Miksi naiset joilla ei ole ihmeemmin rintoja kuitenkin käyttävät rintaliivejä? Toki ymmärrän sen, että jos sattuu käyttämään läpikuultavaa paitaa, niin sitten ei halua näyttää alastomalta. Eikös rintaliiveissä olisi hyvä paikka säästölle, jos niitä ei tarvitse ja toisaalta minun on vaikea kuvitella, että liivit ovat mitenkään mukavan tuntuiset päällä.
Onko siinä joku psykologinen syy? Ikäänkuin, että aikuisen naisen kuuluu käyttää rintaliivejä, tarvitsi niitä tai ei. Vai olenko minkä kenties aivan hakoteillä, niin että hyvin pienirintaiset naiset eivät villapaidan alla käytä liivejä?
Ei ole tarkoitus mitenkään mollata pienirintaisia naisia, ovathan he usein muutenkin tiukkakroppaisia ja upeita naisia.
Liivit ilman rintoja
41
2115
Vastaukset
- .
kun vilunväristykset saavat ihon kananlihalle ja nännit sitten näkyvät puseron läpi.
Sitäpaitsi: kaikkihan tietävät topattujen rintsikoiden antavan vaikutelman isommista rinnoista. Ehkä he eivät halua alleviivata olemattomia tissejään, vaan huijaavat vähän.
Mistä syystä muuten oletat normaalirintaisten niitä liivejä käyttävän?
Ps. Ne eivät ole epämukavat päällä.- Kysyvä ei eksy
Tuo nännijuttu kävi omassakin mielessäni, mutta eivät kai ne nyt häiritsevästi läpi paista talvisaikaan, kun on useampi kerros paitoja päällä.
Isompirintaisten oletan pitävän liivejä siksi, että povi näyttäisi ryhdikkäämmältä, rinnat eivät hölskyisi ja että rinnat eivät alkaisi aikaa myöten riippua. - kukkispukkis
en käytä topattuja ollenkaan. Tuntuu naurettavalta pukea jotku hemmetin tyynyt tissien päälle. Parit olen elämäni aikana hankkinut mutta pitänyt noin kaksi kertaa.
Mun koko on B75, ja pomppiminen tuntuu inhottavalta joten kyllä mä yleensä käytän liivejä ku menen johonki. Usein taas jos meen poikakaverin luo kylään en käytä, koska miehet tykkää ku ei oo liivit edessä jos lähekkäin vaik kattoo leffaa ja hellii toisiaan yms.
Ja jos nännit nöpöttää ni siinähän nöpöttää. Kuka sitä määrää et nöpöttävät nännit pitää piilottaa?
- lisbeth_
rinnattomat naiset käyttää liivejä koska ne haluaa että edes näyttäisivät siltä kuin omistaisivat rinnat.
- Kateus on rumaa
Ovat kateellisia, kun toisilla on sentään rinnat niinkuin aikuisella naisella kuuluukin olla ja itsellä vaan pienet ketunnokat.
- NKJHUH
Ja taas pikku provoilija on päässyt koneelle...
- Cupit kunniaan 70dd
NKJHUH kirjoitti:
Ja taas pikku provoilija on päässyt koneelle...
Et aa/a cupin rinnat ovat olemattoman pieniä. C/d alkaa olla jo sellaiset et on jo jtn mistä ottaa kiinni ja ympärysmitta mielellään alle 80cm siis rintojen alapuolelta sillä isompi ympäryysmitta tarkoittaa läskiä naista ja sellainenhan ei ketään kiihota.
- höhö...
Cupit kunniaan 70dd kirjoitti:
Et aa/a cupin rinnat ovat olemattoman pieniä. C/d alkaa olla jo sellaiset et on jo jtn mistä ottaa kiinni ja ympärysmitta mielellään alle 80cm siis rintojen alapuolelta sillä isompi ympäryysmitta tarkoittaa läskiä naista ja sellainenhan ei ketään kiihota.
