kotijumpat.fi ?

angelika

Onko kellään kokemusta kotijumpat.fi-nimisestä
ilmeisesti aika uudesta palvelusta ?
Tekisi mieli kokeilla, siellä aika paljon erilaisia jumppia ja
hinnatkin on tosi edullisia.

7

1410

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaana73

      kävin kokeilemassa tuon sivun jumppaa
      ja voin todeta että olen tosi tyytyväinen!
      Aivan mieletön juttu että pystyin itse valitsemaan minkä jumpan halusin omassa kodissa
      samalla kun vauvani nukkui päiväunilla ! Eli ei tarvinnut lähteä mihinkään ja järjestää
      vauvalle hoitopaikkaa !
      Jumppa oli tehokas, aivan kuin olisin ollut oikeassa jumpassa jumppasalissa.
      Suosittelen !

    • quilty89

      Kävin tutkimassa sivustoa ja innostuin todella! Lähipäivinä täytyy ottaa kokeiluun. Olisi mahtavaa, jos ei tarvitsisi aina raahautua salille, kun sinne pääsee ainoastaan junalla.

      Olisi kivaa kuulla myös muiden mielipiteitä :)

      • kotijumppaaja

        Hei,
        aivan mielettömän hyvä tuo uusi kotijumpat.fi-palvelu !
        Jumppasin juuri punttijumpan hinta vain 2,90 e !
        Illalla aion vielä kokeilla spinningiä !
        Loistava palvelu kaikille kotijumppaajille !! Kannattaa kokeilla !


    • quilty89

      Myös minä kokeilin tätä tänään. Tein reisi- ja vatsajumpan sekä keskivartalojumpan. Oli kyllä todella tehokasta. Olen muutenkin jo hyvässä kunnossa ja silti tuntui kunnolla Ja hintakin on naurettavan halpa. Ihanat sivut!

      • tiina9

        Otin jäsenyyden tuohon kotijumpat.fi-palveluun.
        Sivut on tosi selkeet ja jäsenyyden maksaminen sujui helposti.
        Jumppa oli tosi hyvä ja kaikki tarvittavat apuvälineet löytyy helposti kotoota.
        Viikonloppuna netti mukaan mökille niin myös siellä voin jumpata ! Kätevää !


      • esatheman85
        tiina9 kirjoitti:

        Otin jäsenyyden tuohon kotijumpat.fi-palveluun.
        Sivut on tosi selkeet ja jäsenyyden maksaminen sujui helposti.
        Jumppa oli tosi hyvä ja kaikki tarvittavat apuvälineet löytyy helposti kotoota.
        Viikonloppuna netti mukaan mökille niin myös siellä voin jumpata ! Kätevää !

        Samalla rahalla saa paljon enemmän (esim. 6kk setti pari kymppiä) ja joka kerta on aina uusi ohjelma ja uudet liikkeet. Oon käyttänyt Liikutinta viime keväästä lähtien ja en vaihda kirveelläkään. Tsekkasin kyllä tuon kotijumppasivujen tarjontaa ja aika suppealta vaikutti, mutta en tiedä kun en viitsi maksaa ihan vaan mielenkiinnosta.

        Ps. Liikuttimessa voi tehdä demon ilmaiseksi niin ensin näkee mitä on ostamassa (jos arveluttaa...)


    • huijarit

      EI TOIMI ja firmakin on näköjään ajettu alas. Rahat vei kuitenkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe