Onko Ivalossa poroja myytävänä? Paljonko nuori poro maksaisi? Jos vaikka kaksi tahtoisin ostaa...
poroja?
52
9648
Vastaukset
- ------------------
muutama porofirma,pitäis löytyä ja yksityisetki myy.
- kabbasmies
mutta pitääkö olla valmiiksi leikattuna, ja pitääkö olla käristyslihat pussitettuna, vai mitenkä halutaan?
- poron ostaja
Ihan oon suunnittelemassa, että jos lemmikkiporoja pari kappaletta hankkisin. Eli ihan elävänä ne tahtoisin :)
- kabbasmies
poron ostaja kirjoitti:
Ihan oon suunnittelemassa, että jos lemmikkiporoja pari kappaletta hankkisin. Eli ihan elävänä ne tahtoisin :)
soon roppikauppaa, vaan eläviä en myy.
- ----------------
poron ostaja kirjoitti:
niin et pitää hankkia korvamerkki eka porolle...siis ostaa vissiin paliskunnalta...
ei ole ihan yksin kertainen juttu,et porot vaan pihalle lemmikiksi.
kysäse poroisännältä,kuinka toimitaan. - eiporollinen
---------------- kirjoitti:
niin et pitää hankkia korvamerkki eka porolle...siis ostaa vissiin paliskunnalta...
kysäse poroisännältä,kuinka toimitaan.Mikähän siinäki on?
- poron ostaja
---------------- kirjoitti:
kysäse poroisännältä,kuinka toimitaan.Niin... Se on vissiin taas niitä EU:n mukanaan tuomia juttuja tuo korvamerkki-homma. Niinhän se on, että sinne pitää raportoida yhtälailla - ottipa sitten ankan, kanan, possun tai poron! Ankalle ja kanalle ei kylläkään korvamerkkiä voi laittaa, mutta ilmoitettava nekin on! Mut jokatapauksessa tämä lemmikkiporon ottaminen on jo pitemmän aikaa minua kiinnostanut. En vaan tiedä, mistä tai keneltä voisin alkaa kyselemään...
- poroja
Myydään poroja 250;- eur kappale
- poron ostaja
No oletkos yksityinen myyjä? Vai paliskunta? Minkä ikäisiä poroja tuohon hintaan tarjoat? Ja missäpäin porosi ovat?
- poroja
poron ostaja kirjoitti:
No oletkos yksityinen myyjä? Vai paliskunta? Minkä ikäisiä poroja tuohon hintaan tarjoat? Ja missäpäin porosi ovat?
Vasoja tarjoan
- poron ostaja
poroja kirjoitti:
Vasoja tarjoan
Ja missä päin ne on noin niinku tarkemmin ottaen ovat ne porosi? Ja kuinka vanhanksi poro elää? 10 vuotiaaksi? 20 v.? Kuinka pitkäaikaisen lemmikin siitä saisi? Mulla on kyllä laidunmaata niille laittaa - ja katettuakin paikkaa...
- poroja
poron ostaja kirjoitti:
Ja missä päin ne on noin niinku tarkemmin ottaen ovat ne porosi? Ja kuinka vanhanksi poro elää? 10 vuotiaaksi? 20 v.? Kuinka pitkäaikaisen lemmikin siitä saisi? Mulla on kyllä laidunmaata niille laittaa - ja katettuakin paikkaa...
Paistunturissa, poro elää n.15 vuotiaaksi tarhaoloasuhteissa. Missäpäin asuta?
- poron ostaja
poroja kirjoitti:
Paistunturissa, poro elää n.15 vuotiaaksi tarhaoloasuhteissa. Missäpäin asuta?
Asun täällä Savossa.
- poroja
poron ostaja kirjoitti:
Asun täällä Savossa.
Tuleeko kaupat?
- -------------
poroja kirjoitti:
Tuleeko kaupat?
mieluummin paliskuntainyhdistykseltä ja sitä kautta.
- -18
------------- kirjoitti:
mieluummin paliskuntainyhdistykseltä ja sitä kautta.
Mieluummin Paliskuntainyhdistykseltä???? Kukahan ostaa lampaan pihalle MTK:lta???? EI KUKAAN TAVALLISELLA JÄRJELLÄ VARUSTETTU EDES SUUNNITTELE!!!!
- jubatzu
Miten olis 5 kappaletta? Naaras vai uros poroja?
- jubatzu
-18 kirjoitti:
Mieluummin Paliskuntainyhdistykseltä???? Kukahan ostaa lampaan pihalle MTK:lta???? EI KUKAAN TAVALLISELLA JÄRJELLÄ VARUSTETTU EDES SUUNNITTELE!!!!
löytyykö vasoja?
- poromies -o-
jubatzu kirjoitti:
Miten olis 5 kappaletta? Naaras vai uros poroja?
mutta hinta vähän nousee kerran viisi haluat. Hintaa tulisi sellaset viissataa vasalta ja aikuisesta toki enempi, sellaset 700€/pää. Kustannukset tulee sitten päälle. Kauppa käydään käteisellä, eikä mitään papereita tartte kysellä.
- Lauranen
poromies -o- kirjoitti:
mutta hinta vähän nousee kerran viisi haluat. Hintaa tulisi sellaset viissataa vasalta ja aikuisesta toki enempi, sellaset 700€/pää. Kustannukset tulee sitten päälle. Kauppa käydään käteisellä, eikä mitään papereita tartte kysellä.
Täällä lapsiperhe vailla paria ns. lemmikkiporoa, aitaukset ja kaikki sille löytyy..asumme 10 km päässä pienen kylän keskustasta, eli aika korvessa.. pari vasaa olis kiva. voitko antaa jonkin sivuston missä olisi vaikka kuvia ja lisää tietoa poroista?
kuulumisiin! - Lauranen
poromies -o- kirjoitti:
korjaan poroistasi.*
- szyq
moro olen kiinnostunut porosta
haluaan ostaa 2 naaras ja uros
onnks sun poroilla kaikki papereita ? kuu haluaan sitte vie ne puolaan - Alex
Haluaisin ostaa 2 poro perhettä.
- miksiivalosta
poron ostaja kirjoitti:
Asun täällä Savossa.
"Asun täällä Savossa."
Koillismaallakin taitaa olla poroja, olisi lähempänä.
- Ihaniapörröjäne
Jos tapaat poroja niin ne ovat todennäköisesti hylättyjä lemmikkejä. Itse olen löytänyt paljonkin orpoja poroja erityisesti tien varsilta. Nälkäisiä ja luottavaisia raukkoja ovat.
- pihalle
osta ennen vaikka miniporo eli marsu.
- asasas
poro vaja kohe. 375013393
- jj
no ei herranjumala poroille ole mitään papereita niinkuin jollekkin rotukoirille... Ja jos tapaat poroja tienvarsilla niillä on luultavasti korvamerkit ja ovat jonkin poromiehen omistamia,,, ei porot missään tarhoissa pihalla asu vaan vapaina metsissä, joitaki poikkeuksia lukuunottamatta
- unnuka nunnuka
- ihmetys00
Onkohan poroja paljonkin lemmikkeinä tai kotieläiminä muilla kuin lapin poronhoitajilla? Millaista hoitoa ja olosuhteita poro vaatii?
- näin on
Poromies ei myö porojaan koska se on naisen korvike takapää kuulemma yhtä hyvä kuin vanhan akan tavara on luikas eikä tule isolle vatsalle
- ostakaa viron tyttö
Eläimiinsekaantujat täällä etsii poroja, mihin yhtyä.
Poro lemmikkinä... anna mun kaikki kestää... tyhmä eläin, lihakin täyttä packaa. - uhui
siis voiko tämä enään olla totta. onko joku oikeasti noin tietämätön ja tyhmä. ehkä tämä kuitenkin on vitsi.
- jrtslkgf
Kyllä se taidat olla sinä se tyhmä. Poroja on kyllä muillakin ihmisillä kuin lappilaisilla poronhoitajilla ja aivan muussa käyttötarkoituksessa.
Nämä muutamat lapin palstat ovat muutenkin kuin p*skan nielleitä. Taisi hyytyä hymy muutamilla wannabe-alkuperäisillä, kun ei tullutkaan iloa vaan oikeus voitti. poroja myynnissä. kljetuskin järjestyy tarvittaessa.
ota yhteyttä rohkeasti niin kerron lisää p.040 9663661 ari- lullibiegga
Käykää lukemassa aiheesta
poronjaljilla.blogspot.fi
Keskustelemaan ja kyselemään! :) - poromies3
KUULE ihaniapörröjäne, ootihan täystolikkka ei poro tosiaankaan oo mikään häkkilemmikki.Poro ei elä kotipihalla.
- poromies
Lopettakaa höpötys poro elää lahestulkoon missä vain.
Ruoka ja vesi tarjolla ei hätää
- por3
kuka ampuu poroja ivalon palliskunan alueela joka syksy
- hahahahahah
itu ja punatulkku
- poroja 1986 vuodesta
poroja myydään kyllä poroille on paperit jos on vastuullinen myyjä eu n sisällä myyntiin pitää olla hyväksytty ja rekisteröity viejä. eu n ulkopuolelle esim norja vientilupa norjan maatalousministeriön lupa jonka jälkeen 3 viikon karenssi. kaupoista tulee aina paperit mukaan. samoin eläinlääkärin terveystodistus ja verikokeet. itse olen myynyt ulkomaille vuodesta 1986 lähtien.
olen rekisteröity porojen viejä / myyjä eikun soittelemaan 0409663661 - riihiriku
Ainahan poron voi ostaa, jos sattuu olemaan sitä riihikuivaa.
- aska
mulla on mistä myyvä kilo hinta 8.5e.mutta tappo piltta korhvan pittää laittaa,että saan poisto pisteet ja sinä lemmikin.naapurillakin jouto poroja on ja maistuukin hyvälle.
- poron ostaja
Soita mulle tarvin usean p.04009663661
- TallitonttuPoro
Joulupukki vailla isoa tokkaa ! Ota yhteys Korvatunturin tallitonttuun mahdollisimman pian !
- visva-niila
Onko poroilla antava anus?
- 789112
poroja ei myydä eteläsuomeen, sinne vesilätäkköönkö meinasit asuttaa
- poroton
meikäkin tahtoo poron olisi vielä parvekkeella tilaa kun tuo mansikki tykkää porojen kanssa peuhata niin se ammu kerto.
- Kittilän-Gay-Pojat
Ostetaan pari poromiestä seksiorjiksi. Vaaditaan tiukka peräaukko!
- mietin-vaan
Eiköhän ne ole kaikki jo aika väljiä?
- mietilisää
Onhan ne, mut ajattele, ei tarvi anal-lubea. Voi painaa kuivana!
- poromiehen_ex_muija
totha poromieshisthä on paljon homoja, aina nylykythävät toisiaan persreikään
totha hitossaha siinä peräreikä suurentuu, välishä nnaihvat poroa takhaa päih.
vaatii paljoh rasvaa poromiehen persreikhä, monilla on peräpukamat se authaa väljyyteen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222758Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101862Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671739Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521735Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191663Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971653Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701440Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311178Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121147