Montako kertaa maalaistollon pitää

kattoa Rööperi, että tajuaa sen?

26

221

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..itse en katsois kertaakaan...

Suomi-leffat on arsesta...

• Mikä on viimeisin Suomi-leffa jonka olet katsonut?

• vänksy

elokuvat on hyviä, nää kaikki uudemmat.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Mikä on viimeisin Suomi-leffa jonka olet katsonut?

..oli "paha maa"...ellen muista nimeä väärin..hävisin vedon ja oli pakko kattoa se! X( paska leffa...
        Oli takuulla viimeinen Suomi-leffa jonka katon...suomalaiset EI osaa näytellä...

Ainoa poikkeus on tietty Tuntematon Sotilas...jonka lähes joka itsenäisyyspäivä katson...mut siinä painaa muut arvot.

• vänksy kirjoitti:

elokuvat on hyviä, nää kaikki uudemmat.

..schaissee! X(

Pätkiä joutunu näkemään sattuneesta syystä...suomalaiset EI osaa näytellä..

• TheOne kirjoitti:

..oli "paha maa"...ellen muista nimeä väärin..hävisin vedon ja oli pakko kattoa se! X( paska leffa...
        Oli takuulla viimeinen Suomi-leffa jonka katon...suomalaiset EI osaa näytellä...

Ainoa poikkeus on tietty Tuntematon Sotilas...jonka lähes joka itsenäisyyspäivä katson...mut siinä painaa muut arvot.

katsoa vähä enemmän suomileffoja ennenkuin muodostaa minkäänlaista mielipidettä. Hollywood sontaa nyt tulee kuitenkin tuutista.

• TheOne
        relaxed_eyes kirjoitti:

katsoa vähä enemmän suomileffoja ennenkuin muodostaa minkäänlaista mielipidettä. Hollywood sontaa nyt tulee kuitenkin tuutista.

..mutta ei kiitos...ne pätkät mitä on joutunut kattoon, ni on vakuuttaneet mut jo vuosia sitten...

• TheOne kirjoitti:

..schaissee! X(

nähny esim Vareksen?

nähny esim Vareksen?

..niistä...eiks niitä ole useempia?! Vai sekotanko johonkin muuhun?! Oli varsin ala-arvoinen...

• vänksy
        TheOne kirjoitti:

..schaissee! X(

elokuva kuin veturimiehet heiluttaa jollet ole nähnyt. Jos et siitä tykkää, niin sit uskon, ettet tykkää mistään.:) Siinä on sentään Samuli Edelmann ja Santeri Kinnunen, että jollei ne osaa sun mielestä näytellä, niin ei sitten kukaan.

Nuo Varekset kannattaa katsoa kans.

• vänksy kirjoitti:

elokuva kuin veturimiehet heiluttaa jollet ole nähnyt. Jos et siitä tykkää, niin sit uskon, ettet tykkää mistään.:) Siinä on sentään Samuli Edelmann ja Santeri Kinnunen, että jollei ne osaa sun mielestä näytellä, niin ei sitten kukaan.

Nuo Varekset kannattaa katsoa kans.

.."näyttelijää" jota en voi sietää... Kiitos ei...

• TheOne kirjoitti:

..niistä...eiks niitä ole useempia?! Vai sekotanko johonkin muuhun?! Oli varsin ala-arvoinen...

Ja en mä ainakaan ymmärrä, että mitä eroa kuin kieli siinä on esmes Gladiaattoriin.

Ja en mä ainakaan ymmärrä, että mitä eroa kuin kieli siinä on esmes Gladiaattoriin.

..ja on täysin lattea ja hengetön...verrattuna esim Gladiaattoriin, joka on yks ehdottomia lempi-leffojani....kuten ehkä tiesitkin.. ;)

• TheOne kirjoitti:

..ja on täysin lattea ja hengetön...verrattuna esim Gladiaattoriin, joka on yks ehdottomia lempi-leffojani....kuten ehkä tiesitkin.. ;)

sen esimerkiksi otinkin.

• pitäis varmaan katsoa, jotta voisi kertoa?

Meniskö slangilla näin:
      Mul on ky. lätty himas, pitäis esaks tsiigaa se läpi, et vois bamlaa snaijaaks esal vai tokal.

• Zakuskat

flöitti

(riemastunutta naurua)

• ja nyt se pyörii tuos konees....mutta.... kyl mä siitä jotain bonjaan, mut silti...

• Mitä sä et tajunut siinä?

• kyllä mä suurinpiirtein pysyn kärryillä, mut en aivan...tai nyt elokuvan edistyessä tässä puoleenväliin niin oon aika hyvin jo kärryillä...kai...

kyllä mä suurinpiirtein pysyn kärryillä, mut en aivan...tai nyt elokuvan edistyessä tässä puoleenväliin niin oon aika hyvin jo kärryillä...kai...

toisella kerralla jo varmaan snaijaat jutun juonen..

Mut hyvä leffa se on. Mä pidin siitä. Häjyt oli kans hyvä.

• Genio.Mente kirjoitti:

toisella kerralla jo varmaan snaijaat jutun juonen..

Mut hyvä leffa se on. Mä pidin siitä. Häjyt oli kans hyvä.

täytyy kattoa vielä toisenkin kerran. Kyllä mä jollain pervolla tavalla kans pidän tästä. Ja häjythän on mun uskonto.

täytyy kattoa vielä toisenkin kerran. Kyllä mä jollain pervolla tavalla kans pidän tästä. Ja häjythän on mun uskonto.

itseni. Siis sillä, että pidin siitä leffasta.

• Genio.Mente kirjoitti:

itseni. Siis sillä, että pidin siitä leffasta.

Pitää kuitenkin kattoa uusiksikin joskus myöhemin ja akan kans, ku se ei nyt keriinny mun seuraksi.

Häjyt ja Rööperi on samalla tapaa brutaaleja suomalaisia elokuvia, juodaan reilusti viinaa ja verellähän turpihi.

• Röbert

mikä se on?

• ..jos voisit vaikka ostaa sen käsikirjoituksen jostakin. Saisit rauhassa lukea sitä suurennuslasin ja sanakirjan avulla. Onhan piru, jos ei ala juoni aukeamaan. ;)
      En ole nähnyt koko leffaa, enkä meinaa katsoakkaan.

• pahakaa

Täs on sulle näyte tosislangista jota ei ymmärrä tällä palstalla monikaan, joka väittää olevansa Stadista.

Faija tšittas borgal tšöges ja stoppas bulkkii tšyfee, mul taas oli tassil varii mölöö ja siin käntynsiivu ja sokruu. Sit faija läks femman skurul duunii Skatalle. Ku mä olin viruttanu pläsii ja mutsi fleetannu ja jeesannu klaiduis, mä kletrasin vooninkii ylemmäs Ellen-tädin vahdittavaks. Soli jo veedrannu matrassit ja polsterit balkongil, damsyygannu ja steedannu. Me šingrattii tšöbaan safkaa lapväsky messis ja dallattii Tölikan tordsille slumppaan janareilt podlareit ja fiblui ja Fjellan hallist egui. Ne förattii enste himaan. Sit otettiin fiinimpi verkkokassi ja mentii Kniffelle tšöbaan knakei, Varupatist tšajuu ja kaffee ja lopuks Eltsust breguu, smöree ja greddaa. Joskus käytii Syngel tšiigaamas fisui hämäräs lafkas, mis fisut simmas semuvannas. Soli must äklää. Mut se döfis unohtu, ku me dallattii kemmabudjun ohi: siel oli söde puudeli Tsasse (Jasmine), mil oli punaseks lakatut kynnet. Mut meil oli jo broska laagaan šaggaa, ku Ellen-tädin hyyry tulis skruudikselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      172
      1869
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      985
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 56
      820
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      765
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    8. 90
      737
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      636
    Aihe