Näin tuossa taannoin dokumentista, kun taistelusukeltajien hiihtomarsseilla oli tapana kesken marssin käydä avannossa, pukea vaatteet takaisin päälle ja jatkaa marssi loppuun. Nyt itse olen miettinyt vastaavaa, että aikaisen aamulenkin osana olisi avantopulahdus. Onko tuossa mitään mieltä ja millaiset vaarat olisi hyvä ennakoida/välttää? Lähtökohtaisesti tietenkin oletetaan, että on terve, kohtuullisen hyväkuntoinen ja jonkin verran avantokokemusta takana.
Avantopulahdus aamulenkin osana
Goiste
1
717
Vastaukset
- Mursu2
liene mitään vaaraa. Ainakin kroppa on lämmennyt ja sitten uinnin jälkeen lämpö palaa kun jatkaa lenkkiä. Tsemppiä!
Itse uin päivällä. Kun hiihtokausi alkaa, ajattelin käydä ensin uimassa ja sitten hiihtolenkillä. Näin ihan sen vuoksi, että kroppa lämpiää hiihtolenkillä. Olen hyvin hoikka, ja uinnin jälkeen saan pukea tosi paljon päälle, että ei palella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070