nousemasta vieraiden naisten kyytiin
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2009/12/1010497
Poliisi varoittaa miehiä
8
199
Vastaukset
- matti penis
että oman muijan kyytiin nouseminen on myös vaarallista 8)
- Oopust
olla vaarallista jo se, että oma muija nousee kyytiin...
- nvsdv
Tuolloin liikkui pari romanityttöä punaisella porrasperäisellä 80-luvun japsiautolla.
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=807523- plört
yhtäläisyyksiä, mut kuutamouinnit puuttuu ja maininta "kansallispuvuista".
plört kirjoitti:
yhtäläisyyksiä, mut kuutamouinnit puuttuu ja maininta "kansallispuvuista".
että tekevät "tehoiskuja" ympäri maata joko kaksistaan tai paikkakunnittain sama kaksikko.
Tapahtunut varmaan kesällä, kuka joulukuussa lähtisi kuutamouinnille?
- monte34
ettei tuntemattomiin kannata luottaa etenkään humalassa
jälleen epäkohdan jossa syyllistetään miesuhria. Kyllä miehellä tulee olla oikeus kännipäissään astua naisten ajoneuvoihin. Syyllinen on aina tekijä - eikä uhria helpota tippaakaan moinen syyllistäminen.
mun kyytiin nouseminen on arveluttavaa ja jopa vaarallistakin joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522