Näin tuossa taannoin dokumentista, kun taistelusukeltajien hiihtomarsseilla oli tapana kesken marssin käydä avannossa, pukea vaatteet takaisin päälle ja jatkaa marssi loppuun. Nyt itse olen miettinyt vastaavaa, että aikaisen aamulenkin osana olisi avantopulahdus. Onko tuossa mitään mieltä ja millaiset vaarat olisi hyvä ennakoida/välttää? Lähtökohtaisesti tietenkin oletetaan, että on terve, kohtuullisen hyväkuntoinen ja jonkin verran avantokokemusta takana.
Avantopulahdus aamulenkin osana
Goiste
1
704
Vastaukset
- Mursu2
liene mitään vaaraa. Ainakin kroppa on lämmennyt ja sitten uinnin jälkeen lämpö palaa kun jatkaa lenkkiä. Tsemppiä!
Itse uin päivällä. Kun hiihtokausi alkaa, ajattelin käydä ensin uimassa ja sitten hiihtolenkillä. Näin ihan sen vuoksi, että kroppa lämpiää hiihtolenkillä. Olen hyvin hoikka, ja uinnin jälkeen saan pukea tosi paljon päälle, että ei palella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3653822Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091423- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651064Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38870
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11847Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839- 65831