Logiikkaa miehet !!

Paljonko on binäärijärjestelmässä 101 XOR 11

50

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14 pinnaa kasassa.

      • ...

        Sinäkin taidat olla aika vaikea ihminen...


      • ... kirjoitti:

        Sinäkin taidat olla aika vaikea ihminen...

        Niin päättelet?


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        Niin päättelet?

        ja kuikuilen kattoon.

        Mieti sitä...


      • ... kirjoitti:

        ja kuikuilen kattoon.

        Mieti sitä...

        Ettet osaa päätellä.

        *viheltää Bachia*


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        Ettet osaa päätellä.

        *viheltää Bachia*

        Väitätkö ettet ole vaikea ihminen?


      • ... kirjoitti:

        Väitätkö ettet ole vaikea ihminen?

        Kaikille sitä mitä he tarvitsevat.


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        Kaikille sitä mitä he tarvitsevat.

        Omahyväisyys tuntuu hyvältä joo. Joskus jopa täydelliseltä.


      • ... kirjoitti:

        Omahyväisyys tuntuu hyvältä joo. Joskus jopa täydelliseltä.

        Olen myös sinulle juuri se mitä minusta kaipaat ;)


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        Olen myös sinulle juuri se mitä minusta kaipaat ;)

        mistä noin päättelit?


      • ... kirjoitti:

        mistä noin päättelit?

        Näet tarpeelliseksi sen että koet minut vaikeaksi.


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        Näet tarpeelliseksi sen että koet minut vaikeaksi.

        Noin se menee meillä kaikilla.

        Paitsi teillä täydellisillä ;)


    • Tietysti 110

    • zisel

      voi tulla tulosta ollenkaan. Mahdoton yhtälö.

      • Binäärilogiikka on aluksi kummallista.


    • .

      • 8


      • buddy-love kirjoitti:

        8

        .


      • anzzy kirjoitti:

        .

        Tietysti 20

        (olenko maininnut suunnitelleeni digitaalilaitteita piiritasolla)


      • buddy-love kirjoitti:

        Tietysti 20

        (olenko maininnut suunnitelleeni digitaalilaitteita piiritasolla)

        A A heksana?


      • buddy-love kirjoitti:

        Tietysti 20

        (olenko maininnut suunnitelleeni digitaalilaitteita piiritasolla)

        .


      • buddy-love kirjoitti:

        A A heksana?

        .


      • anzzy kirjoitti:

        .

        3E


      • anzzy kirjoitti:

        .

        Nelosjärjestelmässä ei ole kasia.


      • buddy-love kirjoitti:

        Nelosjärjestelmässä ei ole kasia.

        Jos tarkoitit että kymmenjärjestelmästä neloseen, niin silloin se on 13.


      • Evol
        buddy-love kirjoitti:

        Nelosjärjestelmässä ei ole kasia.

        Johonkin vedätys menee täydestä...


      • buddy-love kirjoitti:

        Jos tarkoitit että kymmenjärjestelmästä neloseen, niin silloin se on 13.

        Olen paljonkin mietiskellyt luvun 666 logiikkaa -9,6, 3, 2 jaollinen
        Vahnhassa kreikkalaisessa kirjotuksessa luku 6 on saman näköinen, kuin w------siis www
        Onko pedonluku World Wide Web???
        Pieni pulma vai mitä?


      • Itsieta
        anzzy kirjoitti:

        Olen paljonkin mietiskellyt luvun 666 logiikkaa -9,6, 3, 2 jaollinen
        Vahnhassa kreikkalaisessa kirjotuksessa luku 6 on saman näköinen, kuin w------siis www
        Onko pedonluku World Wide Web???
        Pieni pulma vai mitä?

        Ainahan näitä teorioita löytyy. Mutta Raamatun uskomattoman hölynpölyn seassa joku pedon luku ei tunnu kovin merkitykselliseltä.


      • anzzy kirjoitti:

        Olen paljonkin mietiskellyt luvun 666 logiikkaa -9,6, 3, 2 jaollinen
        Vahnhassa kreikkalaisessa kirjotuksessa luku 6 on saman näköinen, kuin w------siis www
        Onko pedonluku World Wide Web???
        Pieni pulma vai mitä?

        Aikanaan väärin laskettu ja luku on oikeasti toinen (en nyt heti muista mikä se oli).

        666 binäärisenä on
        1010011010


      • Itsieta kirjoitti:

        Ainahan näitä teorioita löytyy. Mutta Raamatun uskomattoman hölynpölyn seassa joku pedon luku ei tunnu kovin merkitykselliseltä.

        miksi juuri se 666 ilmestyskirjassa. Onko se vain Johanneksen jokin intuitio sekopäissään Pathomksen saarella.? Koko ilmestyskisrja on täynnä jotain näkyjä, joita sel-seli jokainen hihhuli tarpeensa mukaan "todistamaan" sairaissa aivoissa syntyneitä ajatuksia..........................


      • buddy-love kirjoitti:

        Aikanaan väärin laskettu ja luku on oikeasti toinen (en nyt heti muista mikä se oli).

