Jouduin formatoimaan koneeni viruksen takia ja iTunes poistui samalla. Äskettäin latasin uuden iTunesin koneelleni netistä ja kun lykkäsin iPod Touchin siihen latautumaan kone sanoi että podilla voi olla vain yksi iTunes. Ja että vain ja ainoastaan se yksi tunes saa "valtuudet". Jos ymmärrätte... Podi ei siirrä ohjelmia (pelejä/musiikkia) iTunesiin. Kyllä se siinä latautuu mutta muuten se on jotenkin irrallinen tunesista.
Tätä on varmaan joskus kysyttykkin, yritin etsiä vanhempia keskusteluja aiheesta tuloksetta. Toivottavasti joku osaisi auttaa...
uusi iTunes podille...
LaSamarina
2
359
Vastaukset 2
- LaSamarina
Liian hätäisesti laitoin viestiä tänne. Sain ongelman ratkaistua ei tarvitse vastata enää!
- Mäkkitupalainen
Hyviin tapoihin kuuluu kertoa, miten sen sait itse ratkaistua…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni40631Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417