Minkämoinen mahdollisuus?

Kokemuksia?

Olen siis unohtanut edellisestä liuskasta yhteensä varmaan 10 pilleriä , menkat alkoivat jokunen pv ennen kun pillerit olivat loppuneet ja jätin loput syömättä. Pidin tuon normaalin 7pvn tauon ja aloitin uuden liuskan. Nyt ollut alavatsa kipuja välillä todella koviakin aivan menkkakivun tyyppisiä ja huomattavaa väsymystä.. Onko kuinka suuri mahd. olla raskaana? Ja pillereitä olen syönyt noin 1½ vuotta.

8

300

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäys

Ai ja unohdin lisätä että lisänä ollu myös kuumeinen olo mutta mittari näyttää alilämpöä :S

• huh...

raskauteen! Mietihän vähän, olet jättänyt n. PUOLET ottamatta jne.

• 2345ui

Pelkkä pillereiden unohtaminen ei tee ketään raskaaksi ja kun et muuta kertonut, niin näillä tiedoilla et ole raskaana.

Jos taas olet ollut yhdynnässä, niin olet käytännössä harrastanut seksiä ilman ehkäisyä, mikäli ainoastaan pillerit ovat olleet käytössä. Perheenlisäys on erittäin mahdollinen.

• Että juu

Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen

• 2+2
        Että juu kirjoitti:

Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen

eli testin tekoon heti kun se vain on mahdollista. Eli kun viimeisestä suojaamattomasta yhd.on kulunut väh. 2 viikkoa.

• 2+2 kirjoitti:

eli testin tekoon heti kun se vain on mahdollista. Eli kun viimeisestä suojaamattomasta yhd.on kulunut väh. 2 viikkoa.

Pää pointti on oletko ollut kuukautisten jälkeen yhdynnässä vai et. Jos olet voit olla raskaana jos et ole ollut niiden jälkeen, et voi olla.

• niin...
        sfinski80 kirjoitti:

Pää pointti on oletko ollut kuukautisten jälkeen yhdynnässä vai et. Jos olet voit olla raskaana jos et ole ollut niiden jälkeen, et voi olla.

onhan hän kertonut olleensa:
        " Että juu5.12.2009 06:24
        Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen "

• kyylä :D
        niin... kirjoitti:

onhan hän kertonut olleensa:
        " Että juu5.12.2009 06:24
        Siis joo olen kyllä harrastanut seksiä useaan otteeseen.. ennen uuden liuskan aloittamista ja sen jälkeen "

Hei, ette kai provosoidu tällasesta. Eikai kukaan, joka on ehkäisyn aloittanut oikeasti ole niin tyhmä, että tosissaan kyselee täällä tuollaisia? :D Jos ehkäisyä käyttää säännöllisesti se on luotettava, eihän siinä muuten mitään pointtia oliskaan.

Mutta joo, huvinsa kullakin, voihan sitä tulla tännekin huumorilla pakkaa sekoittamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2077
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1269
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      29
      1147
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1038
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      146
      896
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      98
      844
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      737
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      726
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      696
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe