Eli mulla on käytettynä ostettu toisen sukupolven iPod Nano, joka on Mac-muodossa. Mulla on tietokoneessa Vista.
iTunes havaitsee iPodin kyllä, mutta Oma tietokone ei. Kun iPodin liittää, tulee iTunesiin häiriöilmoitus "iTunes on havainnut Macintosh muodossa olevan iPodin.iPodin ohjelmisto on palautettava ennenkuin iPodia voidaan käyttää Windowsin kanssa". Palauttaminenhan tapahtuu iTunesin kautta?
Ongelma on se, että kun klikkaa iPodin tuosta iTunesissa vasemmalla olevassa valikossa, ei tapahdu mitään ja kun tuplaklikkaa avautuu vain musta ikkuna.
Miten tästä eteenpäin? Mitä teen väärin, vai teenkö mitään? Täytyykö vain hyväksyä, että tämä iPod ei vaan toimi Windowsin kanssa.
iPodin palauttamisesta
2
244
Vastaukset
- vesku_orig
ei tapahdu mitään?
"Ongelma on se, että kun klikkaa iPodin tuosta iTunesissa vasemmalla olevassa valikossa, ei tapahdu mitään ja kun tuplaklikkaa avautuu vain musta ikkuna."
eikö iPodin ohjausvalinnat aukea iPodin ollessa aktiivinen? Sieltä pitäisi löytyä "Palauta" -painike, joka tuo homman ns. hoitaa.
Kyllä se sun iPodis Winukankin kanssa toimii. Kattele iTunesista niitä ohjeita, eiköpä sieltä löydy!- Maarria
nimenomaan nuo ohjausvalinnat eivät aukea. se itseasiassa vetää sen koko pääikkunan jumiin kaiken lisäksi. oon koko iTunesin nyt plärännyt läpi eikä ole auttanut. olen myös kahdella eri tietokoneella kokeillut nyt, toisessa xp ja toisessa vista, eikä kummallakaan ole toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014