löytää! :)- I<3USA
itse olen Floridassa au pairina suomalaisessa perheessä, sekä yksityisesti. Perheen löysin mol.fi kautta joten onnea oli matkassa:) välillä siellä sivuilla tuntu olevan paljonkin usaan haettavia au paireja ja välillä ei yhtään... et kannattaa vaan olla skarppina !
- tfgae
I<3USA kirjoitti:
itse olen Floridassa au pairina suomalaisessa perheessä, sekä yksityisesti. Perheen löysin mol.fi kautta joten onnea oli matkassa:) välillä siellä sivuilla tuntu olevan paljonkin usaan haettavia au paireja ja välillä ei yhtään... et kannattaa vaan olla skarppina !
missä päin floridaa olet au pairina? itse olisin sinne nimittäin mahdollisesti lähdössä tammikuussa.. odottelen siis vielä perheeltä lopullista päätöstä, mutta aika hyvältä näyttää :)
olet siis ihan yksityisesti siellä, et minkään järjestön kautta? kun jostain lueskelin että olisi laitonta lähteä usaan au pairiksi ilman järjestöä?? oletko ollut kauankin? millainen kokemus florida on ollut?
Olisi tosi kiva jos jaksaisit jotain vastailla vaikka sähköpostiin [email protected] - jjjjjjjj
tfgae kirjoitti:
missä päin floridaa olet au pairina? itse olisin sinne nimittäin mahdollisesti lähdössä tammikuussa.. odottelen siis vielä perheeltä lopullista päätöstä, mutta aika hyvältä näyttää :)
olet siis ihan yksityisesti siellä, et minkään järjestön kautta? kun jostain lueskelin että olisi laitonta lähteä usaan au pairiksi ilman järjestöä?? oletko ollut kauankin? millainen kokemus florida on ollut?
Olisi tosi kiva jos jaksaisit jotain vastailla vaikka sähköpostiin [email protected]Heipparallaa!!
mä olen ollut muutaman kuukauden aupairina Pohjois-Amerikassa, (arvatkaa vaan kuinka kylmä nyt on) ja ei se 21 ikä niin ehdoton ole, itselläni on kohta kyllä synttärit mutta hyvin oon pärjänny alaikäisenäkin. Moniin baareihin pääsee alle 21v mutta saa sellasen leiman kätee ettei saa ostaa juotavaa, ( eli kaverit ostaa tiskiltä ja kukaan ei tarkistele mitää jos on juoma kädessä) itse en ole tollai vielä tehnyt kun en ole baareissa pahemmin edes alkoholia halunnut.. Me ollaan oltu enemmänki "kuppiloissa" mistä menty takaoven kautta ja kukaan ei kysy mitään! Alkoholin kanssa pitää olla vaan varovainen jos ottaa autoon mukaan, pitää olla 21vuotias henkilö autossa ja ne pitää pitää takaluukussa... Julkisilla paikoilla ei saa nauttia alkoholia ollenkaan vaikka oliskin 21. ELi kannattaa ottaa selvää noista lakijutuista :D
Suosittelisin tekemää ilmoituksen enkuksi, jos esim. toinen vanhemmista on amerikkalainen .. mulla on nimittäin just niin...
Onnea kauheesti etsintään!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229