"ympärysmitta mielellään alle 80cm siis rintojen alapuolelta sillä isompi ympäryysmitta tarkoittaa läskiä naista"
Höhö, mistähän tämänkin "faktan" repäisit? xDDD
Ei sitten tullut mieleen, että ihmiset voivat olla ruumiinrakenteeltaan erilaisia? Eikö? No, niin vähän arvelinkin... - dd70
höhö... kirjoitti:
"ympärysmitta mielellään alle 80cm siis rintojen alapuolelta sillä isompi ympäryysmitta tarkoittaa läskiä naista"
Höhö, mistähän tämänkin "faktan" repäisit? xDDD
Ei sitten tullut mieleen, että ihmiset voivat olla ruumiinrakenteeltaan erilaisia? Eikö? No, niin vähän arvelinkin...65-70-75-80 hoikkakroppaisia
- tissssi
dd70 kirjoitti:
65-70-75-80 hoikkakroppaisia
65 on pikkutyttöjen koko.
- Victoria secret
tissssi kirjoitti:
65 on pikkutyttöjen koko.
Olen siis "pikkutyttö"....no en ainakaan sieltä ;)
- ...
Victoria secret kirjoitti:
Olen siis "pikkutyttö"....no en ainakaan sieltä ;)
olla feikki. Tai sitten silikonitäytteinen....
- Älä ole katkera...
... kirjoitti:
olla feikki. Tai sitten silikonitäytteinen....
Ei kaikki ole mitään läskiplösöjä....
En voi mitään et olen hoikka pituus 160cm ja paino 45kg - mallimammari
Älä ole katkera... kirjoitti:
Ei kaikki ole mitään läskiplösöjä....
En voi mitään et olen hoikka pituus 160cm ja paino 45kgheh heh, poika provoaa ja naiset menee tähän :D
Kaikkihan sen nyt tietää että 105-80-105 on tiimalasikroppa siinä missä 85-70-85. Jos lantio on erotukseltaan 5cm pienempi kuin rinnanympärys on kyseessä feikkitissi, fakta.
- Iinuliinuli
Omat rintani ovat (h&m:n) kokoa 70a eli hyvin pienet. Käytän rintsikoita yleensä silloin, kun olen enemmän ihmisten ilmoilla, esimerkiksi koulussa, töissä tai ravintolassa. Kaupassa käydessä, kotona oleskellessa tai kaupungilla pyörähtäessä en niitä yleensä viitsi pitää. Samoin illala juhlimaan lähtiessä saatan jättää liivit kotiin pukeutuessani selästä avoimeen paitaan.
Osut varmaan oikeaan siinä, että osasyynä rintsikoiden käytölleni on se, että aikuisen naisen varustukseen liivit "kuuluvat". Olen itsekin ollut tilanteissa, joissa jonkun naisen liivittömyys on aiheuttanut muissa ihmisissä suurta hämmennystä. Vähän samanlaisen reaktion saisi ehkä aikaan se, että joku ei talvella käyttäisi lainkaan sukkia kenkiensä kanssa. Ehkä itse haluan välttää hämmennyksen aiheuttamista muille.
Toiseksi, pienetkin rinnat kaipaavat tukea. Jopa nämä omat pikkuiseni pomppivat muun muassa portaita laskeutuessa. Kolmantena syynä on tuo aikaisempienkin kirjoittajien mainitsema nännien näkyminen. Nöpöttävät nännit saattaisivat hämmentää esimerkiksi professoriani, kun keskustelen hänen kanssaan graduni edistymisestä :)
Kateudella ei asian kanssa - ainakaan omalla kohdallani - ole mitään tekemistä. En ylipäätään käytä topattuja liivejä kuin harvoin (esimerkiksi jotkut paitapuserot vaativat vähän lisätäytettä istuakseen paremmin). Itseasiassa tykkään korostaa pienirintaisuuttani: Usein pukeudun tiukkaan trikoopaitaan tai pooloon, jolloin "lautuuteni" tulee kyllä kaikille selväksi. Tuolloinkin kyllä käytän liivejä, lähinnä estääkseni nännejä näkymästä.- *ei vitsi*
Nyt kyllä liioittelet, että pienet tissit pomppisivat. Manboobsini ovat isommat kuin tosi pienitissisen naisen tissit, eräs pienitissinen tyttö niitä kämmenellään vertaili omiinsa kerran kun oltiin sängyssä. Silti manboobsini eivät pompi.
- slkdjflskdjf
*ei vitsi* kirjoitti:
Nyt kyllä liioittelet, että pienet tissit pomppisivat. Manboobsini ovat isommat kuin tosi pienitissisen naisen tissit, eräs pienitissinen tyttö niitä kämmenellään vertaili omiinsa kerran kun oltiin sängyssä. Silti manboobsini eivät pompi.
Pomppiminen ei ehkä näy, mutta tuntuu. Naisen rinnat voivat olla hyvin arat, ainakin tiettyinä aikoina kuukaudesta.
- Iinuliinuli
*ei vitsi* kirjoitti:
Kuten tuossa edellinenkin vastaaja jo totesi, niin se liike ei välttämättä näy, mutta tuntuu kuitenkin. Ei se pomppiminen tietenkään samanlaista ole kuin uimarantaa juoksentelevalla Pamelalla, mutta pomppimista silti.
- Kysyvä ei eksy
*ei vitsi* kirjoitti:
Sen miestissien pomppimisen tuntee ikävällä tavalla silloin, jos on vaikka vetänyt salilla rintalihakset aivan juntturaan ja sitten seuraavana päivänä lähtee hölkkälenkille. Kestääpähän hereillä lenkin ajan...
- *I*
*ei vitsi* kirjoitti:
Miesten rinnat ovat pelkkää lihasta. Naisilla taas on aina myös maitorauhasia, vaikka rinnat olisivatkin pienet. Liike on todellakin erilainen, kuin pelkän lihaksen liike. Hormonitoiminta pitää myös huolen siitä, että rinnat voivat olla hyvinkin arat tiettyyn aikaan kuukaudesta. Silloin se pientenkin rintojen suht' olematon pomppiminen aiheuttaa kipua.
- 555555
*I* kirjoitti:
Miesten rinnat ovat pelkkää lihasta. Naisilla taas on aina myös maitorauhasia, vaikka rinnat olisivatkin pienet. Liike on todellakin erilainen, kuin pelkän lihaksen liike. Hormonitoiminta pitää myös huolen siitä, että rinnat voivat olla hyvinkin arat tiettyyn aikaan kuukaudesta. Silloin se pientenkin rintojen suht' olematon pomppiminen aiheuttaa kipua.
Manboobsit taasen ovat pelkkää rasvaa.
- höpsis-
*I* kirjoitti:
Onhan miehilläkin rintarauhaset ja voivat myös sairastua rintasyöpään. Manboobsit ovat rasvaa eivätkä lihasta. Ja nämä miehet tuskin edes pääsevät sellaiseen vauhtiin, joka aiheuttaisi pomppimisliikettä :D
- nii.
555555 kirjoitti:
Manboobsit taasen ovat pelkkää rasvaa.
Ehkä te tuolla nimityksellä sitten tarkoitatte niitä läskikasoja. Siltikään läskiboobsien pomppiminen ei tunnu samalta kuin maitorauhasboobsien.
Trimmatulla miehellä todellisuudessa on myös melkoiset boobsit, ja ne on kyllä pelkkää lihasta.
- tubu.
Kotona olen useinkin ilman liivejä mutta julkisilla paikoilla en halua esiintyä nännintörröttimenä. Ihan näissä AA-kupin rinnoissakin saattaa olla napakat nännit jotka törröttävät läpi paksustakin villapuserosta ilman liivejä. On minulla yksi sievä musta pitkähihainen pitsipusero jonka kanssa en käytä liivejä koska puen puseron päälle vielä halterneck-mallisen mustan minimekon (mekossa on vuoratut rintakupit). Mekon selkäpuoli on aivan avonainen ja puseron kaunis, kukkakuvioinen pitsi pääsee näin oikeuksiinsa kun liivien äärirajoja ei näy lainkaan. Varsin aistillinen asuyhdistelmä. :)
- ja terveyssyistä
Minulla on pienissä rinnoissa isohkot nännit. Ne näkyvät vaatteiden läpi ja hankaus saa ne ärtymään.
- anien
Mulle äiti osti ekat liivit heti, kun rinnat alkoivat yhtään kasvaa, ja ilmoitti, että näitä sitten käytetään. En ole tähän päivään mennessä kysynyt, miksi. Kuuluu siis itsestään selvästi asiaan.
Vuoden, pari myöhemmin tulin sitten siihen tulokseen, että pienirintaisen ei tosiaan tarvitse käyttää liivejä. Sittemmin en ole alkanut käyttää niitä, vaikka rintoihin on iän myötä tullut jopa hiukan kokoa. Kun en ole tottunut liiveihin, ne tuntuvat epämukavilta. Urheillessa on joskus pakko käyttää, mainittuun tiettyyn aikaa kuukaudesta, kun rinnat ovat arat.
Joidenkin vartalonmyötäisempien vaatteiden kanssa saatan käyttää aluspaitaa, ja se riittää mulla estämään tuon monien mainitseman nännien törröttämisen. Itseäni pieni nöpötys ei haittaisi, mutta joillakin lähimmäisillä se haittaa keskittymistä :)
Silloin tällöin kyllä huomaa, että liivittömyys herättää kummastelua. Harva siitä tohtii avautua, mutta näinkin on joskus käynyt. - tsoh
Selitys lienee kulttuurissamme, jossa tervepäisen naisen odotetaan käyttävän rintaliivejä. Jos nainen ei sonnustaudu tähän vaatekappaleeseen, häntä helposti idetään mielisairaana tai alkoholistina. Ja nännithän ne on "rinnattomallakin". Niiden näkyminen paidan alta vasta olisikin epäsuotavaa.
- Kysyvä ei eksy
No jos näin on, niin minä perustan liikkeen, jonka sanoma on, että pienirintainen nainen (ja miksei muutkin) saa halutessaan olla käyttämättä rintaliivejä, ilman että hänen mielenterveyttään epäillään.
Ja henkilökohtaisena lisäyksenä; ei minua ainakaan haittaa, jos paidan läpi vähän nänni nöpöttää =) - lölöklö
Kysyvä ei eksy kirjoitti:
No jos näin on, niin minä perustan liikkeen, jonka sanoma on, että pienirintainen nainen (ja miksei muutkin) saa halutessaan olla käyttämättä rintaliivejä, ilman että hänen mielenterveyttään epäillään.
Ja henkilökohtaisena lisäyksenä; ei minua ainakaan haittaa, jos paidan läpi vähän nänni nöpöttää =)Pieni rintaset käyttää liivejä jotta oma pää uskottelee, että on nainen. Naiset häpee itseänsä ja yrittävät nostaa itsetuntoa laittamalla liivit. naisystäni kertoi näin
- Nainen ja tissit
lölöklö kirjoitti:
Pieni rintaset käyttää liivejä jotta oma pää uskottelee, että on nainen. Naiset häpee itseänsä ja yrittävät nostaa itsetuntoa laittamalla liivit. naisystäni kertoi näin
kun naiset käyttivät vain hameita tai mekkoja. Housut naisella ei tulleet kuuloonkaan! Mutta mitenkäs on nykyään :) Kai se vallitseva muotikäsitys ja pukeutumiskulttuuri vaikuttaa miten naisen tai miehen kuuluu pukeutua. En tiedä onko se sitten niinkään itsetuntokysymys vai ei. Tuskin se nyt siten automaattisesti menee, että kaikki isorintaiset naiset ovat hyvällä itsetunnolla varustettuja ja pienirintaiset naisilla on huono itsetunto - olipa niitä liivejä käytössä tai ei.
- näin se menee
Kysyvä ei eksy kirjoitti:
Ja henkilökohtaisena lisäyksenä; ei minua ainakaan haittaa, jos paidan läpi vähän nänni nöpöttää =)Varmaan on kivaa, jos olet mies ja näet nuoren typykän, jonka nännin töpöttää vaatteesta läpi. Mitenkä suhtaudut, jos äidilläsi, mummollasi tai 57-vuotiaalla opettajallasi nöpöttää? Tuleeko mieleen, että kyseinen naishenkilö voisi käyttää parempia liivejä?
Joskus oli myös aika, jolloin erääseen liikkeeseen kuuluneet naiset polttivat rintaliivejä rovioilla. Sitä menoa paheksuttiin yleisesti. - Kysyvä ei eksy
näin se menee kirjoitti:
Varmaan on kivaa, jos olet mies ja näet nuoren typykän, jonka nännin töpöttää vaatteesta läpi. Mitenkä suhtaudut, jos äidilläsi, mummollasi tai 57-vuotiaalla opettajallasi nöpöttää? Tuleeko mieleen, että kyseinen naishenkilö voisi käyttää parempia liivejä?
Joskus oli myös aika, jolloin erääseen liikkeeseen kuuluneet naiset polttivat rintaliivejä rovioilla. Sitä menoa paheksuttiin yleisesti.No tietysti syhtautusin pahoinvoinnilla ja tuohtumuksella! Jos paidasta näkyy läpi kaksi hädin tuskin havaittavaa kohoumaa, niin tokihan se on suoraan verrattavissa siihen, että mies liikkuisi mato avonaisesta sepaluksesta ulkona roikkuen.
Jos nainen käyttää ohkaista läpikuultavaa paitaa, niin suurella todennäköisyydellä hän myös haluaa käyttää liivejä. Muutenhan olisi sama, vaikka ei käyttäisi paitaa laisinkaan. Villapaidat ja paidat useammassa kerroksessa ovat sitten erikseen. Myöskin rintavat naiset varmasti haluavat jo mukavuussyistä käyttää liivejä.
Tai mitäs minä tässä oikein kampanjoin... eiköhän nuo naiset osaa itsekin päättää pitävätkö liivejä vai ei. - ¨¨
Ja eikös vaan ne lähetyssaarnaajatkin ensi töikseen tuputtaneet alkuasukasnaisille liivejä. Kotona en ikinä käytä liivejä, paljon mukavampi ilman.
- a-cup
Ilman liivejä sattuu rintoihin kävellessä ja pomppiminen tuntuu ja näkyy. Sivistynyt nainen käyttää liivejä se on mukavuus-kysymys piste.
- niin.
Mistä tiedät että käyttävät? Minä nuorempana käytin liivejä ainoastaan kesäisin, ihan kuten tajusitkin. Mutta talvisin paksujen villapaitojen ja jumppereiden alla en pitänyt liivejä.
- täydellinen mies
paras kuppi c kuppi ja pitäähän sitä kannatella. pahinta naisen rinnoissa on rusinat tyhjissä pusseissa jotka ovat lotistuneet. hyvin itsestään huolta pitänyt nainen on a ja o oli rinnat d tai a.b-d:nä ei voi elää ilman liivejä. varsinkaan kuntoilleessa. ja a:t en edes katso. koska kokonaisuus kärsii yhdestä heikkoudestakin
- ???
Mitens toi nyt liittyy aloitukseen?
Aloittajahan ei kysellyt miesten mieltymyksiä. B-D:n liivien käytöstä hän oli samaa mieltä sinun kanssasi. Etkä sinä näytä olevan eri mieltä hänen kanssaan A:n liivitarpeesta.
Miksi sinun vastenmielisyytesi pieniä tissejä kohtaan olisi jotenkin oleellinen tieto aloittajalle?
- bondbabe
Itselläni hitusen normaalia isompaa povea,joka kuitenkin lässähtää panos nollaksi ilman kaaritukia.Jos olen liiveittä,rintani roikkuvat.Silti niissä on reilua Ctä kapealla ympäryksellä,joskus käytän 75B joka on miltei vastaava koko.
Ketä tahansa voidaan mollata pienirintaiseksi.XL-naisen mielestä voi olla hupaisaa,että tärkeilen liiveillä.Silti,oli sit millaset rinnat mulla tahansa,olen liiveittä vain sairaana eli jos on huppari päällä.Sairaana tulee joskus tarve pyjamoitua ilman liivejä päiväsaikaan.
Kaikki naisvartalot tarvitsevat mielestäni ainakin Sloggit,et ois asiallista.En menisi pankkiin liiveittä nännit nöpöttäen.BTW mitä se kellekään kuuluu MIKSI kokee tarvitsevansa vaikkapa pikkuhousuja?Ai niin,kerran unohdin humalassa/hangouverissa laittaa pikkaritkin..Ajattelin ratikassa että stringit ois jo edes nauha.. - nimetön...
Ei mulla rinnat kovin suuret ole, mutta käytän ritsikoita lähinnä pitämään rintani muodossa. Tukevat nimittäin rintoja todella hyvin. En tahdo että jonainpäivänä rintani ovat suipot ja epämuodostuneet. Nyt ovat sen näköiset, että joku voisi luulla silikoneiksi tosin pieniksi semmoisiksi. Kuppikokoni kun on 75A.
- realisti mies
Tai no voi sitä nisät ojossakin olla jos sille tuntuu.
- .
on pistää rintsikat nisien peitoksi. Kuka viittis ruveta teippien kanssa säheltämään, ja miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803