Paljonko on binäärijärjestelmässä 101 XOR 11
Logiikkaa miehet !!
50
279
Vastaukset
14 pinnaa kasassa.
- ...
Sinäkin taidat olla aika vaikea ihminen...
- ...
buddy-love kirjoitti:
Niin päättelet?
ja kuikuilen kattoon.
Mieti sitä... - ...
buddy-love kirjoitti:
Ettet osaa päätellä.
*viheltää Bachia*Väitätkö ettet ole vaikea ihminen?
- ...
buddy-love kirjoitti:
Kaikille sitä mitä he tarvitsevat.
Omahyväisyys tuntuu hyvältä joo. Joskus jopa täydelliseltä.
... kirjoitti:
Omahyväisyys tuntuu hyvältä joo. Joskus jopa täydelliseltä.
Olen myös sinulle juuri se mitä minusta kaipaat ;)
- ...
buddy-love kirjoitti:
Olen myös sinulle juuri se mitä minusta kaipaat ;)
mistä noin päättelit?
- ...
buddy-love kirjoitti:
Näet tarpeelliseksi sen että koet minut vaikeaksi.
Noin se menee meillä kaikilla.
Paitsi teillä täydellisillä ;)
Tietysti 110
- zisel
voi tulla tulosta ollenkaan. Mahdoton yhtälö.
anzzy kirjoitti:
.
Tietysti 20
(olenko maininnut suunnitelleeni digitaalilaitteita piiritasolla)buddy-love kirjoitti:
Tietysti 20
(olenko maininnut suunnitelleeni digitaalilaitteita piiritasolla)A A heksana?
buddy-love kirjoitti:
Tietysti 20
(olenko maininnut suunnitelleeni digitaalilaitteita piiritasolla).
buddy-love kirjoitti:
Nelosjärjestelmässä ei ole kasia.
Jos tarkoitit että kymmenjärjestelmästä neloseen, niin silloin se on 13.
- Evol
buddy-love kirjoitti:
Nelosjärjestelmässä ei ole kasia.
Johonkin vedätys menee täydestä...
buddy-love kirjoitti:
Jos tarkoitit että kymmenjärjestelmästä neloseen, niin silloin se on 13.
Olen paljonkin mietiskellyt luvun 666 logiikkaa -9,6, 3, 2 jaollinen
Vahnhassa kreikkalaisessa kirjotuksessa luku 6 on saman näköinen, kuin w------siis www
Onko pedonluku World Wide Web???
Pieni pulma vai mitä?- Itsieta
anzzy kirjoitti:
Olen paljonkin mietiskellyt luvun 666 logiikkaa -9,6, 3, 2 jaollinen
Vahnhassa kreikkalaisessa kirjotuksessa luku 6 on saman näköinen, kuin w------siis www
Onko pedonluku World Wide Web???
Pieni pulma vai mitä?Ainahan näitä teorioita löytyy. Mutta Raamatun uskomattoman hölynpölyn seassa joku pedon luku ei tunnu kovin merkitykselliseltä.
anzzy kirjoitti:
Olen paljonkin mietiskellyt luvun 666 logiikkaa -9,6, 3, 2 jaollinen
Vahnhassa kreikkalaisessa kirjotuksessa luku 6 on saman näköinen, kuin w------siis www
Onko pedonluku World Wide Web???
Pieni pulma vai mitä?Aikanaan väärin laskettu ja luku on oikeasti toinen (en nyt heti muista mikä se oli).
666 binäärisenä on
1010011010Itsieta kirjoitti:
Ainahan näitä teorioita löytyy. Mutta Raamatun uskomattoman hölynpölyn seassa joku pedon luku ei tunnu kovin merkitykselliseltä.
miksi juuri se 666 ilmestyskirjassa. Onko se vain Johanneksen jokin intuitio sekopäissään Pathomksen saarella.? Koko ilmestyskisrja on täynnä jotain näkyjä, joita sel-seli jokainen hihhuli tarpeensa mukaan "todistamaan" sairaissa aivoissa syntyneitä ajatuksia..........................
buddy-love kirjoitti:
Aikanaan väärin laskettu ja luku on oikeasti toinen (en nyt heti muista mikä se oli).
666 binäärisenä on
1010011010mekaanisia laskutehtäviä-------sixvarten mä keksinkin kalkulaattorin:(
- Oksuäpe
anzzy kirjoitti:
miksi juuri se 666 ilmestyskirjassa. Onko se vain Johanneksen jokin intuitio sekopäissään Pathomksen saarella.? Koko ilmestyskisrja on täynnä jotain näkyjä, joita sel-seli jokainen hihhuli tarpeensa mukaan "todistamaan" sairaissa aivoissa syntyneitä ajatuksia..........................
