Sen sijaan että miettii kuumeisesti millaisista naisista miehet pitävät voisi mieluummin miettiä millaisena on itsellä hyvä olo.
Miesten miellyttämistä
12
443
Vastaukset
Kerrankin jotain järkevää. Miksi pyrkiä miellyttämään jotain sellaisia ihmisiä jotka eivät arvosta sitä mitä sä oikeasti olet vaan sitä millaiseksi olet muuttunut?
Katselin tuossa jotain näitä musiikkikanavia ja sieltä tuli sen yhden naisartistin (olikohan se pink?) video missä teemana oli se miten nainen ei itsenään kelpaa miehelle ja sitten hän pyrki kaikin tavoin(silarit, kuntoilu, meikkaus, bulimia) muokkaamaan itseään kelvatakseen jollekkin komistukselle. Eli taas kerran se nainen pyrki siinä muokkaamaan itsensä sopivaksi jollekkin hunks-mallille.
En tosin katsonut sitä kokonaan joten en tiedä millainen parodia idea siinä oikein kytee, mutta silti siitä taas sai sen kuvan et pitäis pyrkiä miellyttämään sitä parin prosentin mielipidettä ja varmasti jossain taustalla oli taas sen mielikuvan luominen, että miehille kelpaa vain se täydellinen nainen ja vain sen 2% komeimpien miesväestön edustajien mielipiteillä on väliä ja heitä pitää pyrkiä miellyttämään.- ...
kuvaus siitä mitä kaikkea nainen joutuu tekemään mielyttääkseen (miestä tai yhteiskunnan paineista johtuen muita ihmisiä). Ei naiset pelkästään vain "hunkseja" varten itteään trimmaa, koska kyllä se vähemmän trimmattu "peräkammarin pertsakin" osaa vaatia..Siinä videossahan on myös pikkutyttö, jonka hartiolla enkeli ja piru yrittää ottaa voiton toisistaan. Muistaakseni enkeli voittaa eli ainakin tuossa vaiheessa se pikkutyttö vielä osaa olla välittämättä siitä, että naisen pitää miellyttää. On muuten surullista kun jo ihan pikkutytöt kauhistelevat "pömppömahojaan" ja puhuvat laihduttamisesta.
..myös aateeämmät sanoo ettei rumalla naisella tee mitään. Miehistä myös rumat, läskit, lihaksettomat ja poikkeuksellisen lyhyet jne. "vaativat" naisilta epänormaalin pientä rasvaprosenttia, enkelin kasvoja jne jne.
- gsadgh<h
Ihan sen verran sanoisin että bulimialla ei ole mitään tekemistä miesten miellyttämisen kanssa. Se on sairaus.
Bulimiaa sairastavalla ihmiisellä on vääristynyt kehonkuva, hän näkee itsensä lihavana vaikkei sitä ole. ... kirjoitti:
kuvaus siitä mitä kaikkea nainen joutuu tekemään mielyttääkseen (miestä tai yhteiskunnan paineista johtuen muita ihmisiä). Ei naiset pelkästään vain "hunkseja" varten itteään trimmaa, koska kyllä se vähemmän trimmattu "peräkammarin pertsakin" osaa vaatia..Siinä videossahan on myös pikkutyttö, jonka hartiolla enkeli ja piru yrittää ottaa voiton toisistaan. Muistaakseni enkeli voittaa eli ainakin tuossa vaiheessa se pikkutyttö vielä osaa olla välittämättä siitä, että naisen pitää miellyttää. On muuten surullista kun jo ihan pikkutytöt kauhistelevat "pömppömahojaan" ja puhuvat laihduttamisesta.
Siinä videossa taas kerran kuvattiin myös se mies jota se pink yritti miellyttää ylikomeana hunksina, eli sen huippukomistuksen takia se pink oli valmis tekemään kaikkea mahdollista kuten kauneusleikkaus ja kuntosalilla rehkiminen yms. Videoon oltaisiin ihan hyvin voitu lisätä joku tavis nörtti sinne taustalle joka yrittäisi iskeä pinkiä ja selittää kuinka hän on hyvä juuri tuollaisena kuin on, mutta silti se yrittäisi trimmaa itseään sen komistuksen takia. Näin oltaisiin saatu todellinen kuva nykymaailmasta.
"On muuten surullista kun jo ihan pikkutytöt kauhistelevat "pömppömahojaan" ja puhuvat laihduttamisesta."
Kuten olen aina sanonut, naistenlehdet on enemmänkin haitaiksi kuin hyödyksi, juuri naistenlehdissä keikistelee nää ylilaihat mallit minkkiturkit päällään. Cosmot yms. roskalehdet.
Jä tätä asiaa ei kannata edes yrittää taas muuttaa sille kannalle, että vain naisille luodaan paineet miesten miellyttämisestä sillä se on paskapuhetta.katarzyna kirjoitti:
..myös aateeämmät sanoo ettei rumalla naisella tee mitään. Miehistä myös rumat, läskit, lihaksettomat ja poikkeuksellisen lyhyet jne. "vaativat" naisilta epänormaalin pientä rasvaprosenttia, enkelin kasvoja jne jne.
Mielenterveyshäiriöistä kärsivä kaveri sanoo sulle sinkut-palstalla ettei rumalla naisella tee mitään niin uskotko sä sitä? Tän logiikan mukaan sun pitäisi myös uskoa kaikkea mun sanomaa mikä tekisi susta aika helposti manipuloitavan ihmisen.
Arvaa myös kuinka paljon rumat miehet saa lähestymisiä naisilta? Niin tosiaan, 0, eli turha taas yrittää selittää sitä miten vain rumilla naisilla on asiat huonosti sillä yhtä paskasti ne on rumilla miehilläkin, siitä ei vain puhuta missään.
Ja tietääkseni omasta terveydestään huolta pitäminen ei ole liikaa vaadittu, tää on siis vain mun mielipide ja voihan se olla että teidän mielestä se on aivan järkyttävän kohtuuton vaatimus.- ...
beefcake kirjoitti:
Siinä videossa taas kerran kuvattiin myös se mies jota se pink yritti miellyttää ylikomeana hunksina, eli sen huippukomistuksen takia se pink oli valmis tekemään kaikkea mahdollista kuten kauneusleikkaus ja kuntosalilla rehkiminen yms. Videoon oltaisiin ihan hyvin voitu lisätä joku tavis nörtti sinne taustalle joka yrittäisi iskeä pinkiä ja selittää kuinka hän on hyvä juuri tuollaisena kuin on, mutta silti se yrittäisi trimmaa itseään sen komistuksen takia. Näin oltaisiin saatu todellinen kuva nykymaailmasta.
"On muuten surullista kun jo ihan pikkutytöt kauhistelevat "pömppömahojaan" ja puhuvat laihduttamisesta."
Kuten olen aina sanonut, naistenlehdet on enemmänkin haitaiksi kuin hyödyksi, juuri naistenlehdissä keikistelee nää ylilaihat mallit minkkiturkit päällään. Cosmot yms. roskalehdet.
Jä tätä asiaa ei kannata edes yrittää taas muuttaa sille kannalle, että vain naisille luodaan paineet miesten miellyttämisestä sillä se on paskapuhetta.asian noin..En ole vähään aikaan videota nähnyt mut mulla jäi vaan mieleen just se pikkutyttö joka vielä tuossa vaiheessa elämään valitsee sen hyvän vaihtoehdon..
"Kuten olen aina sanonut, naistenlehdet on enemmänkin haitaiksi kuin hyödyksi, juuri naistenlehdissä keikistelee nää ylilaihat mallit minkkiturkit päällään. Cosmot yms. roskalehdet."
Niin? Tuo ei varmaankaan ole tavallisten naisten vika? Eikä kaikki naiset lue mitään Cosmoja.. ... kirjoitti:
asian noin..En ole vähään aikaan videota nähnyt mut mulla jäi vaan mieleen just se pikkutyttö joka vielä tuossa vaiheessa elämään valitsee sen hyvän vaihtoehdon..
"Kuten olen aina sanonut, naistenlehdet on enemmänkin haitaiksi kuin hyödyksi, juuri naistenlehdissä keikistelee nää ylilaihat mallit minkkiturkit päällään. Cosmot yms. roskalehdet."
Niin? Tuo ei varmaankaan ole tavallisten naisten vika? Eikä kaikki naiset lue mitään Cosmoja..Ei tietenkään ole, se on median vika, mutta siinä mielessä se on sun vika jos sä luet sitä ja otat sieltä mallia ja alat elämään kuten siellä sun toivotaan elävän. Kaikkien naisten tulisi välttää näitä lehtiä sille niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.
Mä en väittänyt missään kohtaa sen olevan naisten vika joten älä yritä kääntää tätä asiaa taas tälle kannalle...- ...
beefcake kirjoitti:
Ei tietenkään ole, se on median vika, mutta siinä mielessä se on sun vika jos sä luet sitä ja otat sieltä mallia ja alat elämään kuten siellä sun toivotaan elävän. Kaikkien naisten tulisi välttää näitä lehtiä sille niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.
Mä en väittänyt missään kohtaa sen olevan naisten vika joten älä yritä kääntää tätä asiaa taas tälle kannalle...kaikki naiset ei lue Cosmoja yms..Mä olen ihan muuten vaan käynyt koko elämäni taistelua kehonkuvani kanssa.
beefcake kirjoitti:
Mielenterveyshäiriöistä kärsivä kaveri sanoo sulle sinkut-palstalla ettei rumalla naisella tee mitään niin uskotko sä sitä? Tän logiikan mukaan sun pitäisi myös uskoa kaikkea mun sanomaa mikä tekisi susta aika helposti manipuloitavan ihmisen.
Arvaa myös kuinka paljon rumat miehet saa lähestymisiä naisilta? Niin tosiaan, 0, eli turha taas yrittää selittää sitä miten vain rumilla naisilla on asiat huonosti sillä yhtä paskasti ne on rumilla miehilläkin, siitä ei vain puhuta missään.
Ja tietääkseni omasta terveydestään huolta pitäminen ei ole liikaa vaadittu, tää on siis vain mun mielipide ja voihan se olla että teidän mielestä se on aivan järkyttävän kohtuuton vaatimus.terveys on tärkeää ja kehon ulkomuodon sairaalloisen tarkkailun sijaan kannattaakin keskittyä kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. :) Siitäkin huolimatta että tämän päivän naisvartaloihanne menee terveestä sivuun rasvattomuusvaatimuksineen jne.
Muiden miellyttäminen ja sairaat ihanteet hiiteen, tilalle aimo annos positiivista asennetta omaa itseä kohtaan, sopiva määrä liikuntaa, riittävästi laadukasta ravintoa (myös hengen-), niistä se lähtee.- Ei mene noin...
beefcake kirjoitti:
Jä tätä asiaa ei kannata edes yrittää taas muuttaa sille kannalle, että vain naisille luodaan paineet miesten miellyttämisestä sillä se on paskapuhetta."Kuten olen aina sanonut, naistenlehdet on enemmänkin haitaiksi kuin hyödyksi, juuri naistenlehdissä keikistelee nää ylilaihat mallit minkkiturkit päällään. Cosmot yms. roskalehdet."
Mä olen lukenut tuollaisia lehtiä aivan nuoresta saakka ja silloin mun käsitys oli, että ne naiset on ihan eri lajia ja mä olen ihan hyvä sellaisena kuin olen, kun enhän minä mikään malli olekaan. Mä pidin itseäni jopa ihan nättinä.
Mutta sitten kasvoin vähän vanhemmaksi ja aloin kiinnittämään huomiota siihen, miten miehet haukkuu jokaikistä virhettä naisten vartalossa - ja sen jälkeen en enää uskonut kelpaavani.
Eli vika ei ole mediassa eikä naistenlehdissä, vaan ihan tavallisissa miehissä, jotka armotta haukkuu pystyyn jokaisen naisen joka ei ole täydellinen. Ei mun motiivi ole näyttää samalta kuin ne lehtien täydelliset naiset, vaan niin normaalilta, ettei kukaan tulisi pilaamaan mun perjantai-iltaa ulkona sanomalla, että vittu että sä olet ruma tai onpas sulla iso perse. Ja btw. kun aiheessa ollaan, yhtä ainoaa kertaa minua ei ole haukkunut komea mies, vaan haukkuja on aina tauno tavis reikäisissä verkkareissa. Että se siitä teoriasta. - ,,,,,
... kirjoitti:
asian noin..En ole vähään aikaan videota nähnyt mut mulla jäi vaan mieleen just se pikkutyttö joka vielä tuossa vaiheessa elämään valitsee sen hyvän vaihtoehdon..
Niin? Tuo ei varmaankaan ole tavallisten naisten vika? Eikä kaikki naiset lue mitään Cosmoja..Tuli Cosmosta mieleen, että joskus kun ostin niitä kirpparilta, niin miesystävä sanoi jo valmiiksi: apua, nyt sä luet noita taas ja oot vihanen koko loppupäivän! Tajusin että näin on. Se lehti saa minut todella kiukkuiseksi, ja se pitäisi lailla kieltää. Lukeminen jäi kyllä siihen. Luin sitä vaan muotijuttujen takia, mutta ei en ole sen muun saastan arvoisia. Muoti-ja meikkijuttuja löytyy täysjärkisemmistäkin lehdistä tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444796Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572641Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72944- 137855
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810