Näin tuossa taannoin dokumentista, kun taistelusukeltajien hiihtomarsseilla oli tapana kesken marssin käydä avannossa, pukea vaatteet takaisin päälle ja jatkaa marssi loppuun. Nyt itse olen miettinyt vastaavaa, että aikaisen aamulenkin osana olisi avantopulahdus. Onko tuossa mitään mieltä ja millaiset vaarat olisi hyvä ennakoida/välttää? Lähtökohtaisesti tietenkin oletetaan, että on terve, kohtuullisen hyväkuntoinen ja jonkin verran avantokokemusta takana.
Vastaukset 1
- Mursu2
liene mitään vaaraa. Ainakin kroppa on lämmennyt ja sitten uinnin jälkeen lämpö palaa kun jatkaa lenkkiä. Tsemppiä!
Itse uin päivällä. Kun hiihtokausi alkaa, ajattelin käydä ensin uimassa ja sitten hiihtolenkillä. Näin ihan sen vuoksi, että kroppa lämpiää hiihtolenkillä. Olen hyvin hoikka, ja uinnin jälkeen saan pukea tosi paljon päälle, että ei palella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493