Kaksi linkkiä joilla on eräs merkittävä ero, mutta mikä se on?
http://www.lasikathome.com/index.html
http://www.bioaq.fi/index_fi.php
Apua ongelmiin
13
136
Vastaukset
Jälkimmäinen on noiden itsensä mielestä totta, kun taas ensimmäinen on vitsi.
Kumpikaan ei siis toimi.- Sampo.
et jotain kiinnostaa?
- scale
Jos kerran tuntemattomassakin juotiin leikattua konjakkia, niin miksipä vettäkin ei voisi pyörteistää, mitä kummaa se sitten onkaan :D
scale kirjoitti:
Jos kerran tuntemattomassakin juotiin leikattua konjakkia, niin miksipä vettäkin ei voisi pyörteistää, mitä kummaa se sitten onkaan :D
Että konjakin leikkauksessa sitä jatketaan halvemmalla alkoholilla (ja teho säilyy vaikka maku laimenee).
Pitäisikin ryhtyä myymään vaikkapa kosmisen säteilyn estimiä, joissa on tietenkin sisällä aina kaikkiin vaivoihin auttava magneetti.Sampo. kirjoitti:
et jotain kiinnostaa?
Korkeakulttuurinen taidekanava, jonka ohjelmaa tehdään siltä varalta että sillä sattuisi olemaan edes pieni yleisö.
- scale
buddy-love kirjoitti:
Että konjakin leikkauksessa sitä jatketaan halvemmalla alkoholilla (ja teho säilyy vaikka maku laimenee).
Pitäisikin ryhtyä myymään vaikkapa kosmisen säteilyn estimiä, joissa on tietenkin sisällä aina kaikkiin vaivoihin auttava magneetti.ihmeellisestä maailmasta löydy kaupan kaikkea pyramidivoimasta painovoiman kumoaviin laitteisiin. Eikä siinä vielä kaikki, joku pösilö niitäkin ostaa.
scale kirjoitti:
ihmeellisestä maailmasta löydy kaupan kaikkea pyramidivoimasta painovoiman kumoaviin laitteisiin. Eikä siinä vielä kaikki, joku pösilö niitäkin ostaa.
Kannattaa kauppataseen parantamiseksi ryhtyä korvaamaan katoavaa teollisuustuotantoa kalliilla humpuukilla. Esimerkiksi kiinalaisille voisime hyvin myydä poronsarvien lisäksi vaikkapa jing-jang-tasapainottimia, joilla saadaan kaikki elämän pienet ongelmat järjestykseen. Isompiin ongelmiin myydään sitten tietysti vielä suurempi ja kalliimpi laite.
Kansakuntamme humpuukitase on nykyisin selvästi negatiivinen ja asialle on syytä tehdä jotain mahdollisimman pian.
Suuri jymymenestys, "tee se itse silmäleikkaus" heheeee! Hyvä vitsi.
Huuhaa "vesi- ja ilmapyörteistäjiä" , täh?
En keksi mitään käyttöä kummallekkaan, taitaa olla aprillipiloja näin joulukuussa?On noiden hurahtaneiden mielestä toimiva systeemi (ja toimiihan se tietysti valmistajan kannalta, sillä sen myynti tuottaa tuloja).
Sitä silmäsysteemiä ei voi oikeasti tilata ja pitää myös huomata että se lääkärintekele käyttää kuvassa itse laseja.buddy-love kirjoitti:
On noiden hurahtaneiden mielestä toimiva systeemi (ja toimiihan se tietysti valmistajan kannalta, sillä sen myynti tuottaa tuloja).
Sitä silmäsysteemiä ei voi oikeasti tilata ja pitää myös huomata että se lääkärintekele käyttää kuvassa itse laseja.Hyvä pointti, tosiaan sillä (mukamas) silmälekurilla oli kuvassa rillit päässä. Ei taida itsekkään uskoa tuotteeseensa.
En usko, että mokomasta pyörteistäjästä tulee koskaa suurta myyntivalttia, vaikka toimisi kuinka suloisesti.
Niinkuin jo sanoin, pelkkää huuhaata kaikki. ;)tosi..typy kirjoitti:
Hyvä pointti, tosiaan sillä (mukamas) silmälekurilla oli kuvassa rillit päässä. Ei taida itsekkään uskoa tuotteeseensa.
En usko, että mokomasta pyörteistäjästä tulee koskaa suurta myyntivalttia, vaikka toimisi kuinka suloisesti.
Niinkuin jo sanoin, pelkkää huuhaata kaikki. ;)Jos humpuukia myy hirveällä hinnalla, niin ostajan mielestä sen on pakko toimia (vaihtoehtoisesti ostaja myöntää hölmöytensä itselleen).
- JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Veden muisti on homeopaattinen ajatus.
Itse suosin hoidoissa luonnollisesti dinosauruksen sylkeä, jota on homeopaattisia pitoisuuksia kaikessa merivedessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671404
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40995Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20602Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563