Ajatteleppas nyt ihan järkevästi; kuinka paljon jutut muuttuu ihan pelkästään korvasta korvaan kerrottuna(ootte varmaan joskus testannu koulussa). Näiden raamatun höpinöiden välillä on satoja vuosia! Puhumattakaan siitä millainen taikausko on vallinnut satoja, jopa tuhansia vuosia sitten. Keskiajalla poltettiin noitarovioita jne. Ihmetyttää todella miksi nykyaikana itseään järkevänä pitävä ihminen voi uskoa johonkin raamattuun.
Oksuäpe kirjoitti:
Ajatteleppas nyt ihan järkevästi; kuinka paljon jutut muuttuu ihan pelkästään korvasta korvaan kerrottuna(ootte varmaan joskus testannu koulussa). Näiden raamatun höpinöiden välillä on satoja vuosia! Puhumattakaan siitä millainen taikausko on vallinnut satoja, jopa tuhansia vuosia sitten. Keskiajalla poltettiin noitarovioita jne. Ihmetyttää todella miksi nykyaikana itseään järkevänä pitävä ihminen voi uskoa johonkin raamattuun.
Konstantinopolin kirkolliskokouksessa ja päättivät mikä on Jumalan sanaa ja mikä ei...
Evankeljuilujakin on kymmeniä.....Raamatussa vain neljä, joista kukaan ei ollut silminnäkijä...
Ainoastaan Markus kertoo Joulutähdestä. joka näytti itämaan tietäjille tien Beetlehemiin.
Markus kirjotti versionsa noin vuonna 40jkr..siis perimätietoa vain- Oksuäpe
anzzy kirjoitti:
Konstantinopolin kirkolliskokouksessa ja päättivät mikä on Jumalan sanaa ja mikä ei...
Evankeljuilujakin on kymmeniä.....Raamatussa vain neljä, joista kukaan ei ollut silminnäkijä...
Ainoastaan Markus kertoo Joulutähdestä. joka näytti itämaan tietäjille tien Beetlehemiin.
Markus kirjotti versionsa noin vuonna 40jkr..siis perimätietoa vainElikkäs mihin päätelmään tulemme?
Oksuäpe kirjoitti:
Elikkäs mihin päätelmään tulemme?
suomenkielisinä ja Mormonien kirja, joka on kopioitu Joseph Smithin Kultalevyistä.
Eipä ole niitäkään kultalevyjä kukaan nähnyt.- Oksuäpe
anzzy kirjoitti:
suomenkielisinä ja Mormonien kirja, joka on kopioitu Joseph Smithin Kultalevyistä.
Eipä ole niitäkään kultalevyjä kukaan nähnyt.Mihinkä niistä uskot?
- Oksuäpe
anzzy kirjoitti:
.
Mikä se mahtaa olla tämä argeologinen tieto?
matemaattiinen multidimensioiden ymmärtäminen, joka ei moneltakaan suju millään..
aika-avaruuden kaareutuminen ja singulariteetit...zzzzzzzz- kuuluukin
anzzy kirjoitti:
matemaattiinen multidimensioiden ymmärtäminen, joka ei moneltakaan suju millään..
aika-avaruuden kaareutuminen ja singulariteetit...zzzzzzzzMiten ap. ja ed. mainitut liittyvät miehen logiikkaan?
kuuluukin kirjoitti:
Miten ap. ja ed. mainitut liittyvät miehen logiikkaan?
analyttinen logiikka ja naisilla emotionaalinen usko hömppään --horoskooppeihin...miksi kuun vetovoima vaikuttaa vain silloin,kun kuu näkyy?? Tarot-povaamista-----ripset kasvavat 72,2% tällä itkun kestävällä mascaralla äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh
Kokeillaanko sieventään logiikkayhtälöitä? =D
Vaikka karnoon kartalla =D....
Richartti kirjoitti:
...että tulos ois negatiivinen?
En...
(vittuku näitä ei muista yhtään)
:)relaxed_eyes kirjoitti:
En...
(vittuku näitä ei muista yhtään)
:)Ei niitä kannata enää opiskellakaan.....
Richartti kirjoitti:
Ei niitä kannata enää opiskellakaan.....
Jo ämmän perse on suurempi, kuin vessa.......on tehtävä mahdotonta:D))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
