Ensin korkeet arvot -Miten ja miks alppimajaan jos oli ollut ongelma joka siellä syntyy. Sitten hemo alas Piilotohtorilla -huom ei virallisella.Selvästi Jari huijasi.Tiesi huijaavansa.Joku laski haihtumisajan väärin.Mikä olikaan Hiihtoliiton rooli, kun Jari sen niin pontevasti kielsi???Kummasti se Kirvesniemi ei tiedä mutta pärjää...
Jari Huijasi se on selvä
7
419
Vastaukset
- !!!!!!!...
?
- JARI RULES
KIRVESNIEMI ON SYYLLINEN!!!
- tila9
Hiihtoliitto ei vaan halua pilata mainettaan. Se tässä kai on ihan selvää. V''''U!
Kivahan se on jälkeenpäin sanoa, että juu, tää nyt no tällänen kansainvälinen virhe jota ei saisi tapahtua! Juujuu, mutta kun se tapahtu jo'!!!!! Ei auta enää jälkeenpäin selitellä, miksi ko. lääkettä ei löydy listoilta.
Olen sitä mieltä, että FIS:n pitäis rehellisesti myöntää virheensä eikä ylimielisesti YRITTÄÄ selitellä...- Puhdas pulmunen
Jos asetetaan rajat, tulee niitä myös valvoa. Tällä kertaa valvottiin hyvin. Säännöt ovat jokaisen tiedossa vaikka eivät olisikaan oikeudenmukaisia. Ne ovat joka tapauksessa samat kaikille. Voi, voi, tällä kertaa kärähti Suomen oma poika. Periaatteessa lääkkein tapahtuva veriarvojen muuttaminen on väärin. Säännöt on kuitenkin hyväksytty kun on kisaan lähdetty. Jälkikäteen on turha ruikuttaa.
- :?
Puhdas pulmunen kirjoitti:
Jos asetetaan rajat, tulee niitä myös valvoa. Tällä kertaa valvottiin hyvin. Säännöt ovat jokaisen tiedossa vaikka eivät olisikaan oikeudenmukaisia. Ne ovat joka tapauksessa samat kaikille. Voi, voi, tällä kertaa kärähti Suomen oma poika. Periaatteessa lääkkein tapahtuva veriarvojen muuttaminen on väärin. Säännöt on kuitenkin hyväksytty kun on kisaan lähdetty. Jälkikäteen on turha ruikuttaa.
no joo, onhan niitä tietysti noudatettava, mutta mun mielestä Isometsä selitti se hyvin, että se halus vaan päästä viivalle, eikä parantaa tuloksia.
Ja mä en tajua, että jos ne rajat kerta on liian matalat, niin minkä takia FIS ei oo ennen puuttunu asiaan.
Ei se puuttuminen kyllä Jaria enää auta.
Toivotaan, että muita...
- torniolainen
anemia
Jo 70 -luvulla Jarin 'setien' hiihtäessä (Aimo ja Martti) puhuttiin Isometsien sukuvikana anemiasta eli veriarvot ovat alhaiset. Ei oo kuulemma edellytyksiä huippu-urheilijoiksi. Olikohan tämä tieto totta? Jos oli niin alppimaja yms. ovat tehneet tehtävänsä, koska nyt painitaan aivan eri lukemissa.
torniolainen - sari ja saija
jari ei huijannut meitä . uskokaa se . miks se aine oli hyväksyttyjen listalla ???selittäkää syy!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19112872- 826255
- 1175819
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495532Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234442- 924340
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434322Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424241Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334198Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483747