        666 binäärisenä on
        1010011010

        mekaanisia laskutehtäviä-------sixvarten mä keksinkin kalkulaattorin:(


      • Oksuäpe
        anzzy kirjoitti:

        miksi juuri se 666 ilmestyskirjassa. Onko se vain Johanneksen jokin intuitio sekopäissään Pathomksen saarella.? Koko ilmestyskisrja on täynnä jotain näkyjä, joita sel-seli jokainen hihhuli tarpeensa mukaan "todistamaan" sairaissa aivoissa syntyneitä ajatuksia..........................

        Ajatteleppas nyt ihan järkevästi; kuinka paljon jutut muuttuu ihan pelkästään korvasta korvaan kerrottuna(ootte varmaan joskus testannu koulussa). Näiden raamatun höpinöiden välillä on satoja vuosia! Puhumattakaan siitä millainen taikausko on vallinnut satoja, jopa tuhansia vuosia sitten. Keskiajalla poltettiin noitarovioita jne. Ihmetyttää todella miksi nykyaikana itseään järkevänä pitävä ihminen voi uskoa johonkin raamattuun.


      • Oksuäpe kirjoitti:

        Ajatteleppas nyt ihan järkevästi; kuinka paljon jutut muuttuu ihan pelkästään korvasta korvaan kerrottuna(ootte varmaan joskus testannu koulussa). Näiden raamatun höpinöiden välillä on satoja vuosia! Puhumattakaan siitä millainen taikausko on vallinnut satoja, jopa tuhansia vuosia sitten. Keskiajalla poltettiin noitarovioita jne. Ihmetyttää todella miksi nykyaikana itseään järkevänä pitävä ihminen voi uskoa johonkin raamattuun.

        Konstantinopolin kirkolliskokouksessa ja päättivät mikä on Jumalan sanaa ja mikä ei...
        Evankeljuilujakin on kymmeniä.....Raamatussa vain neljä, joista kukaan ei ollut silminnäkijä...
        Ainoastaan Markus kertoo Joulutähdestä. joka näytti itämaan tietäjille tien Beetlehemiin.
        Markus kirjotti versionsa noin vuonna 40jkr..siis perimätietoa vain


      • Oksuäpe
        anzzy kirjoitti:

        Konstantinopolin kirkolliskokouksessa ja päättivät mikä on Jumalan sanaa ja mikä ei...
        Evankeljuilujakin on kymmeniä.....Raamatussa vain neljä, joista kukaan ei ollut silminnäkijä...
        Ainoastaan Markus kertoo Joulutähdestä. joka näytti itämaan tietäjille tien Beetlehemiin.
        Markus kirjotti versionsa noin vuonna 40jkr..siis perimätietoa vain

        Elikkäs mihin päätelmään tulemme?


      • Oksuäpe kirjoitti:

        Elikkäs mihin päätelmään tulemme?

        suomenkielisinä ja Mormonien kirja, joka on kopioitu Joseph Smithin Kultalevyistä.
        Eipä ole niitäkään kultalevyjä kukaan nähnyt.


      • Oksuäpe
        anzzy kirjoitti:

        suomenkielisinä ja Mormonien kirja, joka on kopioitu Joseph Smithin Kultalevyistä.
        Eipä ole niitäkään kultalevyjä kukaan nähnyt.

        Mihinkä niistä uskot?


      • Oksuäpe kirjoitti:

        Mihinkä niistä uskot?

        .


      • Oksuäpe
        anzzy kirjoitti:

        .

        Mikä se mahtaa olla tämä argeologinen tieto?


      • Oksuäpe kirjoitti:

        Mikä se mahtaa olla tämä argeologinen tieto?

        .


      • matemaattiinen multidimensioiden ymmärtäminen, joka ei moneltakaan suju millään..
        aika-avaruuden kaareutuminen ja singulariteetit...zzzzzzzz


      • kuuluukin
        anzzy kirjoitti:

        matemaattiinen multidimensioiden ymmärtäminen, joka ei moneltakaan suju millään..
        aika-avaruuden kaareutuminen ja singulariteetit...zzzzzzzz

        Miten ap. ja ed. mainitut liittyvät miehen logiikkaan?


      • kuuluukin kirjoitti:

        Miten ap. ja ed. mainitut liittyvät miehen logiikkaan?

        analyttinen logiikka ja naisilla emotionaalinen usko hömppään --horoskooppeihin...miksi kuun vetovoima vaikuttaa vain silloin,kun kuu näkyy?? Tarot-povaamista-----ripset kasvavat 72,2% tällä itkun kestävällä mascaralla äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh


    • Kokeillaanko sieventään logiikkayhtälöitä? =D
      Vaikka karnoon kartalla =D

    • ....

      • ...että tulos ois negatiivinen?


      • Richartti kirjoitti:

        ...että tulos ois negatiivinen?

        En...

        (vittuku näitä ei muista yhtään)

        :)


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        En...

        (vittuku näitä ei muista yhtään)

        :)

        Ei niitä kannata enää opiskellakaan.....


      • Richartti kirjoitti:

        Ei niitä kannata enää opiskellakaan.....

        Jo ämmän perse on suurempi, kuin vessa.......on tehtävä mahdotonta:D))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe