mikä on paras musiikin teko ohjelma?

Vapaus

niin todellakin. mikä on teidän "tämän artikkelin lukijoiden" mielestä paras musiikin teko ohjelma? mä duunaan kyll vaan räppii omilla progeilla.
mitä mieltä Magix Music Maker 2003 deluxesta ja Magix Musik Maker 7deluxesta? vastailkaa hyvät hiphoppiin uskojat ja kuunteliat.

26

19608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjinä

      Mä käytän aika paskaa... Mikrobitin mukana tullutta Tuareg nimistä ohjelmaa, ei mikää hyvä, mut ku ei muuta oo.

    • köyhä

      En oo viel kokeillu tätä mutta ajattelin kokeilla.

      Osta muropaketti missä tulee mukana joku e-jay musa ohjelma, osta halpa tietokoneeseen liitettävä mikki, tee biitti ja räppää siihen päälle.

      Jos toimii ilmoittakaa.

      • pepe

        heh mul on ejay hip hop 2 sil saa tehtyy jotain ja oon nahotellukkii ihan ok musaa saa tehtyy näin alkuun mut ite oon duuninu sen kimpus niin paljon niin tarviis paremman


    • räppäri85

      Eiköhän toi Reason oo se suosituin ja ilmeisesti parhain...ite en oo viel kyseisee ohjelmaa kunnol ehtiny perehtyy vaik sellasen omistanki...ite oon käyttäny fruity loopsii,ja sitä mä ainaki suosittelisin...sil saa ihan kunnon musaa aikaseks...eli osta reason tai fruity loops,se on mun neuvo...tosin reason on aika kallis n.400e...fruity loopsin hinnast en oo varma,mut varmaa n.100-200e...music makerist mul ei oo minkäälaist kokemust ni en voi mitää sanoo...mut oon saanu sellasen käsityksen ettei ne ois mitää kovin hyvii,mut en sit tiiä...

      • Meye..

        Mullon hikinen HipHop eJay 5!!!
        Mut sillä saa tehtyy kaikenlaista helmee..
        Mut se on liian helppoo ei saa paljoo tyydytystä..
        Fruityn omistan mut en oo perehtyny.. orion platinum on hyvä apuväline..


      • musaa

        Reason on hyvä softa. Tosin melko vaikea käyttää ilman midi-keyboardia.


      • Jippiaijejejeje
        Meye.. kirjoitti:

        Mullon hikinen HipHop eJay 5!!!
        Mut sillä saa tehtyy kaikenlaista helmee..
        Mut se on liian helppoo ei saa paljoo tyydytystä..
        Fruityn omistan mut en oo perehtyny.. orion platinum on hyvä apuväline..

        Hei miten tuossa hiphop ejay 5 toimii se rap'n record eli miten saan räpättyä siihen biitin päälle?


      • FL

        Sama juttu, nyt reason 4 käytössä, aika kovan luokan ohjelmisto, suosittelen. Fruity loopsissa on vähän oma tunnistettava tyylinsä mikä on näissä piireissä vähän halveksuttu, mutta suosittelen että alottaa sillä ja siirtyy reasoniin jos rupee tulee tulosta.


    • guu

      GarageBand?

    • Jorppanen
    • Tomikka

      mistä pystyis ostaa Ejay 4 hiphop:in suomesta?.
      Tarvittais kiperästi. olisiko teillä hyviä neuvoja?

    • Nimetön

      Musiikin teko ohjelmat:

      Dance Ejay 7
      Hip-Hop Ejay 6
      Fl studio 7 XXL edition

      Tuossa on ainoat muusiikki ohjelmat mitä tiiän.
      Taitaat olla ihan hyviä itselläni on kaikki koneella. Ja jos Hip-Hoppia tekee niin helposti saa jotain aikaseksi.

    • maikki 09088764

      kyllä räppi on parasta musiikkia mitä maailmassa on sillä joku hitsi heavy metal jää kakkoseski

      • DJ Jay

        Totta, räppii ei voita mikään koskaan!


    • Tietomies123
      • Junitec

        Ooksä tehny noin ite????!! o.O


      • Tietomies123
        Junitec kirjoitti:

        Ooksä tehny noin ite????!! o.O

        Joo oon Tehny. pelkällä movie maker 14, ja sillä mitä siinä oliki :)


      • Junitec
        Tietomies123 kirjoitti:

        Joo oon Tehny. pelkällä movie maker 14, ja sillä mitä siinä oliki :)

        0.o c00l


      • hood boy

      • Junitec

    • on

      Fl Studio 9 XxL ja on hyvä sil saa kaikkee aikaseks kuhan jaksaa värkätä (helppo) ja sit välil käytän magix music makerii (helppoo ku heinän teko)

      • DJ Jay

        Kun mä lueskelin, niin saako tuolla musaohjelmallaihan oikeasti hyvää musiikkii räpättyä päälle? Kiitos paljon neuvoista, aionhan mä itsekin räppäriks ja sain nyt tietoa. Se köyhän miehen ohje oli loistava, joten kiitos :) Oli teillä muillaki, kiitti tosi paljon!!


    • woohoo!

      MAGIX MUSIC MAKER V17.0.07 hitto saatanan hyvää biittiä saa

      • Smplmkr

        ...ainoastaan valmiista sampleista tehnynä.


    • ableton<3

      uusin versio ableton livestä torrenttina koneelle, siinä hyvä ohjelma vähän enemmän osaaville. suosittelen. monet ammattilaiset myös.

    • cucaraza

      Joustinpatja abelttoni on ihan ok toki ite käytän cubasen sx
      toki vaatii ehkä pikkasen opettelua sekä toimii parhaiten raudan kanssa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe