naisenne tai miehenne läsnäollessa? Siis, ihan selvinkin päin.
Itse hoilaan, tai pikemmin yritän hoilata joka ilta. Ja se ei oikein ole toista huomioonottavaa...tappaa kaiken romantiikan suhteesta... mitä se romantiikka muuten on...olisko se erityisesti sellaista kihelmöivää jännitystä?
Laulatteko tai yritättekö laulaa
20
191
Vastaukset
- Jazuli
selvinpäin aina muuteski...karaokessa lauloin vuosia ihan laulu huvina vaan..useimmiten vielläpä selvinpäin ihmisten eessä..=o)
..kuoroissa oon laulannu peruskoulun ajan..töissä kun oon on laulettava..sitte karaoke-emäntänäki lauloin paljon..jotta juu ei oo ongelmia laulaa muitten kuullen eikä puolison kuullen vasitenkaa..tässäki koneella hoilaan ties minkä skipaleen matkassa.. ja mulla on viel kuulokkeet pääs ettei ukko kuule ees muuta kun sen mun märinän..=o)- Jazuli
jokeroa vingun sieluni kyllyyestä..=o) on oikee sanat nääs..ja osaan jo ulkoa ton biisin..aika monet biisit..=o)
http://www.youtube.com/watch?v=6mOEqFRTCUY
- 17+10
moinen laulaminen ei viritä romantiikkaa... tai riippuu toki onko naisesi runollinen ja sinulla hyvä ääni :) Hoilaaminen ei kyllä kuulosta romanttiselta. Ai että mitä on romantiikka? Se on huomion, hellyyden ja tunteiden jakamista. Sitä, että sanoin ja teoin osoittaa, että välittää toisesta. Arkipäivän romantiikka on tiskikoneen tyhjentämistä, mutta se ei yleensä ihan riitä meille naisille... arkipäivän romantiikkaa erityisempää on niska-hartia hieronta, kiireetön rakastelu, tunteistaan kertominen ja puhuminen.
- KoppavaHoro
itse asiassa Poikaystävä jopa pyytää minua laulamaan aina silloin tällöin.
Mä laulan ääneen joka päivä autossa, oli sitten seuraa tahi ei. - uk-ko
Joskus itekseni, joskus hälle. Ei se mitään tapa, se on just sitä romantiikkaa...
- Maya67
että miehet on niin ihmeissään tuon romantiikan suhteen? Sitähän se on mitä te silloin suhteidenne aluksi teitte, että saitte sen naisen. Kokeilkaa vaikka suhtautua siihen naiseen loppuilta kuten ventovieraaseen, haluttavaan, tavoiteltavaan naiseen, flirttailkaa, kosketelkaa, vietelkää. Te osasitte sen silloin, miten niin että osaisi nyt?
silloin kun ei laulata.
..juuri peukun, ylös... kyllä, soitan ja laulan. Toisaalta kauniimpipuolisko myös usein laulaa ja itte tyydyn vain säestämään... =)
- Anasthashia
se on varmasti raastavaa kuultavaa. Kyl mää sitte erotan millo ei ole semmone hetki et passais laulaa. Mun raakkuminen ku rikkoo herkän tunnelman :D
- monte34
yritä
- kirpela
kyllä ne on aina joutunu kitumaan.
- Marjelie
kotona hyvän kappaleen mukana ja yksikseni autolla ajellessani kun radiosta kuuluu kivaa musiikkia.
Joskus toistenkin kanssa kun olemme porukalla koolla. - scale
en juurikaan selvin päin, paitsi yksin autossa työmatkalla joskus, jos radiosta tulee joku hyvä biisi.
Varsinkin nykyään ku voi käyttää lapsia "tekosyynä" hoilottamiselle...
Romanttiikka kihelmöivää jännitystä?- vänksy
Mä en laula, muutakuin jossain karaokebaarissa jos oon tarpeeksi kännissä. Kotona en koskaan, edes yksin ollessani.
Tykkään kyllä jos mies laulaa. tuttujen/kavereittenki korvat on joutunu koville ku oon koittanu laulaa luikahuttaa jonku sävelen yrittäessäni matkia jotain laulua mutta se onki sitte ollu semmonen tyyliin rääkäisy mutta hauskaa on ollu. laa-lalaa-laa, kunnn kaaatsoooiiiiit minuuuuuuunnnn, sytyin sylissäs ja paloinn!
ps. karaokea ei selvinpäin lauleta mutta siinä pitää koittaa vähä petrata miten sitä laulaa.- sirpamaikkarilta
Eikä se edes oo niin nökönuukaa kuka siinä vieressä on. Välillä kuunnellaan autossa Novaa sen takia kun sieltä tulee Anttii. Sitte pistetään ääni täysille ja me Antin kanssa lauletaan duona.
- tubu.
ja siinä määrin asiaan paneutuen, että olen vuokrannut treenikämpänkin laulamista varten. Mitäpä sitä turhaan naapureita rääkkäämään laulullaan. Ei ole toistaiseksi siunaantunut sitä kumppania jota voisin kiduttaa sopraanollani. Periaatteessa voin laulaa ihan mitä vaan aina virsistä hevirokkiin ja musikaalisävelmiin mutta jostain syystä kaikkein mieluisinta laulettavaa ovat Apulannan biisit. Vähän kyrsii kyllä kun Apisten tuoreelta karaoke-DVD:ltä ei minun äänialani pysty uskottavasti esittämään kuin joitakin kipaleita. Treenikämpän vahvistimissa kun ei ole transponointimahdollisuutta jolla tilannetta voisi helpottaa. Mahtava tunnelma kun viereisissä treenihuoneissa teinikollit mätkivät rumpujaan ja tällainen 44-vee Apis-addikti kiekuu naapurikämpässä.
hoilaan, jodlaan, itkuvirseilen....hyvin monenlaisissa kokoonpanoissa. Ihan mielen mukaan miten milloinkin. Soraääniäkin olen kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611